Tehnoülevaatuskohad - kogemused, soovitused

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#101

R Sept 18, 2009 21:01

Algselt postitas: avelito


Käsipidur...kui kõrgelt tõmmates peab käsipiduri kang pidurid peale võtma(minul vütab peaaegu lõpust)?


Üksjagu aega küll möödas, aga lihtsalt infoks, et pole enam vahet, kui kõrgele käsipiduri kangi tõmbad. See on iganenud arusaam, et tohib teha vaid viis klõpsu ja siis peab pidur võtma juba kui kännu taha. Tean seda, sest alles olin ise ka hädas käsipiduriga.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#102

K Juun 02, 2010 21:57

Sai täna kõidud Laagris Statoili ees asuvas ülevaatuses. Väga :thumb: Tagapidur ei andnud välja, sest seestpoolt oli näha et ketas ebaühtlaselt kulunud. Järelikult on kolb kinni. Saadeti Laagri Maksimarketi platsile äkiliselt pidurdama, et äkki tuleb lahti ja saab paar protsenti kätte, mis normist puudu. Käidud tehtud ja vajalik pidurdusjõud olemas, lahkusin ülevaatuselt, passis kohustus neid tuleval aastal jälle külastada. Selles mõttes väga positiivne suhtumine, et ei hakkata oma raha taga ajama ja korduvale kutsuma, vaid lastakse teatavatel tingimustel probleem läbi. Lubasin lähiajal probleemi lahendada. Usk inimestesse on ilus. Reedel saab jälle käsi õlitada. :conf:
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#103

K Juun 09, 2010 1:45

Täna sai käidud Saabianti juures ja imestusega leidsin seinalt raamitud infotahvli kus kirjas et nemad teevad ka tehnoülevaatust ja hind oli vist 510.- kui ma ei eksi. Pelgalt huvi pärast juba lasen järgmise seal teha.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#104

K Juun 09, 2010 8:37

Kaks korda bussidega (MB V ja Chevy Van) käinud Paavli tänava punktis. Seal normaalsed ja asjalikud mehed. V kohta ei kobisenud ühtegi paha sõna, Vanil avastati kaks varastatud istekohta (passis 9 a tegelikult 7) ja mittepõlev gabariittuli , leppisime kokku et käin arkis ära, võtan passis kaks kohta vähemaks ja löövad templi sisse, ning korduse eest raha ei küsi.
Oma saabe näitan Siimusti ÜV punktis (maakodu seal lähedal) - täpselt 0 probleemi olnud.

Ainsamat negatiivset kogemust oman Tarbusi üv punktis, kui nad seal üritasid ralliauto ülevaatust teha ja ise unustasid (ma ise olin ära ja tal tuli vent nupust käima lülitada) vastavalt juhendile käituda ja siis kui tüüp auto all oli, pikk lõdvik otsustas pingele järele anda ja kastis pea keeva jahutusvedelikuga kanalis luurava tüübi üle. Peale seda sain nende käest ikka korralikult sõimata.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#105

N Aug 26, 2010 12:17

Ei haaku päris teemaga aga siiski.
Kas keegi teab miks ei kontrollita tehnoülevaatusel spidomeetri täpsust.
:drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#106

N Aug 26, 2010 12:19

Kuidas seda tegema peaks? Mille abil?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#107

N Aug 26, 2010 15:01

Näiteks samadel rullidega kus pidureid kontrollitakse.
Algselt postitas: Cyber
Kuidas seda tegema peaks? Mille abil?
:drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#108

N Aug 26, 2010 15:24

Vaevalt need on mõeldud selliste kiiruste jaoks. Päris dünopinki igasse punkti loota oleks pisut nadi. Poleks mõtet mingi 10km/h mõõta, sest valetavad need asjad ju erinevalt erinevatel kiirustel. Lihtsam on ju ise gps-iga kontrolida..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#109

N Aug 26, 2010 16:09

aga mida see kontrollimine annaks või näitaks?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#110

N Aug 26, 2010 22:00

No mõte järgmine.
Jääd "pildiga" vahele.
Mina väidan et minu spido näitas täpselt 90 aga pilt näitab 97 kellel õigus?
Ühesõnaga mõelge ja arutlege ;)
Või on pilt ainuõige?
Algselt postitas: mina
aga mida see kontrollimine annaks või näitaks?
:drive:
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#111

N Aug 26, 2010 22:19

No see pildimasin on taadeldud ja see peaks tagama ka õigsuse. Neil on ju viga ka juba sisse arvestatud. Ja kui sinu masina spido valetab, on see sinu probleem, mille pead ise, oma vahenditega likvideerima, kui tahad, et probleeme pole.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#112

N Aug 26, 2010 22:29

Kas ikka on üheselt minu probleem?
Riik on korraldanud tehnoülevaatuse kus kontrollitakse autode "sobivust" liiklusesse. Miks ei võiks seal siis ka spido kontrolli teha?

Algselt postitas: Fabrik
No see pildimasin on taadeldud ja see peaks tagama ka õigsuse. Neil on ju viga ka juba sisse arvestatud. Ja kui sinu masina spido valetab, on see sinu probleem, mille pead ise, oma vahenditega likvideerima, kui tahad, et probleeme pole.
:drive:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#113

N Aug 26, 2010 22:31

Aga esita enda ettepanek. Vanasti oli TOM, nüüd on Osale.ee

terv, teager
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#114

N Aug 26, 2010 22:34

Sina rahul?
P.S.
Ei ole endal kaameratega probleeme!
Algselt postitas: teager
Aga esita enda ettepanek. Vanasti oli TOM, nüüd on Osale.ee

terv, teager
:drive:
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#115

N Aug 26, 2010 22:34

Kui vähegi ringi oled sõitnud, siis oled Eestis ka mõne sellise posti poole sõitnud, mis kiirust näitab. Üldiselt valetavad nad nö tehase poolt vist ikka üles, et 53 on tegelikult 50 ja 106 on tegelikult 100/101 vms. Minu auto spidokaga on umbes nii. Aga 97 ja 90 on kuidagi suur vahe selle nö sisse kirjutatud eksimuse jaoks.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#116

N Aug 26, 2010 22:39

No aga mis on Sinu mõte? Sõidad kiiremini?Sõidad aeglasemalt.(kui näed et "post" näitab teibaid.Keda usun?)
Algselt postitas: vallikas
Kui vähegi ringi oled sõitnud, siis oled Eestis ka mõne sellise posti poole sõitnud, mis kiirust näitab. Üldiselt valetavad nad nö tehase poolt vist ikka üles, et 53 on tegelikult 50 ja 106 on tegelikult 100/101 vms. Minu auto spidokaga on umbes nii. Aga 97 ja 90 on kuidagi suur vahe selle nö sisse kirjutatud eksimuse jaoks.
:drive:
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#117

N Aug 26, 2010 22:46

OT jätk: Minu mõte on see, et mina pole pilti saanud.

EDIT: Lugesin Su vastuse üle, Andres. Said vist valesti aru. Seda, kas post "teibaid" täitab, ma ei tea, aga ma saan teada, mis mu spidokas näitab, sel hetkel kui post midagi näitab. Selle teadmisega tean, et tegelik kiirus radaris oleks 50 kui sõidan u 53 km/h. Ja pildimasinatel on eksimisviga +/- 4 km/h niipalju kui ma olen lugenud.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#118

N Aug 26, 2010 22:48

Kas mõte hakkab liikuma siis kui saad pildi? ;)
Algselt postitas: vallikas
OT jätk: Minu mõte on see, et mina pole pilti saanud.
:drive:
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#119

N Aug 26, 2010 22:53

Algselt postitas: andres
Kas mõte hakkab liikuma siis kui saad pildi? ;)
Algselt postitas: vallikas
OT jätk: Minu mõte on see, et mina pole pilti saanud.


No mina ei taha näiteks tehnoülevaatuspunktis spidokakontrolli, sest mõnel võib olla kahtlus, et see valetab "liiga palju". Võibolla ma tahaks hoopis, et tehnoülevaatuspunktist ei saa läbi kui rehvirõhk erineb 0,2 bar lubatust vms.

EDIT: Kusjuures mulle on kirjeldatud juhtumit, kus talvel radarisse sõidetud ja kiiruseületamisega kinni peetud juht vaidles vastu, et spidomeeter ei näidanud sellist kiirust. Jutu järgi sõitis politsei autos kaasa ja veendus, et tõesti nii on ja trahvi inimene ei saanud. Probleem tekkis vist vale rehvimõõduga.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#120

N Aug 26, 2010 22:56

OT-d jätkates ütleks, et kiiruse lubatud piirides hoidmise juures on juht motiveeritud seda tegema, kuna vastasel juhul saab trahvi. Spidomeeter pole ka seade, mis tihti üles ütleb. Tegelikult võiks auto juures kontrollida veel nii mõndagi, näiteks mina ei mäleta, et ülevaatusel keegi turvavöösid vaadanud oleks. Aga kas oleksite rahul, kui ülevaatus 5x või 10x rohkem maksaks?
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#121

N Aug 26, 2010 23:14

Miks kohe maksmisest räägime?
Foorumis on palju kasutajaid kes võivad ülevaatuse hindu kirjutada erinevates maades
Algselt postitas: napoleon
OT-d jätkates ütleks, et kiiruse lubatud piirides hoidmise juures on juht motiveeritud seda tegema, kuna vastasel juhul saab trahvi. Spidomeeter pole ka seade, mis tihti üles ütleb. Tegelikult võiks auto juures kontrollida veel nii mõndagi, näiteks mina ei mäleta, et ülevaatusel keegi turvavöösid vaadanud oleks. Aga kas oleksite rahul, kui ülevaatus 5x või 10x rohkem maksaks?
:drive:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#122

N Aug 26, 2010 23:36

Miks peab motivatsioon olema ühepoolne? Teinepool teeb pilti ja kõik on õnnelikud?
Turvavöösi on kontrollitud pidevalt(ülevaataja "teeb" äkilise liigutese ......jne)
Algselt postitas: napoleon
OT-d jätkates ütleks, et kiiruse lubatud piirides hoidmise juures on juht motiveeritud seda tegema, kuna vastasel juhul saab trahvi. Spidomeeter pole ka seade, mis tihti üles ütleb. Tegelikult võiks auto juures kontrollida veel nii mõndagi, näiteks mina ei mäleta, et ülevaatusel keegi turvavöösid vaadanud oleks. Aga kas oleksite rahul, kui ülevaatus 5x või 10x rohkem maksaks?
:drive:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#123

N Aug 26, 2010 23:47

Aga kuidas Sa seda "lubatud piirides hoiad?" kui Sa ei tea kas spido valedtab või näitab õigeid numbreid?
Algselt postitas: napoleon
OT-d jätkates ütleks, et kiiruse lubatud piirides hoidmise juures on juht motiveeritud seda tegema, kuna vastasel juhul saab trahvi. Spidomeeter pole ka seade, mis tihti üles ütleb. Tegelikult võiks auto juures kontrollida veel nii mõndagi, näiteks mina ei mäleta, et ülevaatusel keegi turvavöösid vaadanud oleks. Aga kas oleksite rahul, kui ülevaatus 5x või 10x rohkem maksaks?
:drive:
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#124

R Aug 27, 2010 0:21

Jeerum :drink: :)
Kui spidomeeter valetab siis enamasti niipidi et juht näeb ninaall tegelikust suuremat väärtust.
Ehk siis sõites spido järgi 95 km/h on tegelik kiirus ca. 90 km/h
Kui keegi on oma autole vale profiiliga rehvid alla keeranud ja seetõttu spidomeeter vastupidi valetama hakkab siis on see loomulikult inimese enda asi seda arvestada ja jälgida.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#125

R Aug 27, 2010 0:29

Miks jeerum?
Kas oled kontrollinud või räägid kuuldusi?.....
Faktid?
Kes nii teeb.Autotehas?

Algselt postitas: TGB
Jeerum :drink: :)
Kui spidomeeter valetab siis enamasti niipidi et juht näeb ninaall tegelikust suuremat väärtust.
Ehk siis sõites spido järgi 95 km/h on tegelik kiirus ca. 90 km/h
Kui keegi on oma autole vale profiiliga rehvid alla keeranud ja seetõttu spidomeeter vastupidi valetama hakkab siis on see loomulikult inimese enda asi seda arvestada ja jälgida.
:drive:
Vasta