Siin on küll DI kassettide kohta üsna mitu teemat, aga kõik on pisut laialivalguvad. Käesoleva teema eesmärk on selgitada, kas ja kuidas pikendab krytox DI eluiga.
Tagamaadest: enamus tuntud saabiremontijaid kasutab hoolduse käigus krytoxit, aga saabianti mitte. Viimased aasta aega olen oma autot seal hooldanud, ühtlasi ka on DI hooldamata jäänud ja hetkeseis viitab üsnagi surnud DI-le.
Mõned vanad teemad:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3329
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1262
Täpsustuseks veel nii palju, Et VM kasutab minu teada krytoxit regulaarselt tehnohoolduse käigus, aga arvel seda vist ei kajastata.
Troostist tuli vanasti krytoxit eraldi küsida (ühe õlivahetuse käigus olin unustanud küsida ja ei saanud kah) ja ka arvel oli vastav rida olemas. Audaceri kohta ei tea, kas peab eraldi küsima ja kas arvel kajastub. Igal juhul pakuvad nad vastavat teenust.
Küsimused eelkõige surnud DI vahetanutele.
1. kas tegu on musta või punase DI-ga
2. Kas surnud DI'd määriti regulaarselt (iga õlivahetuse käigus) krytoxiga.
3. Kui pikk oli DI eluiga
Minu vastused
Esimene DI:
1. punane DI
2. Ei, DI oli määrimata 1a ja 1kuu ja ~25000 km
3. Oletatavasti ~10a. ~280 000 km
Teine DI (surm pole veel kindel):
1. Punane DI
2. Ei, DI oli määrimata 1a ja 4kuud ja ~15000 km
3. ~1,5 a. ~35 000
EDIT: tuleb välja, et teine DI siiski pole surnud!
DI surmade statistika
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Väga hea teema suur. Prooviks ka siis oma DI-de eluiga jälgida.
9000
1. punane
2. ei, pole vist kunagi määret näinud
3. aastast 1996 ja siiani töötab edukalt
9-5
1. must
2. peab papritest järgi vaatama
3. peab papritest järgi vaatama
9000
1. punane
2. ei, pole vist kunagi määret näinud
3. aastast 1996 ja siiani töötab edukalt
9-5
1. must
2. peab papritest järgi vaatama
3. peab papritest järgi vaatama
Minu endine EX NG900:
esimene DI:
1. Punane
2. minu käes olles määriti(vähemalt eeldan, kuna küsisin Troostist alati hooldust mitte õlivahetust)
3. võibolla aastast 1996 ja ~300 000km, aga kindel pole, kuna ei vaadanud surnud DI sünniaastat
teine DI:
1. Punane
2. minu käes olles samuti määriti
3. olude sunnil(sel hetkel polnud uut pakkuda ja sõita oli vaja) ostetud Troostist kasutatuna, nagu siit teemast näha, kestis pisut üle 30kkm.
Aga nagu vist tead, on krytoxiga hooldamine DI-le küll hea, aga kui minu muu kotermanni pärast pikalt käiata, võtta DI maha ja vaadata, kas sädet on vms., sureb ta vaatamata korralikule hooldusele.
Minu esimese DI surmale võis muidugi kaasa aidata ka 30-kraadise ilmaga ummikus istumine, aga võibolla on see ka kokkusattumus.
esimene DI:
1. Punane
2. minu käes olles määriti(vähemalt eeldan, kuna küsisin Troostist alati hooldust mitte õlivahetust)
3. võibolla aastast 1996 ja ~300 000km, aga kindel pole, kuna ei vaadanud surnud DI sünniaastat
teine DI:
1. Punane
2. minu käes olles samuti määriti
3. olude sunnil(sel hetkel polnud uut pakkuda ja sõita oli vaja) ostetud Troostist kasutatuna, nagu siit teemast näha, kestis pisut üle 30kkm.
Aga nagu vist tead, on krytoxiga hooldamine DI-le küll hea, aga kui minu muu kotermanni pärast pikalt käiata, võtta DI maha ja vaadata, kas sädet on vms., sureb ta vaatamata korralikule hooldusele.
Minu esimese DI surmale võis muidugi kaasa aidata ka 30-kraadise ilmaga ummikus istumine, aga võibolla on see ka kokkusattumus.
Nii Troosti ajal kui ka praegu määrime ALATI hoolduse käigus ka DI-d:wise:
Samas ega see Krytox mingi imerohi ei ole. Loll saab ka tammepakust jagu kui piisavalt visa on:fight:
Samas ega see Krytox mingi imerohi ei ole. Loll saab ka tammepakust jagu kui piisavalt visa on:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
9000
Esimene DI
1. Punane
2. Krytoxit sai eluea lõpupoole
3. 10a - 194000 ??
Teine DI
1. Punane
2. Vähemalt ühe korra Krytoxit saanud
3. 10000 kestnud, veel pole probleeme
Esimene DI
1. Punane
2. Krytoxit sai eluea lõpupoole
3. 10a - 194000 ??
Teine DI
1. Punane
2. Vähemalt ühe korra Krytoxit saanud
3. 10000 kestnud, veel pole probleeme
tsiteerin:
Täpsustuseks veel nii palju, Et VM kasutab minu teada krytoxit regulaarselt tehnohoolduse käigus, aga arvel seda vist ei kajastata.
Troostist tuli vanasti krytoxit eraldi küsida (ühe õlivahetuse käigus olin unustanud küsida ja ei saanud kah) ja ka arvel oli vastav rida olemas. Audaceri kohta ei tea, kas peab eraldi küsima ja kas arvel kajastub. Igal juhul pakuvad nad vastavat teenust.
Nagu TroostAuto,nii ka Audacer kasutab korraliste hoolduste käigus Krytoxit.Õlivahetus ei ole tehnohooldus.Sama hästi võiks rattalaagri vahetuse korral eeldada,et DI-kassetti hooldati.
Dielektrilise pasta regulaarne kasutamine minimiseerib niiskes keskkonnas elektriliste "ülelöökide" tekke.Kuna niigi on otsesüüte puhul kõrgepinge kuni 40 000 volti,siis kujutage ette,mis toimub seadmes,kui kaarlahendus(sadu- ja sadu tuhandeid volte) piki küünka välispinda käib.
Sarnane protsess,küll väiksemas ulatuses toimub ka liiga suure sädevahe korral küünlal.
Täpsustuseks veel nii palju, Et VM kasutab minu teada krytoxit regulaarselt tehnohoolduse käigus, aga arvel seda vist ei kajastata.
Troostist tuli vanasti krytoxit eraldi küsida (ühe õlivahetuse käigus olin unustanud küsida ja ei saanud kah) ja ka arvel oli vastav rida olemas. Audaceri kohta ei tea, kas peab eraldi küsima ja kas arvel kajastub. Igal juhul pakuvad nad vastavat teenust.
Nagu TroostAuto,nii ka Audacer kasutab korraliste hoolduste käigus Krytoxit.Õlivahetus ei ole tehnohooldus.Sama hästi võiks rattalaagri vahetuse korral eeldada,et DI-kassetti hooldati.
Dielektrilise pasta regulaarne kasutamine minimiseerib niiskes keskkonnas elektriliste "ülelöökide" tekke.Kuna niigi on otsesüüte puhul kõrgepinge kuni 40 000 volti,siis kujutage ette,mis toimub seadmes,kui kaarlahendus(sadu- ja sadu tuhandeid volte) piki küünka välispinda käib.
Sarnane protsess,küll väiksemas ulatuses toimub ka liiga suure sädevahe korral küünlal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
9000
1. punane
2. määret saanud paar korda algul.
3. auto 1993, kas on vahetatud, ei tea. Minu käes u 160 000 km ja 7 aastat. Toimib veel
Sädevahet kontrollin regulaarselt.
1. punane
2. määret saanud paar korda algul.
3. auto 1993, kas on vahetatud, ei tea. Minu käes u 160 000 km ja 7 aastat. Toimib veel
Sädevahet kontrollin regulaarselt.