Süütekassett
oluliselt sõltub eluiga ka õigest hooldusest.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
minul trionic määris ühe pastaga, mida soovitb ka SAAB
quasimotori mees, kes on väga asjalikke protseduure kirja pannud kirjutab nii:
Use dielectric grease on the spark plug boots (this is VERY important, as the spark will travel down the outside of the plug body and cause a very bad engine miss if you don't use the grease). I firmly believe that if you do the right things and keep the engine from missing, you won't have the typical DI cassette failures! I figured out in retrospect that the lack of dielectric grease caused my engine to miss for some period of time, and I firmly believe that it caused the DI cassette to fail.
quasimotori mees, kes on väga asjalikke protseduure kirja pannud kirjutab nii:
Use dielectric grease on the spark plug boots (this is VERY important, as the spark will travel down the outside of the plug body and cause a very bad engine miss if you don't use the grease). I firmly believe that if you do the right things and keep the engine from missing, you won't have the typical DI cassette failures! I figured out in retrospect that the lack of dielectric grease caused my engine to miss for some period of time, and I firmly believe that it caused the DI cassette to fail.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Et küünalde kaudu mõõdetakse detonatsiooni ja pinge on ropult kõrge siis peab kogu kaadervärk olema ideaalselt isoleeritud et kuskilt säde üle ei viskaks. Detonatsiooni ohu korral saab ka ühe silndri kaupa süüte nurka muuta
Krytox on selle mögina nimi ja seda poest ei saa osta,VM-s maksab 1200.- tuub.
Tuub kestab minu käes tavaliselt 2 aastat,iga päev keskmiselt 2 autot määrida.
Tuub kestab minu käes tavaliselt 2 aastat,iga päev keskmiselt 2 autot määrida.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Krytox on selle mögina nimi ja seda poest ei saa osta,VM-s maksab 1200.- tuub.
Tuub kestab minu käes tavaliselt 2 aastat,iga päev keskmiselt 2 autot määrida.
DI-ga masinatel seda kasutatakse, aga vanematel autodel? Nt. 8-klapilistel klassikutel?
PS tegelikult võiks keegi selle teema siin ja selle DI hoolduse kokku liita - üsna sama temaatika ju :)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Mustadel olid selle aasta alguseni suured kestvusprobleemid.Edasist ei tea,sest moditud DI`d on liiga vähe alles käigus olnud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Mustadel olid selle aasta alguseni suured kestvusprobleemid.Edasist ei tea,sest moditud DI`d on liiga vähe alles käigus olnud.
Kas mulle sai moditud või modimata kassett?:red:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Peaks uus olema ,kui teisel poolaastal hangitud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
tervist ka uuelt liikmelt
Küsiks sellist asja,et kas kellelgi on DI probleemid lahenenud vaid selle kasseti all oleva "piibu" osa vahetamisega. Enda autol viitas kõik Di surmale ja kui selle maha võtsin selgus, et seal all olev must plastik oli ühe piibu ümbert täitsa ära lagunenud ja kahel veel vähem katki, üks terve. Olen aru saanud, et seal on täielik isolatsioon hädavajalik.Kas võib aidata vaid selle plastiku vahetus? Foorumit olen jälginud pikalt a pole selle kohta miskit juttu näinud. Põhimõtteliselt peaks katkiseid DI-sid nurkades vedelema päris palju millel see osa ehk terve, äkki keegi on nõus laenama oma kasutult seisvat kassetti. Saaksin selgust kas osta VM-st uus kassset või pääsen vähe lihtsamalt.
kui kellegil on aega ja viitsimist äkki annab teada.
Küsiks sellist asja,et kas kellelgi on DI probleemid lahenenud vaid selle kasseti all oleva "piibu" osa vahetamisega. Enda autol viitas kõik Di surmale ja kui selle maha võtsin selgus, et seal all olev must plastik oli ühe piibu ümbert täitsa ära lagunenud ja kahel veel vähem katki, üks terve. Olen aru saanud, et seal on täielik isolatsioon hädavajalik.Kas võib aidata vaid selle plastiku vahetus? Foorumit olen jälginud pikalt a pole selle kohta miskit juttu näinud. Põhimõtteliselt peaks katkiseid DI-sid nurkades vedelema päris palju millel see osa ehk terve, äkki keegi on nõus laenama oma kasutult seisvat kassetti. Saaksin selgust kas osta VM-st uus kassset või pääsen vähe lihtsamalt.
kui kellegil on aega ja viitsimist äkki annab teada.
Usun, et see ei aita. Enda kassetile ostsin uue musta plastosa, koos uute kummidega. Korralikult määritud, aga kasset läks ikka läbi. Omal seisab ka nüüd juba kolm kassetti, kõigil üks süütepool läbi.
Vanduma ajab selline loll ehitus, et neid ükshaaval vahetada ei saa.
Plaan on üks kassett pooleks saagida ja natuke uurida, kuigi neid parandada on ikkagi suht lootusetu. enne mind on seda juba üritatud :)
Kui on huvi, võin seda plastosa laenata.
PS kõige vanemate kassettide plastosa(need millel kaabel otse kassetti küljes) ei sobi uuemaga.
Vanduma ajab selline loll ehitus, et neid ükshaaval vahetada ei saa.
Plaan on üks kassett pooleks saagida ja natuke uurida, kuigi neid parandada on ikkagi suht lootusetu. enne mind on seda juba üritatud :)
Kui on huvi, võin seda plastosa laenata.
PS kõige vanemate kassettide plastosa(need millel kaabel otse kassetti küljes) ei sobi uuemaga.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mul ka üks annetatud kassett üle, mida plaanin lõhki freesida, et näha mis seal sees on. Oled Sa kindel Su kassettidel on 1 pool puruks? Äkitsi hoopis silumiini all asuv trans? Mõtlesin kunagi just seda alumiiniumi lõikama hakata
tavaliselt lendab pool ja siis trans otsa.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mu autol on veel se vana kassett millel kaabel otse küljes, järelikult poest uue
plastiku ja piipude ostmine võimatu. Jääb üle kellegi vana analoogse kassetti plastik või uus Di. Küsikski palju raha Troosti onud raha tahavad,et uus kassett vanasse kaablisse ühendada või on ka müügil vahekaabel(DI küljes olevad kaablid maanduvad poole meetri pärast ühte pistikusse), millega oleks ise lihtne Di-d paigaldada.
plastiku ja piipude ostmine võimatu. Jääb üle kellegi vana analoogse kassetti plastik või uus Di. Küsikski palju raha Troosti onud raha tahavad,et uus kassett vanasse kaablisse ühendada või on ka müügil vahekaabel(DI küljes olevad kaablid maanduvad poole meetri pärast ühte pistikusse), millega oleks ise lihtne Di-d paigaldada.