9-5 Estate MY2000 tõsisem hooldus...kas on mõtet?
Postitatud: T Nov 17, 2009 17:19
Kirjutan küll hoolduse rubriiki, aga tegelikult on selle kohta vist õigem öelda kap.remont.
Masin pealkirjas kirjas, mootoriks 2.3 LPT, käsikastiga, läbisõit ...(?) ei hakka parem kirjutama, kuna seda ise ka ei usu, sest auto kohta puudub enne selle aasta mai kuud igasugune ajalugu. Ehk siis suve alguses Eestisse saabunud ja hooldusraamatust ei ole haisugi. Lühikese ajaloo jooksul on teada, et on Eestis paigaldatud tuulutus-kit ja vahetatud turbo, tehtud vedelike ja filtrite vahetused ning on peale Eestisse saabumist ka korra mootor lahti võetud mingi klapi jama pärast :freak:. Peale tehtud asjade on teada, et tüüpilised "hooldused" on veel tegemata - ketid, klapisääred, otsakaane leke ning silindris liiga vabalt liikuvad kolvid (loe: kulunud). Auto on sõitev, aga selgelt mitte tehniliselt heas korras. Kirjutama ajendas soov, et auto jääks ka edaspidi sõitma, aga selliselt, et see oleks ka tehniliselt :thumb:
Tänaseid autode müügihindasid vaadates tekib kiusatus küll see mõte peast visata ja mõni muu liiklusvahend hoopis soetada, aga siiski ...ehk SAAB sellest veel asja.
Kujutan ähmaselt ette (info pärit ikka siit foorumist), millised summad kuluksid ükshaaval nende tegemata tüüpiliste "hoolduste" parandamisele, aga et seda paremini aduda sooviksingi "vanade kalade" abi.
Selgelt mitte tehniliselt korras tähendab: õli kulub ning kui auto on seisnud rohkem kui 8 tundi, siis käivitades lööb pahviks (loe: ajab hullult suitsu). Ülejäänud on nipet-näpet nagu puksid ja stab. vardad jne...
Kuna nii õlikulu, kui ka pahviks löövat käivitust aitaksid likvideerida eelpool nimetatud hooldused (ketivahetus oleks lihtsalt mõistlik samal ajal ette võtta), siis mis teadjamad asjast arvavad ja soovitavad. Ning muidugi oleks abiks ka enam-vähem arvamus (olemasoleva info põhjal), mis see kõik rahakotile tähendab (piisab kui skaalal on täpsuseks ühik 5000 EEK, näiteks hinnavahemik 15-20K jne.). Ei soovi selle kirjaga saada ainult hooldajatelt konkreetseid hinnapakkumisi, igaüks, kes on analoogseid asju läbi elanud on minu jaoks juba "vana kala" ja saab oma infoga mind kindlasti aidata.
Ning hinnavahemiku nägemus võiks ikka sisaldada siis kogu kulu kokku (k.a. tööraha, võib-olla diagnostika ja ka vedelike vahetus, mis peale sellist tööd tuleks teha jne.).
Tänulik igasuguse info eest (kes kuidagi muud moodi ei saa, võib ka öelda, et olen loll ja osta parem uus sõiduk).
Sooviks ka oma saiast saabi saada...
Masin pealkirjas kirjas, mootoriks 2.3 LPT, käsikastiga, läbisõit ...(?) ei hakka parem kirjutama, kuna seda ise ka ei usu, sest auto kohta puudub enne selle aasta mai kuud igasugune ajalugu. Ehk siis suve alguses Eestisse saabunud ja hooldusraamatust ei ole haisugi. Lühikese ajaloo jooksul on teada, et on Eestis paigaldatud tuulutus-kit ja vahetatud turbo, tehtud vedelike ja filtrite vahetused ning on peale Eestisse saabumist ka korra mootor lahti võetud mingi klapi jama pärast :freak:. Peale tehtud asjade on teada, et tüüpilised "hooldused" on veel tegemata - ketid, klapisääred, otsakaane leke ning silindris liiga vabalt liikuvad kolvid (loe: kulunud). Auto on sõitev, aga selgelt mitte tehniliselt heas korras. Kirjutama ajendas soov, et auto jääks ka edaspidi sõitma, aga selliselt, et see oleks ka tehniliselt :thumb:
Tänaseid autode müügihindasid vaadates tekib kiusatus küll see mõte peast visata ja mõni muu liiklusvahend hoopis soetada, aga siiski ...ehk SAAB sellest veel asja.
Kujutan ähmaselt ette (info pärit ikka siit foorumist), millised summad kuluksid ükshaaval nende tegemata tüüpiliste "hoolduste" parandamisele, aga et seda paremini aduda sooviksingi "vanade kalade" abi.
Selgelt mitte tehniliselt korras tähendab: õli kulub ning kui auto on seisnud rohkem kui 8 tundi, siis käivitades lööb pahviks (loe: ajab hullult suitsu). Ülejäänud on nipet-näpet nagu puksid ja stab. vardad jne...
Kuna nii õlikulu, kui ka pahviks löövat käivitust aitaksid likvideerida eelpool nimetatud hooldused (ketivahetus oleks lihtsalt mõistlik samal ajal ette võtta), siis mis teadjamad asjast arvavad ja soovitavad. Ning muidugi oleks abiks ka enam-vähem arvamus (olemasoleva info põhjal), mis see kõik rahakotile tähendab (piisab kui skaalal on täpsuseks ühik 5000 EEK, näiteks hinnavahemik 15-20K jne.). Ei soovi selle kirjaga saada ainult hooldajatelt konkreetseid hinnapakkumisi, igaüks, kes on analoogseid asju läbi elanud on minu jaoks juba "vana kala" ja saab oma infoga mind kindlasti aidata.
Ning hinnavahemiku nägemus võiks ikka sisaldada siis kogu kulu kokku (k.a. tööraha, võib-olla diagnostika ja ka vedelike vahetus, mis peale sellist tööd tuleks teha jne.).
Tänulik igasuguse info eest (kes kuidagi muud moodi ei saa, võib ka öelda, et olen loll ja osta parem uus sõiduk).
Sooviks ka oma saiast saabi saada...