Tehnoülevaatuskohad - kogemused, soovitused
No miskit hullu küll ei paista olevat, kuigi extra laiad valukad 205 kummidega on all ja taga tumedaks tehtud klaasidega tuled. Kuid pigem pean silmas seda, et oleks sõbralik suhtumine vanematesse autodesse, sest vanalt autolt leiab alati midagi mis võiks parem, suurem või väiksem olla.
Mul auto praegu Sepa tn. remondis, kus ka üks ülevaatus punkt lähedal on - äkki tead midagi sellest kohast arvata?
Mul auto praegu Sepa tn. remondis, kus ka üks ülevaatus punkt lähedal on - äkki tead midagi sellest kohast arvata?
Sepa tn koha pealt ei oska midagi rääkida. Viimane kogemus on Tähe tn A-eksperdist - ma ei ütleks, et nad teda ülearu väntsutanud oleks. Pidurid, heitgaasid, rooliloks (noh see külgedele loksutamine plaadil), alt vaadati kah üle jäädi rahule, kuigi ma tean, et radikas veidi lekib - seda kas ei peetud mainimisväärseks või ei märgatud.
Bussipargi omas olen kah käinud, seal sai käidud 2-karpase 900-ga, kah polnud häda. Kereauguga aga saadetakse kohe minema ei hakata pabereid määrimagi.
Kuulnud olen, et karmimalt võetakse kohtades, kus on lisaks ka mingi amortide kontrolli stend.
Aga vaata ka automoto foorumisse seal peaks ehk rohkem inffi olema just vanade masinatega üv-l käimise kohta.
Bussipargi omas olen kah käinud, seal sai käidud 2-karpase 900-ga, kah polnud häda. Kereauguga aga saadetakse kohe minema ei hakata pabereid määrimagi.
Kuulnud olen, et karmimalt võetakse kohtades, kus on lisaks ka mingi amortide kontrolli stend.
Aga vaata ka automoto foorumisse seal peaks ehk rohkem inffi olema just vanade masinatega üv-l käimise kohta.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
tartu bussiparki ei soovita, seal on mul 96 probleeme olnud pidurite läbimisega korduvalt ("vasak tagumine nõrk"), hiljem on selgunud, et pidurid töötasid küll, lisaks mitme teise tuttava puhul sama jama - nendegi puhul bussipargi stend näidanud mitmel juhul et vasak tagumine pidur nõrk. kui sattud seal treffama normaalsesse vahetusse, on suhtumine sõbralik, aga mõned konkreetsed vennad võivad natuke ärritada, neile pole nagu vist kohale jõudnud tänapäeva ühiskonnas yks oluline asi - nimelt et mitte nemad pole jumalad, vaid auto ülevaatusele toonu on ikkagi nende klient. lisaks: 96 on tagasilla rööbe nii kitsas et selle peab mõnede stendide rullidele ajama väga täpselt
Tartus Autovedude ja Tarbusi ÜV kohad on kaks kohta, kuhu kindlasti minna ei soovitaks - seal reeglina tööl mina- ja maailm suhtumisega inimesed, kel sinu auto, mis on vanem kui 10 aastat, lihtsalt prügimäele tahavad saata. A-eksperdis sõltub vahetusest - üks noorem vene poiss on mõistlik ja tore, teine seal Tarbusist minema löödud (peedistamise pärast) tropp, kes kohe kindlasti vanematele masinatele hästi ei vaata.
Sepa tänaval on hea koht - Sepa 21, tegelevad ka veoautode ülevaatusega.. mõistlik ja arusaadev suhtumine.
Sepa tänaval on hea koht - Sepa 21, tegelevad ka veoautode ülevaatusega.. mõistlik ja arusaadev suhtumine.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14284
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Te küll arendate Tartu teemat aga Tallinna omadele soovituseks, Pärnu mnt-l, Järvel, Amservi kõrval on üks ülevaatuspunkt. Ma olen seal juba aaastaid käinud ja alati on vägagi mõistev suhtumine olnud. Öeldakse kohe ja keerutamata ära kui pealt juba paistab, et läbi ei pruugi saada (rooste). Viimati ei tehtud kapottigi autol lahti..:). Ei peedistatud rohkem mind ka selle pärast, et neil tol hetkel mingi ARKi kontrollija vana revidendiks oli.
Algselt postitas: Nakataja
Ok, ma tänan hetkel. Lähengi homme Tartusse pabereid vormistama, eks siis uurin ka natuke neid ülevaatuse paiku.
Nakataja, kui jutt käib Tõnise ex. rohelisest elukast siis see on ülevaatuses käinud sealsamas Sepa ristis Alpter'is (http://www.alpter.ee/), kohalikud mehed peaks seda autot mäletama - eelmine kord oli suhtumine positiivne :)
Kui juba lobaks läks, siis Viljandis soovitan Siller Autot.
Käisin seal oma villisega, mis tuli otse garaazist, eelmise aasta muda peal. lisaks olin ka paagi alt ära sõitnud ja juhtmed rippusid.
ei plaaninudki läbi saada tahtsin ainult kordusülevaatuse paberit, et korra metsas ära käia saaks. Lisaks ei töötanud mul veel üks silinder :)
Aga mehed läksid leili ja hakkasid üksteise võidu (tasuta) mul masinat remontima. tegid käsipiduri korda, jamasid mootoriga. Pool tundi üritasid mult normi piiresse mahtuvat heitgaasi kätte saada, aga kuna 1 sil. ei töötanud, siis ei õnnestunud. Otsisid siis mulle veel ühe mehe ja saatsid selle juurde vaatama, mis teha annab. Lõpuks vahetasin küünlad ära ja saime korraks heitgaasid normi :)
Kokkuvõtteks: Läksin päris tugeva eelarvamusega (uus ja uhke ülevaatuspunkt) aga lõpptulemus oli väga positiivne.
Käisin seal oma villisega, mis tuli otse garaazist, eelmise aasta muda peal. lisaks olin ka paagi alt ära sõitnud ja juhtmed rippusid.
ei plaaninudki läbi saada tahtsin ainult kordusülevaatuse paberit, et korra metsas ära käia saaks. Lisaks ei töötanud mul veel üks silinder :)
Aga mehed läksid leili ja hakkasid üksteise võidu (tasuta) mul masinat remontima. tegid käsipiduri korda, jamasid mootoriga. Pool tundi üritasid mult normi piiresse mahtuvat heitgaasi kätte saada, aga kuna 1 sil. ei töötanud, siis ei õnnestunud. Otsisid siis mulle veel ühe mehe ja saatsid selle juurde vaatama, mis teha annab. Lõpuks vahetasin küünlad ära ja saime korraks heitgaasid normi :)
Kokkuvõtteks: Läksin päris tugeva eelarvamusega (uus ja uhke ülevaatuspunkt) aga lõpptulemus oli väga positiivne.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
no siis olen ma oma rohelise eluka (Tõnise ex-i) päris õigesse kohta parkind (Sepa tänaval tehnopunkti vastas). Aga pean enne kõik elektrikontaktid ja kriitilisemad kohad igaksjuhuks üle vaatama, kui proovima lähen. Vast järgmine nädal lähen katsetan, eks siis saan ka omapoolse kogemuse siia kirja panna.
Minul on ka kunagisest ajast kehvi kogemusi bussipargi omadega, suhtumise viga põhiliselt. Viimased korrad olen Sepa tänava omas käinud ja seni rahul.
Viimane kord käisin oma praeguse ajutise liikuriga ('88 passat) mis sai peale ca 3 aastast seismist garaazhist välja lükatud. Tolm harjaga maha, roostetäppidele kerevärvi teip peale ja ülevaatusele. Kuna näitajad olid igati normis siis sain ilma norimiseta läbi. Mõne sillaloksu kohta poetati et oleks soovitav lähiajal korda teha.
Sõbralik ja asjalik suhtumine. Igatahes soovitan.
Viimane kord käisin oma praeguse ajutise liikuriga ('88 passat) mis sai peale ca 3 aastast seismist garaazhist välja lükatud. Tolm harjaga maha, roostetäppidele kerevärvi teip peale ja ülevaatusele. Kuna näitajad olid igati normis siis sain ilma norimiseta läbi. Mõne sillaloksu kohta poetati et oleks soovitav lähiajal korda teha.
Sõbralik ja asjalik suhtumine. Igatahes soovitan.
Nakatajale: Kui su 96-ga on varem seal Sepa tn Alpteris käidud ja teada sealsete ülevaatajate normaalne-positiivne suhtumine, on loogiliselt mõistlik minna sinnasamma üv-le. Selle Sepa tn koha külastaks isegi ära kui järgmine kord vajadus tekib - uudishinmu on ikka suur jõud :P
Cyberile: ehk lahutaks ülevaatuste osa omaette teemaks pealkirjaga näiteks: "Tehnoülevaatuskohad - kogemused, soovitused jms" . Ülevaatus pole ju otseselt hooldus ega remont ja Tartu piirestki on jutud väljunud - nii oleks edaspidistel huvilistel lihtsam otsitavat leida ;)
Cyberile: ehk lahutaks ülevaatuste osa omaette teemaks pealkirjaga näiteks: "Tehnoülevaatuskohad - kogemused, soovitused jms" . Ülevaatus pole ju otseselt hooldus ega remont ja Tartu piirestki on jutud väljunud - nii oleks edaspidistel huvilistel lihtsam otsitavat leida ;)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Algselt postitas: Cyber
Te küll arendate Tartu teemat aga Tallinna omadele soovituseks, Pärnu mnt-l, Järvel, Amservi kõrval on üks ülevaatuspunkt. Ma olen seal juba aaastaid käinud ja alati on vägagi mõistev suhtumine olnud. Öeldakse kohe ja keerutamata ära kui pealt juba paistab, et läbi ei pruugi saada (rooste). Viimati ei tehtud kapottigi autol lahti..:). Ei peedistatud rohkem mind ka selle pärast, et neil tol hetkel mingi ARKi kontrollija vana revidendiks oli.
Samad sõnad.Korra käisin ja suhtumine ok.
OT küll, aga ...
Ahjaa. Üks lõbusaimaid kogemusi oli see, kui kaardilugeja, lollike, läks mu endise ralligolfiga tarbusi ülevaatuspunkti sildu loksutama - vanamees olevat vingus näoga kolm tiiru ümber auto käinud - igisenud kapotikinnituste ja sportsummuti üle, aga kui ta kanalisse alla ronis ja 'valge surm' solvumise märgiks pika lõdviku valju pauguga samal ajal lõhki lõi ja 85 kraadise tosooli rõõmsalt kanalisse valas, siis see vana, kel enne oli aega küllaga tänitada ja loivata, olevat hetkega kanalist välja hüpanud, ise veel tilkudes ja näost tulipunane aint karjund: viige see risu siit kohe minema". :P
Ahjaa. Üks lõbusaimaid kogemusi oli see, kui kaardilugeja, lollike, läks mu endise ralligolfiga tarbusi ülevaatuspunkti sildu loksutama - vanamees olevat vingus näoga kolm tiiru ümber auto käinud - igisenud kapotikinnituste ja sportsummuti üle, aga kui ta kanalisse alla ronis ja 'valge surm' solvumise märgiks pika lõdviku valju pauguga samal ajal lõhki lõi ja 85 kraadise tosooli rõõmsalt kanalisse valas, siis see vana, kel enne oli aega küllaga tänitada ja loivata, olevat hetkega kanalist välja hüpanud, ise veel tilkudes ja näost tulipunane aint karjund: viige see risu siit kohe minema". :P
No nii - eile juhtus uskumatu lugu! Ma sain oma 96-ga ülevaatuselt läbi ilma ühegi vea märketa!!! :thumb:
Asi juhtus vanas Tallinna Taksopargi ülevaatus punktis. Käisin juba paar nädalat tagasi sealset meeste suhtumist vanadesse autodesse uurimas ja mehed jätsid väga positiivse mulje. Eile käisin päeval ühe tööautoga veel ka meeste tööd testimas ja samas viisin jutu ka jälle oma 96-le. Meestel tekkis asja vastu juba väike huvi, et mis imeriist siis mul on .
Õhtul võtsin südame rindu, pühkisin autolt tolmu ja läksin!
Kuna kell oli juba 19.35, siis üks mees ei tehtnud enam mind jutule võttagi aga teine mees tuli mulle vastu ja oli nõus vähemalt pidureid kontrollima. Piduritest kulges aga üllatuslikult hästi (vaid käsipiduril oli vasak pool vähe nõrgem) ning mõtlesime ka CO-d testida. Algul olid mul põõrded väga kõrgeks krutitud ja ka CO oli üle normi. Kui peale väikest kruvikaga kruttimist saime põõrded 950-1000 peale ja ka CO vajus ilusasti kuskil 4,1 peale (4,5 on lubatud).
Seejärel mees küsis, et kus mu auto dokumendid on, et teeme siis äkki juba selle ülevaatuse ka ära?!!
Igaksjuhuks vaatasime üle veel tuled ja natuke ka esisilda, kuid õnneks piirdus see vaid visuaalse kontrolliga. Lõpuks ei leidnud mees muud kohta väikeseks norimiseks , kui et mu uste küljeklaasid on kilega kaetud ja arvatavasti normist tumedamad. No tegime siis katseid ja mõõteriist näitas, et mul oli klaasi läbipaistvus 69% (lubatud 70%), selle eest esiklaasi läbipaistvus oli 98% (lubatud 80%). Nii et ka siin ei olnud nagu eriti norida.
Ei jäänudki siis muud üle, kui maksta 400 ja ülevaatus oligi läbitud!
Nüüd ei muud kui :drive:!!!!
Seega kui soovite omi närve säästa ja inimlikku suhtumist kohata, siis minge Tulika Tehnopunkti!
Asi juhtus vanas Tallinna Taksopargi ülevaatus punktis. Käisin juba paar nädalat tagasi sealset meeste suhtumist vanadesse autodesse uurimas ja mehed jätsid väga positiivse mulje. Eile käisin päeval ühe tööautoga veel ka meeste tööd testimas ja samas viisin jutu ka jälle oma 96-le. Meestel tekkis asja vastu juba väike huvi, et mis imeriist siis mul on .
Õhtul võtsin südame rindu, pühkisin autolt tolmu ja läksin!
Kuna kell oli juba 19.35, siis üks mees ei tehtnud enam mind jutule võttagi aga teine mees tuli mulle vastu ja oli nõus vähemalt pidureid kontrollima. Piduritest kulges aga üllatuslikult hästi (vaid käsipiduril oli vasak pool vähe nõrgem) ning mõtlesime ka CO-d testida. Algul olid mul põõrded väga kõrgeks krutitud ja ka CO oli üle normi. Kui peale väikest kruvikaga kruttimist saime põõrded 950-1000 peale ja ka CO vajus ilusasti kuskil 4,1 peale (4,5 on lubatud).
Seejärel mees küsis, et kus mu auto dokumendid on, et teeme siis äkki juba selle ülevaatuse ka ära?!!
Igaksjuhuks vaatasime üle veel tuled ja natuke ka esisilda, kuid õnneks piirdus see vaid visuaalse kontrolliga. Lõpuks ei leidnud mees muud kohta väikeseks norimiseks , kui et mu uste küljeklaasid on kilega kaetud ja arvatavasti normist tumedamad. No tegime siis katseid ja mõõteriist näitas, et mul oli klaasi läbipaistvus 69% (lubatud 70%), selle eest esiklaasi läbipaistvus oli 98% (lubatud 80%). Nii et ka siin ei olnud nagu eriti norida.
Ei jäänudki siis muud üle, kui maksta 400 ja ülevaatus oligi läbitud!
Nüüd ei muud kui :drive:!!!!
Seega kui soovite omi närve säästa ja inimlikku suhtumist kohata, siis minge Tulika Tehnopunkti!
Jah, ikka laiad veljed ja rehvid! Ka taga tuled olid tumedaks lakitud aga siiski piisavalt eredad. Ja mees sai ka aru, et tegu ei ole sellise igapäeva liikuriga vaid projektikaga, millega vaid pühapäeviti grüünesse sõidetakse. Sellest ka kindlasti natuke mõisvam suhtumine.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14284
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Selleaastane ülevaatuse odüsseia siis jälle selja taga. Käisin jälle samas kohas, kus tavaliselt. Järvel. Esimene kord paluti teinekord tagasi tulla. Tagumised pidurivoolikud pragunenud ja piduritorud roostes. Samuti kõik 4 amorti nagu rattapumbad (pingi andmetel 38-51%).
No heakene küll, need asjad vaja vahetada. Trionic hea inimene tegi siis täna ära ja mina kohe viuh uuesti samasse ülevaatuspunkti. Seekord siis ilusti läbi ülevaatuselt ja templid peal ja ok.
AGA... Kui teil keegi kunagi ülevaatuse ajal amorditestis väidab, et teil on rattapumbad all, siis võlusõnadeks on pehmemat sorti vedrustus ja gaasiamordid!! Mul on all 4 tuttuut Bilsteini ja see pink näitas numbreid 68-69%!! Seekord oli teine onu, see küsis kohe, kas tegu gaasikatega. Noogutasin usinalt, öeldi, "oh siis on selge.."
No heakene küll, need asjad vaja vahetada. Trionic hea inimene tegi siis täna ära ja mina kohe viuh uuesti samasse ülevaatuspunkti. Seekord siis ilusti läbi ülevaatuselt ja templid peal ja ok.
AGA... Kui teil keegi kunagi ülevaatuse ajal amorditestis väidab, et teil on rattapumbad all, siis võlusõnadeks on pehmemat sorti vedrustus ja gaasiamordid!! Mul on all 4 tuttuut Bilsteini ja see pink näitas numbreid 68-69%!! Seekord oli teine onu, see küsis kohe, kas tegu gaasikatega. Noogutasin usinalt, öeldi, "oh siis on selge.."
Cyberile teadmiseks,et need Kyb`i gaasikad osutusid ka suht korralikeks,amordistende ei usu ma juba ammu,sai kunagi eemaldatud üks esiamort enda vanal(Cyberi praegusel)Saabil ja mingis stendis mõõdeti puuduvale amordile 35%:fight:
Bussipargi juures Termaki üv.punktis olen ise ja kümned tuttavad oma Saabidega käinud aastaid,seal Kalevi nimeline
vend,kel ka mingi saabipisik veres,kuigi aastaid seda marki juba ei tarbi.
Bussipargi juures Termaki üv.punktis olen ise ja kümned tuttavad oma Saabidega käinud aastaid,seal Kalevi nimeline
vend,kel ka mingi saabipisik veres,kuigi aastaid seda marki juba ei tarbi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989