Kütuselisandid- palju kasutate?
mul on selline küsimus, et kas mingite lisandite kasutamine ei või mingi saasta kuskilt paagi küljest lahti kiskuda ning see pritsesüsteemi ära ummistab? Kunagi oli Audiga selline teema igatahes peale mingisuguse lisandi kasutamist.
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: T Okt 18, 2011 17:24
- Asukoht:
- Auto:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14761
Kui seda teemat lugeda, siis võib järeldada, et mõni lisand tekitab "sodi" kütusest endast.
kunagi, kui esimest korda stp lisandit kasutasin, läks enda diisel pärast 100km ja uut käivitamis "lolliks" põõrded tühikäigul kõrged jne... õnneks mõõdus see peale 100km läbimist maanteel, kuigi kartsin juba kallimat lahendust. Hiljem pole lisandid nagu halba teinud, aga midagi paremaks oluliselt nagu mitte:freak:
Ja küttefiltril pole mingeid suuremaid "parafiini jne " tükke täheldanud.
100% kindel olen selles, et on olemas lisandeid, mille ostmine ja kasutamine mõjub hästi vaid tootjale.
Kui seda teemat lugeda, siis võib järeldada, et mõni lisand tekitab "sodi" kütusest endast.
kunagi, kui esimest korda stp lisandit kasutasin, läks enda diisel pärast 100km ja uut käivitamis "lolliks" põõrded tühikäigul kõrged jne... õnneks mõõdus see peale 100km läbimist maanteel, kuigi kartsin juba kallimat lahendust. Hiljem pole lisandid nagu halba teinud, aga midagi paremaks oluliselt nagu mitte:freak:
Ja küttefiltril pole mingeid suuremaid "parafiini jne " tükke täheldanud.
100% kindel olen selles, et on olemas lisandeid, mille ostmine ja kasutamine mõjub hästi vaid tootjale.
Üks diislimehe arvamus on, et kui vanemale dislale nüüd ühel heal päeval esimest korda vee-eemaldajat paaki valada ja see suur lasu sodi kõik mühinal pihustitest läbi käib - ei pruugi see mitte tehnikale hästi mõjuda. Või...?
Endal on bensukas, aeg-ajalt olen Kleen-flo antifriisi paaki valanud. Mingit imet ei tunne, aga vaevalt et see ka kahju teeb.
Endal on bensukas, aeg-ajalt olen Kleen-flo antifriisi paaki valanud. Mingit imet ei tunne, aga vaevalt et see ka kahju teeb.
Üks diislimehe arvamus on, et kui vanemale dislale nüüd ühel heal päeval esimest korda vee-eemaldajat paaki valada ja see suur lasu sodi kõik mühinal pihustitest läbi käib - ei pruugi see mitte tehnikale hästi mõjuda. Või...?
Endal on bensukas, aeg-ajalt olen Kleen-flo antifriisi paaki valanud. Mingit imet ei tunne, aga vaevalt et see ka kahju teeb.
Vee-eemaldajad üldiselt suuri puhastusomadusi ei evi ja palju kurja ei tee,kui sodi paagis on. Küll aga tuleb esmakordsel kasutamisel paljusõitnud masinal alul suht vähe doseerida puhasusaineid. Ilmselt seda see diislimees mõtleski.
Vee-eemaldajad on tavaliselt mingid piirituse derivaadid,millele lisatakse veidi mingeid atsetoonilaadseid olluseid (toluool,tolueen,etc.),et piiritus naftasaaduses lahustuks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Diislitest ei tea kaasa rääkida aga bensuka veeeemaldajad on enamasti alkoholi põhised, peamine mõte on selles, et piiritus lahustab vee (mis bensiinis ei lahustu) ja muudab selle põlevaks. Eks erinevad tootjad liisavad veel igasuguseid muid vahvaid asju.
Juba põlemis protsessi jõudnud vesi ei tee küll autole midagi halba (kas ei olnud 99 turbol lausa vee sissepritset? et tõsta oktaanarvu (detonastiooni kindlust) ja jahutada) Kunagi oli üks UK 99 lehekülg kus soovitati ennem ülevaatusele minekut lisada liiter puhast piiritust ca 20l kütusekohta et vähendada heitgaase jne. Peamine probleem oli vist selles et pikemal kasutusel piiritus lagundab kummitihendeid.
Ise kasutan külmade tulemisel ja seal 0 ringis temperatuuride juures pidevalt just veeeemaldajaid. Kindalsti ei tohi ka ennast unustada :drink: (mitte küll autoroolis :nono: )
Juba põlemis protsessi jõudnud vesi ei tee küll autole midagi halba (kas ei olnud 99 turbol lausa vee sissepritset? et tõsta oktaanarvu (detonastiooni kindlust) ja jahutada) Kunagi oli üks UK 99 lehekülg kus soovitati ennem ülevaatusele minekut lisada liiter puhast piiritust ca 20l kütusekohta et vähendada heitgaase jne. Peamine probleem oli vist selles et pikemal kasutusel piiritus lagundab kummitihendeid.
Ise kasutan külmade tulemisel ja seal 0 ringis temperatuuride juures pidevalt just veeeemaldajaid. Kindalsti ei tohi ka ennast unustada :drink: (mitte küll autoroolis :nono: )
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Juba põlemis protsessi jõudnud vesi ei tee küll autole midagi halba (kas ei olnud 99 turbol lausa vee sissepritset? et tõsta oktaanarvu (detonastiooni kindlust) ja jahutada)
teeb lausa head - vee sisselaskesse kallamine on nn vanakooli meetod seisnud masinate kolvirõngaste lahtiehmatamiseks.
ma olen kohati oma vabalthingavatele kulguritele õlivahetuse eel nn profülaktikaks sellist "veepuhastust" teinud. Turbo olemasolul ei ole see aga hea mõte (turbo ise) ning ka diislites (kõrge staatiline surveaste) ilmselt mitte. Veel ei laseks ma igaks-juhuks vett kuumtraadi-tüüpi õhulugejatele. Samas on need veemängud vist sellised "oma lõbuks" tegevused - plokikaane alla tänapäeva pliivaba bensiin hirmsaid asju suurt ei moodusta. Ka tähendab 0,5l vee motost läbilaskmine, et osa sellest jääb väljalaskepüttidesse - masina seismajätmise eel ei ole mõistlik taoliste asjadega tegeleda. Isegi, kui püttidesse on 1..2mm vee-eemaldusavad puuritud.
teemasse.
ma kasutan kütuselisandeid vaid pritsemasinatel ja profülaktikaks. Iga masin (v.a. naise konasööjate-auto ) saab vähemalt kord aastas pudelikese "Injector cleanerit". Tuttavad pudelid omavad "CRC" kirja ja vist ka "STP"kirja. Üldiselt uurin enne soetamist pudelikeselt, kas ikka peale piirituse ka muid aineid lubatakse sisaldavat - nagu ülal ka viidatud, on piirituse uba labane vee sidumine-eemaldamine. Ca 50eur/l maksev tehniline piiritus tundub kallivõitu ja sellist ei raatsiks paaki kallatagi :)
ülalviidatud paagi täishoidmine on samuti nn vanakooli profülaktika. Eelkõige just pikemalt seisvate metallist kütusepaagiga masinate paagi säästmisel.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ei osanud mina ka neist lisanditest suurt arvata kuniks Fifth Geari testvideo näitas, et süsteemi puhastava kütuselisandiga saadi tagasi nii mõningi kadunud hobujõud ja auto muutus erksamaks http://www.youtube.com/watch?v=WQN-0zvZNbY
Pelgasin veidi neid süsteemi võimaliku ummistumise jutte, kuid ostsin lõpuks ära kütuselisandi nimega STP Petrol Fuel Injector Cleaner.
Kohe esimene asi mida peale täispaagi tankimist ja esimese 50 km otsa sõitmist märkasin, et kui muidu olles tanklas näidud nullinud ja läbinud seejärel Põlva-Tartu otsa oli keskmine kütusekulu kompuutri järgi sihtpunkti jõudes tavaliselt 7,4-7,8 l/100 km, siis nüüd sain kohe kätte 6,9 l/100 km (eile tuli ka 6,7 ära). Sõidan tavaliselt spido järgi 100 km/h tunnis püsikiirusehoidjaga.
Sõitsin koos lisandiga selle paagitäie läbi ja kompuuter näitas keskmist kulu lausa 9,3 sajale, tegelik täispaagimeetodil mõõtmine näitas kuluks 9,7 sajale. Ehk pardakompuuter on Saabil üsna optimistlik ja valetab ikka keskeltläbi 0,4-0,5 liitrit.
Varasemate paagitäite keskmised täispaagi meetodi põhjal olid alates auto soetamisest septembri keskel 11,4; 11,1; 10,8; 12,3; 11,6; 11,1 ja 11,7.
Sõidan siis ca 50% linnas ja 50% maanteel. Igatahes oli senisega võrreldes enam kui liitrine keskmise kütusekulu langus suur üllatus. Ju olid need pihustid 10 aastaga ikka juba igasuguse saastaga ummistunud.
Võimsuses vahet ei tunneta kuna tehase seade 154kw on minu jaoks nigunii enam kui piisav, tundub subjektiivselt küll, et auto reageerib gaasipedaalile senisest veidi erksamalt.
Igatahes keskmise kulu katseid jätkan ka edaspidi kuna telefonis selline tore äpp nagu Fuel Friend Lite ja pole suur vaev iga kord tanklatšekilt paar rida sisse toksida.
Seeläbi julgen esmamulje põhjal täitsa soovitada seda STP lisandit.
Pelgasin veidi neid süsteemi võimaliku ummistumise jutte, kuid ostsin lõpuks ära kütuselisandi nimega STP Petrol Fuel Injector Cleaner.
Kohe esimene asi mida peale täispaagi tankimist ja esimese 50 km otsa sõitmist märkasin, et kui muidu olles tanklas näidud nullinud ja läbinud seejärel Põlva-Tartu otsa oli keskmine kütusekulu kompuutri järgi sihtpunkti jõudes tavaliselt 7,4-7,8 l/100 km, siis nüüd sain kohe kätte 6,9 l/100 km (eile tuli ka 6,7 ära). Sõidan tavaliselt spido järgi 100 km/h tunnis püsikiirusehoidjaga.
Sõitsin koos lisandiga selle paagitäie läbi ja kompuuter näitas keskmist kulu lausa 9,3 sajale, tegelik täispaagimeetodil mõõtmine näitas kuluks 9,7 sajale. Ehk pardakompuuter on Saabil üsna optimistlik ja valetab ikka keskeltläbi 0,4-0,5 liitrit.
Varasemate paagitäite keskmised täispaagi meetodi põhjal olid alates auto soetamisest septembri keskel 11,4; 11,1; 10,8; 12,3; 11,6; 11,1 ja 11,7.
Sõidan siis ca 50% linnas ja 50% maanteel. Igatahes oli senisega võrreldes enam kui liitrine keskmise kütusekulu langus suur üllatus. Ju olid need pihustid 10 aastaga ikka juba igasuguse saastaga ummistunud.
Võimsuses vahet ei tunneta kuna tehase seade 154kw on minu jaoks nigunii enam kui piisav, tundub subjektiivselt küll, et auto reageerib gaasipedaalile senisest veidi erksamalt.
Igatahes keskmise kulu katseid jätkan ka edaspidi kuna telefonis selline tore äpp nagu Fuel Friend Lite ja pole suur vaev iga kord tanklatšekilt paar rida sisse toksida.
Seeläbi julgen esmamulje põhjal täitsa soovitada seda STP lisandit.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mis kütusega muidu sõidad? Millal küünlad vahetatud?
Arvad, et paljuvõitu või? Tehas annab keskmiseks 9,5, nüüd lõpuks sain ka selle lähedale.
Kasutan muidu tavalist Alexela 95 ja süüteküünlad on hooldusraamatu põhjal vahetatud 19 tuh km tagasi.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Pealik
- Postitusi: 4255
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mis kütusega muidu sõidad? Millal küünlad vahetatud?
Arvad, et paljuvõitu või? Tehas annab keskmiseks 9,5, nüüd lõpuks sain ka selle lähedale.
Kasutan muidu tavalist Alexela 95 ja süüteküünlad on hooldusraamatu põhjal vahetatud 19 tuh km tagasi.
Ei ole suur kulu, täitsa hea tulemus Mul 9-5 Aero võtab maanteel 7,4l/100-le (87km/h) :P
Suve perioodil tangi 98-t ja vaata tulemust uuesti, teoreetiliselt võiks keskmine kulu veelgi langeda :head:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Hei kolleegid,
tõstame teemat aastasse 2017:
millised kütuselisandid on jätkuvalt aktuaalsed, kes pidevalt kasutab?
puhastava toimega, jõudlus? jõudsin järeldusele, et spetsialistid neid soovitavad, aga konkreetset margi eeslitust pole nagu välja kujunenud (või on?),
kas sobib proovimiseks midagi statoili riiulit, autokaubad, keegi äge maaletooja olemas? soovitage!
tõstame teemat aastasse 2017:
millised kütuselisandid on jätkuvalt aktuaalsed, kes pidevalt kasutab?
puhastava toimega, jõudlus? jõudsin järeldusele, et spetsialistid neid soovitavad, aga konkreetset margi eeslitust pole nagu välja kujunenud (või on?),
kas sobib proovimiseks midagi statoili riiulit, autokaubad, keegi äge maaletooja olemas? soovitage!
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ma olen jäänud ca 2-4x aastas kasutama pritsesüsteemi puhastavat kütuselisandit. Enamasti STP toodet, kuna hind on soodne 3-5 eur, aga olen korra proovinud ka Shell ja CRC omasid. Läbivalt ütleks, et peale lisandi kasutamist paar paagitäit on keskmine kütuselu tavapärasest kuni liitri võrra madalam, hiljem läheb see vanasse auku tagasi. Muid erisusi ei tähelda või kui miskit tundubki, siis on see pigem soovmõtlemise laadi, millel nö teaduslikku tõestust pole :)
Hetkel loksub pagassis üks Liqui Moly valve clean nimeline klappide puhastuslisand, mis tahaks millalgi lähiajal ära proovimist, kuna oli kuskil USA foorumites ja Amazoni hinnangutes väga kiidetud https://www.amazon.com/Liqui-Moly-2001-Valve-Clean/dp/B003U4RS1M
Hetkel loksub pagassis üks Liqui Moly valve clean nimeline klappide puhastuslisand, mis tahaks millalgi lähiajal ära proovimist, kuna oli kuskil USA foorumites ja Amazoni hinnangutes väga kiidetud https://www.amazon.com/Liqui-Moly-2001-Valve-Clean/dp/B003U4RS1M
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Teadaolevalt võib kütusepaaki ajajooksul koguneda mustust, mis ladestub äärtesse;
tegemist pensumootoriga 2,3t;
kas keegi on panustanud sellele, et veidike paagi sisu ja ääred oleksid puhtamad ja millise lisandiga võiks sellele keskenduda?
Liqui Moly valve cleani panin praegu bookmarki; uurin lähemalt, tänan vihje eest ))
tegemist pensumootoriga 2,3t;
kas keegi on panustanud sellele, et veidike paagi sisu ja ääred oleksid puhtamad ja millise lisandiga võiks sellele keskenduda?
Liqui Moly valve cleani panin praegu bookmarki; uurin lähemalt, tänan vihje eest ))
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Teema sai taas upitatud, kuna on püstitatud küsimusega: palju keegi kasutab ja mida kasutab.
Ootan tagasisidet reklaami vormis loomulikult, vaja tutvuda brändidega, kuna teema võõras ja ähmane.
Link amazonile oli suurepärane!
Kas on vaja lisada või mitte - ilmselge eelistuse ja eelneva kogemuse küsimus.
Lisanded ei kasutada koguaeg niikuinii. Margid lähevad ajaga meelest.
Ma sain niimodi aru: selleks, et paagi sisu oleks puhtam, et kütusepump ei pumpaks ladestunud sodi, siis natukene võiks teine-kord kütusele ühte-teist juurde panna, aga mitte palju! Kas eksin? Parandage skeptikud. :poke:
Ootan tagasisidet reklaami vormis loomulikult, vaja tutvuda brändidega, kuna teema võõras ja ähmane.
Link amazonile oli suurepärane!
Kas on vaja lisada või mitte - ilmselge eelistuse ja eelneva kogemuse küsimus.
Lisanded ei kasutada koguaeg niikuinii. Margid lähevad ajaga meelest.
Ma sain niimodi aru: selleks, et paagi sisu oleks puhtam, et kütusepump ei pumpaks ladestunud sodi, siis natukene võiks teine-kord kütusele ühte-teist juurde panna, aga mitte palju! Kas eksin? Parandage skeptikud. :poke:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Siin värskematele masinatele ei tohigi mingeid lisandeid juurde kallata,kui siis tehase poolt spetsiaalne aine välja arvata.Tahmafilter on näiteks üks põhjus
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Diisli puhul ikka tuleb kasutada, Vahet pole mida, kõik nad seovad vett, mis kahjulik süsteemile. ise jäänud CLEAN FLO juurde.
Viimane hea näide oli nädal tagasi kus olerexist ostetud kütusega hakkas mootorituli vilkuma. Pärnu-Rapla- Pärnu tiirul tuli teha üle 10 restardi, et mootituli kustutada. Hommikul lisasin mingi 20 liitri peale väikese pudeli ja sõitsin paagi pea tilgatuks, nägemata mootorituld. Muid asju ei katsunud, näppinud. Nüüd sõitnud nädala ja ei kordagi mootorituld.Aitab! tean.
Viimane hea näide oli nädal tagasi kus olerexist ostetud kütusega hakkas mootorituli vilkuma. Pärnu-Rapla- Pärnu tiirul tuli teha üle 10 restardi, et mootituli kustutada. Hommikul lisasin mingi 20 liitri peale väikese pudeli ja sõitsin paagi pea tilgatuks, nägemata mootorituld. Muid asju ei katsunud, näppinud. Nüüd sõitnud nädala ja ei kordagi mootorituld.Aitab! tean.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Olen kasutanud Liqui Moly oktaanarvu tõstjat, mulle tundus et see kraam täitsa toimis. Minekus mingit vahet ei ole aga kui sisselaske temp oli üleval siis detonatsiooni igatahes ei registreerinud juhtaju. Lihtsalt 98-ga ikka viskas detot sisse.
https://www.google.ee/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=liqui%20moly%20octane%20plus
https://www.google.ee/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=liqui%20moly%20octane%20plus
Ainuke kütuselisand mis minu kogemustel on nähtavalt diiselautol tulemust andnud on Karla auto. Väike pudel ~12-15€ olenevalt kohast ja suht vähe saada. Seda kasutatakse ka palju näiteks põllumajandusmasinatel ning veokitel.
Kui ikka häda suur ja pihustid kinni või mingi muu jama, siis võib julgelt ka pudeli või rohkemgi korraga paaki tõmmata ignodes kasutusjuhendit pudelil. Ise tee samal ajal üks kohv tanklas ja vaata kuidas asi lühikese ajaga parem saab :drink:
lisan lingi ka, mida mõtlen:
http://karla.ee/diiselkutuse-lisand/
teised lisandid müüvad ainult ilusat pakendit
:gun:
Kui ikka häda suur ja pihustid kinni või mingi muu jama, siis võib julgelt ka pudeli või rohkemgi korraga paaki tõmmata ignodes kasutusjuhendit pudelil. Ise tee samal ajal üks kohv tanklas ja vaata kuidas asi lühikese ajaga parem saab :drink:
lisan lingi ka, mida mõtlen:
http://karla.ee/diiselkutuse-lisand/
teised lisandid müüvad ainult ilusat pakendit
:gun: