Saabi teenindustest...

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#101

R Nov 24, 2006 2:28

ok.proovisin viga paranada...ei õnnestunud.....sorry.
jätan "vigade parandused" administraatori hooleks
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#102

R Nov 24, 2006 8:02

OT
Algselt postitas: mad1
ok.proovisin viga paranada...ei õnnestunud.....sorry.
jätan "vigade parandused" administraatori hooleks

Oma postitust saad muuta kasutades postituse kohal vasakus servas olevat "ETIT" nuppu. Midagi üle mõistuse käivat seal pole.

Suurtähtede "viga" saab (vaid) parandada teksti ümber kirjutades. Usun et ma pole ainus moderaator, kes säärast asja tegema ei viitsi hakata. Ole järgmine kord hoolsam, sest suurtähtedega kirjutatud teksti on suhteliselt ebamugav lugeda.

Antud teema on küll Troostauto "hindamiseks" vale, kuid leian et saabifoorumis peaks ka sellised jutud üleval olema. See kui klient jagab teistele saabiomanikele infot teeninduse kvaliteedist, ei ole ju paha. Siin on konkreetselt kaks meest oma arvamuse kirja pannud.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#103

R Nov 24, 2006 8:16

Vaidlemise möla [Url=http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4040]kütusekulu[/url] teemast eraldatud.
Miks ma ta üldse alles jätsin?
Kahjuks on siin väga hästi näha Troosti töötajate vasturünnakud, mis ei tee asja paremaks. Olgu see siis halva kliendiga suhtlemise näitena siin üleval.
Ja ärge unustage, et heaoluühiskonnas on klient vaatamata kõigele kuningas!

PS! Mina käin endiselt troostis.
PPS! Jannos andis oma postituses lihtsalt märku, et on ka teisi võimalusi kui Troostauto

EDIT: Troosti kasuks räägib juba see, et olen sealt korduvalt emergency abi saanud ja seda mõnikord ka täiesti TASUTA. Kui DI suri, siis sain troostis VÄGA kiiresti abi (tol momendil oli naine kohe-kohe pooldumas, mistõttu oli omal jõul liikuv auto hädavajalik). Samuti on Trionic väljaspool igasugust järjekorda TECH2 abil mu Saabi aidanud. Rääkimata korduvatest nõuannetest-õpetustest siinses foorumis.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#104

R Nov 24, 2006 8:20

Algselt postitas: suur
Suurtähtede "viga" saab vaid parandada teksti ümber kirjutades. Usun et ma pole ainus moderaator, kes säärast asja tegema ei viitsi hakata.

Notepad++, "edit->to lower". Lausealgused uuesti suureks. Umbes 45 sekundit..:)
Algselt postitas: mad1
kes suudab väita ja tõestada, et suured tähed tähendavad karjumist

http://en.wikipedia.org/wiki/Netiquette#Forum_etiquette
punkt 9: "Avoid the use of all CAPITAL LETTERS in posts. (All CAPS is considered "shouting" and causes readability issues.) "

Täpselt sama tulemuse saab ka teistest kohtadest..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#105

R Nov 24, 2006 9:10

Igasugune selline vaidlemine,a`la klient-teenindaja läbi foorumi on suht mõttetu ja tihti inetuks minev tegevus.Alati saab asjad osaliste vahel otse selgeks rääkida ja kui nii ei õnnestu,siis tee mida iganes,käi kohut,või karju foorumis.
Kahjuks-õnneks ei ole ma otseselt osaline antud küsimusega ja pole päri ka nende vastastikuste paisatud inetustega.
Aga olen täiesti päri mad1 tsitaadiga laimu kohta, ui sa end näieteks ei tuvasta asjaosaliste silmis,aga paiskad mingeid vihjeid,siis on see laimamaine,sest teine osapoole ei tea üleüldse millest jutt ja kes räägib.Sellised asjad ajavad alati s...a keema.
Samal põhjusel olen ise siin foorumis püüdnud taltsutada tegelasi,kes on pildunud lauslaimu Viking Motorsi,või SaabiAnti aadressil.Loeks nagu delfi kisafoorumit. Viimaste puhul ajab eriti laimamine närvi,sest kumbki töökoda ei osale aktiivselt siin ja mustata saab,kuidas iganes.
Suhelgem omavahel valge inimese kombel ja pole ka probleeme.:headbang:
jannos
Postitusi: 53
Liitunud: L Juul 29, 2006 23:57
Asukoht:
Auto:

#106

R Nov 24, 2006 9:22

Ma ei saa aru mille alusel minu postitused laimuks liigitatakse.Soovitasin teema algatajal teenindust vahetada, sest tema probleemile ei leitud troostis lahendust. Ma usun, et seal töötavad oma ala asjatundjad, kuid teine meister läheneb asjale omamoodi ja leiab ka vea ehk üles. Eks selliseid segaseid probleeme olegi raske diagnoosida.Hr. krrs võib-olla ei tea,et töö vastuvõtmise ja arve väljastamisega tegeleb üks ja autoremondiga hoopis teine mees. Ehk siis üks peab oskama autot remontida ja teine kliendiga suhelda ning veakirjelduse kirja panna.Enda probleemist ei ole ma siin sõnagi rääkinud sest see on hoopis teine teema. Ütlesin vaid,et ei jäänud teenusega rahule ja vahetasin firmat.Kui see on lahmimine siis mis teha. Eks igaühel ole õigus oma arvamusele.Klienditeenindajaga muide ei vaidle ma kunagi.Ma tean,et see ei anna üldjuhul tulemust. iisak ja mad1 esindavad antud juhul troost autot ja nende postitustest võib selgelt näha kuidas suhtlemine kliendiga käib.
morris
Postitusi: 154
Liitunud: N Mai 15, 2008 22:03
Asukoht:
Auto:

#107

R Nov 24, 2006 11:00

Tsitaat Suurelt:Ja ärge unustage, et heaoluühiskonnas on klient vaatamata kõigele kuningas!

Tere ka minu poolt- tegelikult on kuningas omanik ja kui kliendile ei meeldi, siis võib kuningat vahetada.
Iga kuningas ise teab, kui palju ta hoolib oma klientidest
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#108

R Nov 24, 2006 11:42

ELAGU KUNINGAS !!!

Neile kes ei tea, meile lähim Kuningriik asub Eestist lääne suunas üle Läänemere, -> Rootsi Kuningriik, kaugus a 300 km, troonil istub Karl XVI Gustav. See mees võib öelda, et ta on Kuningas.:facts: Tegemist on riigiga kus muuseas ka SAAB´isid toodetakse.

Eesti ei ole heaolu ühiskond, meil ei ole mingit pistmist kuningatega. Loodan, et igaüks kes endast nii arvab eksib.

P.S. Kuningatele on omane kuninglik käitumine.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#109

R Nov 24, 2006 12:33

Algselt postitas: morris
Tsitaat Suurelt:

Ja ärge unustage, et heaoluühiskonnas on klient vaatamata kõigele kuningas!

Tere ka minu poolt- tegelikult on kuningas omanik ja kui kliendile ei meeldi, siis võib kuningat vahetada.
Iga kuningas ise teab, kui palju ta hoolib oma klientidest


Aga kui need kaks asja ühendada, siis on klient omanik? :P

Aga jah, eks see teema ole siiski selleks, et igaüks saaks oma negatiivse või positiivse kogemuse/emotsiooni välja öelda. ning eks igal heal on ka oma halvad küljed.
morris
Postitusi: 154
Liitunud: N Mai 15, 2008 22:03
Asukoht:
Auto:

#110

R Nov 24, 2006 12:40

Algselt postitas: maxuud
ELAGU KUNINGAS !!!

Neile kes ei tea, meile lähim Kuningriik asub Eestist lääne suunas üle Läänemere, -> Rootsi Kuningriik, kaugus a 300 km, troonil istub Karl XVI Gustav. See mees võib öelda, et ta on Kuningas.:facts: Tegemist on riigiga kus muuseas ka SAAB´isid toodetakse.

Eesti ei ole heaolu ühiskond, meil ei ole mingit pistmist kuningatega. Loodan, et igaüks kes endast nii arvab eksib.

P.S. Kuningatele on omane kuninglik käitumine.

opaa.............:freak: mis Gustav II Adolfiga juhtus?
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#111

R Nov 24, 2006 12:50

Gustav II Adolf möllas 17. sajandil 30 aastases sõjas. Kardan, et ta on manalateele läinud.
Praegu valitseb neid tõepoolest Karl XVI Gustav

EDIT Kaarelile allapoole: Ma ei tea, kas ta lahingus ära tapeti või suri loomulikku surma.
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#112

R Nov 24, 2006 13:12

Algselt postitas: morris
opaa.............:freak: mis Gustav II Adolfiga juhtus?

asi täitsa OT: Gustav II Adolf kirjutas juuni lõpus praegase Tartu Ülikooli asutamise ürikule alla, aga novembri alguses tapeti ikkagi ühes lahingus ära. Ahjaa, aasta oli siis 1632. Tõenäoliselt oleks ta tänaseks ka ilma tapmata ära surnd. :wise:
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#113

R Nov 24, 2006 13:46

Minu arust võiks sellest kinksi postitusest kuni siiamaani mõttetu fleimi ära kustutada. Asjaosalistel on võimalus omavahel suud puhtaks rääkida iga kell ja foorumikasutajad üldiselt omavad mingit positiivset, neutraalset või negatiivset arvamust Troostautost, mida mingi anonüümne netipläkutamine ei kõiguta.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#114

R Nov 24, 2006 13:57

Algselt postitas: MadMan
Minu arust võiks sellest kinksi postitusest kuni siiamaani mõttetu fleimi ära kustutada. Asjaosalistel on võimalus omavahel suud puhtaks rääkida iga kell ja foorumikasutajad üldiselt omavad mingit positiivset, neutraalset või negatiivset arvamust Troostautost, mida mingi anonüümne netipläkutamine ei kõiguta.


Hm, milleks siis üldse selline foorum nagu "saabi teenindustest" ? üsna õpetlik juhtum mu arust, hoolimata sellest, et mõnedele võib see ebamugav tunduda.
Nagu sa ütlesid, oma peaga mõtleval inimesel on oma arvamus olemas, olenemata sellest mis teised arvavad. Kui ainult kiidusõnad peaks alles jääma ja negatiivne kustutataks, siis oleks see üsna imelik mu arust :wtf:
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#115

R Nov 24, 2006 14:42

Et õpetlik lugu sellest kuidas kliendi ja teenindajana mitte käituda? Võib-olla tõesti, kuid autoremondi töökoda on eelkõige autode parandamiseks. Kas kinksile põhjustati mingit majanduslikku kahju parandades asju, mis niikuinii tuleks ära parandada? Kui autot pidada ei jaksa, siis tuleb jala käia. Peen ootesaal ja naeratav klienditeenindaja (tööde vastuvõtja vms) on kindlasti kena, kuid sellise taseme hoidmine tuleb ikkagi kliendi taskust, aga mulle on tähtsam korras liikur, millega saab pingevabalt kulgeda punktist A punkti B.
Lembit
Postitusi: 112
Liitunud: T Jaan 25, 2005 10:39
Asukoht:
Auto:

#116

R Nov 24, 2006 15:21

Algselt postitas: MadManKas kinksile põhjustati mingit majanduslikku kahju parandades asju, mis niikuinii tuleks ära parandada?
Khmm. Ma olen enam, kui kindel, et Kinks oleks saanud küünalde ja õhufiltri vahetamisega ilusti ka ise hakkama, mitte ei oleks olnud vaja selle eest Troosti tunnitasu maksta. Minul on teinekord sattunud elus selliseid situatsioone, kus a'la kuu lõpus ei ole enam palju raha ja 500 krooni rohkem autoremondile kulutada võib tähendada nädalast makaronide mugimist.

Tegelikult ongi kõik kommunikatsiooniprobleemis kinni. Ma ei usu, et mingit arusaamatust oleks üldse tekkinud, kui oleks Kinksile helistatud ja öeldud, et enne kütusekulu probleemi sügavamat diagnoosimist peame ära tegama mingi konkreetse nimekirja elementaarseid asju (pidurid, küünlad, filtrid voolikud, misiganes siis ka seal tehti). Minuarust tundub selline lähenemine lausa elementaarne eriti, kui ei ole ette kokkulepitud seda, et mingi summa ulatuses töid võib teha ilma autoriseerimiseta. Oleks võinud vabalt küsida mingi konkreetse raha diagnoosimise eest ja anda selle tulemused edasi telefoni teel: "kontrollisime, ja leidsime sellised vead, mis võivad põhjustada suurenenud kütsuekulu. Mis teeme?"

Siis oleks juba autoomanikul konkreetne võimalus otsustada, kuidas hetkesituatsioonis käituda.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#117

R Nov 24, 2006 15:45

Oleks, võiks, peaks. Kommunikatsiooniprobleem, kus möödalaskmisi on mõlemal poolel, kuid milleks seda arutada kuskil foorumis, kui saaks asjad ajada korda näost näkku ja täis head tahet leida sobiv lahendus mõlema osapoole jaoks?
Kuu lõpp, makaronid ja autoremont? Kui osta halvas korras auto, mille pidamine üle jõu käib - viib pankrotti tõesti, aga süüdi pole auto ega remonditöökoda vaid eelkõige inimene ise, kes ei leidnud piisavalt aega või tahtmist süveneda konkreetse masina seisukorda. Eestis pigem ostetakse odav romu kui korralik ja veidi kallim isend. See hinnavahe makstakse hilisema remondiga mitmekordselt kinni.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#118

R Nov 24, 2006 15:46

Varsti võib asi nii minna. Annad auto remonti näiteks aku vahetamiseks. Aga siis selgub et tehniliselt ei ole sellega lubatud sõita. Piduri klotsid kulunud vms. Siis kaks võimalust kas maksad töö eest või keeratakse number maha. Lihtsalt liiklusesse ei lasta ja kõik.
:drive:
kinks
Postitusi: 19
Liitunud: E Okt 23, 2006 20:13
Asukoht:
Auto:

#119

R Nov 24, 2006 15:56

Poleks arvanud, et ühest märkusest võib selline arutelu tekkida. Saatsin Madisele igaks juhuks kirja asja kohta, et vältida siin liigset vahutamist.

Ma ei ole ise autode alal võhik ja ei pelga kätt vajadusel tavotiseks teha - küünalde, õhufiltri , piduriklotside vahetamisega saan ise hakkama ja ma oleksin eelistanud neid asju ise teha, valida piduriklotsid ja õhufiltri oma eelistuse järgi, supportid ise oma käega lahti monteerida, ära puhastada, paremini korda teha (praegu on pedaalitunnetus kehvem kui kinnikiilunud piduritega) jne. Keegi aga otsustas ja tegi selle minueest ära ilma minuga konsulteerimata. Ma ei soovinud, ei palunud seda ega andnud enda arvates ka mingit muud signaali, et „tehke kõik, mis vaja”.

Tagantjärele tark olles võinuksin ma loomulikult ennast oluliselt konkreetsemalt väljendada aga see on ainult tagatjärgi tarkus. Kuna ma olen eelnevalt vaid paar korda Troostis käinud siis ma ei tea ka Teil vaikimisi kehtivaid kodukorra reegleid, et kliendile pisiasjade vahetamise pärast ei helistata või, et ma pean ise ütlema hinnapiiri, mille eest ma remonti soovin.

Sisuliselt „vingun” ma ju ainult kahe telefonikõne ja elementaarse viisakuse puudumise pärast:
1. kõne – kooskõlastada lisatööd ja jupid (minu meelest piduriklotsid + lisatöö= ca 1K on piisav põhjus üks 20sek kõne teha).
2. kõne - auto on valmis (kõigil ju vaja järgmist päeva ja liikumist natukenegi planeerida).

Ma ei ole kordagi kahelnud Troosti töömeeste pädevuses ega otsuste õigsuses. Nendest otsustest võiks lihtsalt klienti ka teavitada.
Lembit
Postitusi: 112
Liitunud: T Jaan 25, 2005 10:39
Asukoht:
Auto:

#120

R Nov 24, 2006 16:19

Algselt postitas: MadMan
Oleks, võiks, peaks. Kommunikatsiooniprobleem, kus möödalaskmisi on mõlemal poolel, kuid milleks seda arutada kuskil foorumis?
Foorum on IDEAALNE koht teenindusettevõtetele tagasiside saamiseks. Olen olnud tööl teenindusvaldkonnaga tegelevas ettevõttes ja tean, kui raske on saada negatiivset tagasisidet.
Kliendid ütlevad, et kõik on korras, aga miskipärast tagasi enam ei tule. Tihtipeale on tegemist mingite pisiasjadega, millest oleks võimalik õppida teiste klientide jaoks. Kui poleks seda foorumit, siis Troost ja Iisak ei olekski aru saanud, mispärast Saabiomanik Kinks enam nende juurde tagasi ei tule. Oleksid kindlad, et viga sai parandatud (kuna Kinks pidi ju tagasi tulema suure kütusekulu korral), ja soovitaksid äkki teistelegi piduriklotside vahetust, mis kütusekulu ühel kliendil lausa mitme liitri võrra vähendas.
Lisaks ütleb pettunud klient kindlasti oma sõpradele eravestluses veelgi karmimaid sõnu ettevõtte kohta, milles ta pettus ja need teevad sellest omakorda järeldusi.

Kui minul oleks teenindusettevõte, siis ma oleks maksimaalselt huvitatud igasugusest tagasisidest. Eriti just halvast. Muidu ju ei teagi, mida parandada, et veelgi paremaid tulemusi saavutada.

Ja sellest makaronidele viitest sa MadMan vist ei saanud aru. Ei ole küsimus selles, kui heas/halvas korras on kellegi auto. Küsimus on selles, kes OTSUSTAB, milline remont tehakse mis ajal.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#121

R Nov 24, 2006 16:32

Ka mind hämmastab see, kuidas haarati kinni poolest lausest, kus tegelikult keegi kedagi otseselt maha ei teinud. Küsiti ju tegelikult hoopis nõuandeid probleemile.

Troost on mu meelest täiesti ok koht, aga ma ei saa aru mõnikord siin foorumis levivast suhtumisest, et "mis sa ise susserdad, mine Troosti ja tehakse kõik paremini ära". Või, et kui piisavalt tunnitasu kässhi maksta hetkel pole, siis milleks sa üldse autot omad.

Seda isetegemise rõõmu, inffi ja pildimaterjali - eriti vanemate saabide kohta, jagub siin viimasel ajal kahjuks aina vähem. Kuidagi bisnessi keskeks on siin läinud.

veidike teemaga haakuv offtopic tuli :red:
kinks
Postitusi: 19
Liitunud: E Okt 23, 2006 20:13
Asukoht:
Auto:

#122

R Nov 24, 2006 17:44

Vestlesin Madis Troostiga telefonitsi samal teemal.:notworthy:

Minu jaoks äärmiselt positiivne tagasiside virinale ja tuleb ilmselt eelneva"raha Troosti mitteviimise" osas natuke ümber mõelda.

Väga šeff on näha, et mõni inimene on siiralt hea teenuse pakkumisest huvitatud ja ei pea paljuks võtta toru pihku, asjad ära siluda ja pakkuda probleemile lahendust!
Sellist (auto) teenindust kohtab Eestis haruharva.

Kõigil juhtub ja vahest läheb kõigil võssa - oluline on see, kuidas asju lahendatakse.

:beer:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#123

R Nov 24, 2006 18:20

Olen andrease kommentariga vägagi ühel meelel
Ise olen ka seda sorti inimene et lähen remontöökotta, vaid väga suures hädas ja kui teadmistest puudu tuleb.Eenamasti üritan ikka ise hakkama saada ja teha enda jaoks kindlasti paremat tööd, kui keegi teine,kuskil mujal.
Olen samuti nii mõnigi kord pidand pettuma erinevates töökodades ja tihti on tulnud ette olukordi mil tuli töö ise uuesti teha- mis teha endagi elualal juhtub,et panen vahest millegagi mööda (eksimine on inimlik).
See kommentaar on muidugi ülearune, et (ara osta autot mida ei jõua ülal pidada ja seegi on rumal kommentaar, et mis sa siis ostsid viletsas seisukorras auto) .
Ise ostsin ka kuigi heas korras auto ,sõita sain vaid aasta, nüüd suksu seisab, kuid mitte selle pärast, et vilets oleks vaid põhjalik hooldusvälp tuleb läbi teha
Ise tehes nii 10 tonni ringis- teeninduses ei kujutaks ettegi. Ei ole just palju inimesi, kes sellise summa korraga lauale laoksid ja rõõmsa näoga edasi lippaksid, elu on karm aga see ei tähenda, et ma ei võiks oma lemmikautot omada.

Foorumis võik tõesti olla rohkem juttu tonnistest ja klassikutest kuid eks aega on edasi läinud ja uued tuuled tulemas(kõik muutub)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#124

R Nov 24, 2006 18:52

Algselt postitas: vulkanus
Foorumis võik tõesti olla rohkem juttu tonnistest ja klassikutest kuid eks aega on edasi läinud ja uued tuuled tulemas(kõik muutub)

Mulle jälle tundub, et tonnistest ja klassikutest siin foorumis ongi rohkem juttu. Vähem siiski vanematest mudelitest.
Suisa hirm tuleb peale, kui omaksin 9-3 või 9-5 mudelit ja tahaksin midagi ise parandada. Alati tõesti ei jaksa ja mis siin salata - muidugi rahaliselt - teenindustes käia.
Autod lähevad nii sigakeerulisteks, et "ise-ma-jändan" - mehed jäävad tihtipeale hätta.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#125

R Nov 24, 2006 19:08

lihtsalt viimastel nädalatel on minul suht vähe lugeda ja kommida olnud ainult uutest markidest jutt- ei jõua ennast 9-5te ja 9-3 dega kurssi viia .
Vasta