Rehv ei pea õhku sees
Lenda töökotta, leitakse operatiivselt auk ja tõmmatakse punn ette... Nurgatagustes kohtades saab Koidulaga kindlasti hakkama. Endal kaks korda kruvi sees olnud ja rehv pärast veel pikalt sõitnud.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
Tervitus,
ostetud kunagi va rehviparanduskomplekt ja mingi kummipaelasi tükki 6 käis asja juurde. Aastaid tagasi. Hinda ei mäleta, kuid va 6 paela olid tookord odavamad kui 6 korda naelaauke lappimas käia rehviparanduses.
parimat,
T.
ostetud kunagi va rehviparanduskomplekt ja mingi kummipaelasi tükki 6 käis asja juurde. Aastaid tagasi. Hinda ei mäleta, kuid va 6 paela olid tookord odavamad kui 6 korda naelaauke lappimas käia rehviparanduses.
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
Novot, see tööhind erineb vägagi olenevalt asumist ja impeeriumist:-) Nimelt Tallinnas mul tehti kunagi see töö sellise liigkasuvõtja nagu rehvid.com ehk Vevid AS või OÜ-s hinnaga 500.-. Sellesse kohta ma enam tagasi muidugi kunagi enam ei pöördu aga usun, et sama töö teeks sama hästi ära mõni suvaline rehvitöökoda umbes 150 krooniga.
Minul oli rehvi tühjenemise põhjuseks 2 auku.
Minul oli rehvi tühjenemise põhjuseks 2 auku.
Algselt postitas: monsieurtaavi
Eile märkasin, et rehv kuidagi kahtlaselt kössis, testisin ja olen teinud järelduse, et umbes 6 h langeb rõhk rehvis miski 0,3 bari. On midagi, mida saan ise ka ette võtta, st et kui selgitan välja kust lekib, kas on mingit vahendit millega auku katta/täita või parem minna kohe kuhugi rehvitöökotta? Oskab keegi ka nimetada ekspertide tehtud parandustöö hinda?
Ma ei saanud täpselt aru kas sa ka tuvastasi rehvis mingi naela, kust õhk väljub? Sest õhk ei pruugi väljuda ainult rehvi august, vaid ka vigasest velje äärest või väsinud ventiilist!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: monsieurtaavi
Eile märkasin, et rehv kuidagi kahtlaselt kössis, testisin ja olen teinud järelduse, et umbes 6 h langeb rõhk rehvis miski 0,3 bari. On midagi, mida saan ise ka ette võtta, st et kui selgitan välja kust lekib, kas on mingit vahendit millega auku katta/täita või parem minna kohe kuhugi rehvitöökotta? Oskab keegi ka nimetada ekspertide tehtud parandustöö hinda?
esmalt saad otsida üles koha kust rehv tyhjeneb:
selleks pead rehvi auto alt ära võtma ja õige rõhu sisse pumpama ja seebivahuga kokku tegema, või uputama kuskile tünni.
siis näed, kust mullitab, seal ongi auk.
kui velje ja rehvi vahelt, siis märgid ära ventiili asukoha rehvile, et tasakaalustus paigast ei läheks ja lased rehvi tyhjaks ja kummiheeblitega eemaldad rehai. puhastad terasharjaga velje ja millegi pehmemaga rehvi ja paned kokku tagasi ja pumpad täis. ja kontrollid.
kui aga ventiili ja rehvi vahelt jookseb, siis aitab tavaliselt uue ventiili vahetus; maksab ca 10 kr, autokaupluses, või ka rehvitöökojas.
aga kui jookseb ventiili seest, siis aitab uus südamik.
kui aga rehvis endas auk, siis on ikka targem viia kuskile töökotta, kes kõik korda teevad ( kui asja jagavad)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: monsieurtaavi
Nonii, sain vahepeal kokku ühe autopoes töötava semuga ning ta oskas ühte head rehvitöökoda soovitada, käisime ära, keerati rehv alt ja piserdati miski ainega ning leiti rehvi seest üsna pikk kruvi. Edasi lasti rehv tühjaks ja pandi auku "makaron" ning voila, asi korras, hinnaks 60 krooni. Aga kuidas sai kruvi rehvi? Tasub kahtlustada mõnda naabrit või saab maanteel ja linnatänaval ka kruvi kummi, eriti kuskil metsavahel ei liigu autoga.
Miks peaks metsavahel kruvi olema?Kruvid on ikka asulates/maanteedel.Ja kui sul mõni logisevate kruvidega naaber on ,siis pigem torkaks ta augu rehvi kui viitsiks seda kruvi sulle rehvi torgata(pole just kõige lihtsam tegevus).
Algselt postitas: monsieurtaavi
. Aga kuidas sai kruvi rehvi? Tasub kahtlustada mõnda naabrit või saab maanteel ja linnatänaval ka kruvi kummi, eriti kuskil metsavahel ei liigu autoga.
mina sain kenasti kruvi endale kui kõrval maja renoveeriti.
Ei pidanud kaua mõtlema, kust kipsi kruvi pärit on. :fight:
Muidugi sai siis rehvi vahetatud, lörtsisajus tubases riietuses. :wall:
Iga ratas veab and then some!
Eks neid üllatusi tee peal ikka aegajalt leidub. Alles hiljaaegu õnnestus Leedus saada rehvi sisse päris suure olemisega polt. Sellega läks niipalju hästi, et ratas hakkas jubedalt viskama poldi pea tõttu ja sain kiiresti jaole asjale. Aga rehv tunnistati siiski taastamiskõlbmatuks ja tuli uus osta :wall:
Algselt postitas: monsieurtaavi
NAga kuidas sai kruvi rehvi? Tasub kahtlustada mõnda naabrit või saab maanteel ja linnatänaval ka kruvi kummi, eriti kuskil metsavahel ei liigu autoga.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vähemalt on kuum teema,mille ümber jahuda:P .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989