Keretööd
Ega keegi ei oskaks öelda mis summaga peaks remondis arvestama kui on mingi naljamees tômmanud auto tagumikust kuni ninani ilusa kriimustuse arvatavasti vôtme vôi millegi muu teravaga? + nägin poes veel värvainega poleerimis/vahatamis pudeleid mille eestikeelne silt lubas selliste probleemide puhul üsna hästi aidata???? On äkki kellegil selle vedelikuga kokkupuudet olnud?
No kui ikka võtmega kriimustatud, siis ei aita enam ussi- ega püssirohi, vaid ainult uus värvimine ja terve külg värvimist võrdub tuhandetega. Mul kunagi Hondaga oli kerge külgkokkupuude liikluses (tulemuseks pikisuunalised kriimukesed) ja ukse värvimise hinnapakkumised olid 3500-4500 krooni vahel (pluss värvi hajutamine esitiivale ja tagauksele). Kõik need vahad teevad nähtamatuks ainult väga kergeid kriime (nagu puuokste poolt tehtud). Üks värvitöökoja mees lasi mul külje üle mingi taolise profivahaga, kasutades relaka otsas spetsiaalset pehmet shvammi - juuspeenikesed kriimud kadusid ära, aga suuri kraapse see nähtamatuks ei muutnud. Veidike paremaks muidugi läks. See lõbu oli muidu mingi 100 eeku (1 uks).
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
8 kilo on muidugi mõttetult palju. Kas nii ei saaks teha, et ostad touch-up pen'i või spray ja teipide abiga teed kriimu koha üle ning siis lased kuskil värvitöökojas selle üle lihvida? 100% endist tulemust ei saa, aga äkki saab 90%? Läike/laki probleem võib tekkida küll.
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Algselt postitas: ml
8 kilo on muidugi mõttetult palju. Kas nii ei saaks teha, et ostad touch-up pen'i või spray ja teipide abiga teed kriimu koha üle ning siis lased kuskil värvitöökojas selle üle lihvida? 100% endist tulemust ei saa, aga äkki saab 90%? Läike/laki probleem võib tekkida küll.
Kui sa usud et sedasi on võimalik ilusat tulemust saada siis anna minna :headbang:
Mis puutub aga töö maksumusse, siis 8 tuhandet vast ei lähe aga 5 kindlasti:wise:
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Kui kriips suhtkoht pindmine siis aitab ehk värvitöökojas vaid poleerimisest? Aga eks kõige targem on ikka minna kuhugi asjatundja juurde ja arvamust küsida.
Suht värske auto sul, kaskot pole?
Suht värske auto sul, kaskot pole?
Algselt postitas: eeroz
Suht värske auto sul, kaskot pole?
OT: Kui suur peab olema kahjustus, et kasko asja töösse võtaks? Oletame, et mul on auto, mille külgedele on nt. väiksed mõlgid parklas hooletute kaasjuhtide süül tekkinud ja omavastutus 2KEEK. Juhul kui mind erinevalt Kärsast asi häirib, kas ma siis saaks toereetiliselt lasta endal 2K eest masina üle värvida või? Sellise kriipsu puhul oleks case ilmselt sarnane?
Algselt postitas: fofa
Algselt postitas: eeroz
Suht värske auto sul, kaskot pole?
OT: Kui suur peab olema kahjustus, et kasko asja töösse võtaks? Oletame, et mul on auto, mille külgedele on nt. väiksed mõlgid parklas hooletute kaasjuhtide süül tekkinud ja omavastutus 2KEEK. Juhul kui mind erinevalt Kärsast asi häirib, kas ma siis saaks toereetiliselt lasta endal 2K eest masina üle värvida või? Sellise kriipsu puhul oleks case ilmselt sarnane?
Registreerid ära, võtad pakkumise ja 2000 maksad ise. See lahutatakse värvi töökoja hinna pakkumisest.
Kuid mõlkidega: kui kirjutad(avalduses kindlustusele), et iga mõlk tuli erineval ajal siis KÄSITELB KINDLUSTUS NEID KUI ERINEVAID JUHTUMEID ja seega iga mõlgi parendamise eest maksad omavastutuse ehk 2000 eeki.
Seega tee järeldused ise mida, kuidas ja mis pead avalduses kirjutama.
Algselt postitas: will
Registreerid ära, võtad pakkumise ja 2000 maksad ise. See lahutatakse värvi töökoja hinna pakkumisest.
Küsimus oligi selle "registreerimise" juures. Arvestades et tänapäeval ei saa 2 kilo eest isegi korraliku poleerimist, võiks ma peale iga aastat autole võtmega ringi peale vedada, 2K lasta ja kena värsket värvi nautida? Kas kasko maksab ilma kobinata kinni iga pisimagi remondi, mille kulu võib olla kindlustusele reaalselt kümneid tonne, lase ainult omavastutust?
Algselt postitas: fofa
Algselt postitas: will
Registreerid ära, võtad pakkumise ja 2000 maksad ise. See lahutatakse värvi töökoja hinna pakkumisest.
Küsimus oligi selle "registreerimise" juures. Arvestades et tänapäeval ei saa 2 kilo eest isegi korraliku poleerimist, võiks ma peale iga aastat autole võtmega ringi peale vedada, 2K lasta ja kena värsket värvi nautida? Kas kasko maksab ilma kobinata kinni iga pisimagi remondi, mille kulu võib olla kindlustusele reaalselt kümneid tonne, lase ainult omavastutust?
Jep. Aga ise tõmbamine on pettus ja see on kriminaalne tegu.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2279
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ole hea ja käi HEAS VÄRVITÖÖKOJAS ära! Küsi.
Mul oli selline kogemus paar aastat tagasi, et poiss võttis lasteaia juurest maast kivi ja proovis minu vanemate auto mootorikatte peal kivi ja värvi omavahelise hõõrdumise tulemusel tekkivat nähtust...tulemuseks oli see, et krunt oli väljas ja must värv kriibitud. Läksin oma hea tuttava juurde, kes on Viljandis üks kõvemaid värvijaid ning see asi poleeriti välja. Just nimelt!!! Värvida on ju hea, kerge, raha teenida endale tasku. Kui on tuttav, siis on jutt teine!
Mul oli selline kogemus paar aastat tagasi, et poiss võttis lasteaia juurest maast kivi ja proovis minu vanemate auto mootorikatte peal kivi ja värvi omavahelise hõõrdumise tulemusel tekkivat nähtust...tulemuseks oli see, et krunt oli väljas ja must värv kriibitud. Läksin oma hea tuttava juurde, kes on Viljandis üks kõvemaid värvijaid ning see asi poleeriti välja. Just nimelt!!! Värvida on ju hea, kerge, raha teenida endale tasku. Kui on tuttav, siis on jutt teine!