akuhape
Soodat ja palju algatuseks.Pärast see sodi ruttu välja.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pesusooda oleks parem (tugevam alus), kui seda kuskilt leiad. Pärast võiks kõik veel mingi aluselise (nt ammoniaaki sisaldava) puhastusvahendiga läbi leotada.
Väävelhape (erinevalt nt soolhappest ja lämmastikhappest) muutub ajas järjest kangemaks (vesi aurab kiiremini kui hape ise) - loomulikult ka söövitavamaks.
Väävelhape (erinevalt nt soolhappest ja lämmastikhappest) muutub ajas järjest kangemaks (vesi aurab kiiremini kui hape ise) - loomulikult ka söövitavamaks.
Ning peale kõike seda tuleb polstrid välja võtta, seest ilusti puhtaks pesta rohke veega, polstrid eraldi pesta ja kokku tagasi. See naatriumsulfaat ja naatrumkarbonaat, mis järele jäävad, on samuti usinad korrosiooni soodustajad, samuti nagu sool.
Lahjema happega ongi nii, et algul pole nagu miskit hullu, et küll ma ära pesen, aga mõne aja pärast tulevad augud nagu nõiaväel. Enne neutraliseerimist jõuab hape igasugu trikke teha ja ronida sina kuhu sooda vm. alusega ligi ei pääse ;)