Saabi teenindustest...

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
sancho
Postitusi: 6
Liitunud: T Apr 05, 2005 15:23
Asukoht:
Auto:

#1

T Apr 05, 2005 15:56

Kas keegi teab peale Viking Motorsi, Troost Auto ja saabi-Anti nimetada mõnda firmat, kellel oleks kogemust, seadmeid ja know-howd Saabe remontida. Ja millise probleemiga tasuks kindlasti Vikingisse minna, s.t. millega teised ei saa hakkama?
Samuti oleks hea siin võrrelda erinevaid hindu enamlevinud juppidel (õõtsa puksid,klotsid, rooliotsad jne.), saaks ülevaate eri firmade hinnatasemest ja tööde maksumusest.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#2

T Apr 05, 2005 16:53

Sellest on üksjagu juttu olnud juba. Vaata varasemaid teemasid. Jupid on igal pool samas hinnaklassis +-10% ja ntx NG900-l tellimise lugu 3-4 päeva. Tallinnas elades peaks nimetatud kolmest ühes ikka aega leidma ja Vikingus pidavat töötama tõelised Saabi-isad :notworthy: - pealegi on neil imeaparaat, mille loodetavasti Trionic ka Troostautosse hangib :P
sancho
Postitusi: 6
Liitunud: T Apr 05, 2005 15:23
Asukoht:
Auto:

#3

T Apr 05, 2005 17:01

..hhmmm...kui hind on enam-vähem sama, siis mis sunnib valima mitte-ametliku esindaja teenindust?
..mõtiskleb isekeskis..
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

T Apr 05, 2005 17:11

töötunni hinna pead küll nüüd ise üles leidma :P
teeninduse valik on rahakoti ja maitse küsimus.
Troostautos toimub tihtipeale spontaanseid saabnet.ee kogunemisi :head:
misasi on mitte-ametlik? Tootjapoolset ignorantsust mõnes küsimuses ei lahenda isegi Viking.
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#5

T Apr 05, 2005 17:28

No ma ei saa aru, mis pagana eelarvamus neil teistel firmadelgi peaks selle SAABi remontimise suhtes olema. Auto nagu teisedki, ilmselt vusserdavad ka muude markidega siis, kui ära põlgavad. Samas nii mõnedki automüüjad väidavad kah, et no SAAB .... sellega on iseasi. Ütleks, et näiteks SAABi mootorit oli lihtsam lahti-kokku saada kui TBirdi oma ja tagumisi klotse loogilisem vahetada, kui samuti ketaspiduriga Scorpio omi. Selle viimasega oli ikka mõelda vaja, kuidas silinder sisse "keerata".

Troosti õues on liiga vähe ruumi SAABi kokkutuleku jaoks, samas on seal mugav kohe hinnasilt autole külge riputada :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

T Apr 05, 2005 19:36

to MadMan: Trionicul ja Troostautol on juba pikemat aega kõikvõimalikud
imeriistad-,testrid-,scannerid olemas,samad,mis Vikingus ja Antil.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#7

K Apr 06, 2005 7:53

vat kus olen ajast maha jäänud :red:
Arne
Postitusi: 19
Liitunud: K Nov 09, 2005 15:30
Asukoht:
Auto:

#8

K Mär 22, 2006 16:08

Laupäeval jäi minu poolt sõidetav ng900 Haabersti ringil lihtsalt seisma, st. mootor seiskus ootamatult..... jõudsin vist kõigele mõelda aga ca 15sek pärast käivitus jälle ja vabastasin ühtlasi sõidurea. Edasi liikusin vahelduva eduga, gaasipedaaliga pidi nö. mängima, et auto üldse suudaks liikuda. Rohkem ma Saabi ei kasutanud ja esmasp hommikul keerasin Troost auto treppi. Nagu inimestegi puhul tavaliselt, siis arsti juures olles enam midagi ei valuta ehk see ca 10km auto sõitis probleemideta.
Küll aga selgusid need päev hiljem, kui spetsialist selgitas ja teostatud tööde nimekirja nägin, mis olid selle jama põhjusteks:
vahetatud õhufilter, kütusefilter, jagaja kaan, jagaja rootor, süüteküünlad; oma järge ootavad käigukasti õlileke, esisilla kolks, pooltelje simmerid, summuti tagumine pütt, pidurite hooldusremont ja veel täielik tehnohooldus.
Ei saaks väita, et ma nii planeerisingi aga auto ostmisel kuulasin hoolega, mida müüja mulle kõik (ausalt) ära rääkis ja otsustasin, et vaatan / ootan ära, mis "sündmused" auto juures toimuma hakkavad ja vastavalt sellele reageerin. Lisaks tundsin TroostAutos olles, et nüüd olen tõelise saabispetsi juures, mitte aga kusagil united motorsi nimelises kolhoosis vms.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Mär 22, 2006 21:37

Uniteted tegeleb minu liikuri sugulastega.Viking sinu omadega ja teeb seda paremini,kui kes iganes.
Märt
Postitusi: 17
Liitunud: K Dets 21, 2005 13:27
Asukoht:
Auto:

#10

N Mär 23, 2006 10:04

Nüüd ma jutustan sellise loo.

Kuskil eelmine kevad, viisin oma paar aastat seisnud (seisma jäi kuna hakkas tossama ja jõud kadus) saabirondi pamperiga Troosti, et vaadata kas tast asja saab veel. Mehed tegid tublisti tööd ja ehmatasid auto hetkeks käimagi ja tehti mulle selline pakkumine: vaja vahetada kütusepump, õhumassimeeter, jahutusradikas ja veel mingeid asju. Siis oleks auto käima saanud ja oleks edasi saanud vaadata, et mis mootoril viga. Arve oleks tulnud 15 tonni ringi. See on muidugi nii vana auto puhul mõtetu ja nii jäi ta edasi maja ette seisma. Ilmad läksid soojaks ja ükspäev sai otsustatud siiski ta käima vägistada. Üllatus-üllatus aga asi läks võtmest pöördesse. Sama kütusepumbaga olen nüüd aasta aega sõitnud, mootor, jahutusradikas ja õhumassimeeter on aga 3000 krooni eest ostetud doonorauto pealt. Kusjuures vana massimeetriga töötab ka normaalselt.

Jutu mõte polnud Troostautot maha teha ega kedagi solvata. Lihtsalt juhtus selline anomaalne lugu. Tegelikult olen kogu selle asja eest tänulik, sest see pani mind mõtlema, et äkki on võimalik ise ka loogikat, EPCd ja tavalisi tööriistu kasutades lihtsamaid asju Saabil teha. Oligi!
Arne
Postitusi: 19
Liitunud: K Nov 09, 2005 15:30
Asukoht:
Auto:

#11

N Mär 23, 2006 15:02

Ma vist kirjutasin eelnevalt liiga "kiiresti".
Ma kirjutan nüüd aeglaselt ja rõhutan, et jäin Troost Auto spetsialistide poolt tehtuga väga rahule!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

N Mär 23, 2006 22:39

to Märt: Minul,Hr. Iisakul ja TroostAutol on alati eesmärgiks auto KORDA teha.Ükski neist pakutud vigadest ei ole lambist võetud,vaid diagnoosimise-mõõtmise tulemus ja väga lihtsalt tõestatav.TroostAuto ei ole odav töökoda-Madis Troost on oma tiiva alla korjanud inimesed,kes on erinevatel põhjustel erinevatest margiesindustest jalga lasknud,või minema pekstud(lollakad nõudmised,madalad palgad jne...).Kõik on mingi margi peale koolitatud ja kõvad käpad.Erandiks on Hr.Iisak,kes on hoopis teise ala inimene,aga väga lahtise pea ja veelgi andekemate kätega autofanaatik ja kes oli meile nõus appi tulema seoses minu kestva liigse töise koormatusega:notworthy: X 100.Tänu temale on saanud vähemalt Saabikliendid
praktiliselt 2-3 päeva jooksul jutule varasema nädala-paari asemel.
Kõik need inimesed küsivad ka vastavat palka Madiselt ja Madis küsib ka vastavat tunnihinda.Kui klient ei taha lasta autot KORDA teha,vaid kan...ssi lappida,siis on see tema enda probleem.Võsakaraase on kõikjal ja tehakse mingit tööd ka 2 sotti tunni eest.
Vana linnalegend(sama vana,kui TroostAuto)-kõikjalt jalaga saanud klient oma masinaga lõpetab Troostis.Kui seal ka ei saada jagu,siis tuleb endal tunked selga tõmmata ja oma masin ise korda teha,või Emexisse viia.
Mina,kui loomu poolest kõva aretaja ja s...st saia tegemist üritaja sain väga hea kooli VM`s ,kus taoti ajudesse,et tulemust tagada ja garantiid aretusele anda pole võimalik,seega selline tegevus oli välistatud.Aretan ainult siis,kui veendun,et turbomutt Steffy stiilis tegelase otsa ei kuku:gun::gun: .
Naljakad püsikunded on Norrast-Taanist-Soomest-Rootsist oma Saabidega ,nemad on väga rõõmsad,kui nende Saabilaipu pea-aegu tasuta (nende mõistes loomulikult) elustatakse.
See mula pole mõeldud eneseõigustuseks,-reklaamiks ega TroostAuto upitamisks,pole lihtsalt eriti päevakorraline küsimus-kui on tehtud sitta,tuleb endal vastutada ja heastada,kui klient on rahul,peab ta ka vabastama end liigsest maisest varast.Jutt on puhtalt seotud Troosti tööfilossoofiaga.Kõik ei saa kunagi rahul olla.Mina remontisin VT`d ja Griffi tihti VM`s ning oma praegust kulgurit arstin alatasa UM`s,kuigi ei kahtle,et ise hakkama ei saaks,või et ei oskaks.Keegi jagab teemat alati veelgi paremini ning nende teenused ka vastavalt tasustatud saavad.Sellistesse kohtadesse tulebki alati abi saama minna,kust seda abi pakutakse vastavalt etteantud võimaluste suurusele;)

Jatkuvalt on kahju,et lemmikbrand ei paku vastavalt hinnale soovitud tulemeid,kui konkurendid neid juba üle 10.a. tagusest ajast jagasid:red:

täiesti mõttttetttuu mölaööbik vist kahvatub sellise poeemi ees...
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#13

R Mär 24, 2006 0:50

täiesti mõttttetttuu mölaööbik vist kahvatub sellise poeemi ees...


... ja ma usun, et veel nii mõnedki, mina ka loomulikult.

Komment on nii sisukas, et pean kohe takka kiitma. Kunagi kui dunked varna viskad või kui mutrivõti enam käes püsida ei taha siis võiksid küll midagi mahukamat kõvade kaante vahele istutada. Olgu siis selleks memuaarid lõpututest remonditundidest või esimene emakeelne raamat Saabide remondi/parandamise alal. Vahest mõtlen, et asjalikku inffi on siia (foorumisse siis) nii palju kokku pritsitud, et vääriks nagu koondamist, kokkupanemist ja kompaktselt ära mahutamist. Usun, et üsna varsti tekiks selline asjalik kogu juba. Aga siit otsimisega läheb edaspidi raskeks, kuna teemasid on palju ja tuleb üha juurde ning alati ei loe pealkirja alt ka välja millega tegu. Ning sageli on mõni kuldaväärt postitus hoopis mõne muu (asjaga mittehaakuva) teema all.
Ehk siis mida öelda tahan, kirjutamine tuleb sul ka hästi välja lisaks autoremondile. Meie armas Kodumaa vajab selliseid oskajaid ja haritud töötajad. ;) Ja meie - Saabiomanikud - vajame ka !
Omal mul VM -ga kogemus puudub, teised kaks Tln. tegijat olen ära proovinud. Ühte kohta olen ka püsima jäänud.
Ega`s midagi, jõudu tööle !
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#14

R Mär 24, 2006 14:23

Ise jäin ka Troosti peale pidama, sest meeldis sealsete tegelaste suhtumine. Kui käisin esimest korda autot näitamas, siis Trionic tuli välja seda vaatama, endal kohvitops käes :). Kohe oli näha, et klient ei ole üleliigne isegi sellise toimingu juures, nagu hommikukohv :).
Anti juures jäi mulje, nagu tal oleks pidevalt hullult kiire ning sellest tulenevalt pööratakse mulle, kui kliendile, vähem tähelepanu.
Troosti ja Trionicu kasuks räägivad veel ka oma teadmiste ning oskuste levitamine siinses foorumis. Antit pole näinud ei selles ega kusagil mujal foorumis oma abi pakkumas.
Nüüd ei tohiks sellest aru saada nii, et mul Anti vastu mingi ebasümpaatia on, või midagi... Ei, kindlasti teeb ka tema oma tööd väga hästi, lihtsalt Troost jättis parema esmamulje ja see on hilisemal valikul väga suure tähtsusega.

See siis minu arvamus Saabi teenindustest.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
vanasaab
Postitusi: 110
Liitunud: T Jaan 04, 2005 3:23
Asukoht:
Auto:

#15

R Mär 24, 2006 16:26

oma SAAB idega viimase suveni ise hakkama saanud, talvel siis esimest korda teeninduses käisin (SAAB-iga) ja Troost hea mulje jättis. Venna bemmiga ja varem tema Scorpaga igasugustes odavamates kohtades käidud ja nii mõnigi kord halb maik juurde jäänud aga troostis kõik tipp-topp oli. meeldis just suhtumine klienti;)
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#16

R Mär 24, 2006 16:29

No mis siis ikka, kui siin juba selline teema on, siis paneks omadki kogemused siia kirja!

Nagu paljud tonniste omanikudki kindlasti juba kogenud, siis mida rohkem elektroonikat, seda rohkem pehmeltöeldes juramist!
Nii siis ka minul hommikul tööleminnes koolas masin ära!

Loomulilkult sai kohe Trionicut tüüdatud, sümptomeid kirjeldatud. Sealt edasi kohalikele autolektrikutele näitamas käidud. Sealt tuli muidugi vastuseks jah, see on "kökimöki" kuid aja saad alles 3-me nädalapärast.
Teada oli ainult see, et kuskil elektroonikas või klapis peab see koterman olema. Küsimus Millised testrid teil olemas on ja millega sa seda "kökimöki" viga mul 3-nädalapärast otsima hakkad, tuli sealt ainult kamarajura, sitiilis mis siin siis on, võtan 12V inikaatori ja leiab vea üles, teises kohas mainiti isegi Boshi tester ära. No siis oli selge, et sealt niikui nii abi ei ole loota.
Siis ei jäänudki muud üle kui pool masenduses ja "nutumaik kurgus" Trionicule kurta, et siin Pärnus ei suuda mind keegi aidata isegi vea tuvastamisel. Seepeale vaatas Trionic oma tihedat töögraafikut, ütles kuupäeva ja kellaaja, korjas vajalikud kodinad kokku ning asusid koos Isakuga Pärnupoole lendama. No siin oli siis viga/vead 10 minutiga selged. Pean ka ära mainima, et mees võttis ainult Pärnuotsa kütuseraha.
Kuna endal ulualust ega tööriistu pole hakksin otsima kohaliku meest/firmat, kes hakkaks neid vigu likvideerima. Ja no ei leidnudki!
Ei jäänudki muud üle kui tellisin treileri, mis viis saabiku Troosti, kus Trionic masina tööle pani. Lisaks sain teada ka muud vead, mis vajasid tegemist, neist üks Autole eluliselt tähtis!
Kokkuvõttes ei kurda mina küll ka summa üle, mis kogu remont maksma läks, minuarvates kogu selle töömahtu arvestades üsnagi normaalne summa.
Lisaks Pakuti mulle ka alternatiive, et kui panna siia kasutatud detail on sul selline oht jne.... st. mulle anti valida, kas odavam ja si**em varjant või uus ja parem, mitte ainult uusi detaile!
Lisaks sai autol ka just remondi ajal ülevaatus läbi, kus ka Trionic ise ära käis!
Milline teenindus ja millised vastutulekud :love: :thumb:!!!

ptü, ptüi, ptüi üle vasaku õla on masin siiani laitmatult sõitnud, isegi külmaperioodil keerasid võtit ja sõitsid!

Eks neid pisivigu, mis sõitmist ei takista tuleb ikka, näiteks suure külma ajal hakkas mul armatuuris SRS indikaator põlema, kuid sellega saab tegeleda siis kui aega on, kui just selle tulemusena turvapadi näkku ei hüppa, siiani ei ole see seda teinud ja vaevalt see juhtubki :P
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

R Mär 24, 2006 17:38

Kaugel hallil ajal, seda keegi ei mäleta millal, vaid mõned inimesed võivad veel midagi segast mäletada, et a.la kord olla kellegilt kuulnud seda lugu, siis kui ma veel 9-5 ga sõitsin , juhtus yhel hästi kylmal ja kõledal talvepäeval metsade- mägede vahel märjamaal selline lugu:
Ühel pikal sirgel, just seal kus märjamaa paistma hakkab, peale mõnusaid kiireid möödasõite, kui sain yksi vabasse vette ja mõnusalt jalgusirutades, mis juhtumisi ka gaasipedaalil oli, nägin pilku tahavaatepeeglitesse heites kummalist pilti- justkui F1 ringrajal, keset suuri kiirusi ja palavat päikest, oli tee paksu, paksu sinist suitsu täis, nii et mitte midagi näha ei olnud, justkui sudu oleks laotunud yle kogu maa.
Ja siis ma taipasin, et see kõik tuleb minu autost!!
Need sekundid, meeletus suitsupilves ( miks mitte ka leekides, vähemalt nii ma arvasin, sest kus suitsu seal tuld), tõid kõikide saabimeeste murefoorumis kirjutatust selgelt meelde sõnad mootor ja turbo ja polnud kaugel hetk, mil remondirahale mõeldes pisarad oleks tilkuma hakanud. Aga ennem käis kapotiall üks pisike klõps ja armatuuril hakkas särama aku laadimise tuli, mis kui päike, teate seda tunnet, kui tuleb välja päike , peale pikka ja meeletut pimedust, pühkis kõiksugused õudsad ja koledad mõtted ja ainuke mure oli kuidas pealinna kohale jõuda.
Tänu võluvahendile-mobiiltelefonile sai yhendust võetud maagivõimetega trionicuga ja tema juurde suund sai ka võetud.
Kohale jõudes sai salasõnade ja võlukepikese väel kolmveerand tunniga taas surnud hing yles äratatud ja elu meil metsanurgas võis edasi minna. Kuigi see saab enam pole minu käes, siis siiski loodan, et tema hing seisab sees veel palju, palju aastaid ja kui midagi juhtuma juhtub, siis alati on olemas mees, kes äratab surnud hinged! Jõudu talle.
ivomets
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

R Mär 24, 2006 18:10

Algselt postitas: Trionic
täiesti mõttttetttuu mölaööbik vist kahvatub sellise poeemi ees...
Näete inimesed, Trionicu postituses on ilusti näha, kes panustab kvaliteeti ja kes kvantiteeti..:P

Aga jah, kui omal kohta ja oskusi pole, siis peab kasutama teisi. Eks olen minagi jätnud hulgaliselt mammonat sinna majja. Aga mitte midagi üle liia. See, mis sealt vastutasuks on saadud, on igati seda pappi väärt olnud. Teiste tegijatega sisuliselt kogemus puudub, pole vaja olnud. Kunagi sai ühe erategija juures käidud. Kui ta enam ei viitsinud, oli järgmine koht Troost. Tegelikult küll pooljuhuslikult. Läksin Autopartnerist miskiseid jubinaid otsima ja siis oli kohta ka vaja, kes ära vahetaks need. Sai poe taga töökotta astutud ja sinna ma käima jäingi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#19

R Mär 24, 2006 19:00

No nüüd master Trionicul selg sügeleb ja tiivanukid juba kasvavad!

Medaljon Veteran Truda ešjo otsutstvujet s podpisju tovarištša Arno Allmana!:head::head:

PS! Aga eelpoolkõnelejate jutt ju jumalast õige!

(Ei teadnudki, et siin foorumis niipalju häid kirjatsurasid on)
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#20

L Mär 25, 2006 16:21

Algselt postitas: Factor
...näiteks suure külma ajal hakkas mul armatuuris SRS indikaator põlema

Järgmine teooria - SAABide vead on sotsiaalsed loomad, kui tuleb siis mitu ja mitmele autole korraga. Mul pani tonnine ka paar nädalat tagasi SRS-i põlema, väidetavalt mingi ulmelise veakoodiga sellise jupi kohta, mida minu autol polevatki. Mõtegi sama, et parandaks siis kui aega saab.. aga kui äkki tuleb liikluses ühel hetkel piki hambaid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

L Mär 25, 2006 17:45

Ei ta tule,ärge põdege-muutlikust kliimast tingitud ja vanadusest põhjustatud igasugused kontaktikalad ühendustes-massides-plussides.on tavaliselt veaallikad.SRS on eriti tundlik süsteem ja ise tulukest vea kadudes ei kustuta,ning ühtlasi ka deaktiveerub-seega päts vastu molli ei lenda:love:
Samas,kui kõvasti autole(autoga) "täkku" anda,võib igasuguseid nalju juhtuda:( .


OT: momendil on töös NG isend,mis kusagil ära kooles,ja kuhu omanik otsustas uue aku külge kruvida,kuigi autos oli särtsu küllaga.Mõeldud-tehtud: butiigist uus sama" suur" külge.Imelikult istusid klemmid-need siis vasaraga paika j.a süüdet.Veidi püromöllu nind vaikus. Sama "suur" aku,mis kunde oma tarkusest hankis oli vastupidiste klemmidega ja kui otsad kokku ei kippunud sobima,tuli need kokku "sobitada".
Tulemuseks: trionic,aju-vaikus; SRS,aju-vaikus;ABS,aju-vaikus; aut.kasti aju-tumm;MIU,aju-tumm; ICE,aju-surnud;central-locking,moodul auklikuks põlenud;DI-lühises;besupump-tumm(vist kogu draama algallikas);hunnik dioode-kaitsmeid-kaableid-klemme jne. sulanud;generaator-täiesti oma-ette maailmas;IAC-lühises :wall::wall: X 100.
Hinnanguliselt uute juppigega 7-80 kilone mats.Õnneks on meil küberneetika-geneetikageenius varnast võtta ning mõrv pole nii totaalne kunde rahakotis.
Siit tilluke moraalipoisike-kuigi sa oled meesterahvas ja kogu eluslooduse kroon- ära topi näppe turbiini labade vahele,või mingisse muusse veelgi sobimatumasse prakku,kui ei adu,mis tagajärjed võivad olla su tegevusel.Nüüd ma saan aru küll,miks jänkid keelavad mikrogrilli passis koduloomade kuivatamise peale nende vannitamist,ning õli valamise klaasipesupaaki masina "users manual" `des.
Selline nägi välja siis väike kokkuhoid-kuna äsja oli sooritatud kulukas remont alusvankrile ning nõu küsida ei soovitud...:gun:
for ever...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#22

L Mär 25, 2006 18:01

Vot siis! Kui küsida tohib kas remondi summa ületab juba samaväärse toimiva auto turuväärtuse?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

L Mär 25, 2006 18:09

Mr.Qdwini jutt käib ennem mu postitust:head:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#24

L Mär 25, 2006 18:26

Algselt postitas: Trionic
Mõeldud-tehtud: butiigist uus sama" suur" külge.Imelikult istusid klemmid-need siis vasaraga paika j.a süüdet.Veidi püromöllu nind vaikus. Sama "suur" aku,mis kunde oma tarkusest hankis oli vastupidiste klemmidega ja kui otsad kokku ei kippunud sobima,tuli need kokku "sobitada".
Tulemuseks: trionic,aju-vaikus; SRS,aju-vaikus;ABS,aju-vaikus; aut.kasti aju-tumm;MIU,aju-tumm; ICE,aju-surnud;central-locking,moodul auklikuks põlenud;DI-lühises;besupump-tumm(vist kogu draama algallikas);hunnik dioode-kaitsmeid-kaableid-klemme jne. sulanud;generaator-täiesti oma-ette maailmas;IAC-lühises :wall::wall: X 100


Huvitav, et saabi insenerid pole kriitilisi elektroonikaseadmeid dioodidega turvanud. Noh et säärased osavnäpud oma jõuga liiga palju kahju ei põhjustaks.
Mäletan, et kui TTÜ's sai robotit ehitatud (Zazou juhendamisel muuseas), siis pistsime küll toiteahelale igaks juhuks sobiva dioodi vahele (seda muidugi pärast mõnede pingeregulaatorite õhku laskmist :)) - väikse aku klemme oli päris lihtne ehitamise-katsetamise käigus segi ajada. Seal olid voolud muidugi oluliselt väiksemad.

Trionicu jutu peale tuleb meelde väike anekdoot:
"Jõud on taga, peab minema" ütles karu kui suvel metsas suusatas.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

L Mär 25, 2006 18:53

Huvitav, et saabi insenerid pole kriitilisi elektroonikaseadmeid dioodidega turvanud. Noh et säärased osavnäpud oma jõuga liiga palju kahju ei põhjustaks.


kusjuures on:nii IAC,DI,kui kõik moodulid omavad vastavaid dioode,kuid hea tahtmise korral on dioodide surmamine vast ju mitte eriti keeruline.Nimetet isendile anti veel "täkku" lisaks ja seda jällegi vist õige polaarsusega-sellise koosluse puhul tahaks ainult õnne TEGIJATELE soovida.

Lisaks veel,et kasutatakse GM`allhankijaid ajutootjaid,välisseadmeid jne. lisaks veel juppe Bosch`i , VDO ja pt. riiulitelt.
Vasta