Kui head on Statoili õlid??
Olen arvamusele jõudnud et kui näiteks on 10W-40 poolsüntõli siis ükskõik millise firma oma see on - kvaliteedi näitajad on ikka ühesugused. Sa võid osta 500 krooniga 4 liitrise mingi kalli õli või siis saad soomlaste pkendatud 200 krooniga kätte. Määrimisomadused on samad. Ainuke vahe on selles et sinu enesetunne paraneb - mõtled et ostsid hirmkalli õli, nüüd mootor läigib ja töötab jube kaua :)
Erinevus on õlidel siis kui seal on mingid lisandid sees vms.
Erinevus on õlidel siis kui seal on mingid lisandid sees vms.
Mina ei usu, et see ikka päris nii on. Miks on siis nii, et Valvoline poolsünt juba 7000 km peale ennast tõrvaks tõmbab aga Castrol ja Esso veel õli meenutavad ja ilmselt määrivad ka veel palju paremini. Odav õli kaotab kiiremini oma määrimis ja kaitsmisomadused ja mina müün näitex ühte odavat õli (Kuttenkeuler), millel on imelik komme 6-7 tuhande pärast kaduma hakata, enne seda ei võta tilkagi. Ja kuigi ma ei tea millepärast aga mu autoamatöörist isa isegi ütles, et Addinoli tema oma autosse enam ei kalla :freak:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Järgnev puudutab täissünti. Oli meil kord Ford Mondeo. Peale saksast tulekut läks Addinoli täissünt sisse, käisin ühes lugupeetud autoremondifirmas, onu tõmbas näpuga üle nukkvõlli ja käskis värskelt vahetatud õli rutturuttu välja vahetada, näpp ei libisenud mööda nukkvõlli nukki. Ja paningi Melasis Castroli täissündi sisse koos Motorcrafti filtriga, kiirendasin seejärel pea piirajasse - 100K sõitnud masin lõi käiguvahetuse ajal hirmsama pahvaka sinist suitsu välja (peeglist nägin). Täpselt ei mäleta aga järgmise õlivahetuse ajaks kindlasti ei tekitanud see masin ühtegi ükskõik mis värvi suitsupahvakut aga labidas põrandas (ja konditsioneer välja lülitatud et vähegi liiguks) möödasõite oli järgnenud 100 000 km jooksul oi kui palju. Aga kindlasti pole Kastrul ka ainuke kes oskab väga hästi määrivaid ja pesevaid õlisid teha.
Algselt postitas: djk
Sa võid osta 500 krooniga 4 liitrise mingi kalli õli või siis saad soomlaste pkendatud 200 krooniga kätte. Määrimisomadused on samad. Ainuke vahe on selles et sinu enesetunne paraneb - mõtled et ostsid hirmkalli õli, nüüd mootor läigib ja töötab jube kaua :)
Tegemist küll hiidvana teemaga, kuid minu tänase päringu peale mis firma õli Viking Motors kasutab vastati, et Statoili õlisid.
Silme ette lõi pilt bensukates müüdavatest kahtlastest õlidest ning sellest, et minu auto on sellega juba 100 000 km ringi sõitnud.
Ole kuulnud, et Statoil õlide näol on tegemist nö pealekallamise õlidega, aga kus siin on see tõde ning kuidas see mu auto mootorile (2.3t 2009) juba mõjuda on jõudnud, sellele on juba raskem jälile saada.
Silme ette lõi pilt bensukates müüdavatest kahtlastest õlidest ning sellest, et minu auto on sellega juba 100 000 km ringi sõitnud.
Ole kuulnud, et Statoil õlide näol on tegemist nö pealekallamise õlidega, aga kus siin on see tõde ning kuidas see mu auto mootorile (2.3t 2009) juba mõjuda on jõudnud, sellele on juba raskem jälile saada.
Põhimõtteliselt on see sama küsimus, kas kasutada Statoil, Neste, Lukoil, UnoX jne tanklas tarnitavat kütust. Nafta, mis maapõuest tuleb on kõik üks- küsimus on ainult selles, milliste meetodite õli toodetakse/töödeldakse ning milliseid lisandeid kasutatakse.
Kui õli vahetada normaalse intervalli tagant, autot kasutada sihipäraselt, siis tegelikult pole õlimargil erilist vahet.
Kui õli vahetada normaalse intervalli tagant, autot kasutada sihipäraselt, siis tegelikult pole õlimargil erilist vahet.
Võimsust pole kunagi piisavalt