Saabi teenindustest...

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#76

K Nov 22, 2006 20:04

Mulle küll kohale ei jõua, mille üle sa nüüd nii kurdad. Nagu aru saan, vahetati küsitud rattalaager ja tavalised kulumaterjalid, mis ilmselgelt vahetamist vajasid. Mina oleks sellisel juhul pigem tänulik, et töö kohe ära tehti ja ei pea hiljem tagasi tulema. Mahukamate töödega on iseasi, need peaks tõesti kooskõlastama, kuna eelarve ei pruugi nende kohest teostamist võimaldada aga sinu autoga midagi väga kallist/mahukat ju ei tehtud.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#77

K Nov 22, 2006 20:36

Oeh.. aitab ehk? Oleme mõlemad pooled ära kuulnud, pole enam vaja torkida.

Rääkige parem sellest, mis kütusekulu suureks võib ajada välistemperatuuri muutumisel.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#78

K Nov 22, 2006 20:48

Olen ka jälgind seda teemat siin vaikselt päeva jooksul :)

kinks kurtis alguses ainult ju benukulu üle ja muud ma ta postitusest välja ei oska lugeda.
Ma arvan, et Kinksil , kui saabi omanikul oli algselt lihtsalt huvi, mis võib põhjustada liigset bensukulu ja postitas oma mure siia.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#79

K Nov 22, 2006 21:11

Õnneks on meil võimalik klientidel töiseid küsimusi lahendada ja kokku leppida otse töö tegijatega ja 95% kundedest nii ka teevad,kontaktandmed on kõigil ja kõikjal üleval.Siis jäävad sellised jamad ära,et keegi rääkis kellegiga läbi kellegi,kes kuulis kellegi käest.Õnneks selliseid naljakaid teemasid tuleb harva ette.

tsitaat:Ma ei leia, et minu "hädaldamine" oleks põhjuseta. Kui sain kehva teeninduse osaliseks, siis rohkem mina Teiega maid jagama ei soovi hakata vaid valin parema koha... on kõigil lihtsam. Troosti jaoks on üks "tüütu hädaldav klient" vähem ja minul stressi vähem.

täitsa päri,õnneks on olemas vaba valik ja on ka oluliselt paremaid karaase,kus oluliselt osavamad tavotimeistrid ja madalamad hinnad:evil:


Kütusekulu tõusu seos välistemperatuuri lähenemisel miinuspoolele on väga tuntav,eriti turbomootorite puhul,kus minu viimased 5-6 turbosaabi,milledel kuluarvestusi veel teha viitsisin neelasid usinalt ca. 2 liitrit enam,võrreldes soojade aegadega.Loomulikult oli/on ka "minek" oluliselt parem,tänu mootori täituvuse olulisele kasvule.
See ponud antud teemaga haakuma mõeldud.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#80

K Nov 22, 2006 21:12

Natuke OT aga väike tähelepanek Vikingust: minu eelmise 900 silla reguleerimises (aega pidin ootama enam kui nädal) helistati mulle ja küsiti, kas nad võivad tagasilla reguleerimises panna 2 reguleerimisseibi vahele 63kr tükist.
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 229
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000

#81

K Nov 22, 2006 21:28

Algselt postitas: Chipy
Natuke OT aga väike tähelepanek Vikingust: minu eelmise 900 silla reguleerimises (aega pidin ootama enam kui nädal) helistati mulle ja küsiti, kas nad võivad tagasilla reguleerimises panna 2 reguleerimisseibi vahele 63kr tükist.
No see on küll enam kui kummaline et sellist asja küsitakse. Mis siis kui sa poleks nõustunut et ärge pange mulle neid reguleerimis seibe. Siis oleks ju silla regull tegematta jäänud või töö poolikuks. Teatavasti on auto tagumine sild otseses seoses esimesega ja selle reguleerimine hädavajalik et esimest otsa paika saada.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#82

K Nov 22, 2006 21:29

Algselt postitas: Chipy
Natuke OT aga väike tähelepanek Vikingust: minu eelmise 900 silla reguleerimises (aega pidin ootama enam kui nädal) helistati mulle ja küsiti, kas nad võivad tagasilla reguleerimises panna 2 reguleerimisseibi vahele 63kr tükist.


suhtlemisprobleemideks nimetan mina neid,kui üks ja teine mööda räägivad asjadest ja teineteisest.
VM tegi nii,nagu tegema pidigi ja teevad tavaliselt teisedkil.
Mulle endale on juba veits harjumatuks muutunud,kui tegu on odavate kulujuppidega pidevalt telef. otsas rippuda ja keegi pole tavaliselt seda ka palunud.Isiklikud kliendid seavad omalt poolt finantspiirid,juhul,kui rahaga veidi pigistab, või siis paluvad asja korda teha,sõltumata juppide masumusest.Ja täpselt avaldadakse ka enese soovid- mida teha ja mida mitte.
Eks see on veidi laisaks teinud, ei viitsigi alati kõllata, ja vahel harva sattudki sellise kunde otsa,kellega otse suhelda pole saanud ja kes pärast saab mida iganes väita.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#83

K Nov 22, 2006 21:34

Tahtmata midagi eriti ütelda, siis turbobensusaabil (jällegi vanem, 9000) nendel hetkedel, kui ta korralikult töötas, oli talvekulu 3..4l suurem, millest katse-eksituse meetodil naelrehvid andsid umbes 1l ja 2..3l sõltus külmadest. Ehk siis talnas linnakuluks suvel 15 ja talvel 18-19, sõltuvalt külmast.

PS. Kui üks kahest "ajust" p**** oli ja vahepeal töötas ja vahepeal ei töödanud, ehk segu koostis ujus rikkaks-lahjaks-rikkaks nagu jumal juhatas, võttis seesama auto trt-tln marsruudi peale (185km) 55l bensiini.

Edit: ja kas siin õiendamise ja tänitamise asemel ei oleks võimalik kokku saada ja omavahel selgeks rääkida? PS.. nii vikingis kui ka troostis on alati töödanud autot sinna jättes palve, et kui remont läheb üle xxxx summa, siis helistage, väiksema numbri puhul pole helistada tarvis. Ja on alati helistatud, ning pole probleemi.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#84

K Nov 22, 2006 22:38

ei taha mingil juhul õli veel rohkem tulle visata, eriti olukorras, kus vaidlevateks osapoolteks on mõlemad mu enda head tuttavad. siiski mõned tähelepanekud ka minu poolt, jätkuvalt OT teemal:

- foorum on musta pesu pesemiseks üldjuhul vale koht. vaevalt, et kinks seda sooviski teha, kuid kukkus paraku teisiti välja - piisas paarilauselisest fraasist, et asjassepuutunul oli põhjust sellest kinni hakata.

- kogu minu sügavast lugupidamisest Madise ennastsalgavalt tööka meeskonna vastu tekitab minus siiski imestust iisaku postitustest nähtuv järsult ründav alatoon. töötades ka ise igapäevaselt teenindussfääris, tean, et kliendid on erinevad, väga erinevad ja ajavad endalgi mõnikord närvid mustaks. sellest hoolimata pean esmavajalikuks au sees pidada suhtumist "klient on kuningas". klient on see, kes sulle raha toob ja kes muljetab ka oma tutvusringkonnale, kas tal olid sinu juurest teenust saades head või halvad emotsioonid, mis esimesel juhul tähendab sulle veel täiendavat sissetulekut. kui klient saadetakse avalikus foorumis ilma pikemalt keerutamata kuu peale, võib see tekitada halbu emotsioone isegi vanades seni rahulolevates klientides. seega olenemata sellest, kas klient mustab sind asjatult või asja pärast, ei saa mõistlikuks käitumiseks pidada avalikus foorumis teenust pakkuva remondiettevõtte esindajana kliendi suhtes nii järsult käituda. vähem ründavat positsiooni ja rohkem sallivust, inimesed on erinevad, kliendid sealhulgas!

- ei vaidle vastu, et Madise meeskond teeb väga head tööd, aga äkki võib põhjus selles, et kliendid tulevad teie juurde alati lõpuks ikka tagasi, olla muuhulgas ka selles, et Eestis on sisuliselt ainult 3 ettevõtet, kes Saabidega midagi peale oskavad hakata. eriti sitt olukord on Tln-st kaugemal elavate vanade Saabide omanikel - minul nt mingit muud valikut polegi peale Madise tiimi, sest Trionic on seni ainuke, kes on nõus vaevaks võtma mu klassikuromu ka mulle sobivatel aegadel remontida. konkurentsi puudumine või vähesus on praegu kõigi Saabe remontivate firmade trump, kuid selline olukord ei pruugi ju igavesti kesta.

- eriti kurb on lugeda fraasi "Millegipärast hakkab mulle järjest rohkem tunduma,et tegemist on lihtsalt kollanokast jonnipunniga" - arvan, et kinks on autode sisemaailmaga rohkem kokku puutunud kui enamus siinses foorumis istujatest. keda huvitab, võib lähemalt uurida vw-foorumist.

loodetavasti ei hurjuta see vahejuhtum kinksi eemale Saabidest, tema Saab saadakse korda ja on põhjust mõlemal osapoolel järgmisel Saabide kokkutulekul ühiselt sõbralikult napsu võtta.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#85

K Nov 22, 2006 22:47

tsitaat:Edit: ja kas siin õiendamise ja tänitamise asemel ei oleks võimalik kokku saada ja omavahel selgeks rääkida? PS.. nii vikingis kui ka troostis on alati töödanud autot sinna jättes palve, et kui remont läheb üle xxxx summa, siis helistage, väiksema numbri puhul pole helistada tarvis. Ja on alati helistatud, ning pole probleemi.

Seda minagi kogu aeg räägin,aga on olemas väike hulk inimesi,kes probleemide tekkimisel ei pöördu kunagi nende poole,kes tema arvates need probleemid põhjustasid oma tegemiste,või tegemata jätmistega. Ja siis nad tiksuvad ühest kohast teise ja näitavad näpuga eelmise koha peale.


tsitaat:Tahtmata midagi eriti ütelda, siis turbobensusaabil (jällegi vanem, 9000) nendel hetkedel, kui ta korralikult töötas, oli talvekulu 3..4l suurem, millest katse-eksituse meetodil naelrehvid andsid umbes 1l ja 2..3l sõltus külmadest. Ehk siis talnas linnakuluks suvel 15 ja talvel 18-19, sõltuvalt külmast.

mu kogemused on andnud ca.2-3 liitrise kulutõusu külmal ajal.

täiesti OT,sry.Teemakohaselt läheks jutt väga pikaks ja enamus oleks tühi jutt,sest tavalislt on viga selline,mida unustasid mainimast foorumis.
arxrei
Postitusi: 62
Liitunud: P Veebr 06, 2005 2:02
Asukoht:
Auto:

#86

K Nov 22, 2006 22:49

Teema käsitlus ja rünnakud on ikka väga kummalised.
Tundub, et teatud ringkond kaitseb oma ... .
Aga sooviks siiski samas teemas sõna võtta, sest aina enam hakkab tunduma, et ka minu auto kulu on märgatavalt tõusnud. Külma ilma momenti ei ole mulle vaja meenutada. Pigem hakkasin ma märkama tekkinud suurenenud kütusekulu vahet, kui masin käis VMis hoolduses (mootori garantii remont). Siis kevadel. Algselt ei pööranud tähelepanu, kuid nüüd küll. Aeg lihtsalt on sundinud (k.a maantee sõit).
Sain siit teemast aru, et:
1. on võimalik olukord, kus diagnostika vastust ei anna.
2. ja jääb üle ise katseeksitus meetodil viga leida (küünlad, vaakumvoolikud, filtrid, jne).
3. või leppida ... ,
... sest tõus pole nii marginaalne kui siin sõna võtnud "kinksil".
4. või ikkagi sõita Tallinnasse diagnostikasse ja loota lahendit.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#87

K Nov 22, 2006 22:53

Mina keerasin süüdet täna varasemaks ja hetkelise kulu näitur näitab liitri võrra vähem ehk siis 7 sajale maanteel. Keskmiseks on 12.:headbang:
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#88

K Nov 22, 2006 23:00

võtab ka endal paar liitrit rohkem kui temp läheb alla nulli,aga linnas ikka kuidagi üle 12 ei saa kui mõistlikult sõita.

Võimalik et vanematel autodel on probleeme rohkem ja kui soovid miskit kindlat viga parandada aga selgub et vaja veel muudki teha siis oleks küll normaalne et konsulteeritakse kliendiga.
Endal kogemus saabi anti juurest kus tetaili vahetuseks pakuti erinevaid aegu ,sõltuvalt sellest mis seisus on kinnitused.Aga ikka ületati ka seda maksimum aega 3tunniga ja pidin ka ise helistama kogu aeg et millal siis valmib.
Minu andmetel on iga töö teostamiseks etteantud aeg ja kui mingi töökoda seda ei suuda siis tuleb ka klienti hoiatada.
Kui soovisin vahetada veepumpa siis Viking lubas selle vahetada 1,5 tunniga ,saabianti juures öeldi et läheb 2 korda kauem.Vahetasin Vikingus ja olen rahul sest hind oli lõppkokkuvõttes sama ja töö kiirem.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#89

N Nov 23, 2006 0:02

natuke teistmoodi küsimus, et kas lamellidel ja naelkummidel on ka kütusekulu kuidagi erinev või on see selge - talvekumm ja u liiter otsa... minul näiteks pole vahet üldse, rattad ja kummid vahetusid 215/16" -> 195/15" lamell.
pealegi tahtsin uurida, et kuidas arvutab 9-5 SID bensukulu keskmist - kas viimase 100km või viimase SID nullimise järel? imelikult kiiresti muutub see keskmine 2500km peale, kui viimati nullisin SIDi kulu. 900 oli viimasest nullimisest ja tartu otsa peale kukkus paar kümnendiku kohta ainult; u sarnase hulga km peale. nüüd 9-5ga eelmine nädalavahetus kukkus 10,3 pealt 8,9 peale... SIDi kontrollisin esimese paagitäiega ja arvutus klappis täiesti SIDi näiduga.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#90

N Nov 23, 2006 0:16

Selle jura peale ütleks aint ühe lause
Kui mõistust ja aega pole ise teha siis ära teiste tehtu üle virise ,ei usu et troostis või kuskil mujal saabitöökodades, otseselt paska tehakse.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#91

N Nov 23, 2006 1:15

Oma SAAB 99-ga oli nii, et peale termostaadi vahetust kütusekulu märgatavalt langes.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#92

N Nov 23, 2006 2:14

Algselt postitas: krss
Auto siis lihtsalt soojeneb salongi osas õige kiirusega, kuid ringleva jahutusvedeliku temperatuur ja teatud olukordades veel kauaks normist NATUKENE madalamaks. Peab päris hästi oma autot tundma, et selliseid pisiasju märgata ja vaevalt ka teeninduses keegi termostaadi lihtsalt kontrolliks välja võtab, seejärel tuppa toob, külma veega täidetud potti paneb, pott seejärel tulele, kraadiklaas sees, ja jälgitakse termostaadi käitumist.


Sportlikust uudishimust võib seda ju teha ja kui nõuad, siis võibolla teenindus on isegi nõus selle testi tunnitasu alusel läbi viima aga odavam on kohe uus termostaat osta;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2335
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#93

N Nov 23, 2006 8:49

Algselt postitas: krss
Mind üllatas Soomes tõsiselt see, et kuna autod on talvel olnud alati eelsoojendatud (oli nii tööl kui kodus sisuliselt tasuta elekter), tuli iga auto talvine kütusekulu ivake väiksem kui suvel,
Ma oletan et tegemist on siis väga pikkade otstega, mitte lühikeste linnasutsakatega.
Eelsoojendus soojendab ju ainult vett, tõstes kirvereegli järgi 3 tunniga temperatuuri 30 kraadi välistemperatuurist kõrgemale. Õli jääb ikkagi külmaks. St. nii või teisiti mingi aeg kulub kogu mootori töötemperatuurile viimiseks. See aga on aeg mis ei ole kõige ökonoomsem, kütmise puhul on see aeg muidugi võrratulet lühem.
jannos
Postitusi: 53
Liitunud: L Juul 29, 2006 23:57
Asukoht:
Auto:

#94

N Nov 23, 2006 9:53

Huvitaval kombel ei ole minu autol külmaga olulist kütuse kulu kasvu märgata.Võib olla pool liitrit kulub rohkem ja nii on olnud kõikide autodega, mida kasutanud olen.See jutt kehtib muidugi korras auto puhul. Mittetöötava termostaadiga on kütusekulu kindlasti suurem, see on ju sama, nagu sõidaks kogu aeg külma mootoriga. Troosti kohta ütleks niipalju, et pärast viimast külastust läksin Viikingisse ja panin teenindusaja kinni. Ehk siis antud juhtum ei ole mingi erand.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#95

N Nov 23, 2006 11:01

Algselt postitas: jannos
Troosti kohta ütleks niipalju, et ...
Vist juba vihjasin, et aitab sellest. Siin peaks siiski küttekulu probleemidest rääkima. Kui on vaja teenindusi hinnata/arvustada, siis on selleks eraldi teema soovitav.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
jannos
Postitusi: 53
Liitunud: L Juul 29, 2006 23:57
Asukoht:
Auto:

#96

N Nov 23, 2006 12:50

Postituse mõte oli selles,et kui ühes teeninduses ei leitud sinu probleemile lahendust, tuleb pöörduda teise kohta. Foorumis halamine ei anna antud juhul tulemust.
simpson005
Postitusi: 49
Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#97

N Nov 23, 2006 14:40

Algselt postitas: foxer
Ei tea kas nii uutel seda probleemi esineb, aga minu omal oli üks juhe kuskilt lahti (Saabiantis leiti peale pikka otsimist üles), diagnostika ei näidanud ühtegi viga, check engine ka enamasti ei põlenud (vahest viskas), aga kütusekulu oli tavalise 9 asemel 13-14.


äkki valgustad mis juhe see oli ja kus asub, ehk saab nii mõnigi mees õnnelikuks kuna esines sama viga, tee näiteks pilt kus see juhe asub ja pane üles
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#98

R Nov 24, 2006 0:28

Lugesin kogu "supi" läbi.suht inetu lugu ja siiski mõttetu tühikargamine tundub.:wall:

Paneks teema lukku.:thumb:

Põhjendamatu laim, mis pole leidnud lahtiseletamst ega kinnitust, on kurjast. Samas on eestis suurimaid sõna-ja veelgi enam arvamusevabadusi.

Iga laimuga, paluks ka siis selgemat täpsustust. siin pole selleks õige koht..kui siis tehke foorumis "eraldi teema probleemid teenindustega"

Karistan karmilt kõiki oma töötajaid,vajadusel "kuulan üle" kui minuni peaks jõudma mingi kahtlane häma või kliendi kaebus, veel enam kui kliendil on õigus.:wise::angry:

Mõningad korrad olen kliendile koostanud hüvituse või krediteerinud arve.:headbang:

Troost auto püüdleb pidevalt parema taseme ja seda ka teeninduskultuuri osas.

Ma ei välista, et selles juhtumis esines puudusi kliendi teavitamises selles osas, mis puudutab remondi kulukuse astet.
:red:

Samas leian samuti, et vajalikud teenused sai kliendile osutatud suhteliselt operatiivselt, kuigi on võimalik, et kütusekulu on endiselt suur.Kinnikiilunud pidurid on loomulikult ka üks tüüpilisemaid kütusekulu suurenemise põhjuseid.

See teema on veel teravamalt firma siseselt päevakorras.:gun:

vabandan juba ette.:notworthy:

Lp.9-3 omanik, kui kütusekulu on endiselt probleem, vaatame asja uuesti üle ja arutame asja, seekord siis juba meie laki osakonnas ( 6599750), et vältida asjaosaliste kokkupuudet säilitamaks kaine mõistus ja rahu.:drink:

Lp.jannos
palun saada mulle meil selle kohta,millega rahul pole.:facts:
Asjatult ei maksa siin foorumis lahmida.Selgita palun situatsiooni,millega rahul pole.:?



Lõik kaebused japretensioonid palun saata meiliga madis@troostauto.ee või helistada 6599750:facts:
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#99

R Nov 24, 2006 1:37

Täiesti OT ja saan aru, miks teatud tarkvara kasutavatel inimestel vahel nii juhtub aga mainin siiski, et suurte tähtedega kirjutamine tähendab karjumist. "edit" nupp on õnneks olemas seega on võimalus viga parandada;)
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#100

R Nov 24, 2006 2:25

see pole esimene kord, kui selline märkus tuleb....kasutan tõepoolest suuri tähti pidevalt töös...

samas ei näe põhjust,miks peaks arvestama väljakujunenud traditsioone ja arusaami asjadest üleüldse ning kes suudab väita ja tõestada, et suured tähed tähendavad karjumist

ok.parandan ära....
nb suurte tähtedega kirjutamisel ka oma eelis..ei pea arvestama lausete alguses suuri tähti...samas pole mõtet arvestada siin viimast reeglit väikeste tähtedega kirjutamisel..

:notworthy:
Vasta