Negatiivse (päeva) mehed ja elu meis eneses

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
siil21
Postitusi: 2
Liitunud: L Jaan 10, 2009 23:17
Asukoht:
Auto:

#1

T Dets 01, 2009 18:40

Teema loon, kuivõrd teema "Negatiivne päev xxxxxx-s" oli juba suletud selleks ajaks kui mina kohale jõudsin.

U. 700 000 km olen ma läbinud Maarjamaal näppe õliseks tegemata, ja kuna vanade DeSoto-dega ei kauple, siis järelikult olen erinevaid inimesi usaldanud, kes auto alla ronimise tänamatut tööd on valmis tegema. Sügav kummardus minu poolt kõigile! Ma ei hakka teadlikult nimesid nimetama - selles teemas (kuivõrd emotsioonid on ilmselt seoses rahvusülikooli aastapäevaga kõrgendatud olekus - mingis statistikas muide oli, et 90%-l saabiomanikel on kõrgharidus ja ühelgi teisel automargil pole sellist numbrit ette näidata).

Mul nimelt küsimus töökoja-meestele: ja rõhutan veelkord ette - minul on siiani õnnestunud valida peaaegu alati täppi väga head tegijad, seega ma ei taha teie eneseuhkust riivata - aga äkki tasuks juba ka enda kvaliteedikontrolliks AD2010 lisada arsenali üks vidin - riputada (iga) tõstuki külge keti otsa väike digifotokas - klõps probleemsest kohast ja klõps kui probleem likvideeritud - fotomassin salvestab ju ise kuupäeva ja kellaaja - saab kohe natuke targemaks kui vaidlus tuleb. Lähenemine on kindlasti erinev kohtades, kus 10 meest palgal versus sellised, kus üks kunstnik loob imesid ise ja mäletab viie aasta pärast MIDA ta tegi ja KUIDAS tegi kellegi pereliikme põhja või kapoti all. Kindlasti ei tasu pilte automaatselt anda sellidele, kellel pretensioonide esitamise kogemus suurem kui kiituste avaldamise kogemus (jällegi, mõtlen oma elukogemusele laiemalt, mitte siinse postituse ajendpostituse persooni, aga eks temagi võib mõelda kuidas tema ükskord oma elu kokku võtab) aga ikkagi, härrased õlitatud mehed: kas selline salvestamine oleks teile vastuvõetav?

Lõpp-kokkuvõttes me kõik ju tahame :drive: , mitte :facts: vehkida
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

T Dets 01, 2009 18:55

Meie viljeleme seda päris tihti ja on abiks olnud.Karmimad juhused on juba aastaid pildifailideks saanud.
toolip
Postitusi: 178
Liitunud: R Dets 24, 2004 8:37
Asukoht:
Auto:

#3

T Dets 01, 2009 20:38

saabiremondijumalate kriitika teema läks nagu alati kiirelt lukku. kurb.

kriitika viib asju paremuse poole ma arvan.



Ei oma juba Saabi ammu ja pole ka enam Troosti külastanud pikka aega.
Troosti mehed oma tööd tunnevad kuid mina lõpetasin seal käimise ära just kontor-töökoda kommunikatsiooni probleemide tõttu. Mulle kolmest korrast piisas. Loodan, et asi on nüüdseks parem.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

T Dets 01, 2009 20:47

Algselt postitas: toolip
saabiremondijumalate kriitika teema läks nagu alati kiirelt lukku. kurb.

Lukku läks seekord poolte soovil mitte modede äranägemise järgi:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

T Dets 01, 2009 20:56

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: toolip
saabiremondijumalate kriitika teema läks nagu alati kiirelt lukku. kurb.

Lukku läks seekord poolte soovil mitte modede äranägemise järgi:wise:


Ärge muretsege, moded ja adminnid on kannatlikumaks muutunud. Hoiame silma peal ja kui inetuks muutub, siis sekkume.
Kõneldav teema läks lukku täpselt õigel ajal, osapooled said omavahel suud puhtaks räägitud ning jõudsid õnneliku lõpuni. Asjasse mittepuutuvaid kommentaare pole sellistel vestlustel vaja.

Kuna paistab, et on vajadus sellise teema järgi, siis postitage siia enda järelkajasid ning enda kogemusi.

terv, teager
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#6

T Dets 01, 2009 21:05

Minu tuttav autoremondimees hoiab alati vana jupi alles, seni kuni auto üle annab. Kui auto kätte saad on sinu vana katkine detail uue detaili karpi pandud ja kui ennast huvitab saad ise ka kaeda, mis viga oli - kas oli katki ja mis kolises.
Mario153
Postitusi: 88
Liitunud: K Sept 23, 2009 21:46
Asukoht:
Auto:

#7

T Dets 01, 2009 21:06

Kas Tartus ka mõni askalik Saabi ravitsejad pesitseb:?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#8

T Dets 01, 2009 21:06

Mina kui eelmise teema põhjustaja ja süüdlane, arvan millegipärast, et sellised teemad aeguvad, ja hiljem nendest klähvimine ei anna enam midagi. Eelmine teema oli asja ja ajakohane, värske, konkreetselt inimesele suunatud.
Nagu näha müüs härra toolip oma auto maha 03.2007. Sellest ajast on palju vett merre voolanud, Pole enam neid samu töömehi, neid samu klienditeenindajaid, pole enam samas koosseisus ja asukohas Troostigi. Ilmselt on nii ka mitmete teiste ettevõtetega. Vanade vimmade üleskaevamiseks pole küll teemat vaja.

Pigem esitage oma soove, nõudmisi, tahtmisi unistusi. Nii nagu teemaalgataja seda teinud ja mõelnud on ilmselt.

to stennadi:Umbes nädala ongi ka meil need jupid olemas ja vajadusel kliendi soovil alati võib kaasa võtta. Kauem kahjuks ei mahu hoida. V.a kindlustusjuhtumid, kus on kohustus hoida kaua konkreetne kindlustus nõuab.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
erki
Postitusi: 70
Liitunud: P Mär 18, 2007 1:22
Asukoht: Tallinn
Auto:

#9

K Dets 02, 2009 2:56

Algselt postitas: siil21
Teema loon, kuivõrd teema "Negatiivne päev xxxxxx-s" oli juba suletud selleks ajaks kui mina kohale jõudsin.

U. 700 000 km olen ma läbinud Maarjamaal näppe õliseks tegemata, ja kuna vanade DeSoto-dega ei kauple, siis järelikult olen erinevaid inimesi usaldanud, kes auto alla ronimise tänamatut tööd on valmis tegema. Sügav kummardus minu poolt kõigile! Ma ei hakka teadlikult nimesid nimetama - selles teemas (kuivõrd emotsioonid on ilmselt seoses rahvusülikooli aastapäevaga kõrgendatud olekus - mingis statistikas muide oli, et 90%-l saabiomanikel on kõrgharidus ja ühelgi teisel automargil pole sellist numbrit ette näidata).

Mul nimelt küsimus töökoja-meestele: ja rõhutan veelkord ette - minul on siiani õnnestunud valida peaaegu alati täppi väga head tegijad, seega ma ei taha teie eneseuhkust riivata - aga äkki tasuks juba ka enda kvaliteedikontrolliks AD2010 lisada arsenali üks vidin - riputada (iga) tõstuki külge keti otsa väike digifotokas - klõps probleemsest kohast ja klõps kui probleem likvideeritud - fotomassin salvestab ju ise kuupäeva ja kellaaja - saab kohe natuke targemaks kui vaidlus tuleb. Lähenemine on kindlasti erinev kohtades, kus 10 meest palgal versus sellised, kus üks kunstnik loob imesid ise ja mäletab viie aasta pärast MIDA ta tegi ja KUIDAS tegi kellegi pereliikme põhja või kapoti all. Kindlasti ei tasu pilte automaatselt anda sellidele, kellel pretensioonide esitamise kogemus suurem kui kiituste avaldamise kogemus (jällegi, mõtlen oma elukogemusele laiemalt, mitte siinse postituse ajendpostituse persooni, aga eks temagi võib mõelda kuidas tema ükskord oma elu kokku võtab) aga ikkagi, härrased õlitatud mehed: kas selline salvestamine oleks teile vastuvõetav?

Lõpp-kokkuvõttes me kõik ju tahame :drive: , mitte :facts: vehkida


Ja mina tahaksin kommenteerida otse teemasse, mitte mujale, sest olin ka ise osaline "südmuskohal". Liiga ühepoolseks jääb see mulje "asjaosalistest":bs::bs::bs:
See, et mad1 püüab viisakaks jääda ... äri edendamise pärast, ei takista minul sõna võtmast. Ei näinud "verist nina ega sinist silma"
To toolip: Tänan ilusa auto müügi eest, aga 2007 aasta kommentaarid on ikka aegunud küll ... :thumb:

erki
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#10

K Dets 02, 2009 11:20

Algselt postitas: siil21


Mul nimelt küsimus töökoja-meestele: ja rõhutan veelkord ette - minul on siiani õnnestunud valida peaaegu alati täppi väga head tegijad, seega ma ei taha teie eneseuhkust riivata - aga äkki tasuks juba ka enda kvaliteedikontrolliks AD2010 lisada arsenali üks vidin - riputada (iga) tõstuki külge keti otsa väike digifotokas - klõps probleemsest kohast ja klõps kui probleem likvideeritud - fotomassin salvestab ju ise kuupäeva ja kellaaja - saab kohe natuke targemaks kui vaidlus tuleb. Lähenemine on kindlasti erinev kohtades, kus 10 meest palgal versus sellised, kus üks kunstnik loob imesid ise ja mäletab viie aasta pärast MIDA ta tegi ja KUIDAS tegi kellegi pereliikme põhja või kapoti all. Kindlasti ei tasu pilte automaatselt anda sellidele, kellel pretensioonide esitamise kogemus suurem kui kiituste avaldamise kogemus (jällegi, mõtlen oma elukogemusele laiemalt, mitte siinse postituse ajendpostituse persooni, aga eks temagi võib mõelda kuidas tema ükskord oma elu kokku võtab) aga ikkagi, härrased õlitatud mehed: kas selline salvestamine oleks teile vastuvõetav?

Lõpp-kokkuvõttes me kõik ju tahame :drive: , mitte :facts: vehkida



Täitsa nõus, kasvõi lisatasu eest lisada sellist teenust, et auto omanik teaks mis on autoga tehtud ja kuidas. Aga piltidest kasu on vähe ikka video tuleb teha.
__In Boost We Trust__
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#11

K Dets 02, 2009 11:42

Klient võib töökotta kaasa võtta oma perearsti, kes siis tõestab, et ta patsient pole hull ega mäluhäiretega. Ainult sel ja sel juhul on kliendil alati õigus.:eureka:
Mario153
Postitusi: 88
Liitunud: K Sept 23, 2009 21:46
Asukoht:
Auto:

#12

K Dets 02, 2009 11:57

Algselt postitas: D116
Algselt postitas: siil21


Mul nimelt küsimus töökoja-meestele: ja rõhutan veelkord ette - minul on siiani õnnestunud valida peaaegu alati täppi väga head tegijad, seega ma ei taha teie eneseuhkust riivata - aga äkki tasuks juba ka enda kvaliteedikontrolliks AD2010 lisada arsenali üks vidin - riputada (iga) tõstuki külge keti otsa väike digifotokas - klõps probleemsest kohast ja klõps kui probleem likvideeritud - fotomassin salvestab ju ise kuupäeva ja kellaaja - saab kohe natuke targemaks kui vaidlus tuleb. Lähenemine on kindlasti erinev kohtades, kus 10 meest palgal versus sellised, kus üks kunstnik loob imesid ise ja mäletab viie aasta pärast MIDA ta tegi ja KUIDAS tegi kellegi pereliikme põhja või kapoti all. Kindlasti ei tasu pilte automaatselt anda sellidele, kellel pretensioonide esitamise kogemus suurem kui kiituste avaldamise kogemus (jällegi, mõtlen oma elukogemusele laiemalt, mitte siinse postituse ajendpostituse persooni, aga eks temagi võib mõelda kuidas tema ükskord oma elu kokku võtab) aga ikkagi, härrased õlitatud mehed: kas selline salvestamine oleks teile vastuvõetav?

Lõpp-kokkuvõttes me kõik ju tahame :drive: , mitte :facts: vehkida



Täitsa nõus, kasvõi lisatasu eest lisada sellist teenust, et auto omanik teaks mis on autoga tehtud ja kuidas. Aga piltidest kasu on vähe ikka video tuleb teha.


Piltidest vähe loomulikult....ikka fullHD pildi ja 5.1 heliga kaameraga tuleks ülesvõte teha....ja seda remondi algusest kuni lõpuni.
Loomulikult peab ka tehtud tööd mõõtma stopperiga ja tööriista toomise ajaks tuleb aeg seisma panna.
Maksmine toimuks alles peale seda kui klient on mugavalt nahksohval video töö teostamisest ära vaadanud ja tema autole kulunud remondi aja kokku arvutanud.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#13

K Dets 02, 2009 12:24

Kui klient on nii tark, et teab ise täpselt, mida ja kuidas tegema peab ning tal on aega pärast video üle vaadata ja analüüsida, siis tekib küsimus, miks tal üldse spetsialistide teenust vaja on.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

K Dets 02, 2009 12:45

Algselt postitas: napoleon
Kui klient on nii tark, et teab ise täpselt, mida ja kuidas tegema peab ning tal on aega pärast video üle vaadata ja analüüsida, siis tekib küsimus, miks tal üldse spetsialistide teenust vaja on.

Selle lausega peaks kõik öeldud olema:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#15

K Dets 02, 2009 12:45

Algselt postitas: napoleon
Kui klient on nii tark, et teab ise täpselt, mida ja kuidas tegema peab ning tal on aega pärast video üle vaadata ja analüüsida, siis tekib küsimus, miks tal üldse spetsialistide teenust vaja on.


märksõnadeks on: koht, tõstuk, tööriistad, varuosad, aeg

võrdlen siin (omaette) seda sama teemat - maja joonistamisega / ehitamisega - tegelikult võiks ju kõik endale ise maja projekteerida ja ehitada ...
või siis rõivaid kujundada / õmmelda ...

EDIT: video vaatamisel on iva sees ... kui auto on ükskord "üle käidud" siis teistkorda vaatad "õppevideot" ja teed ise ;)
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#16

K Dets 02, 2009 13:07

väga kuum teema.üritame uuest aastast areneda ning rakendada karmimaid meetmeid:

läve pakul esmaselt kliendile arstlik kontroll- narkotest, hiv-kiirtest,alkomeeter suhu ning kahtluse korral suuname ka neuroloogi juurde.loomulikult läbivad sama testi oma töötajad juba enne riietehoidu jõudmist.
kui kõik näitajad normis, võib tööga ettevaatlikult alustada.kindlasti ka vidokaamerad otsa ette.
peale lõunat taas mälu kontroll.
lahkhelide korral on pooltel võimalus pöörduda kohtu poole, kusjuures kaotaja kannab ka protseduuride kulud.
arvetel kajastame lisaboonusena probleemkindlustuse 500 eek. Nagu ikka hea tava kohaselt on pretensioone võimalik esitada kaks kuud.
Juhul kui selgub, et keegi osapooltest on testist kõrvale hiilinud kaob igasugune vastutus ja garantii ning osapooled võivad alustada nullist.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 812
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#17

K Dets 02, 2009 13:24

Ma usun , et need meistrid kes minule on viimasel ajal remondi/hoolduspakkumise teinud on küll sellisel tasemel kelle selja taga istuma ei pea. Aga kui uurisin , et miks minu auto esiklaasil klaasipuhastaja harjad kiiresti kuluvad siis leidsin sealt tuhandeid pisikesi augukesi ja roosteseid täpikesi ja muide viimaseid ka auto lakikihi seest. Ühes kitsas töökojas peale auto kuidagiviisi tõstukile nügimist õpipoiste poolt märkasin hiljem parempoolse tagaukse peal mõlki ja rikutud värvipinda mille kohta öeldi - aga see oli varem. Kuna VOLVO summutit ühes Laki tn summutiremondile spetsialiseerunud töökojas vahetada lastes nägin kuidas kõrvaloleval tõstukil asuva MB esivedrustuse keermesliiteid algul suure haamriga üritati lahti kolkida ja seejärel ketaslõikaja appi võeti nii , et tulejoad üle töökojas remonti ootavate autode lendasid oleks ehk hea küll kui toimuv oleks videosalvestusena jäädvustatud. Ja ülesvõtted teatud hetkedest on mind päästnud oma tööd tehes prisketest trahvidest. Kuid kui töö on hästi tehtud siis ei leia samas mingit tahtmist "filmi" vaatamiseks aega raisata. Usaldus on tähtis hea kliendi-teenindaja suhte aluseks kuid kahjuks on igal alal heade meestega/naistega sageli firmas tööl töllmokk/kobakäpp kes meepoti sisse tõrvatilga poetab ja sellega süsteemi üldpildi rikub. Muidugi on selliseid tegijaid kes oma vea parandavad ja kliendile kahju korvavad. Enamusjuhtudel aga ... .
Vasta