esisilla reguleerimine
Tere.
Oskab keegi öelda kus saab esisilda reguleerida ja palju see maksta võib.Tänud ette.
Oskab keegi öelda kus saab esisilda reguleerida ja palju see maksta võib.Tänud ette.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Paljud kohad teevad, maksab miski paari-kolmesaja krooni ringis ehk. Mina olen oma autopidamise aja jooksul 1 korra käinud. See oli Hiiu kaubahoovi kandis ja maksis miski kampaaniahinnaga 100 eeku vist..:).
Parem oleks kui sa oma asukoha ka ära märgiks, Eesti pole ainult Tallinn. Soovitatakse sulle veel sedasi mõni Uugametsa koht, kuhu sul eriti mõnus minna pole.
Parem oleks kui sa oma asukoha ka ära märgiks, Eesti pole ainult Tallinn. Soovitatakse sulle veel sedasi mõni Uugametsa koht, kuhu sul eriti mõnus minna pole.
Kas kellelgi on viimasel ajal olnud Tallinna kandis vajadust SAABil esisilda reguleerida?
Tean omast kogemusest, et reguleerimisel ja reguleerimisel on suur vahe. Kunagi reguleeriti mu siglal miskis remondikohas esisilda sellise kiviaegse meetodiga, et kruviti rataste külge lambid mis siis autotõstuki küljes olnud stendi poole suunati. vastavalt sellele, kuidas valgusvihk stendile langes, sildade kallet ja kokkujooksu paike kruviti.
Hiljem küll tunda ei olnud, et auto oleks paremini rooli kuuletanud, kiskus teine ikka metsepoole sirgel teel.
Paremad kohad omavad digitaalseid seadmeid, mis siis arvutiga kontrollides (neil seal iga automargi kohta sildade seaded) tulemust näitavad, palju kuhugi poole kruvida.
Aga nagu kummiparandusel ja kummiparandusel vahe, nii ka silla reguleerijatel vahe sees, kes kallim, kellel paremad seadmed, kellel SAABide parameetrid programmis.
Ehk pikk jutt sitt jutt. Kus on head seadmed ja norm. hind? Auto '88a. 9000CD
Tean omast kogemusest, et reguleerimisel ja reguleerimisel on suur vahe. Kunagi reguleeriti mu siglal miskis remondikohas esisilda sellise kiviaegse meetodiga, et kruviti rataste külge lambid mis siis autotõstuki küljes olnud stendi poole suunati. vastavalt sellele, kuidas valgusvihk stendile langes, sildade kallet ja kokkujooksu paike kruviti.
Hiljem küll tunda ei olnud, et auto oleks paremini rooli kuuletanud, kiskus teine ikka metsepoole sirgel teel.
Paremad kohad omavad digitaalseid seadmeid, mis siis arvutiga kontrollides (neil seal iga automargi kohta sildade seaded) tulemust näitavad, palju kuhugi poole kruvida.
Aga nagu kummiparandusel ja kummiparandusel vahe, nii ka silla reguleerijatel vahe sees, kes kallim, kellel paremad seadmed, kellel SAABide parameetrid programmis.
Ehk pikk jutt sitt jutt. Kus on head seadmed ja norm. hind? Auto '88a. 9000CD
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
No minul just selline kogemus, et kompuutriga silda paika ei saadudki. Mitte küll Saabil, vaid ühel teisel autol. Ainuke, kes aidata suutis, oligi üks tegija, kes lampide ja stendidega sillad niimoodi paika sai, et lust sõita lausa.
Nii et pika ja sita jutu kokkuvõtteks ei reguleeri kompuuter sul ise sildasid, oskaja mees peab seda ikkagi tegema.
Nii et pika ja sita jutu kokkuvõtteks ei reguleeri kompuuter sul ise sildasid, oskaja mees peab seda ikkagi tegema.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Vahet pole kas digitaalne või analoog. Masin peab olema kalibreeritud ja mees oskaja. Toimetatakse veel praegugi vanade optiliste seadmetega. Ja seda väga täpselt!!!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
yhed peded panid minu saab 96 esisilla paika ( moodsa digistendiga) ja ei öelnud mulle, et mul tagasild täiesti metsas. järeldus: riistad võivad olla aga mõistust võiks ka olla, et nende seadmetega miskit arukat peale hakata
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
yhed peded panid minu saab 96 esisilla paika ( moodsa digistendiga) ja ei öelnud mulle, et mul tagasild täiesti metsas. järeldus: riistad võivad olla aga mõistust võiks ka olla, et nende seadmetega miskit arukat peale hakata
Mõistust mitte et võiks, vaid lausa peab olema, eriti kui majandad tarkade masinatega, sest need ei tee ju mitte seda mida tahad, vaid ainult seda, mida käsid neil teha.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ei saanud kommentaaridest ikka õiget sotti, kuhu siis rahvas soovitab minna silda regullima endal päris mitme kohaga jubedad kogemused, esiotsas tuntud töökojaga carstop, kus läksin ausaltöeldes ikka nii närvi, et oleks heameelega võtnud vennalt tööriistad käest ja jalaga peese andnud. Ei ole mõtet ikka koolipingist väljahüpanud inimesele sllist tehnikat kätte anda, kui seda kasutada ei oska.
Nimelt vaja 9-5 el nii esi, kui tagasild paika panna, sest paistab, et keegi tarkpea on esisilda juba kruttinud ja kui ausaltöelda siis vale kokkujooks on silmaga näha, roolitundest rääkimata all ju sellised rullid, et vähe pole .
Nimelt vaja 9-5 el nii esi, kui tagasild paika panna, sest paistab, et keegi tarkpea on esisilda juba kruttinud ja kui ausaltöelda siis vale kokkujooks on silmaga näha, roolitundest rääkimata all ju sellised rullid, et vähe pole .