Algselt postitas: suur
"Jõud on taga, peab minema" ütles karu kui suvel metsas suusatas.
Kui jõud on taga läheb kana ka mesitarusse!
Algselt postitas: suur
"Jõud on taga, peab minema" ütles karu kui suvel metsas suusatas.
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: suur
"Jõud on taga, peab minema" ütles karu kui suvel metsas suusatas.
Kui jõud on taga läheb kana ka mesitarusse!
Algselt postitas: Trionic
kusjuures on:nii IAC,DI,kui kõik moodulid omavad vastavaid dioode,kuid hea tahtmise korral on dioodide surmamine vast ju mitte eriti keeruline.Nimetet isendile anti veel "täkku" lisaks ja seda jällegi vist õige polaarsusega-sellise koosluse puhul tahaks ainult õnne TEGIJATELE soovida.
Algselt postitas: miku
Tähendab. Kuni selle hetkeni pidasin ma Troosti suht-koht ok kohaks, mis sai eelkõige valitud pooljuhuslikult, kuna VM hindadest ei käinud jõud enam üle ja Troost koos kogemustega asus ca 5 minuti jalutamise kaugusel mu töökoha endistest kontoritest.
Aga peale seda, kui ma miski kuu või nii tagasi helistasin kusagilt Pärnu juurest herr Trionicule ja teatasin, et termostaat on vaja välja vahetada. Kohe. Ja siis tund aega hiljem Troostis kanalile sõitsin selle autoga ja vaprad kangelased kohe termostaati vahetama asusid. Well. Medal tuleks anda. Mina oleks põrgu saatnud ja oleks lasknud autol vähemalt tund aega maha rahuneda ja jahtuda.
Sest kui see kapott üles kergitati ja sealt see kuumus suure neljakandilise kamakana välja roomas... pani mind mõtlema.
Loomulikult, eks ole herr Trionicul ja Troost und co-l pahasid päevi, kuid sellest ajalugu vaikib :beer:
Algselt postitas: tripp
Anti juures jäi mulje, nagu tal oleks pidevalt hullult kiire ning sellest tulenevalt pööratakse mulle, kui kliendile, vähem tähelepanu.
Algselt postitas: bravado
Endal kogemused nii Troostist, saabianti juurest kui ka VM-st.
Viimane kogemus selline, et ca 3 nädalat tagasi Pärnu poolt Tallinna tulles otsustas sellest maailmast lahkuda minu 9-3 ventilaatoririhm, mistõttu jäin Ääsmäe "sõlme" alguses tee äärde. Autoabi saatis puksiiri, millega jõudsime VM ukse ette. Kuna, nagu sellistel puhkudel ikka, oli reede õhtu kell 10, siis lootsin lahendada asja nii, et tulen laupäeva hommikul nuiama, kas saaks kiiret avitust. Aga ei, üks mees tuli ligi, küsis, mis ja kuidas ning lasi auto läbi värava hoovi ajada. Pärast viis autoga koju. Üllar Tanibergile siinkohal suur tänu. Järgmisel hommikul siis küsisin letist, et ehk teeks ka hoolduse üksiti ära. Nu eks võttis kogusumma õhku ahmima küll (muud asjad ka veel - §arniir jms), kuid teeninduskogemus tervikuna oli super.:thumb:, kaasa arvatud Marek hoolduse letist. VM noomis mind, et ventilaatoririhm oleks pidanud olema vahetatud eelmise hoolduse ajal (80000), ma küll vastu ei vaielnud, sest mõtlesin, et vaevalt Troost nüüd eelmist hooldust tehes sellise asja kahe silma vahele jättis. Et ju oli rihm praak vms :red:
Kuna olen naiivset usku, et inimesed tahavad oma tööd hästi teha, siis ma ei topi oma nina vahele ega kontrolli, kas kõik asjad ikka on tehtud. Nn "võsagaraažis", nagu siin öeldi, tunneksin muret, aga neis kolmes kohas, kus SAABe remonditakse, pole senini muret tundma pidanud. Ehk see jääbki nii?
Algselt postitas: MadMan
Ma ei nimetaks seda laiskuseks - kuna VM annab oma tööle esinduse garantii, siis ei saa nad riskida sellega, et kulub meeletu hulk töötunde ja asi saab ikka poolpidune. Lihtsam ja kindlam on vahetada kogu probleemne sõlm või sõlmed ning lasta kliendil nautida muretuid kilomeetreid. My 2 cents.