4x4 foorumis kolades sattus ette üks õlifiltri teema ja sealt edasi kaevates jõudsin sellisesse kohta välja: http://minimopar.knizefamily.net/oilfilters/reference.html
Allpool on ka link soovitustele mida võtta ja mida jätta. Fram on kahjuks viimaste hulgas. Kui arvestada Saabide tundlikkust õli kvaliteedi suhtes, siis ... mnjah. Õnneks on meie kaubandusvõrgus saadaval ka Purolator ja WIX jpm.
Õlifiltritest (FRAM vs teised)
Ei tahaks hästi uskuda seda "testi".
Oleme aastaid Frami filtreid(Troosti ajal kui Audaceris) paigaldanud ja ei ole seni nurinaks põhjust olnud.
Elementfiltritest on Fram üks väheseid mis näiteks BMW puhul ametliku 25000km vahetusvälba ilma pudruks muutumata ära elab. Sama ei saa paraku Purolatori kohta öelda.
Samas Purolatori õhufiltrid on jälle täiesti adekvaatne kraam. Täpselt mõõtudes ja õige tihedusega. Sama kehtib Frami kohta.
Ise suhtun alati sellistesse "katsetesse" teatud eelarvamusega. Samal põhjusel miks näiteks TM või Autobildi testid võidavad ALATI kas VW või Opel ja rehvitestid kas Continental või Bridgestone.:bs:
Oleme aastaid Frami filtreid(Troosti ajal kui Audaceris) paigaldanud ja ei ole seni nurinaks põhjust olnud.
Elementfiltritest on Fram üks väheseid mis näiteks BMW puhul ametliku 25000km vahetusvälba ilma pudruks muutumata ära elab. Sama ei saa paraku Purolatori kohta öelda.
Samas Purolatori õhufiltrid on jälle täiesti adekvaatne kraam. Täpselt mõõtudes ja õige tihedusega. Sama kehtib Frami kohta.
Ise suhtun alati sellistesse "katsetesse" teatud eelarvamusega. Samal põhjusel miks näiteks TM või Autobildi testid võidavad ALATI kas VW või Opel ja rehvitestid kas Continental või Bridgestone.:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Seda enam ei leia, et selle lingi põhjal nüüd keegi mingeid järeldusi peaks tegema hakkama või unerahu kaotama.
Lihtsalt üks järjekordne(subjektiivne) "statement"...
Lihtsalt üks järjekordne(subjektiivne) "statement"...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kõikides brändides võib olla sitta ja saasta.
väga paljud filtrid on tõenäoliselt laos oma aega väga kaua oodanud ja nende tagasivooluklapp on ära surnud, mis tähendab seda, et kylmalt käivitades jääb õliohutuli põlema kauemaks kui sekund.
kunagi kui rikkam olin ja ka õli lasin vahetada firmades sai oma mingi 96-ga käidud 3 korda yhes õlivahetuses ja nendega vaieldud õlifiltri teemal ja 2 korda nad vahetasid oma saasta.siis loobusin. võtsid muidugi oma saasta endale ja lubasid ekspertiisi saata... ja jutt sinna jäi.
nyyd filtrit ostes ei pea paljuks suuga sisse puhuda ja saada veendunud, et klapp peab, vähemalt hetkel.
väga paljud filtrid on tõenäoliselt laos oma aega väga kaua oodanud ja nende tagasivooluklapp on ära surnud, mis tähendab seda, et kylmalt käivitades jääb õliohutuli põlema kauemaks kui sekund.
kunagi kui rikkam olin ja ka õli lasin vahetada firmades sai oma mingi 96-ga käidud 3 korda yhes õlivahetuses ja nendega vaieldud õlifiltri teemal ja 2 korda nad vahetasid oma saasta.siis loobusin. võtsid muidugi oma saasta endale ja lubasid ekspertiisi saata... ja jutt sinna jäi.
nyyd filtrit ostes ei pea paljuks suuga sisse puhuda ja saada veendunud, et klapp peab, vähemalt hetkel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.