9-5 tagumistel koopaäärtel hakkab roostet tekkima. Ega roostetõrje vallas pole vist revolutsiooni olnud vahepeal? Kui ma ei eksi siis ivometsa meetod on: alt puhtaks -> Läti roostesurm -> happekrunt -> täitekrunt -> pahtel - värv ? Või tasub vana autot (2002) tinaga mäkerdada? Läbisõit alles <200k, piinlik oleks lasta autol rooste minna.
protsess on ok.
kui "Läti roostesurm" = buvanol, siis see on lahja ortofosforhape. Teised (HP, CRC) on kangemad. Buvanol ja CRC kõrvuti (aastaid tagasi):
http://teet.luarvik.org/v/asjalik/DSC01065.JPG.html
...ning ma olen endale leidnud tagasihoidliku hinnaga hea (tundub käredamgi, kui CRC) asja - kodumaine Holtz Prof. Soovitan:
http://holzprof.ee/tooted/hp-anti-rust/
pakend on vist vahepeal muutunud (ja tootja ei näita enam mõnusat ca 250ml pritspudelit), edasimüüjaid on justkui ehituspoodide näol lisandunud.
üldpildina täiendab roostemuundur happekrunti, aga pole keeruline see lisagarantii lisada. Kindlasti kuivanud muundurijääk (nt järgmine päev pärast pealekandmist) messingketaga madalal pöördel (=käsitrell. Mitte ketaslõikur ja eriti mitte terasharjaga - see poleerib pinna kehvasti nakkuvaks!) maha lasta.
on ka epokrundid, aga ma vaid korra proovinud ja jään vast happekrundi juurde: mulle tundub paremini nakkuvat. Kunagi oli Devoris 2k happekrunt - kui jälle vaja, lähen sealt otsima ja kannan täitekrundi peale märg-märjale lähenemisega (eri kõvendid: nii saab parema nakke ning järelkuivamisjamasid mul olnud pole). Nt Pintaväri pakutav on justkui 1k: värv + hape, mis ei tekita päris värvikihi moodi asja (jääb mittekattev emulsioon).
spreivärvid hoian ma autost eemal. V-a- plastmassdetailidest.