Pagasiluuk ei sulgu hästi

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

K Mai 05, 2010 13:16

Lukku reguleerida proovisid?
__In Boost We Trust__
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

K Mai 05, 2010 13:28

Algselt postitas: monsieurtaavi
Kuidas see täpsemalt käiks?

Lihtsamalt ei või olla, tee pagasnik lahti ja vaata alumisel lukul on kaks mutrit, keera lahti ja tõsta lukk ülespool;)
__In Boost We Trust__
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

K Mai 05, 2010 22:22

pigem ikka luugi enda küljest.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#4

K Mai 05, 2010 22:26

Algselt postitas: monsieurtaavi
Ei saanud täpselt aru, kus peab mida keerama ja tõstma.

Kas sealt?

Just! Esmalt plast kate maha, selleks keerad lahti need kaks torksi, mis sul pildil paistavad, ja vist servade pool oli ka kas. Lisaks tõstad üles pakiruumi põhja kaane (varuratta laeka või kuidas iganes seda nimetada) sealt alt leiad veel kaks kruvi, mis seda plast liistu/katet kinni hoiavad.

Kuidas mina seda teeksin...
Mina vaataksin aga esmalt üle kuidas pakkiruumi luuk asetseb, kui ta kinnises asendis on. Selle reguleerimiseks on kaks keeratavat kummipuhvrit kummagi pakiruumi kaane servas. Kui kaas otse ja vahed keresuhtes ühtlased, siis alles järgmiste sammudeni
Edasi kaks lukusti polti lahti ja siis uuesti hästi kergelt kinni, nii et lukustit oleks VÄIKESE jõuga võimalik liigutada. Lööd kaane kinni, nüüd peaks lukusti ise oma parimasse asendisse liikuma ja siis avad ettevaalikult kaane ja pingutad poldid.

Jõudu
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#5

K Mai 05, 2010 22:35

soe soovitus - enne reguleerima hakkamist võiks proovida, kuidas lukk ise toimib. Soovitan sellepärast et ise just maadlesin samasuguse ukselukuga, probleemiks osutus kuivaks jäänud riivimehhanism, kus lukustushoob ei suvatsenud piisavalt liikuda. Kruvikas kätte ja meelita lukku mitu korda kinni ja lahti, kui sealkandis kõik sujuvalt ja takerdumata toimib, alles siis hakka reguleerima.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

N Mai 06, 2010 15:01

Need vist üsna tavalised. Originaalis küll torx-id, aga ega vist vahet pole, kui tavalise paned.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta