Bensiinikulust

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#351

K Mär 17, 2010 13:33

2.0t 110 kW(passis;))
puhtalt maanteel 6,2-6,8 (1-2 inimest), kiirusega 90-100
min maanteel 5,6 (kiirusega 70, kui suvel teeremont oli)
Seega, 6 käik-see ei oleks küll liigne, 100-110 juures oleksid pöörded nagu viiega 70 juures

puhtalt linnas 10-12, talvel suurem ja sõltub distantsist
Keskmiselt siis 8-9 SIDi järgi, samuti distantsid mul tavaliselt pikad

Tangin 5+ tavaliselt, äärmisel juhul Neste/UnoX
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#352

K Mär 17, 2010 14:10

minu 2.3t (170kW) benakulu sõltub paljuski jala raskusest. Kuid normaalselt sõites linnakulu 12L, min nr-t olen näinud 10,8 suvel. Maantee kulu 7-8L, kuid 90-ga sõites sain hiljuti 6,3L näidu. Aga kui rohkem kiirendada ja agressiivsemat sõidustiili harrastada siis linnas 14-15L pole probleem
:thumb:.
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#353

L Mai 01, 2010 3:27

pigem selles jalas ongi kõik kinni. igal liikuril mis kannab paaki nimega "petrol" võib keskmise 30l 100km peale välja vajutada. valikute ja tunde küsimus rohkem. ega rootslane ka loll pole, et teeb rahatapjat masinat. kõik ikka meis endis kinni.
Allar88
Postitusi: 54
Liitunud: L Aug 29, 2009 15:17
Asukoht:
Auto:

#354

K Mai 05, 2010 9:05

9.8-10l Tallinnas, liiklemine 7-8 ning 16-18 enamasti. 205 rehvidega 900ng 2.0
Ettevaatust pudiseb!
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#355

K Mai 05, 2010 14:57

2,3T 9000 sõidab Neste 98'ga 50/50 umbes 10,5 sajale (täispaak-tühipaak meetodil). SID'i järgi linnas olenevale jala raskusest ja liiklusest 11-15 l/100km. Maanteel samuti vastavalt jalale 6,5-8,5 l/100km.

Tehase andmete järgi 165kW, selle kohta tundub väga hea tulemus (sõbra Honda Legend 3,5l, millel on 151kW, tal läheb linnas 15-20, vastavalt jalale ja liiklusele aga kiirendus kehvem).
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#356

K Mai 05, 2010 15:13

Algselt postitas: parkentosh
Tehase andmete järgi 165kW, selle kohta tundub väga hea tulemus (sõbra Honda Legend 3,5l, millel on 151kW, tal läheb linnas 15-20, vastavalt jalale ja liiklusele aga kiirendus kehvem).


Pole vast mõtet võrrelda 3,5 liitrise V6 ja 2,3 ridaneljase bensukulu.
Vanemal Honda Legendil on ju turbota V6 - see peabki tugevalt rüüpama, et 151 kW välja pigistada.
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#357

N Mai 06, 2010 10:44

No selles mõttes võib ju võrrelda, et tegelikult ei ole ilma turbota mootoril üldse mõtet. :beer:
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#358

N Mai 06, 2010 10:49

Algselt postitas: parkentosh
No selles mõttes võib ju võrrelda, et tegelikult ei ole ilma turbota mootoril üldse mõtet. :beer:


See on küll õige tähelepanek!!!
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#359

N Mai 06, 2010 10:57

Algselt postitas: Rästas
Algselt postitas: parkentosh
No selles mõttes võib ju võrrelda, et tegelikult ei ole ilma turbota mootoril üldse mõtet. :beer:


See on küll õige tähelepanek!!!

Huvitav, miks ma selle väitega üldse nõus ei taha olla?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#360

N Mai 06, 2010 11:04

Algselt postitas: iisak

Huvitav, miks ma selle väitega üldse nõus ei taha olla?


Sest su autol pole turbot ? :cool:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#361

N Mai 06, 2010 11:09

Kammooon.. :) Ei hakka SELLEL teemal siin piike murdma..:) see on järjekordne ema vs tütar teema..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#362

N Mai 06, 2010 11:15

Algselt postitas: Cyber
Kammooon.. :) Ei hakka SELLEL teemal siin piike murdma..:) see on järjekordne ema vs tütar teema..:)


Ema vs turboga tütar ;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#363

R Sept 30, 2011 21:25

Leidsin kaasvõitlejate abil vana kütusekulu teema lõpuks üles. Raske oli aga asja sai.
Edastan abikaasa tähelepanekud Saab 9-5 Griffini bensiinikulust. Tegemist siis suure ja väga ammusest ajastust pärit Opeli 3 liitrise V6 mootoriga. Automaatkast toetamas osoonikihi hävitamist.
Linnasõit Mustamäelt, mööda Järvevana teed Fahle maja piirkonda - 14,3-14,5 l näidikute järgi. Tegelik siis halvimal juhul kuni 0,5 l suurem. Tehke järgi! :) Seega pigem on sõit külma mootoriga, kui ideaaltemperatuuril mootoriga. Keskmine kiirus 28km/h. Tipptunnil läbi kesklinna poole meetri kaupa sõites, keskmine kulu törts alla 16l/100km. Trassil koos mõningate keskmist kiirust tugevalt alandavate linnalõikudega 8,5km/100km. Sellest alla ei saa kuidagi, tonnise 4 silindriline mootor, läbi kõrgepöördelise difri ja automaatkasti on trassil 1l võrra ökonoomsem.

Minu 9-5 Aero keskmine kulu on 10,5, tegelik seega umbes 11l/100km. Pool sõitudest on linnas. Mootor on ilmselgelt hõre. Läbisõit on suht sama nagu Griffinil, üle 300000 kilomeetri, pool kilometraažist on pikad sõidud.

Griffinist pea 10 aastat noorema Volvo S80 ca200hj (sama võimas nagu 10a vanem suurema mahuga v6 Griffin) keskmine kulu on 13l/100km. Selle sees on nii pikad Narva otsad kui Tallinna tipptunnid. Kusjuures väidetavalt Volvo kiirendab oluliselt halvemini kui vanakooli kooslus Griffini V6 mootori ja 4 käigulise automaatkasti näol.
Vasta