Autopoodides ja supermarketite autokaubadeosakonnades on müügis sellised kütuselisandid pihustite puhastamiseks, mis peale pihustite puhtana hoidmise omavad väidetavalt ka muid omadusi (nagu detonatsiooni kõrvaldamine, stabiliseerivad mootoritööd, kärbivad kütusekulu jne.)
Ise kasutan seda juba mitu aastat (umbes 3-4 kuulise vahega, tootjaid on mitu erinevaid, kuid tavaliselt on suhe selline et terve pudelike on täispaagi jaoks). Mitte et mootoritöös probleemid olnud vaid puhtalt profülaktika mõttes.
Samas ei tea kas on selles tõesti mõtet või pigem mõtetu raha raiskamine (nagu mõned väidavad et bensiin ise on juba piisava lahustatava ja puhastava toimega)? Kaldun arvama et kasu on vaid see ei ole inimesele märgatav :freak:
Sellega tahaks uurida et kuidas foorumi rahvas asjasse suhtub ja kui massiliselt injector cleanereid kasutab (ka diiselmootorites)?
Foorumis sarnast teemat ei leidnud. Või halvasti otsinud:red:
Injector cleaner
Mina ise kasutasin Saabis oktaanarvu tõstjat, mis on veel ka mingite puhastavate omadustega ja vähendab kütusekulu. Väike vahe siiski oli, võttis umbes kuni 1 liiter sajale vähem bensiini. Et mingit märgatavat vahet ei näinud, kas ilma lisandita või lisandiga. Tundub mõtetu raha raiskamisena.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kasutan ka Injector cleanerit STP toodangut. ~3 kuu vahedega, kui tühikäigu pöörded hakkavad kasvõi natukene kõikuma - asi on aidanud:thumb:, soovitan ka teistele.
__In Boost We Trust__
Teatud omadused nendel puhastajatel olemas on ning selles mõttes petukaubaga tegu pole. Kuid puhtas ja hästi toimivas süsteemis pole midagi puhastada ja siis selle lisandi kasutamisel mõtet pole, loogiline ju. Kui aga miskid hädad esinevad siis võib seda ainet pruukida, palju ei maksa ning midagi ära rikkuda ei tohiks ka.