Kütuselisandid- palju kasutate?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

L Sept 11, 2010 21:35

Väga huvitava kogemusega sain sel nädalal rikkamaks.
leidsin ühe kytuselisandi, mis ka pihusteid ja muid asju puhastab ja valasin paaki. tulemusekls see, et kompuutri järgi kütusekulu langes 6,1 pealt 5,7 peale.
viimati kasutasin lisandit kevadel, lumega. ja peale seda panin ka tähele, et nüüd sygisepoole, kütusekulu grammi võrra tõusnud.
mullu, sarnase saabiga, sain kopikate võrra madalama kulu kui selle isendiga.nii et aitab.
lisand ise mingi statoilis müüdav.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

L Sept 11, 2010 21:39

Oma autole mõni kord olen paaki kallanud.
Vahepeal oli teine auto diisel, sinna sai rohkem (tihedamalt). Arvan, et sinna oli seda rohkem vaja kui bensukale
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#3

L Sept 11, 2010 21:58

Vahest mootori tühjaks söitmine teeb täpselt sama töö ära ... :)

:drive:Sipelgaz:D
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#4

L Sept 11, 2010 23:13

samas oleks hea kui jagataks asjatundjatelt ka soovitusi ,et millist lisandit soovitaks kasutada
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

L Sept 11, 2010 23:19

Liqui Moly tooteid kasutan viimaselajal, varem STPit kasutasin, võibolla tundub aga mootor peale neid töötab töesti ühtlasemalt. Kasutasin bensiini mootoritel.

Hr. Ivomets mida kasutasid ja mis mootoril diisel või bensiin?
__In Boost We Trust__
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#6

L Sept 11, 2010 23:19

Isiklikult ei usu sellistesse "ime" lisanditesse. Sattunud mingite testide peale ka ja mu arust rohkem õhu müümine:bs:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

L Sept 11, 2010 23:53

eks homme panen pildi kah pudelist.
praegusel juhul diisel.

aga esialgset suhtumist on näha: "ime"lisand ja "tyhjakssõitmine" :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#8

P Sept 12, 2010 0:20

noh .. tühjaks sõitmine .. võin rahuga öelda, et minu masina torud lihtsalt umbe ei ladestu....
ja diislitel kütuselisandit kasutada, et näiteks pump kauem elaks pole ka ju mingi ime .... ??
Jorma
Postitusi: 66
Liitunud: P Juun 27, 2010 0:11
Asukoht:
Auto:

#9

P Sept 12, 2010 1:14

Diislitel tehti vanasti nii, et kui linnavahel oli vaikselt tuksutud, siis mindi maanteele ja sõideti madala käiguga. Tõmbas tahmast puhtaks küll.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#10

P Sept 12, 2010 1:54

Algselt postitas: D116
Hr. Ivomets mida kasutasid ja mis mootoril diisel või bensiin?


Kulu vaadates, siis hetkel küll mitte väga kaine mõistus siiski kahtlustab diislit ..:beer:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

P Sept 12, 2010 9:01

asi mida paaki valasin oli sellise pudeli sees:

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#12

P Sept 12, 2010 14:11

Alati tasub vee-eemaldajat bensiiniautodel kasutada:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#13

R Jaan 06, 2012 15:16

Soojendan vana teema üles ja küsin, kuidas valida kütuselisandit autole, mille puhul ei ole eelneva kasutuse kohta mingit infot?

On vist olemas ainult pihustite puhastamsieks mõeldud vedelikud, kuid mingil pihustite puhastamise vedeliku pudelil jäi silma ka lubadus/ähvardus, et see aitab vee vastu küttesüsteemis. Kui paagi põhjas olev ollus on teadmata, siis kas on mõtet seda vee-eemaldajat üldse kasutada?


**Tavaliselt hoian paagi täis, kuid kui sinna on jäänud ~10l kütust, siis on käivitamine väheke vaevalisem. Millest iganes see tingitud võib olla...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

R Jaan 06, 2012 15:38

Soojendan vana teema üles ja küsin, kuidas valida kütuselisandit autole, mille puhul ei ole eelneva kasutuse kohta mingit infot?

On vist olemas ainult pihustite puhastamsieks mõeldud vedelikud, kuid mingil pihustite puhastamise vedeliku pudelil jäi silma ka lubadus/ähvardus, et see aitab vee vastu küttesüsteemis. Kui paagi põhjas olev ollus on teadmata, siis kas on mõtet seda vee-eemaldajat üldse kasutada?


**Tavaliselt hoian paagi täis, kuid kui sinna on jäänud ~10l kütust, siis on käivitamine väheke vaevalisem. Millest iganes see tingitud võib olla...



ise võid hoida mida tahad aga sa ju kunagi ei tea kus seda kütust ennem hoitud on, seega kõiksugu niiskuse ja vee eemaladaja kulub alati diiselmootoril marjaks ära.
eks teada ole see, et pumba ja pihustite surmas on suure edumaaga esikohal ikka vesi ja ei midagi muud!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#15

R Jaan 06, 2012 16:40

kõiksugu niiskuse ja vee eemaladaja kulub alati diiselmootoril marjaks ära.


Minu puhul tegu bensumootoriga. Küsimus ongi selles, et 1997-2012 pole teadaolevalt vee-eemaldajaid kasutatud ega ka paaki puhastatud, seega kui suurt ohtu lisandi esmakordne kasutamine endast kujutab?
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#16

R Jaan 06, 2012 17:00

mingit ohtu tegelt pole. Ise olen kah regulaarselt kasutanud neid ja eks nad ikka aita kaasa mootri tööle. Mõni vedelik muidugi ei ole midagi teinud aga mõni neist annab kohe tunda. Uuemate autode puhul on tulemus väiksem tundunud kui vanemal masinal. Eks uuemad mootorid ole parema ehitusega kah lisaks kütuse süsteemile.
Alo777
Postitusi: 22
Liitunud: R Apr 06, 2012 14:19
Asukoht:
Auto:

#17

E Juun 11, 2012 21:58

kas bensumootoril olex ka kasulik mingeid lisandeid kasutada
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#18

N Juul 26, 2012 14:26

Iisak, mis lisandit sina soovitad 2.0 turbobensule? Kui ei taha foorumis panna kommertsnimetusi, paluks U2U
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

N Juul 26, 2012 15:54

Iisak ütles, et Liqui Moly tootesarjast vee-eemaldaja. Täpset nimetust ei mäletanud, aga ilmselt, kui kusagil stend ja rohkem tooteid, küll nad juhatada oskavad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#20

N Juul 26, 2012 21:40

Kui mu volvo peaks nüüd ellu ärkama, siis oleksin ka huvitatud kas mõni vahend ka diisli tahmaosakesi vähendab või mis positiivne mõju võib veel olla. Ivomets, sa mingites teemades rääkisid mingist pärnust saadud imevahendist diislile, mis aitas diisel 9-3 käivitamisele tugevalt kaasa külmal ajal. Või suva mida prismast osta ja paagitäiele lisada (vanast diislelmotost ikka jutt).
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#21

R Juul 27, 2012 11:05

Praktikaperioodi vältel pole mul õnnestunud tuvastada vajadust mingite õli- või kütuselisandite järele. Ja ma ei tea kedagi, kes teaks kedagi.....
Küll aga tean inimesi, kes neid millegipärast kasutavad. Sest nad usuvad.
Pakun, et lisandite kasutamise ainuke positiivne tagajärg võiks olla kasutajal tekkiv hea enesetunne :headbang:
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#22

R Juul 27, 2012 11:13

Valesti pakutud :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#23

R Juul 27, 2012 12:13

Mina usaldan kõige rohkem KENT kütuselisandeid (Petrol / Diesel one shot, Fuel guard)
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#24

P Nov 18, 2012 23:30

diislile pidi ka see väga hea olema: http://www.autostuudio.ee/tooted/detail/127-kuetuse-ja-olilisandid/flypage/14751-diiselkuetuse-lisand-qkarlaq.html?sef=hcfp

miski sellise jutu leidsin kah:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14761
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#25

E Dets 31, 2012 17:16

Mina olen kasutama hakanud STP lisandeid. Juba ammu aega tagasi peas keerutatud plaan on sellel aastal ka teoks tehtud. Olen hakanud lisandeid kasutama ja need töötavad tõesti.

Minu naine muidugi naerab mu üle aga ma tunnen kuidas auto käivitub paremini, mootor nurrub ning auto lasua hõljub teel. Ei ole sellist pidurdavat tunnet nagu käsipidur oleks peal või jõud on raugenud. Kõik on sujuv.

Uurida saab asja siit:
Auto-Ekspert
STP

Natke on ka seal kirjas
Minu Foorum

Ma ei ürita midagi siin reklaamida aga mina olen tulemustega väga rahul.

Head Uurimist!
Vasta