Saabi teenindustest...

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Haikala
Postitusi: 81
Liitunud: T Mai 09, 2006 12:46
Asukoht:
Auto:

#51

L Sept 30, 2006 18:50

Et siis häda korral tuleks registreeruda Troosti autopalati ootejärjekorda....
Lihtsalt infoks küsin et:

1. Registreeruda tuleks aadressil saab@troostauto.ee või werner@troostauto.ee?
2. Helistamine Trionicule isikilkult töö ajal pole soovitatav, kuna parajasti võivad pooleli olla keerukad südameopid?
3. Kui pikk võiks näiteks olla ooteaeg esisilla laialipuistamisele ja kolinavabalt koostamisele?

Eeldan et vastused võivad veel kedagi huvitada...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#52

L Sept 30, 2006 19:09

Vaata, seal kõik kirjas:
http://www.troostauto.ee/info.html. Broneerimiseks on mõistlik vast lauale helistada. Siis vastab keegi, kellel opp pooleli pole.
Teadmiseks, et Trionic on Kadaka osakonnas ja T8 lakis.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#53

L Sept 30, 2006 19:09

aga mina?:(
1. kõige lihtsam on ikka helistada (lisaks veel viki@troostauto.ee). numbrid leiab kodukalt.
2. elab üle:evil:
3. umbes nädal
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#54

L Sept 30, 2006 19:51

Nüüd vast vähem,mul puhkus läbi, Iisak ka olemas,t8 paneb niigi ööpäev läbi.

Eestis on tööjõuga huvitav fenomeen seoses autoremondiga: aastas lastakse koolidest välja 220-240 diplomeeritud tavotti.Kuhu nad kaovad? TroostAuto on paar aastat otsinud töötajaid,viimati katsetasime ühe kooli helgeimat "tegijat",
3 nädalaga suutis vaene vend sellised jamad kokku keerata,et paar kuud sai veel asju silutud.Isegi piduriklots käis valet pidi sisse:red: . Et mida meie kutseharidussüsteem siis õpetab???
Ja jääbki üle otsida,või üle maksta iseõppinud vanu tegijaid,või lihtsalt lahtise pea- ja osavate näppudega asjast huvitatud muu ala vendi.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#55

L Sept 30, 2006 20:03

üritame järjekorra viia miinimumi..st. perspektiivis põhimõtteks....helistad ja laks autoga kohe uksest sisse....

kasutusel pidevalt nüüd kahe teeninduse peale 6 töökohta..enam vaähem kõik võimalused dubleeritud..laoseisud sealhulgas


aegu küsi ja broneeri saabidele


kadaka osakonnas 6796020 või 5272989(trionic)
laki osakonnas 6599750 või 5236279 (T8)

http://www.troostauto.ee/info.html


Tempol on teinekord nii suur, et ajanappuse tõttu pole aega kliendilt peale pisitööd isegi tasu küsida..eks siis laseme niisama minna....järgmine kord lisame kui vanas peas meeles...
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#56

L Sept 30, 2006 20:06

NB! Töid võid broneerida alati vähemalt kella 23:00 ja hiljemgi,,seda küll siis lauatelefonide peale paluks

ei meenu, et oleks enne 1-2 öösel minema saanud...eks näis..kunagi paneks äkki 24h asjad liikuma....enne peavad ka töömehed sama ära keerama kui nende juhataja....osaliselt nad seda ka juba on ilmselt teinud...
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#58

P Okt 01, 2006 1:39

No siiamaani on ikka nii olnud, et eriti ootama pole pidanud :thumb: Keep up the good work, guys :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#59

P Okt 01, 2006 2:36

Algselt postitas: mad1
rehvid :thumb:


Kas mõõdus 205/50/R16 või 195/55/R16 ka midagi pakkuda on?
Haikala
Postitusi: 81
Liitunud: T Mai 09, 2006 12:46
Asukoht:
Auto:

#60

E Okt 02, 2006 9:01

Igatahes.....

pilt palju selgem. Tänud:)
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#61

N Okt 05, 2006 20:20

Kui palju maksab Troostautos Tech2-ga kontroll ja kas veakoodide kättesaamiseks peab engine check vahetult põlema või auto salvestab ise ka vead? Mul on nii, et tuli vahest põleb, vahest mitte.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#62

N Okt 05, 2006 20:33

Kontaktid http://www.troostauto.ee/info.html
Hinnad http://www.troostauto.ee/hinnad/UUS%20teenuste%20hinnad%202006.08.doc

Igasugune vea otsing või defekteerimine on DIAGNOSTIKATÖÖ

Diagnostikatööd 450.- tund.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#63

N Okt 05, 2006 20:47

SAABIOMANIKELE ON KA PÜSISOODUSTUS -5%
SEEGA TUNNIHINNAKS SENI KUNI SEE POLE TÕSTETUD ON SAABIDELE 428,-/H JA LUKKSEPATÖÖD 400-5% SEEGA 380,-/H

PILT LÄKS NATI RÕÕMSAMAKS:P
kinks
Postitusi: 19
Liitunud: E Okt 23, 2006 20:13
Asukoht:
Auto:

#64

K Nov 22, 2006 13:47

Autoks 2000a 9-3 2.0t (automaat ja kont)
Probleem, millele lahendust otsin on liiga suur kütusekulu. Suvel oli kulu mõistlik, linnasõidul 12-13 kandis, maanteel 8.5-9.

Ilmade külmemaks minnes aga on kütusekulu tõusnud märgatavalt. Eile võtsin 61 liitrit ja odomeeter näitas läbitud vahemaaks 315km.

Mõne miinuskraadiga kulu kuskil 19 kandis, praeguste ilmadega (+5 - +10 kandis) 17-18l.
Käisin troostis, seal kurtes suurt kütusekulu vahetati ära piduriklotsid?! niiet ma sealt pigem abi ei otsi enam. Vahetatud on muidu elementaarseid asju samuti nagu küünlad, õhufilter, vaakumvoolikud, korralik õli, jahutussüsteem läbi pestud jne. Auto läheb ilusti soojaks, otsad linnas on varieeruva pikkusega (ei ole ainult lühikesed otsad), sõidustiil on kah varieeruv aga olen prooviks teinud ka täis sooja mootoriga ökosõitu ja kulu on ka selliste sõitude puhul seal 16 kandis. Ehk siis midagi on mäda.

Kas SAAB-idel on teada mingeid tüüpvigu, mis põhjustavad suurt kütusekulu?
Mida võiks esmajoones kontrollida ja vahetama hakata?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#65

K Nov 22, 2006 14:01

Kas see 17-18 on saadud kompu järgi või kasutad vana head mõõtmist. Paak täis, sõidad siis mõned sajad ja siis uuesti paak täis. Kui siis arvutus näitab 18 liitrit sajale tasub viga otsida. Soovitav on tankida ühest ja samast tanklast.
:drive:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#66

K Nov 22, 2006 14:05

Loomulikult vahetasin klotsid ja tegin esipiduritele täishoolduse,kuna su autol olid pidurid peal-kolvid olid nii kinni roostetanud,et lahti sai aint jõumeetodil...
Et Tech2 ei näidanud vigu ja me Trionicuga ei näinud ühtki loogilist põhjust sellisele meeletule kulule siis sai räägitud:"sõida paar päeva ja kui midagi ei muutu,tule tagasi."
Aga selle asemel,et tagasi tulla ja probleemiga edasi tegelda,hakkad sina siin lahmima....:wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#67

K Nov 22, 2006 14:35

:D
kinnikiilunud pidurite kohta on ökonoomsus täitsa hea ju, kinks ;) :gun:
nii et mõõda uuesti.
kinks
Postitusi: 19
Liitunud: E Okt 23, 2006 20:13
Asukoht:
Auto:

#68

K Nov 22, 2006 14:44

Algselt postitas: iisak
Loomulikult vahetasin klotsid ja tegin esipiduritele täishoolduse,kuna su autol olid pidurid peal-kolvid olid nii kinni roostetanud,et lahti sai aint jõumeetodil...
Et Tech2 ei näidanud vigu ja me Trionicuga ei näinud ühtki loogilist põhjust sellisele meeletule kulule siis sai räägitud:"sõida paar päeva ja kui midagi ei muutu,tule tagasi."
Aga selle asemel,et tagasi tulla ja probleemiga edasi tegelda,hakkad sina siin lahmima....:wall:


OK seda ma kartsin, et ma ei pääse siin sel teemal trükkimisest.. Ma ei teinud seda teemat selle eesmägiga, et lahmida aga ma ei saa ka kirjutamata jätta, et ma tulin palvega vahetada ära 1 rattalaager ja panna diagnoos, millest võib olla tingitud suur kütusekulu. Selle asemel vahetati ära hulk asju, millest ei olnud meil mitte üht sõna juttu, ning nendest see piduriklotside vahetus tundus eriti koomiline.

Ju on SAAB´i remontimisel oma eetika ja kombed, mida ma ei tea, liiga lühikest aega saabifänn ilmselt aga seni kui ma olen erinevates teenindustes käinud siis kooskõlastatakse sellised asjad ALATI töö tellijaga kui tehakse kokkuleppeväliseid töid ja vahetatakse juppe, millest ei ole mitte ühe sõnaga ka juttu olnud.

Loomulikult on väga positiivne see, et vahetati ära asjad, millel võib olla reaalne seos kütusekuluga ja mis on muidu abiks (küünlad, DI määrimine, õhufilter, vaakumvoolikud).

Kui ma käisin auto järel ei suhelnud mina kellegiga peale inimese, kes raha kasseris - "sõida paar päeva ja tule tagasi" ei öelnud mulle autot kätte saades keegi. Lisaks vastupidiselt kokkuleppele, et helistatakse kui auto on valmis või on probleeme pidin ise autot telefonitsi taga ajama.

Nagu ma ütlesin, et ma ei soovinud sellest kirjutada. FAKT on see, et sain s*ta teeninduse osaliseks ja järgmine kord ennem kui Troosti raha tooma hakkan mõtlen pikalt. Oleksin ma viriseda soovinud siis ma ei oleks nõustunud tehtud töödega ja oleksin maksnud ainult tellitud tööde/juppide eest jne. Ma ei teinud seda, sest nimekirjast tundus enamus loogiline ja õige vaatamata sellele, et ma ei soovinud seda. Küsimus on suhtumises ja teenindamise eetikas, millele, nagu näha iisaku postitusest ("...hakkad sina siin lahmima") Troostis eriti rõhku ei panda.

Kütusekulust - olen mõõtnud ikka paak täis odomeeter nulli stiilis, mitte SID-i järgi vaadanud. See ligi 20l sajale kulu on saadud peale "kinnikiilunud piduriklotside" vahetust, niiet sarkasm on asjata.
Kusjuures kulul on täiesti märgatav seos väljas valitseva ilmaga (miinuskraadiga tuleb kohe liiter-kaks otsa).
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#69

K Nov 22, 2006 14:54

Algselt postitas: kinks
Kusjuures kulul on täiesti märgatav seos väljas valitseva ilmaga (miinuskraadiga tuleb kohe liiter-kaks otsa).


Päris vinged aapteekrid sõidavad meil ikka ringi. Liitrist keskmist kulu on ikka suht keeruline pikema perioodi kui paar järjestikust otsa mõõta. :wtf:
Iga ratas veab and then some!
kinks
Postitusi: 19
Liitunud: E Okt 23, 2006 20:13
Asukoht:
Auto:

#70

K Nov 22, 2006 14:59

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: kinks
Kusjuures kulul on täiesti märgatav seos väljas valitseva ilmaga (miinuskraadiga tuleb kohe liiter-kaks otsa).


Päris vinged aapteekrid sõidavad meil ikka ringi. Liitrist keskmist kulu on ikka suht keeruline pikema perioodi kui paar järjestikust otsa mõõta. :wtf:


Vahepeal oli külmem - siis näitas SID kuluks sinna 19 kanti, praegu on soojem -eile ökotades näitas 16-17 kanti. SID-i valetamist/mittevaletamist olen kontollinud umbes 5 paagitäiega ja ühelgi korral ei ole see üle liitri olnud. Ehk siis suurusjärgu saab kätte. Lisaks muidugi selline täppismeetod nagu kütuseseieri jälgimine ja silmaga kukkumise hindamine... :D
Lembit
Postitusi: 112
Liitunud: T Jaan 25, 2005 10:39
Asukoht:
Auto:

#71

K Nov 22, 2006 15:51

Algselt postitas: kinks
Mida võiks esmajoones kontrollida ja vahetama hakata?
Ülekontrollida võiks igasugu temperatuuriandurid.
Vahetada - kui siis lambda't, tegelikult võiks ennem gaasianalüsaatoriga kontrollida näitu.
Igasugused juppidega lahmimised lähevad lõppkokkuvõttes megakulukaks. Põhimõtteliselt peaks saama seda lambda kontrolli ka Hannese juures teha, ma arvan.
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#72

K Nov 22, 2006 16:16

Ei tea kas nii uutel seda probleemi esineb, aga minu omal oli üks juhe kuskilt lahti (Saabiantis leiti peale pikka otsimist üles), diagnostika ei näidanud ühtegi viga, check engine ka enamasti ei põlenud (vahest viskas), aga kütusekulu oli tavalise 9 asemel 13-14.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#73

K Nov 22, 2006 17:46

Alustame siis algusest. Ma arvan,et enamus siinolijatest teab,mida peab tegema,et esirattalaagrini jõuda.Kui kolvid on nii kinni,et ei saa ketta pealt sadulat mahagi, rääkimata tagasipanekust,siis minu käsi ei tõuse seda "pornot"kokku panema. Liiati,kui inimene räägib suurenenud küttekulust ja ketastel on sinised kuumarandid peal.Liiklusohutusest ja muust sellisest ma ei hakka rääkimagi:facts:
Et vaakumvoolikud käe vahel purunesid,õhufilter läbigi ei paistnud ja sädevahe oli ca 1,2-1,3mm lubatud 1mm asemel(lisaks poolviltu põlenud elektrood) sai ka need asendatud. Kahes töökojas käib 5 tõstuki pealt päevas läbi ca 15 autot ja kas te kujutate ette,mis saab,kui Madis,Jürka või Toomas hakkab iga filtri või vooliku pärast nõusolekut nuiama?Meil on see elementaarne hooldus ja senimaani pole veel keegi virisenud,et miks ennem ei küsitud.
Küsiks nüüd,mis jupid olid need,mis su autole vägisi külge keerati? Ise sa kirjutad,et (tsitaat):Loomulikult on väga positiivne see, et vahetati ära asjad, millel võib olla reaalne seos kütusekuluga ja mis on muidu abiks (küünlad, DI määrimine, õhufilter, vaakumvoolikud).
Kindlasti "ei mäleta" sa ka seda,et sulle öeldi-helistame,kui võite autole järgi tulla. Ei ole vaja kedagi "taga ajada" ja iga paari tunni tagant telefoni piinata :nono:
Autot ei ole võimalik foorumi vahendusel parandada(enamasti) ja eriti niimoodi tolmu üles keerutades.Viisakas oleks pöörduda inimeste poole,kes selle probleemiga juba tegelesid-seda enam,et sai mainitud:"KUI MIDAGI EI MUUTU,TULE TAGASI" Me ei ole selgeltnägijad,et asjade sisse vaadata ja meie käsutuses olevate diagnostikavahenditega ei suutnud ma muid vigu tuvastada peale eelpool nimetatute...
Lõpetuseks. Troost Auto on küll viimane koht maailmas,kus "sitta teenindust"kohtab.Me üritame ikka ausalt ja viisakalt oma leiba ja vorsti teenida.Jumal tänatud,et selliseid "hädasid" eriti palju pole,muidu juhtub tõesti nii,nagu Trionic kusagil juba mainis-uksed kinni ja kogu kaadriga Soome kipsi panema ja :drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kinks
Postitusi: 19
Liitunud: E Okt 23, 2006 20:13
Asukoht:
Auto:

#74

K Nov 22, 2006 18:56

Algselt postitas: iisak
Kindlasti "ei mäleta" sa ka seda,et sulle öeldi-helistame,kui võite autole järgi tulla. Ei ole vaja kedagi "taga ajada" ja iga paari tunni tagant telefoni piinata :nono:


Kas kui klient julgeb korra päeva jooksul helistada ja uurida, mis seis on tema autoga (kell 7 õhtul), on see paari tunni tagant telefoni piinamine, mida ei ole vaja teha?? Kui ma ei oleks helistanud ise siis ma ei oleks see päev autot kätte saanud vaatamata sellele, et auto oli herr Werneri sõnade kohaselt ammu valmis.


Autot ei ole võimalik foorumi vahendusel parandada(enamasti) ja eriti niimoodi tolmu üles keerutades.Viisakas oleks pöörduda inimeste poole,kes selle probleemiga juba tegelesid-seda enam,et sai mainitud:"KUI MIDAGI EI MUUTU,TULE TAGASI"


Ma ei saa sellest ikka aru, kellele see jutt sai räägitud, et "sõida paar päeva ja tule tagasi" ja "kui midagi ei muutu tule tagasi" - mina ei suhelnud autot kätte saades mitte ühegi töö teostajaga ja ka autot üleandes ei olnud sellest juttu.

Minu jutt on juba korra kirja saanud asjast ja musta valgeks trükkima ma ei kavatse hakata. Kui juppide vahetamisest ja üleüldisest kohutavast seisukorrast rääkida siis mul oli ka esisild täiesti masendavas korras. Selle oleks võinud ka siis ju samuti kütusekulu diagnoosimise raames ära teha... ja SID oli piksline jne.

Selle osaga ma olen nõus, et autot ei remondita foorumites ja ega üldiselt sellistest aruteludest head nahka ei saa. Samas ma leian, et mul on õigus arvata Troostist täpselt seda, mida ma arvan ja ka avalikult seda siin foorumis välja öelda (kus mujal sa veel saabi remonditöökoja kohta arvamust avaldad kui mitte saabifoorumis).

Ma ei leia, et minu "hädaldamine" oleks põhjuseta. Kui sain kehva teeninduse osaliseks, siis rohkem mina Teiega maid jagama ei soovi hakata vaid valin parema koha... on kõigil lihtsam. Troosti jaoks on üks "tüütu hädaldav klient" vähem ja minul stressi vähem.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#75

K Nov 22, 2006 19:57

Ehkki asi hakkab inetuks kiskuma,ei saa ma jätta tsiteerimata:
" Lisaks vastupidiselt kokkuleppele, et helistatakse kui auto on valmis või on probleeme pidin ise autot telefonitsi taga ajama."
Ja mis puutub puuduvatesse pikslitesse või lõtkuga šarniiri-puksi,siis need ei ole isegi hea tahtmise korral põhjuseks suurele bensiinikulule:nono:
Eestis on ca 100 autoremonditöökoda ja lisaks veel "põlveotsas" nokitsejad,seega on valik rohkem kui suur.Aga elu on näidanud,et ka kõige suuremad kritiseerijad pöörduvad varem või hiljem tagasi.huvitav miks?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta