Service hinnad: VM, Troost, Saabianti?
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Auto omas Rootsis täielikut ajaloot, praegu sn on 208 000 km ning on aeg teha järgmist hooldust. Kus see oleks võimalikult parema hind/kvaliteet suhtega teha? Huvitaks ka konkreetsed hinnad ning mida see korraline hooldus (koos templiga passi) sisaldab?
Aga helista neisse firmadesse ja uuri.Milleks foorumis sellest jahuda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
käi kus tahad nendest, korralikult tehakse sul kõikides kohtades.
Mul on kogemus Anti ja VM-ga. Need erinevad küll päris palju. VM-s vahetati mul viimati 500 kr eest salongipirnikesi ära nii, et ma polnud märganudki, et mõni neist üldse läbi oleks! (Ja ma olen suht pedant enda arvates...)
Anti juures tehakse alati ära kõik, mida sa oled soovinud aga tervet autot nad üldjuhul üle vaatama ei hakka (kui sa just ekstra palunud pole). See suhtumise erinevus on minu arvates olulisemgi kui hinnad.
Anti juures tehakse alati ära kõik, mida sa oled soovinud aga tervet autot nad üldjuhul üle vaatama ei hakka (kui sa just ekstra palunud pole). See suhtumise erinevus on minu arvates olulisemgi kui hinnad.
Erinevus esinduse ja Anti/Troosti vahel on ehk selles, et esinduses on enamasti teenustele fikseeritud hinnad, mujal tunnihind. Et kui 9-5-l poolraami pukse vahetades poldid murduva ja neid tundide viisi välja puuritakse, siis VM-s tuleks arvatavasti odavam. Vähemasti seda on siin foorumis mainitud...
Samas minu kohemus on, et Antil on NG900 ja OG9-3-le laost juppe vajadusel alati olemas ja saab auto ühe korraga korda, VM selles osas nukramad kogemused viimasel ajal. Lisaks organiseerib Anti vajadusel ka kasutatud jupid auto külge, kui originaali võtta pole või pole vahet kas kasutatud või uus.
Tehasegarantiiga kaetud töid on tehase rahadega volitatud ainult VM tegema.
Kahjuks ei oska Su küsimusele vastata, sest enamasti on hooldusega samal korral tehtud ka muid remontöid ja vahetatud juppe, ei mäleta mis summa sellest koguarvest hooldus moodustas.
Samas minu kohemus on, et Antil on NG900 ja OG9-3-le laost juppe vajadusel alati olemas ja saab auto ühe korraga korda, VM selles osas nukramad kogemused viimasel ajal. Lisaks organiseerib Anti vajadusel ka kasutatud jupid auto külge, kui originaali võtta pole või pole vahet kas kasutatud või uus.
Tehasegarantiiga kaetud töid on tehase rahadega volitatud ainult VM tegema.
Kahjuks ei oska Su küsimusele vastata, sest enamasti on hooldusega samal korral tehtud ka muid remontöid ja vahetatud juppe, ei mäleta mis summa sellest koguarvest hooldus moodustas.
55581286
Võin eksida, keegi võib parandada
Troosti tunnihinna leiad Troosti kodulehelt. Anti tunnihind on Troosti omast alati soodsam olnud. Kadakasse loodava uue ettevõtte tunnihindadest ei tea veel midagi. VMis tunnihind (kuivõrd seda eksisteerib) jäi Troosti omaga samasse auku.
Troosti tunnihinna leiad Troosti kodulehelt. Anti tunnihind on Troosti omast alati soodsam olnud. Kadakasse loodava uue ettevõtte tunnihindadest ei tea veel midagi. VMis tunnihind (kuivõrd seda eksisteerib) jäi Troosti omaga samasse auku.
Algselt postitas: AndresV
Mul on kogemus Anti ja VM-ga. Need erinevad küll päris palju. VM-s vahetati mul viimati 500 kr eest salongipirnikesi ära nii, et ma polnud märganudki, et mõni neist üldse läbi oleks! (Ja ma olen suht pedant enda arvates...)
Anti juures tehakse alati ära kõik, mida sa oled soovinud aga tervet autot nad üldjuhul üle vaatama ei hakka (kui sa just ekstra palunud pole). See suhtumise erinevus on minu arvates olulisemgi kui hinnad.
Üldiselt peaks hooldust teostama vastavalt nimekirjale: erineva intervalli järel vahetatakse filtreid, kontrollitakse erinevaid sõlmi. Aga mu kogemus VM ja Antiga on, et sõrmega päris järge ei aeta ja kui järgmine auto kord juba järjekooras, siis mõningad kontrollid jäetakse tegemata. Näiteks viimane kord ei kontrollitud, kas käsipidurit peale tõmmates käib ikka 5 klõpsu või hoopis 8 (mispuhul reaalselt käsipidur enam eriti ei toimigi). Ja üldse vist käsipidurit ei juleta tõmmata, igatahes iga kord, kui auto kätte olen saanud, siis on vaid tagumine käik sees, käsipidur peale tõmbamata...
55581286
Algselt postitas: AndresV
Mul on kogemus Anti ja VM-ga. Need erinevad küll päris palju. VM-s vahetati mul viimati 500 kr eest salongipirnikesi ära nii, et ma polnud märganudki, et mõni neist üldse läbi oleks! (Ja ma olen suht pedant enda arvates...)
Anti juures tehakse alati ära kõik, mida sa oled soovinud aga tervet autot nad üldjuhul üle vaatama ei hakka (kui sa just ekstra palunud pole). See suhtumise erinevus on minu arvates olulisemgi kui hinnad.
Eks ta oleneb natuke sellest ka, mis murega auto remonti viid. Kui tellid hoolduse, siis enamasti vahetatakse pirnid jms., isegi klaasipesuvedelikku kallatakse juurde, kui seda vähevõitu on. Kui soovid mõne konkreetse jupi vahetada/remontida, siis loomulikult ei hakata kogu autot üle vaatama... lisaks on siin foorumiski näha olnud, et mõni hakkab selle peale hoopis vinguma ja süüdistama, kui mõni muu viga avastatakse ja samuti korda tehakse.
Algselt postitas: roomlane
Erinevus esinduse ja Anti/Troosti vahel on ehk selles, et esinduses on enamasti teenustele fikseeritud hinnad, mujal tunnihind. Et kui 9-5-l poolraami pukse vahetades poldid murduva ja neid tundide viisi välja puuritakse, siis VM-s tuleks arvatavasti odavam. Vähemasti seda on siin foorumis mainitud...
Samas minu kohemus on, et Antil on NG900 ja OG9-3-le laost juppe vajadusel alati olemas ja saab auto ühe korraga korda, VM selles osas nukramad kogemused viimasel ajal. Lisaks organiseerib Anti vajadusel ka kasutatud jupid auto külge, kui originaali võtta pole või pole vahet kas kasutatud või uus.
Tehasegarantiiga kaetud töid on tehase rahadega volitatud ainult VM tegema.
Kahjuks ei oska Su küsimusele vastata, sest enamasti on hooldusega samal korral tehtud ka muid remontöid ja vahetatud juppe, ei mäleta mis summa sellest koguarvest hooldus moodustas.
väike parandus: tehase garantiitöid võib teha ka meie partner ascar, kusjuures troost auto teostab garantiiaegsetele saabidele probleemivabalt hooldusi,mida aksepteeritakse
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: AndresV
Mul on kogemus Anti ja VM-ga. Need erinevad küll päris palju. VM-s vahetati mul viimati 500 kr eest salongipirnikesi ära nii, et ma polnud märganudki, et mõni neist üldse läbi oleks! (Ja ma olen suht pedant enda arvates...)
Anti juures tehakse alati ära kõik, mida sa oled soovinud aga tervet autot nad üldjuhul üle vaatama ei hakka (kui sa just ekstra palunud pole). See suhtumise erinevus on minu arvates olulisemgi kui hinnad.
Üldiselt peaks hooldust teostama vastavalt nimekirjale: erineva intervalli järel vahetatakse filtreid, kontrollitakse erinevaid sõlmi. Aga mu kogemus VM ja Antiga on, et sõrmega päris järge ei aeta ja kui järgmine auto kord juba järjekooras, siis mõningad kontrollid jäetakse tegemata. Näiteks viimane kord ei kontrollitud, kas käsipidurit peale tõmmates käib ikka 5 klõpsu või hoopis 8 (mispuhul reaalselt käsipidur enam eriti ei toimigi). Ja üldse vist käsipidurit ei juleta tõmmata, igatahes iga kord, kui auto kätte olen saanud, siis on vaid tagumine käik sees, käsipidur peale tõmbamata...
lisan: hoolduse käigus teostame vastavalt nimekirjale vajalike detailide vahetuse, kontrolli.
kõik vead, mis ilmnevad kontrolli käigus ja ei kuulu selle hoolduse alla, s.t, ei ole ettenähtud vahetada või remontida antud hoolduse käigus, on lisatööd.
Seega kui klient on nõus ja omab materiaalseid võimalusi, likvideerime koheselt ka võimaluse korral lisavead mitte ei lükka töid edasi. Seega on meie trendiks: auto maksimaalselt korda samal päeval. Selle tarvis arvestame alati reservi teatud lisaaega.
Algselt postitas: suur
Võin eksida, keegi võib parandada
Troosti tunnihinna leiad Troosti kodulehelt. Anti tunnihind on Troosti omast alati soodsam olnud. Kadakasse loodava uue ettevõtte tunnihindadest ei tea veel midagi. VMis tunnihind (kuivõrd seda eksisteerib) jäi Troosti omaga samasse auku.
samas augus siiski pole, hinnad hetke seisuga siis järgmised:
saabianti 450,-/h
VM 645,-/h soodus -10% ehk siis 580,5.-/h
Troost Auto 550,-/h soodus -10% ehk siis 495.-/h
Vabandan, et ma räägin jälle teemast pisut mööda, aga sobivamat teemat ei leidnud.
VM-i pluss on muidugi wifi, saab soovi korral lühema ooteaja kasulikult ära täita. Antil minu teada seda pole, on võimalus jalutada Järve keskusse ja pärast tagasi. Troosti kohta mul info puudub.
VM-i pluss on muidugi wifi, saab soovi korral lühema ooteaja kasulikult ära täita. Antil minu teada seda pole, on võimalus jalutada Järve keskusse ja pärast tagasi. Troosti kohta mul info puudub.
Algselt postitas: AndresV
Vabandan, et ma räägin jälle teemast pisut mööda, aga sobivamat teemat ei leidnud.
VM-i pluss on muidugi wifi, saab soovi korral lühema ooteaja kasulikult ära täita. Antil minu teada seda pole, on võimalus jalutada Järve keskusse ja pärast tagasi. Troosti kohta mul info puudub.
troostis on wifi..vaja parooli paluda vaid:headbang:..vett ja kohvi pole ka keelatud..ja kui kaua auto kõrval ei sega, saab isegi näpuga katsuda ja töömehega arutada seisukorda ja oma silmaga näha mis teoksil:P
Algselt postitas: mad1
..ja kui kaua auto kõrval ei sega, saab isegi näpuga katsuda ja töömehega arutada seisukorda ja oma silmaga näha mis teoksil:P
Mina pean seda kõige suurimaks plussiks igalpool - vahetu tagasiside eesootavatest töödest on alati meeldiv ju:wise:
Kadakas sai SAABiga käidud ja hoopis Dodge sinna jäetud -> diagnostika hõlmas kõiki kohale saabunud autosi..:notworthy::headbang:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
See on ka Troosti suur pluss, saan vaadata mis parasjagu tehakse ja õppida Troosti teine pluss on see veel, et on kindel inimene kes autoga tegeleb, ta on juba su autoga kursis :thumb:
Algselt postitas: mad1
troostis on wifi..vaja parooli paluda vaid:headbang:..vett ja kohvi pole ka keelatud..ja kui kaua auto kõrval ei sega, saab isegi näpuga katsuda ja töömehega arutada seisukorda ja oma silmaga näha mis teoksil:P
Kusjuures Tartus olen mõnes töökojas märganud suuri silte, et kliendi juuresolekul 2xtunnihind... :)
Algselt postitas: mart284
Algselt postitas: mad1
..ja kui kaua auto kõrval ei sega, saab isegi näpuga katsuda ja töömehega arutada seisukorda ja oma silmaga näha mis teoksil:P
Mina pean seda kõige suurimaks plussiks igalpool - vahetu tagasiside eesootavatest töödest on alati meeldiv ju:wise:
Kadakas sai SAABiga käidud ja hoopis Dodge sinna jäetud -> diagnostika hõlmas kõiki kohale saabunud autosi..:notworthy::headbang:
55581286
Algselt postitas: roomlane
Kusjuures Tartus olen mõnes töökojas märganud suuri silte, et kliendi juuresolekul 2xtunnihind... :)
Algselt postitas: mart284
Algselt postitas: mad1
..ja kui kaua auto kõrval ei sega, saab isegi näpuga katsuda ja töömehega arutada seisukorda ja oma silmaga näha mis teoksil:P
Mina pean seda kõige suurimaks plussiks igalpool - vahetu tagasiside eesootavatest töödest on alati meeldiv ju:wise:
Kadakas sai SAABiga käidud ja hoopis Dodge sinna jäetud -> diagnostika hõlmas kõiki kohale saabunud autosi..:notworthy::headbang:
loomulikult muutub klient häirivaks kui ta üritab ise targem olla ja hakkab juba töö tegemist segama...
eriti tarkadele klientidele pakume võimaluse rentida töökoht 550,- tund..saavad taset näidata ja odavalt ise tehtud kui meie tase ja kiirus ei peaks rahuldama:wall:
diagnostika ja hooldus on loomulikult meil pea kõikidele markidele...ega neid saabe nüüd nii palju ka pole, et täidaks 100% meie töökoja, kuid alla selle pole me harjunud;)
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Uuringu kohaselt SaabiAnti pakub kõige soodsama hooldust
ning ma neid usaldan, lähen siis sinna
tänu kõikidele, kes suutsid vastata, muidu esimesed kommid olid vaga negatiivsed
foorum ongi selleks, et jagada infot, muidu milleks siis?
ning ma neid usaldan, lähen siis sinna
tänu kõikidele, kes suutsid vastata, muidu esimesed kommid olid vaga negatiivsed
foorum ongi selleks, et jagada infot, muidu milleks siis?
Algselt postitas: 95SELaunch
Uuringu kohaselt SaabiAnti pakub kõige soodsama hooldust
ning ma neid usaldan, lähen siis sinna
tänu kõikidele, kes suutsid vastata, muidu esimesed kommid olid vaga negatiivsed
foorum ongi selleks, et jagada infot, muidu milleks siis?
troost auto näiteks ei kandideeri tiitlile " soodus":P
usaldus on teine asi..loomulikult kujuneb lõpuks kliendil oma lemmik välja ja ilma usalduseta polekski see võimalik.
Olen isegi pidanud Haapsalu Tradilos üllatuma kui arvel oli hoopis suurem tunnihinne kui seinapeal, nimelt sain ooteruumis istumise eest +100 eek per tund :gun: oleks siis, et oleksin töökojas töllerdanud, ei lappasin mingeid tavotiseid auto-maailmaid.
Ise käin Troostis (kadaka) ja pean seal kõige suuremaks miinuseks ilma autota lahkumist, ülejäänu on nii nagu lubatud :thumb:
Ise käin Troostis (kadaka) ja pean seal kõige suuremaks miinuseks ilma autota lahkumist, ülejäänu on nii nagu lubatud :thumb:
Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: 95SELaunch
Uuringu kohaselt SaabiAnti pakub kõige soodsama hooldust
ning ma neid usaldan, lähen siis sinna
tänu kõikidele, kes suutsid vastata, muidu esimesed kommid olid vaga negatiivsed
foorum ongi selleks, et jagada infot, muidu milleks siis?
troost auto näiteks ei kandideeri tiitlile " soodus":P
Saan oma isiklikule kogemusele toetudes väita, et "soodus" ei pruugi alati tagada kvaliteeti. Pealegi on minu arvates oma "lemmiku" heaolu/"tervise" tagamise juures eriti oluline tõepoolest usalduse ja oma ametioskustele pühendumise printsiip. Kõik eelpooltoodu on Troosti inimeste puhul olemas! Nad ei jäta sind kunagi hätta ja nende eetilised arusaamad hinna ja kvaliteedi suhtes on respekti väärt!:notworthy:
usaldus on teine asi..loomulikult kujuneb lõpuks kliendil oma lemmik välja ja ilma usalduseta polekski see võimalik.
Algselt postitas: Merle
Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: 95SELaunch
Uuringu kohaselt SaabiAnti pakub kõige soodsama hooldust
ning ma neid usaldan, lähen siis sinna
tänu kõikidele, kes suutsid vastata, muidu esimesed kommid olid vaga negatiivsed
foorum ongi selleks, et jagada infot, muidu milleks siis?
troost auto näiteks ei kandideeri tiitlile " soodus":P
Saan oma isiklikule kogemusele toetudes väita, et "soodus" ei pruugi alati tagada kvaliteeti.
Igaks juhuks mainin, et soodus ei pruugi alati "odav" olla.
Parima hinna-kvaliteedi suhteni jõuab lõpuks ikkagi personaalselt. Ja see suhe on ikkagi üsnagi personaalne.