Kes käivad Viking Motorsis korralisel hooldusel?
Enne Saabi soetamist sai oma punnsilm mersuga päris mitmed korrad Troostis käidud ja sealne vastutulelikkus ja töö kavaliteet on kiitu väärt. Saabiga käin aga VM'is, kuna auto kunagi sealt ostetud ja hooldatud... traditsioonid Samas on ka VM'i töö kiiduväärt, seni ei oska ühtegi halba sõna nende kohta öelda.
Natuke veel OT
Härrased,kui te natuke mõelda viitsite,siis saate ka ise aru,miks te üleliigsed tundute...
Me teeme tööd. Päevas käib läbi ca. 7-8 autot. Mis te arvate,mis tunne on õhtuks,kui kõigi autode omanikud kõrval passivad ja aina pärivad ja küsivad ja niisama juttu ajada tahavad? Enamus on küll normaalsed inimesed ja paljusid tunneme ka isiklikult. Aga ikka on veel selliseid omanikke,kes üritavad sul võtit käest rebida või õpetada või poolemeetrise vahega järgnevad sulle isegi WC-sse:angry:
See pole nüüd mingi kliendivihkajalik suhtumine. Vahelduseks on päris hea kohvitass näpus kellegagi juttu puhuda ja niisama aasida aga ikkagi. See on autoservice mitte workshop ega osavate käte ring ja inimesed üritavad leiba teenida,eks:wise:
Aga kui inimesel on mure või tahab küsida siis jumala eest-me aitame,kuidas vähegi oskame ja selle eest raha ei küsita:beer:
Iisak@kõigi Saabistide sõber:thumb:
Algselt postitas: optimus
Ma ise olen ka tahtnud vaadata vahest mis autoga tehakse, aga selline tunne on, et olen hirmasti jalus.
Härrased,kui te natuke mõelda viitsite,siis saate ka ise aru,miks te üleliigsed tundute...
Me teeme tööd. Päevas käib läbi ca. 7-8 autot. Mis te arvate,mis tunne on õhtuks,kui kõigi autode omanikud kõrval passivad ja aina pärivad ja küsivad ja niisama juttu ajada tahavad? Enamus on küll normaalsed inimesed ja paljusid tunneme ka isiklikult. Aga ikka on veel selliseid omanikke,kes üritavad sul võtit käest rebida või õpetada või poolemeetrise vahega järgnevad sulle isegi WC-sse:angry:
See pole nüüd mingi kliendivihkajalik suhtumine. Vahelduseks on päris hea kohvitass näpus kellegagi juttu puhuda ja niisama aasida aga ikkagi. See on autoservice mitte workshop ega osavate käte ring ja inimesed üritavad leiba teenida,eks:wise:
Aga kui inimesel on mure või tahab küsida siis jumala eest-me aitame,kuidas vähegi oskame ja selle eest raha ei küsita:beer:
Iisak@kõigi Saabistide sõber:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Täiesti nõus iisakuga
Vot selle pärast ma ei käigi teeninduses sest ma olen liiga teadmistehimuline ja täheldan iga liigutuse üles ja tean väga hästi, et see tegevus pole mehaanikule meelt mööda.
Aga, kui on probleem millest ma mõhkugi ei tea, olen vait ja lasen tegial teha oma tööd.
Vot selle pärast ma ei käigi teeninduses sest ma olen liiga teadmistehimuline ja täheldan iga liigutuse üles ja tean väga hästi, et see tegevus pole mehaanikule meelt mööda.
Aga, kui on probleem millest ma mõhkugi ei tea, olen vait ja lasen tegial teha oma tööd.
VM-s palusin omale kompuutri töö põhimõtet selgitada ja näidata, mida ja kuidas näppida. Ise ei osanud kellagi õigeks panna. Kummimatid ostsin sisse. Rohkem pole käinud.
Mina igatahes uurisin ja küsisin Troostis küll nii palju, kui sülg suhu tõi.
Ma pole varem SAABi mootorit näinudki. Ja mulle ei meeldi ebameeldivad üllatused kapoti all. Tahan olla nii palju kui võimalik teadlik sellest, mis kapoti all toimub. Kuulan alati, mis häält sealt tuleb ja märkan ka kohe, kui muutuseid on.
Jube raske oli Iisakule telefonis seletada, et generaatori sidur teeb häält, kui süüte välja keeran. Kõlas see umbes nii: Kui auto välja suretan, siis seal midagi paar sekundit lohiseb Ja muidugi üritasin suuga püüdlikult seda lohisevat heli imiteerida.
Nii et on igasuguseid- endast räägin :D
Igatahes tänaseks olen ma tehnika poole pealt teoorias juba keskmine tegija- saabifoorum on hea lektüür.
Mina igatahes uurisin ja küsisin Troostis küll nii palju, kui sülg suhu tõi.
Ma pole varem SAABi mootorit näinudki. Ja mulle ei meeldi ebameeldivad üllatused kapoti all. Tahan olla nii palju kui võimalik teadlik sellest, mis kapoti all toimub. Kuulan alati, mis häält sealt tuleb ja märkan ka kohe, kui muutuseid on.
Jube raske oli Iisakule telefonis seletada, et generaatori sidur teeb häält, kui süüte välja keeran. Kõlas see umbes nii: Kui auto välja suretan, siis seal midagi paar sekundit lohiseb Ja muidugi üritasin suuga püüdlikult seda lohisevat heli imiteerida.
Nii et on igasuguseid- endast räägin :D
Igatahes tänaseks olen ma tehnika poole pealt teoorias juba keskmine tegija- saabifoorum on hea lektüür.
yks m6te,
6livahetuse v2lp peaks s6ltuma s6idustiilist. selline on uutematel autodel. kas ka saabidel, hetkel j22n vastuse v6lgu, kyll aga teatud teistel markidel. raske jalaga peab vahetama 6li 9000 km peal, teine j2lle kes pikki otsi laseb teeb seda 35 000 km peal. seega mehed, 2rge v6tke 6livahetust kui n.... p2evade tsyklit. k6ik s6ltub ikka kasutusest.
6livahetuse v2lp peaks s6ltuma s6idustiilist. selline on uutematel autodel. kas ka saabidel, hetkel j22n vastuse v6lgu, kyll aga teatud teistel markidel. raske jalaga peab vahetama 6li 9000 km peal, teine j2lle kes pikki otsi laseb teeb seda 35 000 km peal. seega mehed, 2rge v6tke 6livahetust kui n.... p2evade tsyklit. k6ik s6ltub ikka kasutusest.
Võimsust pole kunagi piisavalt
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: methodik
Hm, siin on võrreldud ainult VM'i ja Troosti. Aktivistid justkui Anti hangaari ei kasutagi?
Ise olen senimaani käinud Anti juures, kuna tema tiim on suutnud tekkinud muredele kõige kiiremaid lahendusi pakkuda.
Teema pealkirjaga läheb lahku... Käin ikka ka Saabianti juures, aga mitte sellel autol korralist hooldust tegemas. Eelmisega käisin ainult Anti juures.
Ma ka seni esimestest saabi kilomeetrist alates Anti garaazi külastaja (ta sõitis mu autoga autopoes ka enne kui ma ise!). Töö tip-topp. Teenindus ka. Asukoht ei ole maailma parim aga ega see ei loe, kui töö on korralik! Igatahes olen alati julgelt Antit soovitanud. Ja samas on mul ka sõber, kes Troosti soovitab. Seega eks VM ole koht kuhu peab minema garantii asjus. Kui seda pole on valik hoopis Autotarvete OÜ või Troost Auto. Ja alati on parim variant vähem käimiseks auto enne ostu ühes kahest viimases üle kontrollida. Kui just müüja usaldusväärne pole a la Janne või Anti ise.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Käiks küll kui oleks mõtekas/võimalik. Pärnu ju nohhh...
Aga olen võtnud asjast parima ja oma sõprusseltskonnaga kel saabid on parandame/hooldame jne ise. Tänaõhtul näiteks plaanis käigukasti õli vahetus, vaakumvoolikud ja veel nipet näpet. Ei saa lisada et muidugi ka grill ja väike õlu.
Aga olen võtnud asjast parima ja oma sõprusseltskonnaga kel saabid on parandame/hooldame jne ise. Tänaõhtul näiteks plaanis käigukasti õli vahetus, vaakumvoolikud ja veel nipet näpet. Ei saa lisada et muidugi ka grill ja väike õlu.
Tsiterin:
Ma ise olen ka tahtnud vaadata vahest mis autoga tehakse, aga selline tunne on, et olen hirmasti jalus.
Kasutan Troosti ja VM mõlemat.
Kuigi viimasel ajal rohkem Troosti, kuna mul on jala lühem maa sinna ja mul on Trionicu nr ka moblas kuhu ma esimesena alati helistan.
Ma olen mõelnud ka, et saabneti kasutajate hulk pidevalt suureneb ja tal on siin nr väljas,et kas ta, vaene mees, magada ka saab või on koguaeg telefoni otsas :)
______
Paljude inimestega,kelledega kliendisuhe on muutunud tavapärasest erinevaks ning kelle nr. telefonis,neile olen abiks püüdnud olla igal suvalisel ajal.Võõraid kõnesid öösiti ja töövalistel aegadel eriti enam vastu ei võta, lihtsalt ei jõua enam.
Ise käisin enda ja Iisaku tonnistega tihti VM`s teatud töid teha laskmas.Samuti sai sinna viidud palju kundede(kes erinevatel põhjustel ei saanud ise omi asju esindusega aetud) masinaid. Käiks ka praegu,näiteks Troll vajaks üht-teist. Teatud subjektiivsetel põhjustel ei käi,aga sellegipoolest soovitan ja saadan teatud hädadega masinate omanikke margiesindusse.Päris hea klapp on olnud Carringuga,kui nad mõne haige veaga autoga hätta on jäänud.
Uuemate masinatega tasub käia margiesinduses,eriti,kui auto probleemid haakuvad võimaliku- pikendatud garantii,või nn."goodwill" teemadega.
Ma ise olen ka tahtnud vaadata vahest mis autoga tehakse, aga selline tunne on, et olen hirmasti jalus.
Kasutan Troosti ja VM mõlemat.
Kuigi viimasel ajal rohkem Troosti, kuna mul on jala lühem maa sinna ja mul on Trionicu nr ka moblas kuhu ma esimesena alati helistan.
Ma olen mõelnud ka, et saabneti kasutajate hulk pidevalt suureneb ja tal on siin nr väljas,et kas ta, vaene mees, magada ka saab või on koguaeg telefoni otsas :)
______
Paljude inimestega,kelledega kliendisuhe on muutunud tavapärasest erinevaks ning kelle nr. telefonis,neile olen abiks püüdnud olla igal suvalisel ajal.Võõraid kõnesid öösiti ja töövalistel aegadel eriti enam vastu ei võta, lihtsalt ei jõua enam.
Ise käisin enda ja Iisaku tonnistega tihti VM`s teatud töid teha laskmas.Samuti sai sinna viidud palju kundede(kes erinevatel põhjustel ei saanud ise omi asju esindusega aetud) masinaid. Käiks ka praegu,näiteks Troll vajaks üht-teist. Teatud subjektiivsetel põhjustel ei käi,aga sellegipoolest soovitan ja saadan teatud hädadega masinate omanikke margiesindusse.Päris hea klapp on olnud Carringuga,kui nad mõne haige veaga autoga hätta on jäänud.
Uuemate masinatega tasub käia margiesinduses,eriti,kui auto probleemid haakuvad võimaliku- pikendatud garantii,või nn."goodwill" teemadega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Palju käivad VM-is garantii pärast. Oskab keegi öelda, mis tingimustel mootorigarantii täitmisele ei kuulu? Oletame, et korralised hooldused/õlivahetused on kõik tehtud õiges kohas ja õigel ajal, aga vahepeal on lennanud mingi muu tähtis detail - sidur, käigukast, DI - ja seda on tehtud kusagil mujal - kas see võib olla põhjenduseks garantii lõpetamisele, kuna autot on vahepeal kusagil "nurgataga" putitamas käidud?
DI kassett mootorigarantii alla ju ei kuulu, ma eeldan?
DI kassett mootorigarantii alla ju ei kuulu, ma eeldan?
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutan VM-i ja Troost Auto teenuseid. Rahul mõlemaga.
Kõrvalvahtijatele:
Kui selle põhjuseks on usaldamatus, siis leia koht mida sa usaldad või tee ise.
Kui põhjus on teadmistehimu, siis auto remontimise ajal ei soovita küll meistrit kogu aeg
küsimustega pommitada, tee seda parem enne v. peale remonti.
Väga palju Saabide hingeelu kohta olen ma teada saanud just seda foorumit lugedes.
Kõrvalvahtijatele:
Kui selle põhjuseks on usaldamatus, siis leia koht mida sa usaldad või tee ise.
Kui põhjus on teadmistehimu, siis auto remontimise ajal ei soovita küll meistrit kogu aeg
küsimustega pommitada, tee seda parem enne v. peale remonti.
Väga palju Saabide hingeelu kohta olen ma teada saanud just seda foorumit lugedes.
Tol ajal oli VM-s kampaania, et kõik laos olemasolevad osad tonnisele 30% soodsamalt. Ise sain tol ajal kütusepumba sellise soodusega.Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Skybound
DI kassett mootorigarantii alla ju ei kuulu, ma eeldan?
Ma ei tea kuidas praegu lood on, kuid vähem kui aasta tagasi sai uue DI VMist kõige soodsamalt.
Troosti kiituseks võib öelda, et peale remonti ei pea kommentaaride saamiseks pinnima, räägitakse ausalt ära, mis tehtud ja mis lähemas või kaugemas tulevikus ees ootab, samuti helistatakse remondi ajal, kui avastatakse samal päeval lahendatav viga, mille lahendamist pole palutud st. kui rahakotil teistsugust arvamust pole, saab ühe käiguga rohkem rohkem tehtud:)
Olen küll hoopis teise ala inimene, kuid tean ka oma kogemustest, et kui keegi kõrval passib, siis ei saa sellest kohe kindlasti midagi kiiremini ega paremini tehtud, seega lasen ka Saabijumalatel rahulikult oma tööd teha ja kui mõni küsimus on, esitan need enne või peale remonti.
Mis VM-i järjekorda puudutab, siis kas neil on eraldi järjekord garantiiga ja garantiita autode jaoks? Peale praeguse NG ostmist seal mõned korrad käisin ja järjekorrad olid vähemalt mittekriitiliste muredega umbes samad, mis Troostis ja Anti juures ehk 1-2 nädalat.
Olen küll hoopis teise ala inimene, kuid tean ka oma kogemustest, et kui keegi kõrval passib, siis ei saa sellest kohe kindlasti midagi kiiremini ega paremini tehtud, seega lasen ka Saabijumalatel rahulikult oma tööd teha ja kui mõni küsimus on, esitan need enne või peale remonti.
Mis VM-i järjekorda puudutab, siis kas neil on eraldi järjekord garantiiga ja garantiita autode jaoks? Peale praeguse NG ostmist seal mõned korrad käisin ja järjekorrad olid vähemalt mittekriitiliste muredega umbes samad, mis Troostis ja Anti juures ehk 1-2 nädalat.
viimase suure hoolduse lasin VM-s teha, pärst lihtsam müüa kui tempel sees:thumb: üllataval kombel on järjekorrad väga lühikesed, kui võrrelda näiteks mõne tuntud saksa margi esindusega!
Samas käin ka troostis...nii et täitsa oleneb mida vaja teha, ja eks hinda vaatan ka.
Samas käin ka troostis...nii et täitsa oleneb mida vaja teha, ja eks hinda vaatan ka.
Algselt postitas: MaxPower
viimase suure hoolduse lasin VM-s teha, pärst lihtsam müüa kui tempel sees:thumb: üllataval kombel on järjekorrad väga lühikesed, kui võrrelda näiteks mõne tuntud saksa margi esindusega!
Täna helistasin VM-i ja küsisin hoolduseks aega.
Üteldi et, esimene vaba aeg 31. juuli - ei tea kas nad on kollektiivpuhkusel või?
P.S. Esmaspäeval Anti juurde aga üldiselt eelistan VM-i
Ainus koht,kus mehi rohkem peal, on SaabiAnti töökoda.Ka TroostAutos tegelevad Saabidega vaid kolm meest.Õpilasi ja algajaid pole kunagi isegi üritatud Saabidele ligi lasta. Vikingus vähemalt võimalus "kuumadel hooaegadel"
omast majast abijõude saada.
Ja nagu dohman mainis- kui keegi puhkab,või murrab varbaluu,on järjekord hoobilt poole pikem.
omast majast abijõude saada.
Ja nagu dohman mainis- kui keegi puhkab,või murrab varbaluu,on järjekord hoobilt poole pikem.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Räägite, et VM-is korraline hooldus on kohutavalt kallis ....
Kui palju siis ikkagi üks korraline hooldus VM-is maksma läheb?
Saan aru, et hooldused on erinevad ja nende käigus tehakse erinevaid töid aga võib-olla saaks mõned näited ...
Palaanin 9-5't soetada ja vaatates teie soovitusi, peaks vaatama hooldusraamatuga masina ning ise ka hooldusti edaspidi VM-is tegema aga tahaks mingit ettekujutust tuleviku väljaminekute kohta.
Kui palju siis ikkagi üks korraline hooldus VM-is maksma läheb?
Saan aru, et hooldused on erinevad ja nende käigus tehakse erinevaid töid aga võib-olla saaks mõned näited ...
Palaanin 9-5't soetada ja vaatates teie soovitusi, peaks vaatama hooldusraamatuga masina ning ise ka hooldusti edaspidi VM-is tegema aga tahaks mingit ettekujutust tuleviku väljaminekute kohta.
Ka nüüd ise VM klient. Lasin teha esimese väikehoolduse + veel nipet-näpet. Väikehooldus ja suur hooldus toimuvad vaheldumisi iga 15'000 järel, õigemini vist nii, et suur hooldus on iga 30k tagant ja väike iga 15k tagant. Kuna mul oli vaja tellida veel lisavõti, vahetada aut.kasti õli ja uuendada kasti tarkvara, siis oli arve ~6000.- . Samas mootoriõli ja kastiõli (summaarse kogusena 8,5l) maksid kokku juba ligemale 2000 eeku, pluss filtrid jms. ja võti oli vist 1700-1800 eeku pluss progemine (otsiti ka veel signalisatsiooni olemasolu), nii et tavahoolduse töö hinnaks vist midagi kosmilist ei kujunenud. Kahjuks pole arvet käepärast. Kui aga kellelgi on olemas täpne checklist, mida VM-is nii väike- kui suurhoolduse ajal TÄPSELT tehakse, siis võiks selle siia teemasse postitada.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson