Stange parandus
Täna tõmbasin parkimiskohast väljasõites stange alumise osa pooleks. Mingi raudjunn oli parkla äärekivi juures maa sees püsti, mida ma varem ei ole seal näinud :angry:
Kes teab, kus saab seda Tallinnas või lähiümbruses parandada, nii et ikka korralikult parandatakse, et jääks silmale võimalikult esteetiline. Kui parandamine ei ole hea idee, siis kust saab uue ja palju see maksta võib?
Aitäh IFF-ile (kui see nüüd ikka oli IFF), kes stange nurga kinni tagasi kruvis, stange ei jäänud tilberdama :notworthy:
Kes teab, kus saab seda Tallinnas või lähiümbruses parandada, nii et ikka korralikult parandatakse, et jääks silmale võimalikult esteetiline. Kui parandamine ei ole hea idee, siis kust saab uue ja palju see maksta võib?
Aitäh IFF-ile (kui see nüüd ikka oli IFF), kes stange nurga kinni tagasi kruvis, stange ei jäänud tilberdama :notworthy:
Ise küsin, ise vastan, äkki kellelgi tulevikus sama küsmus.
Leitud üks link Tallinnas asuvast firmast, kes parandab keresid, stangesid ja muud ka veel:
http://www.automaaler.ee/index.php?leht=92
Stange pisiremont ja värvimine 110dm2 (metallic värv+lakk) u 2300 EEK
Plastik-, klaaskiudstange vm detaili remont 500-1700 EEK
Hinnale lisandub ühekordne tööalustustasu 500 EEK ja KÄIBEMAKS 18%.
Lisaks tehakse seal valuvelje puhastus- ja värvitööd, liivapritsitööd, igasugused keretööd ja kirjas on ka poleerimine jne.
Leitud üks link Tallinnas asuvast firmast, kes parandab keresid, stangesid ja muud ka veel:
http://www.automaaler.ee/index.php?leht=92
Stange pisiremont ja värvimine 110dm2 (metallic värv+lakk) u 2300 EEK
Plastik-, klaaskiudstange vm detaili remont 500-1700 EEK
Hinnale lisandub ühekordne tööalustustasu 500 EEK ja KÄIBEMAKS 18%.
Lisaks tehakse seal valuvelje puhastus- ja värvitööd, liivapritsitööd, igasugused keretööd ja kirjas on ka poleerimine jne.
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Said kenasti oma küsimusele ka vastuse. Eks need hinnad samasse kanti kippuvad jääma. Antud juhul tuleb kõne alla kindlasti ainult parandamine, liimimine. Tuleb ju lihtsalt odavam. Pärast liimimist kerge pahteldus, kerge krunt ja värv ja valmis ta ongi. aga noh, mis viga mul rääkida:D:D
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Parim lahendus oleks osta esindusest samast materjalist nn." pulgad" ja kuumapüstoliga pragu ära täita. Pärast stange võõbade kätte.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Selles majas ta mitte ei ela/või ei näidn mina oranzi külge. Kusjuures pold vaja piltigi, et teada saada, kus ta elab. Viimsi ei ole väga suur koht. piisas vaid 10 min jalutuskäigust kui "sattusin " mööda jalutama.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
OT: Jah, seal auto taga olevas oranžis majas ma ei ela, Sherlokid :)
Lugejate autod teemas pilte üles riputades ei olnud mul veel oma numbrit, sõitsin transiitnumbritega ja auto pildid on tehtud müügiesinduses.
Mis ma ikka varjan, võlgu ei ole, kriminaalne taust puudub, a-poliitiline, vaenlased puuduvad ja kui ma viimasega eksisin, siis tervitan! :D
Lefaku aga, kes ära tunneb ;)
Lugejate autod teemas pilte üles riputades ei olnud mul veel oma numbrit, sõitsin transiitnumbritega ja auto pildid on tehtud müügiesinduses.
Mis ma ikka varjan, võlgu ei ole, kriminaalne taust puudub, a-poliitiline, vaenlased puuduvad ja kui ma viimasega eksisin, siis tervitan! :D
Lefaku aga, kes ära tunneb ;)
Kui asi veel aktuaalne, siis omaltpoolt oleks soovitanud "Bacania OÜ" Veerenni 53. 9-5 Vectoril oli kaks sellist pragu samas detailis , st sisuliselt oli see stange alune riba kolmeks. Lappimine koos kõikide juttudega maksis 1200.- Nimetatud kohta on kasutatud 3 korda ja siiani ütleks selle firma kohta 5+. Ehk oli abiks.
Algselt postitas: Rästas
Tänud! Valisin siiski mõistlikuma tee, st ise parandama ei hakka. Käisin täna uurimas Automaaler OÜ-s. Nädal aega on järjekord ja siis paari päevaga saab töö tehtud (värvimine ka). Hind u 2000,-
Sõnastasin viletsalt.Ega ma mõelnudki,et ise teed.Õigeid materjale pidasin silmas lihtsalt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Helix
Kui asi veel aktuaalne, siis omaltpoolt oleks soovitanud "Bacania OÜ" Veerenni 53. 9-5 Vectoril oli kaks sellist pragu samas detailis , st sisuliselt oli see stange alune riba kolmeks. Lappimine koos kõikide juttudega maksis 1200.- Nimetatud kohta on kasutatud 3 korda ja siiani ütleks selle firma kohta 5+. Ehk oli abiks.
Bacaniat oleks ka ise soovitanud, väga asjalikud vennad seal (vähemalt 2 aastat tagasi olid). Lähen sinna vist ka nüüd oma tagapamprit siluma.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Algselt postitas: Skybound
Algselt postitas: Helix
Kui asi veel aktuaalne, siis omaltpoolt oleks soovitanud "Bacania OÜ" Veerenni 53. 9-5 Vectoril oli kaks sellist pragu samas detailis , st sisuliselt oli see stange alune riba kolmeks. Lappimine koos kõikide juttudega maksis 1200.- Nimetatud kohta on kasutatud 3 korda ja siiani ütleks selle firma kohta 5+. Ehk oli abiks.
Bacaniat oleks ka ise soovitanud, väga asjalikud vennad seal (vähemalt 2 aastat tagasi olid). Lähen sinna vist ka nüüd oma tagapamprit siluma.
No tänud, et veel aegsasti soovitasite. Käisin kohapeal ära ja meistrimees võtab asja järgmisel teisipäeval, 17.07 ette, kaks päeva kulub tööle ja parandamise hind koos värvitööga 1500 eeku.
Algselt postitas: Trionic
Sõnastasin viletsalt.Ega ma mõelnudki,et ise teed.Õigeid materjale pidasin silmas lihtsalt.
Selle pärast Becania valisingi, seal on kasutusel õige materjal :)
Algselt postitas: Emmerich
Minu Bacania OÜ-s värvitud stangel hakkas näiteks värv kooruma. Ja iluliistu peale venitamisega ei saanud nad kah hästi hakkama. Aga muidu parim koht:headbang:
Ma usun, et tööle laieneb ka garantii. Kui autot värvitakse (olenemata detailist, kohast või alast), siis peab see värv seal ka aastaid püsima.
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
peaks mainime et seal OÜ Bacania s Küsitud 1500 krooni on ikka suht odav. Loomulikult peavad nad andma oma tööle garantii. See et sealt värv kooruma hakkab ju siis on materjalides või värvimis tehnoloogias mingi viga?
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Oled uurinud, kui palju see stangealune riba esinduses maksab? Ma ise sõitsin seda vanal masinal mitu korda puruks ja kasko tahtis mulle alati sinna iga väikse kriimu puhul uut panna, mitte vana lappida - äkki väga kallis vast uuega asendada ei oleks?
Algselt postitas: fofa
Oled uurinud, kui palju see stangealune riba esinduses maksab? Ma ise sõitsin seda vanal masinal mitu korda puruks ja kasko tahtis mulle alati sinna iga väikse kriimu puhul uut panna, mitte vana lappida - äkki väga kallis vast uuega asendada ei oleks?
9-5 riba maksis suurusjärgus 2000 raha + värvimine otsa, seega lappimine on kasulikum.
Plastilt värvi kooruma hakkamine on kehva eeltöö tulemus.Töö ei ole piisava põhjalikkusega tehtud.Kas on jäetud plastik korralikult karestamata ja(või) on plastikrunti vähe(laiguti) pandud.Või plastikrundi ja järgmise krundi vahe on liiga pikaks veninud.St. plastikrunt on oma aktiivsuse järgmise kihi nakkumiseks minetanud.
Samas olles seda tööd palju teinud, siis olen ka näinud seda, et olles täitnud kõiki eelnimetatud nõudeid, tuleb miskipärast värv ikka liiga kergelt lahti.Seda saab seletada erinevatest plastikoostistest tingitud allumistest või mitteallumistest plastikrundile.Plastiku krunt peab plastiku pealiskihi muutma pehmemaks-aktiivseks ja ta haakub korralikult järgmise kihiga.Osade plastidega on sellised hädad, et nad ei muutu nii aktiivseks.Tavaliselt kasutatakse üsna sarnaseid materjale autoplastis ja nendega ei ole häda, aga mul on olnud üks juhus, kus oli 10%-se mingi muu lisandiga PP/EPDM(plastimark, mis on originaalstangedel alati sisse kirjutatud, et selle remontija teaks koostist) ja see ei tahtnud eriti plastikrunti omaks võtta.Ja pragude keevitamiseks seda ei olnud võimalik millegi muuga keevitada, kui enda küljest lõigatud ribaga.
Samas olles seda tööd palju teinud, siis olen ka näinud seda, et olles täitnud kõiki eelnimetatud nõudeid, tuleb miskipärast värv ikka liiga kergelt lahti.Seda saab seletada erinevatest plastikoostistest tingitud allumistest või mitteallumistest plastikrundile.Plastiku krunt peab plastiku pealiskihi muutma pehmemaks-aktiivseks ja ta haakub korralikult järgmise kihiga.Osade plastidega on sellised hädad, et nad ei muutu nii aktiivseks.Tavaliselt kasutatakse üsna sarnaseid materjale autoplastis ja nendega ei ole häda, aga mul on olnud üks juhus, kus oli 10%-se mingi muu lisandiga PP/EPDM(plastimark, mis on originaalstangedel alati sisse kirjutatud, et selle remontija teaks koostist) ja see ei tahtnud eriti plastikrunti omaks võtta.Ja pragude keevitamiseks seda ei olnud võimalik millegi muuga keevitada, kui enda küljest lõigatud ribaga.