Õlifiltritest (FRAM vs teised)

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

N Aug 27, 2009 20:49

4x4 foorumis kolades sattus ette üks õlifiltri teema ja sealt edasi kaevates jõudsin sellisesse kohta välja: http://minimopar.knizefamily.net/oilfilters/reference.html
Allpool on ka link soovitustele mida võtta ja mida jätta. Fram on kahjuks viimaste hulgas. Kui arvestada Saabide tundlikkust õli kvaliteedi suhtes, siis ... mnjah. Õnneks on meie kaubandusvõrgus saadaval ka Purolator ja WIX jpm.
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

N Aug 27, 2009 22:01

Ei tahaks hästi uskuda seda "testi".
Oleme aastaid Frami filtreid(Troosti ajal kui Audaceris) paigaldanud ja ei ole seni nurinaks põhjust olnud.
Elementfiltritest on Fram üks väheseid mis näiteks BMW puhul ametliku 25000km vahetusvälba ilma pudruks muutumata ära elab. Sama ei saa paraku Purolatori kohta öelda.
Samas Purolatori õhufiltrid on jälle täiesti adekvaatne kraam. Täpselt mõõtudes ja õige tihedusega. Sama kehtib Frami kohta.
Ise suhtun alati sellistesse "katsetesse" teatud eelarvamusega. Samal põhjusel miks näiteks TM või Autobildi testid võidavad ALATI kas VW või Opel ja rehvitestid kas Continental või Bridgestone.:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
guidz
Postitusi: 43
Liitunud: K Mär 22, 2006 8:08
Asukoht:
Auto:

#3

N Aug 27, 2009 22:23

Kahju et testis pole Fleetguardi filtrit. Neil ka valikus Saabi H mootorile sobiv filter ja tegemist ju kvaliteettootjaga, cumminsi osa.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

N Aug 27, 2009 22:24

Noh "testiks" on viidatud lehekülge raske nimetada, kuid teatud võrdlusmomente sealt selgub (filtrielemendi pindala, kasutatud materjalid, konstruktsioon jne). Soovitused ja kommentaarid on saidiomaniku isiklik arvamus.
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

N Aug 27, 2009 22:27

Seda enam ei leia, et selle lingi põhjal nüüd keegi mingeid järeldusi peaks tegema hakkama või unerahu kaotama.
Lihtsalt üks järjekordne(subjektiivne) "statement"...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
guidz
Postitusi: 43
Liitunud: K Mär 22, 2006 8:08
Asukoht:
Auto:

#6

N Aug 27, 2009 22:36

Noh, võrdlus siis. Las ta olla.

Ma usun, et kui veidi tihedamini odavamat filtrit ja õli vahetada on tulemus parem kui kallist filtrit pikalt pidada... Aga see on ka arvamus, katsetanud pole ja muidugi päris saasta ei kasuaks.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7317
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

N Aug 27, 2009 23:43

kõikides brändides võib olla sitta ja saasta.
väga paljud filtrid on tõenäoliselt laos oma aega väga kaua oodanud ja nende tagasivooluklapp on ära surnud, mis tähendab seda, et kylmalt käivitades jääb õliohutuli põlema kauemaks kui sekund.
kunagi kui rikkam olin ja ka õli lasin vahetada firmades sai oma mingi 96-ga käidud 3 korda yhes õlivahetuses ja nendega vaieldud õlifiltri teemal ja 2 korda nad vahetasid oma saasta.siis loobusin. võtsid muidugi oma saasta endale ja lubasid ekspertiisi saata... ja jutt sinna jäi.

nyyd filtrit ostes ei pea paljuks suuga sisse puhuda ja saada veendunud, et klapp peab, vähemalt hetkel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta