Mida arvata Addinol õlist ?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#26

R Aug 21, 2009 21:26

Ma arvan et samade viskoossunäitajatega ja samade sertifikaatidega odav ja kalli õli mõju mootorile avaldub ikka väga pikas perspektiivis. Ma usun, et keskmine autoomanik ei peagi ühtegi autot nii kaua enda käes, et seda vahet tunda saada.
Üks asi veel, mis õliga vananedes juhtub on see et multiviskoossed õlid kaotavad ära oma võime temperatuuri tõustes pakseneda.
See peaks ka kalli ja odava õli vahe olema.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#27

R Aug 21, 2009 22:00

Algselt postitas: stennadi

Üks asi veel, mis õliga vananedes juhtub on see et multiviskoossed õlid kaotavad ära oma võime temperatuuri tõustes pakseneda.
See peaks ka kalli ja odava õli vahe olema.



kust selline tarkusetera??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#28

R Aug 21, 2009 23:07

Eelnevalt viidatud raamatust.
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#29

L Aug 22, 2009 15:39

Iagl juhul läheb sisse nüüd siis täissünt 5w-40 addinol ja õlivahtusi olen ikka teinud nii 7000km peal, võin siis seekord teha isegi varem, et näha mis saanud on sellest no odavast õlist ( kuigi BP võrreldes tuli 4L isegi kallim) ...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#30

L Aug 22, 2009 20:00

Miks sa seda Addinoli nii väga tahad? Kui puhtalt odavuse pärast, siis žiguli või kamazi õli käraksid ka ju, need ka odavad.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#31

L Aug 22, 2009 22:12

ziguli õlil pole häda midagi, aga turbomootorisse ainult ei sobi ja nii uude autosse ka mitte.
Ziguli õli vastab API SF klassifikatsioonile ja ma usun et ei jää oluliselt alla lääne mineraalõlidele. Nt ilma turbota klassikus võiks vabalt kasutada. (sõber on sigar audi 100ga selle õliga sõitnud üle 100 tuhande, just eile tuli see jutuks)
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#32

E Aug 24, 2009 15:49

Nii odav ta nüüd ka pole ja pole 600.- 4L ja pole ju mingit halba vastuväidet ka addinoli suhtes, et kas ta on ebapopulaarne just oma hinnklassi pärast ?!
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#33

E Aug 24, 2009 19:06

ei tegelt mitte siiski hinnaklassi pärast. Miskil ajahetkel x postitasin just enda nö. näpuotsas võrdluse, et samas mootoris Mobil 1 oli peale miski 7-8 tuhandet kilomeetrit veel täiesti õli nägu (näpuvahel 'hõõrudes' tekkis isegi selline õli tunne), siis sama klassi Addinol meenutas rohkem liivaga segatud vett või põrandapoleerimispastat.
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#34

T Aug 25, 2009 13:55

addinoli kyll ei soovitaks
Mario153
Postitusi: 88
Liitunud: K Sept 23, 2009 21:46
Asukoht:
Auto:

#35

T Mär 30, 2010 20:40

Uutel kaubikutel on õlivahetusvälp 30000km (Iveco-d isegi kuni 40000km). Huvitav millised määrimis omadused selllel 5 liitril õlil alles on mis on 30000 sõitnud:conf:
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#36

N Apr 01, 2010 8:51

moderaatorid, miks üldse teema sellise nimega on 9-5 all? see on loba või midagi niisugust, kuidas see 9-5 puudutab?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#37

N Apr 01, 2010 9:13

Ilmselt sellepärast, et teema alguses oli küsimus, kas see asi 9-5-le sobib..:) Aga eks ta ole nüüd juba eemale triivinud küll sellest, lükkan "Hoolduse" alla. Tegelikult oli ikka pikka aega vaikus siin, kuni keegi otsustas surnud teema elustada..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#38

N Apr 01, 2010 12:21

Algselt postitas: Mario153
Uutel kaubikutel on õlivahetusvälp 30000km (Iveco-d isegi kuni 40000km). Huvitav millised määrimis omadused selllel 5 liitril õlil alles on mis on 30000 sõitnud:conf:


Selle nn. pika välba korral peab kasutama spets pika välba õli. Nn. tavaõli ei kesta nii kaua. Osadel mudelitel on ka spets pika välba õlifilter. Samuti eeldatakse hoolduses, et see pikk välp sõidetakse läbi ka suhteliselt lühikese aja jooksul, näiteks aasta. See aga tähendab suurt päevast läbisõitu või pikki maanteeotsi. Ehk siis külmkäivitusi ja soojenemise-jahtumise tsükleid kilomeetri kohta tuleb vähe. Võibolla isegi vähem, kui mõnel pereautol, mida tagasihoidlikult pruugitakse.
SAAB2002
Postitusi: 28
Liitunud: K Apr 21, 2010 23:45
Asukoht:
Auto:

#39

R Apr 30, 2010 13:24

et siis saan teemast aru: 5w-40 kärab sisse küll(suvi-talv koos). turbole kindlalt täissünt. ja mida tuntum firma seda kindlam, et mitte mootori juppe teekraavist otsida. aga kui autol juba kilomeetreid kukil?(jutt pere kasutuses olevast autost). kas siis peaks suunda muutma ja leidma kergelt suurema viskoosusega!
37Viggen
Postitusi: 74
Liitunud: E Jaan 11, 2010 21:29
Asukoht:
Auto:

#40

R Apr 30, 2010 13:51

Algselt postitas: Homersimpson
Jah .. Addinoli kaubamärgist käin mina küll kaarega mööda.. Isegi ei viitsi väga süveneda nende toodetesse :)


Addinol и c Mотоpaм Один ноль!
Vasta