Kes käivad Viking Motorsis korralisel hooldusel?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#1

N Juun 14, 2007 13:50

Käisin ise täna Vikingis tehnohoolt tegemas oma Aerokeselel :) Tagasiteel mõtlesin, et huvitav kui paljud foorumlastest lasevad oma autodele korralisi hooldusi seal teha? Tõsist remonti vist käivad enamus Troostis tegemas või mis?
jaanes
Postitusi: 16
Liitunud: T Dets 13, 2005 12:54
Asukoht:
Auto:

#2

N Juun 14, 2007 14:01

ma alguses käisin kui mul saab 99 oli aga liiga kalliks tuli maksma ja jätsin järele . kere mädanes ka ära ja nüüd minu jaoks autost saanud minevik (tõnu jaoks mitte)

austusega jaanes
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2335
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

N Juun 14, 2007 14:01

Pigem on ikka kõigil neil kolmel hoovid Saabe täis.
Salenga
Postitusi: 122
Liitunud: K Apr 11, 2007 18:43
Asukoht:
Auto:

#4

N Juun 14, 2007 14:05

Mul siin ka hetkel dilemma et kas hakata käima vikingis korralisel hooldusel või siis lasta troosti meestel asjad korda teha. Mõlemal omad plussi-miinused, troostis odavam ja arvatavasti parem kvaliteet, kuid kaob mootorigarantii. Viiking kallim ja vahepeal toodavad kahtlase väärtusega asju, kuid kui turbo lendab siis oleks tore uus mootor saada.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#5

N Juun 14, 2007 14:10

Kusjuures: sa räägi VM inimestega, kui sa korralikult (õigeaegselt või varem) oma autol õlid jms ära vahetad Troostis siis ma päris 100% kindel ei oleks selles garantii kadumises.
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#6

N Juun 14, 2007 14:23

Käisin 150 000 km hoolduses VMs, maksin hulga raha- kõik selle nimel, et hooldusraamat on olemas ja märge saaks sinna sisse kantud.
Samas on nad pisukesi näpukaid kah teinud- KITil 1 volla valesti ühendatud jne. Aga pisukesi.

Samas suuremaid asju (loodame, et neid ei juhtu) SAAn ikka Trionicu juures käies paigatud- minu otsus siis selline.

1 küsimus ka- pärast VMi hooldust on kütusekulu ca. 1 liiter suurenenud. Eeldasin, et võtan naelad alt, panen suvekad alla, küt.kulu pisut väheneb, käin hoolduses, mootor SAAB värskema hingamise jne.

Aga mis siis nüüd??????

Ennemuiste küt.kulu 10,7 keskmine (talvel), nüüd 11,5

Mhmmm...:?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#7

N Juun 14, 2007 14:28

Algselt postitas: wyxx
Käisin 150 000 km hoolduses VMs, maksin hulga raha- kõik selle nimel, et hooldusraamat on olemas ja märge saaks sinna sisse kantud.
Samas on nad pisukesi näpukaid kah teinud- KITil 1 volla valesti ühendatud jne. Aga pisukesi.

Samas suuremaid asju (loodame, et neid ei juhtu) SAAn ikka Trionicu juures käies paigatud- minu otsus siis selline.

1 küsimus ka- pärast VMi hooldust on kütusekulu ca. 1 liiter suurenenud. Eeldasin, et võtan naelad alt, panen suvekad alla, küt.kulu pisut väheneb, käin hoolduses, mootor SAAB värskema hingamise jne.

Aga mis siis nüüd??????

Ennemuiste küt.kulu 10,7 keskmine (talvel), nüüd 11,5

Mhmmm...:?

Kliima
EDIT: sry konditsioneeripump ikka.
Sent from my Monte Carlo using B236
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#8

N Juun 14, 2007 14:36

Krt, sul võib ju täiesti õigus olla- miks ise selle peal ei tulnud.
Aga järgmine küssa- kas talvel mootori soojendamine ja edasi salongi soojendamine kliima poolt siis kütet ei võta?

Sorry teise mehe teemas oma küssade pärast aga noh tiba vaevab see ikka
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#9

N Juun 14, 2007 14:52

Algselt on ju kõigil võrdsed võimalused võtta pangast paarkümmend milli laenu (või rohkemgi), ehitada maja, osta sisseseade, koolitada töölisi, maksta iga kuiselt hulk raha, et oleks igapäevaselt värkeim soft kasutada, palgata koristajad, et kõik oleks kogu aeg laitmatult puhas nagu nõutud, kliendi jaoks oote ruum jne, jne.
Ja kui see kõik on tehtud, siis võid kindlasti natuke kallimalt oma töötundi müüa. Originaal varuosa on nagunii kallim ja kokku saadki kallima teenuse.
Aga kui kvaliteetne see kõik su auto juures paistab, oleneb ainult luksepast kes tegi. Neid häid ja halbu ja keskmisi on igas firmas. Ja kõik eksivad, ka mina. Valik on sinu.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 489
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#10

N Juun 14, 2007 14:56

arvestuslikku kütusekulu mõjutab ka rehvimõõt. kui sa talvel kasutad väiksemat ratast, on ka kütusekulu väiksem. endal näiteks talvel 205/55/16 ja suvel 215/55/16 ja kulu tõuseb ca 0,5l.
tegelikult saab autos rehvimõõte ümber seadistada, aga vaevalt seda keegi teeb.

ja konditsioneer ka muidugi võtab oma. kuigi ta töötab mingil määral ka talvel, siis palavaga koormab mootorit üksjagu rohkem.

ps. ärge palun sättige kliimat ja konditsioneeri ühise nimetaja alla:facts:
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#11

N Juun 14, 2007 15:12

roomlane, aga kui tihedalt sa hoolduses käid? intervall on VM sõnul 15 000, aga minule tundub see liiga pikk... eelmisest õlivahetusest oli mul praegu 9000 km sõidetud.

Vaatasin oma arvet...nad on pannud 5w-30 õli...kas see ei ole mitte poolsünt?
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#12

N Juun 14, 2007 15:25

Algselt postitas: nampat
roomlane, aga kui tihedalt sa hoolduses käid? intervall on VM sõnul 15 000, aga minule tundub see liiga pikk... eelmisest õlivahetusest oli mul praegu 9000 km sõidetud.

Vaatasin oma arvet...nad on pannud 5w-30 õli...kas see ei ole mitte poolsünt?

see ikka täis sünt. Mina vahetan õli iga 7-8 tuhande järel, kuna palju linna sõitu ja lühikesed otsad, hooldus ca 15 tuhat.
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#13

N Juun 14, 2007 15:29

sa teed vahepeal lihtsalt õlivahetuse ja siis 15000 pealt hoolduse?

Ma pean ka mõtlema mingi süsteemi välja :) Mulle meeldib kui asjad käivad mingi plaani järgi. See on minu õnn ja õnnetus :P

EDIT: Vaheküsimus, et kas keegi teab, mis õli VM sisse kallab autole? Mobil 1? Õli tahaks kindlasti tihedamalt vahetada kui 15000, samas ei tahaks õli marki niimoodi vahetada, et siis ikka sama koguaeg.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#14

N Juun 14, 2007 15:33

Eraldi teema on see, et Pealinnast kaugel elavatel "Saab"-idel on suht tülikas Pealinnas hoolduses käia. Seega (õnneks pole mu auto ka suuri remonte nõudnud) püüan hakkama saada kohalike parimate tegelastega ja olen loobunud nn. "tärnide" kogumisest hooldusraamatusse. Samas hoian kõikki kulu dokumente ilusti kaustas.
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#15

N Juun 14, 2007 15:45

korralises hoolduses käin VMis, et oleks ametliku esindaja juures märk pidevalt maas, kui tuleb vajadus auto kunagi edasi müüa ning ostjaks on mees metsast, kes ainult VMist midagi kuulnud. ülejäänud nipet-näpet olen tavaliselt troostis lasknud teha
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#16

N Juun 14, 2007 16:10

Algselt postitas: nampat
Käisin ise täna Vikingis tehnohoolt tegemas oma Aerokeselel :) Tagasiteel mõtlesin, et huvitav kui paljud foorumlastest lasevad oma autodele korralisi hooldusi seal teha? Tõsist remonti vist käivad enamus Troostis tegemas või mis?

Kas kardad, et VM ei saa tõsise remondiga hakkama? Või ei olnud teenusega rahul?
Kui kardad hinda, siis lase pakkumine teha ja võrdle siis teiste pakkumistega.
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#17

N Juun 14, 2007 16:29

Ma usun küll, et saavad remondiga ilusti hakkama ja teenindusega olin ka rahul. Lihtsalt tekkis selline mõte. Ja nimelt vahetada mul ongi vaja tagumised õõtsa puksid...VM pakkus koos vahetusega 5500.-, samas siin foorumis olen märganud, et räägitakse kuskil 3000.- ? Oskab keegi kommenteerida?
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#18

N Juun 14, 2007 16:41

Algselt postitas: nampat

EDIT: Vaheküsimus, et kas keegi teab, mis õli VM sisse kallab autole? Mobil 1? Õli tahaks kindlasti tihedamalt vahetada kui 15000, samas ei tahaks õli marki niimoodi vahetada, et siis ikka sama koguaeg.


VMs hoolduses käies vastati mu küsimusele, et nemad kasutavad Mobil1. Vähemalt sellise kirjaga tünnid saabuvad neile garaazi (copy oma vastusest);)
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#19

N Juun 14, 2007 16:46

Algselt postitas: nampat
Ma usun küll, et saavad remondiga ilusti hakkama ja teenindusega olin ka rahul. Lihtsalt tekkis selline mõte. Ja nimelt vahetada mul ongi vaja tagumised õõtsa puksid...VM pakkus koos vahetusega 5500.-, samas siin foorumis olen märganud, et räägitakse kuskil 3000.- ? Oskab keegi kommenteerida?


kuna seal läheb vahetusse kokku 6 puksi, siis ka sealt juba kindel hinna vahe, ka kindlasti läbikäia sillastendist, mida igal pool ei pruugita teha või algselt mainida.
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#20

N Juun 14, 2007 16:48

Algselt postitas: dohman

kuna seal läheb vahetusse kokku 6 puksi, siis ka sealt juba kindel hinna vahe, ka kindlasti läbikäia sillastendist, mida igal pool ei pruugita teha või algselt mainida.


Seda VM mainis kyll, et silla stend on hinna sees...selle 5500.- puhul siis.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#21

N Juun 14, 2007 17:49

Minule paistavad need teeninduse numbrid igat kanti pidi hirmuäratavad ja pole siiani midagi VM teha lasknud. Kui aus olla siis ei talu eriti seda kui masina kõrval olla ei saa ja vaadata mida temaga nüüd õieti tehakse või ei tehta.
Kahjuks on minu kogemus igasuguste esindus teenindustega väga negatiivne ja lõpeb ülitihti ise ümber tegemisega, antud kontekst ei käi saabi esinduse kohta pole käind ei kommenteeri.

Troosti inimeste kohta kiidusõnad, kuna pole just palju mehaanikuid, kes oma teadmisi ka teistele jagada soovivad see, puudutab just saabifoorumit.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#22

N Juun 14, 2007 17:56

Mina usaldan ainult Trionic/Troost ja mitte pqhjuseta.
*-30W turbo mootorisse - pole enam kysimusi.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#23

N Juun 14, 2007 18:29

Moded: baitevei võiks teema tõsta hoolduse alla:wise:
Ise käin hoolduses VM`is muud asjad teen enamasti Troostis.
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#24

N Juun 14, 2007 18:40

Ma ise olen ka tahtnud vaadata vahest mis autoga tehakse, aga selline tunne on, et olen hirmasti jalus.

Kasutan Troosti ja VM mõlemat.
Kuigi viimasel ajal rohkem Troosti, kuna mul on jala lühem maa sinna ja mul on Trionicu nr ka moblas kuhu ma esimesena alati helistan.

Ma olen mõelnud ka, et saabneti kasutajate hulk pidevalt suureneb ja tal on siin nr väljas,et kas ta, vaene mees, magada ka saab või on koguaeg telefoni otsas :)




Algselt postitas: vulkanus
Minule paistavad need teeninduse numbrid igat kanti pidi hirmuäratavad ja pole siiani midagi VM teha lasknud. Kui aus olla siis ei talu eriti seda kui masina kõrval olla ei saa ja vaadata mida temaga nüüd õieti tehakse või ei tehta.
Kahjuks on minu kogemus igasuguste esindus teenindustega väga negatiivne ja lõpeb ülitihti ise ümber tegemisega, antud kontekst ei käi saabi esinduse kohta pole käind ei kommenteeri.

Troosti inimeste kohta kiidusõnad, kuna pole just palju mehaanikuid, kes oma teadmisi ka teistele jagada soovivad see, puudutab just saabifoorumit.
Iuo
Postitusi: 1004
Liitunud: T Juul 11, 2006 15:05
Asukoht:
Auto:

#25

N Juun 14, 2007 19:04

Käin juba teise autoga VM-is ja pole siiani probleeme olnud.
Algselt postitas: KaidoV
Kusjuures: sa räägi VM inimestega, kui sa korralikult (õigeaegselt või varem) oma autol õlid jms ära vahetad Troostis siis ma päris 100% kindel ei oleks selles garantii kadumises.

VM teeb auto hooldusraamatust koopia saadab tehasesse ja seal otsustataks kui suure % (25%,50%,75,100%) ulatuses (pikendatud mootori) garantii alla läheb ja palju tuleb kliendil endal kinni maksta.

Uute autode hooldusvälp on 20 000km. Kas see lühikeste linnasõitude puhul liiga pikaks ei veni turbomootori korral?? Väidetavalt pidi euroopas olema 30 000km.
Vasta