Bensiini paagi mahtuvus ja hoiatustuli.

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2238
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#26

R Mai 13, 2005 12:49

Kusjuures elust enesest kogemus oli mu Isal kes ka naiivselt lootis, et mõne kilomeetri tanklani saab ikka sõita kui ta auto (Volvo FH12 460hj) kompuuter näites, et antud kytuse kogusega saab sõita 0 km liikus auto edasi täpselt 1km ehk siis näitas isegi liiga täpselt ning mainimist vajab ka kindlasti fakt, et autol on tehase standardis kohe kaks paaki 600L ning 250L. Vot see on alles täpsus.
Iga ratas veab and then some!
sigaelmar
Postitusi: 1008
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#27

K Juun 08, 2005 9:33

Sapakal ja mossel kõiguvad need paagiseierid ilmselt selle pärast, et ujukil ei ole kõri ümber ja iga laine liigutab teda. Teine variant oleks see, et seier ise lihtsalt reageerib nii kiiresti iga liigutuse poole.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#28

K Juun 08, 2005 22:04

Algselt postitas: sebastian
Kusagilt jäi meelde, et väga tühja paagiga polegi hea sõita. Küll ei meenu, kas pidi see pumbale laastavalt mõjuma, või satub filtritesse põhjast mingit "paksu"...oskab keegi ehk kommenteerida?

Saabianti juures teati väita, et bensiin toimib pumba jahutina ja kui liiga palju minimaali lähedal sõita kooleb pump varem ära ... (vähemast käis see jutt classic 900i kohta)

Ja...Saabil see bensu mõõtur isegi hea. Üks tark raamat teadis, et näidikud, mis süüte sisselülimisel kohe õige näiduni hüppavad on hoopis täpsemad (ja kallimad), kui need mis aeglaselt ülespoole venivad. Neid viimaseid ikka vanematel (odavamatel) autodel kohtab.

Mu kummagil 900-l ei olnud see näitur küll midagi millesse kudagi suhtuda oleks saand :) nii ühel kui teisel näitas see enamasti mida talle endale meeldis (vaid vahel harva võis oletada mingit seost tegeliku kütusekogusega paagis) :P
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#29

P Juun 12, 2005 15:39

Pumpadest tekkis Tevalo foorumis pisike arutelu, et "miks ikkagi auto õhku ei lenda" :D
http://www.tevalo.ee/foorum/index.php?showtopic=17828
Ootaks kellegi targema kommentaari.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7055
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

P Juun 12, 2005 19:25

Pump on hermeetiline üksus,kus määrimine ja jahutamine jäävad bensiini hooleks.Kui pumbas tekib lühis,aga kaitse on võimsam ettenähtust,võivad pumbas tekkida lokaalsed temperatuuripiirkonnad,kus temp.on üle tuhande kraadi-vask ja ferriit sulavad.Kuna puudub vajalik õhu-bensiini segu,ei sütti bensiin ja pump põleb sisse ja jahtub maha.
On olnud juhtumeid,kus tühja paagiga käivitades,kork maas ja halvad elektriühendused paagis aurud plahvatavad.Kui näiteks on tegu mingi isearetatud-remonditud pumbaga,mis pole piisavalt hermeetiline,siis teoreetiliselt on õhu sattumine pumpa võimalik,kui paagil kork maas ja käivitad ning harjade-kollektori vahel tekib säde.Pump ise ei suuda õhku pumbata ja klapid on sees tagasivoolu vastu.
Selliseid asju juhtub üliharva,aga alati soovitaks paaki mitte kuivaks sõita,põhiliselt küll sellepärast,et vältida muda ja vett.
Vasta