Süütekassett

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#1

K Juun 01, 2005 18:38

Teatavasti enamikel DI kassettidel peal kleeps vmt aastaarvuga, millal ta paigaldatud. Kui kaua teil on DI kassett kestnud ? Keskmine eluiga tal muidu vist 5-6 aastat ? Ja kas ta eluiga läbisõidust kah sõltub ?
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#2

K Juun 01, 2005 18:50

oluliselt sõltub eluiga ka õigest hooldusest.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#3

K Juun 01, 2005 22:13

Olen kuulnud mingisugusest vastavast sprayst, millega pihustamine pidavat eluiga pikendama, kuid Anti ei uskunud eriti selle toimesse. Mida sa õige hoolduse all silmas pead ?
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#4

K Juun 01, 2005 22:41

minul trionic määris ühe pastaga, mida soovitb ka SAAB

quasimotori mees, kes on väga asjalikke protseduure kirja pannud kirjutab nii:

Use dielectric grease on the spark plug boots (this is VERY important, as the spark will travel down the outside of the plug body and cause a very bad engine miss if you don't use the grease). I firmly believe that if you do the right things and keep the engine from missing, you won't have the typical DI cassette failures! I figured out in retrospect that the lack of dielectric grease caused my engine to miss for some period of time, and I firmly believe that it caused the DI cassette to fail.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

K Juun 01, 2005 23:50

Et küünalde kaudu mõõdetakse detonatsiooni ja pinge on ropult kõrge siis peab kogu kaadervärk olema ideaalselt isoleeritud et kuskilt säde üle ei viskaks. Detonatsiooni ohu korral saab ka ühe silndri kaupa süüte nurka muuta
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#6

N Juun 02, 2005 17:20

Algselt postitas: Zazou
minul trionic määris ühe pastaga, mida soovitb ka SAAB

rahaline kulu on väike miski 50 eeku
:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

L Juun 04, 2005 23:20

Krytox on selle mögina nimi ja seda poest ei saa osta,VM-s maksab 1200.- tuub.
Tuub kestab minu käes tavaliselt 2 aastat,iga päev keskmiselt 2 autot määrida.
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#8

N Nov 30, 2006 14:53

Algselt postitas: Trionic
Krytox on selle mögina nimi ja seda poest ei saa osta,VM-s maksab 1200.- tuub.
Tuub kestab minu käes tavaliselt 2 aastat,iga päev keskmiselt 2 autot määrida.


DI-ga masinatel seda kasutatakse, aga vanematel autodel? Nt. 8-klapilistel klassikutel?

PS tegelikult võiks keegi selle teema siin ja selle DI hoolduse kokku liita - üsna sama temaatika ju :)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
mt
Postitusi: 27
Liitunud: R Aug 04, 2006 14:49
Asukoht:
Auto:

#9

E Dets 04, 2006 11:34

Mul on kaks DI kasetti ja esimene andis saba miski kuu aega tagasi auto ise 99' aasta isend (minu teada pole varem vahetatud ka).
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

E Dets 04, 2006 11:37

Mul pidas vastu 4 aastat.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

E Dets 04, 2006 22:41

Mustadel olid selle aasta alguseni suured kestvusprobleemid.Edasist ei tea,sest moditud DI`d on liiga vähe alles käigus olnud.
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#12

T Dets 05, 2006 1:08

Algselt postitas: Trionic
Mustadel olid selle aasta alguseni suured kestvusprobleemid.Edasist ei tea,sest moditud DI`d on liiga vähe alles käigus olnud.


Kas mulle sai moditud või modimata kassett?:red:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

T Dets 05, 2006 7:56

Peaks uus olema ,kui teisel poolaastal hangitud.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#14

T Dets 05, 2006 9:55

Minu teada tuleb kassett maha kruvida ja altpoolt vaadata. Seal peaks mingi numbrijada olema, millest osa tähistab aastaarvu.
mudaahv
Postitusi: 2
Liitunud: T Dets 05, 2006 22:25
Asukoht:
Auto:

#15

L Dets 09, 2006 23:26

tervist ka uuelt liikmelt
Küsiks sellist asja,et kas kellelgi on DI probleemid lahenenud vaid selle kasseti all oleva "piibu" osa vahetamisega. Enda autol viitas kõik Di surmale ja kui selle maha võtsin selgus, et seal all olev must plastik oli ühe piibu ümbert täitsa ära lagunenud ja kahel veel vähem katki, üks terve. Olen aru saanud, et seal on täielik isolatsioon hädavajalik.Kas võib aidata vaid selle plastiku vahetus? Foorumit olen jälginud pikalt a pole selle kohta miskit juttu näinud. Põhimõtteliselt peaks katkiseid DI-sid nurkades vedelema päris palju millel see osa ehk terve, äkki keegi on nõus laenama oma kasutult seisvat kassetti. Saaksin selgust kas osta VM-st uus kassset või pääsen vähe lihtsamalt.
kui kellegil on aega ja viitsimist äkki annab teada.
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#16

P Dets 10, 2006 0:31

Usun, et see ei aita. Enda kassetile ostsin uue musta plastosa, koos uute kummidega. Korralikult määritud, aga kasset läks ikka läbi. Omal seisab ka nüüd juba kolm kassetti, kõigil üks süütepool läbi.
Vanduma ajab selline loll ehitus, et neid ükshaaval vahetada ei saa.
Plaan on üks kassett pooleks saagida ja natuke uurida, kuigi neid parandada on ikkagi suht lootusetu. enne mind on seda juba üritatud :)

Kui on huvi, võin seda plastosa laenata.
PS kõige vanemate kassettide plastosa(need millel kaabel otse kassetti küljes) ei sobi uuemaga.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#17

P Dets 10, 2006 19:46

Mul ka üks annetatud kassett üle, mida plaanin lõhki freesida, et näha mis seal sees on. Oled Sa kindel Su kassettidel on 1 pool puruks? Äkitsi hoopis silumiini all asuv trans? Mõtlesin kunagi just seda alumiiniumi lõikama hakata
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

P Dets 10, 2006 22:28

tavaliselt lendab pool ja siis trans otsa.
mudaahv
Postitusi: 2
Liitunud: T Dets 05, 2006 22:25
Asukoht:
Auto:

#19

E Dets 11, 2006 22:15

mu autol on veel se vana kassett millel kaabel otse küljes, järelikult poest uue
plastiku ja piipude ostmine võimatu. Jääb üle kellegi vana analoogse kassetti plastik või uus Di. Küsikski palju raha Troosti onud raha tahavad,et uus kassett vanasse kaablisse ühendada või on ka müügil vahekaabel(DI küljes olevad kaablid maanduvad poole meetri pärast ühte pistikusse), millega oleks ise lihtne Di-d paigaldada.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#20

E Dets 11, 2006 22:51

Sul on vaja seda vahekaablit ja järgmsest kassetti.Mõlemad võid minult saada.Jutt käis punasest kassetist.
Vasta