Kalkulatsioon

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#1

N Okt 07, 2010 16:01

Pane siis vähemalt piltki üles....
Kõige täpsema vastuse saad külastades mõnda Saabiremontijat. Isegi pildilt on raske hinnata tegelikke vigastusi.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#2

N Okt 07, 2010 16:01

Algselt postitas: Jonas
...
Mis oleks teie hinnangul remondikulude kalkulatsioon?

Saabil siis vigastused kogu parema külje ulatuses, lahkusid ka külgmine suunatuli ja peegel.
Klaasid jäid terveks. Pagasiluuk ja kapott samuti terved.
...


Laias laastus on detaili värvimine 3-5K (ehk siis esitiib, esiuks, tagauks, tagatiib) - kokku 12-20K
Küljepeegel Saabil tavaliselt 5K
Suunatuli tiival mõnisada krooni.

terv, teager
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

N Okt 07, 2010 16:05

Foorumist ja ilma pildita..:) eales ei saa sa mingit numbrit..:) Lase ikka töökojas üle vaadata ja ära lase end saata kuhugi Maardu garaaži mingisse X firmasse. Mine ikka normaalsesse kohta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

N Okt 07, 2010 16:22

Ma lõin praegu just pea lõhki.
Palju ja kust õmmelda on vaja?

Antagu mulle andeks aga ei suutnud tõsiseks jääda:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#5

N Okt 07, 2010 16:23

Kui hästi viitsid otsida, siis minu auto teema all on pilt, kus ma lõhkusin terve auto külje. See remont kasko andmetel läks maksma ligi 50k.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#6

N Okt 07, 2010 16:41

kõigil eelkõnelejatel on õigus-kuna isegi pildi abil on raske kalkulatsiooni teha siis veel ilma pildita.Kõigele lisaks võib olla vigastatud ka niiöelda peidetud osad.soovitaksin pöörduda ikka ala firmasse päringuga ja auto ette näidata.
saabionu
Postitusi: 76
Liitunud: K Mär 23, 2005 22:46
Asukoht:
Auto:

#7

N Okt 07, 2010 23:01

Väga huvitavad hinnad teil seal Tallinnas.Odavam oleks viia sul auto Shveitsi värvimisse.Tartus saaksid sa hakkama viie või kuue tuhande krooniga kõik kokku mitte detail.Ärge ajage inimest paanikasse.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

R Okt 08, 2010 8:30

Einoh, põrandavärvi ja surnud kassiga värvides saab alla tonni..:P

Hinna sees on siiski kogu töö, mitte ainult värvimine.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#9

R Okt 08, 2010 10:31

Te liialdate
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#10

R Okt 08, 2010 11:12

Miks peaks inimene koonerdades oma pead vaevama, kui LKF maksab remondi eest?:wtf: Mina sinu asemel läheksin otsejoones Viking Motorsisse. Kasvõi juba selle pärast, et minu aega on raisatud...
Jonas
Postitusi: 17
Liitunud: K Mär 31, 2010 11:11
Asukoht:
Auto:

#11

R Nov 05, 2010 10:58

Hommik!

Õnnetul kombel kustutasin esimese teema alguse maha. Aga igatahes tänud vastuste eest. Eks oligi seda laias laastus olevat kalkulatsiooni vaja, sest algselt LKF poolt pakutud 19K tundus olevat liiga väike. Hiljem viidi sisse muudatus ning uus sõidukikahju summa oli 33K. Nüüd on seda veelgi muudetud - 34401.-

Ja nüüd kohvi kõrvale veidi lugemist :D

Aga kuidas on siis remont edenenud..

Esialgselt oli räägitud, et kätte saab reedel, kuid see aeg lükkus esmaspäevale. Tööpäeva lõpu poole ei jaksanud enam telefonikõnet oodata ning helistasin ise. Öeldi, et põhimõtteliselt võin järgi tulla. Tunni aja pärast kohale minnes viidati hoovi poole, et võin auto üle vaadata. Auto seisis keset platsi suures veelombis :) Ajasin auto sealt välja ning hakkasin siis vaatama. Aga ega suurt näha polnud alguses midagi, sest auto oli kaetud veepiiskadega (vihma oli viimati sadanud hommikul). Läksin siis ühe eemal tegutseva töömehe juurde ning palusin midagi, millega autot kuivatada. Ja nii ma seal siis kuivatasin autot ja käisin aeg-ajalt paberit juurde küsimas :D Kui külg puhas ja kuiv, siis hakkas kohe silma see, et värvitud pind oli nagu apelsinikoor. Peegelpilt lainetas ning ühtegi sirget joont peegelduselt näha ei olnud. Läksin teise külje peale, kuivatasin ühe koha ukselt ning vaatasin sellelt peegeldust - kõik jooned sirged, eemal olevate autode numbrid loetavad. Niiet orignaali ja remonditud külgede vahel oli väga tugev kontrast. Vaatasin edasi. Külgmine suunatuli loksus ja logises. Peegli kolmnurkne plastiku nurk hoidis klaasist eemale ning mis kõige huvitavam - oli hallikassinine. Auto ise tumeroheline metallik, kõik plastikud tumehallid. Mis selle peale öeldi:
Apelsinikoore efekt - kvaliteetse värvimistöö tulemus. Võivad minu soovile küll vastu tulla ja ära poleerida, kuid siis kaotavat ma väga magusa osa värvi ja lakikihist. Aga et nemad seda ei teeks, kui see oleks nende enda auto. Et kui ma pesulates käin ja aegajalt poleerin, siis see kiht läheb ise peeglisse mingi aja pärast - et noh nii 2a. või nii.
Külgmise suunatule loksumine - käibki nii sinna pessa. Kui ütlesin, et teine ei liigu ega loksu, siis öeldi, et nemad ei tea mis moodi see seal kinni on.. liimitud ehk?!
Peegli plastiku erinev toon - olevat õige. Ilmselt on ära pleekinud ja aastatega kogunenud mustus ja tolm. Et see olevat loomulik asjade käik.

Kuulasin ära ning jätsin esialgu kõik nii nagu oli. Tahtsin kodus kõik korraliku valguse käes üle vaadata.

Korraliku valguse käes oli apelsinikoore efekt veelgi tugevam. Mitte kellelegi, kellele sai veel autot näidatud, ei jäänud see märkamata. Samuti nagu peegliplastiku erinev toon. Suunatuli oli selleks ajaks juba vett täis. Lisaks oli tagumise toonklaasi peal kriipimise jäljed - mida kahjuks ei saa kuidagi tõestada ega vaidlustada. Ning veel üks eriti hea uudis - salong oli tolmuga kaetud! Terve tagumine iste oli silmaga nähtavalt valge kihi all. Tõmbad käega üle ning võid käsi pesema minna.

Uuesti töökojas olles rääkisin kõigest uuesti ja näitasin igat asja eraldi. Alguses taheti lihtsalt ilma vaatamata uut aega kokku leppida. Salongis toimuvat nähes kutsus kohe ühe mehe, kelle pani puhastama, mida too tegi ikka suhteliselt kaootiliselt :D Aga igatahes võeti auto uuesti töösse.

Sain kätte - poleeritud. Suunatule parandamise kohta küsides sain vastuse, et pandi kahepoolse teibiga ( ? ). Peegliplastiku nurk oli ikka eemal - küsisin, et kas see ei olegi uus detail, et kas on värvitud - sain jaatava vastuse.. Salongist sain ikka näpuga tõmmates tolmu.
Nüüd külmemate ilmadega on selgunud, et ei tööta ka peeglisoojendus.

Mis arvate teie selle kõige kohta?
Mis oleks lahendus? Kas ma saan nõuda kindlustuselt vigade likvideerimist, kuid seda uues, minu poolt valitud kohas?

Ilusat reedet teile,
Jonas
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#12

R Nov 05, 2010 11:40

1. Loodetavasti sa ei kirjutanud alla, et oled auto vastu võtnud
2. Kindlasti oled ka praeguseks esitanud pretensiooni kindlustusele
3. Kirjelduse järgi ei pandud uusi detaile vaid lammarist mingid jäänukid
4. Kindlasti postita siia ka koht, kus tegid, et teised saaksid vältida seda
5. Käi pinda nii värvitöökojale ja kindlustusele seni, kuni tulemus sind rahuldab.

terv, teager
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#13

R Nov 05, 2010 11:58

Ei tea, kas see meil ongi nii mõeldud, et alati peab õigluse taastamiseks kedagi peenestamas käia?
Aga räägi, mis kindlustus ja kus töid teostati?
Jonas
Postitusi: 17
Liitunud: K Mär 31, 2010 11:11
Asukoht:
Auto:

#14

R Nov 05, 2010 12:21

IF kindlustus ja Ammeco Auto OÜ
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#15

R Nov 05, 2010 12:33

TO Jonas:
Sa ei ole klient sellel remonditöökojal, vaid oled kindlustusseltsi klient.
Ja just kindlustusselts peab vastutama, et sõiduk oleks samas seisundis, nagu enne kindlustusjuhtumi.
Ja pole vahet, kas sa panid allkirja või mitte.
Auto omanik/kasutaja ei pea olema ekspert paljudes tehnilistes valdkondades.

Mis koht see oli?

Jaksu
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#16

R Nov 05, 2010 12:53

võta ühendust kahjukäsitlejaga ja sedakaudu saadetakse su auto vigade parandusse.lisaks esitaksin kindlustusele kahjuavalduse ka tekkinud lisakulude osas-mis tekkisid ebakvaliteetse töö tagajärjel.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#17

R Nov 05, 2010 19:12

Algselt postitas: Executive
...
Ja pole vahet, kas sa panid allkirja või mitte.
...


vahe tuleb seal sisse, et seni kuni sa kindlustuse garantiikirjale allkirja ei pane (et oled auto kätte saanud ja ei oma pretensioone tehtud tööde osas) ei saa töö teoastanud firma raha kätte kindlustuselt - sellega on sul hea vahend survestamiseks olemas.

terv, teager
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#18

R Nov 05, 2010 20:23

if-i puhul polnud küll allkirja vaja anda - vähemalt nädal tagasi kui ma oma auto kätte sain.või siis unustati või mis iganes aga kui autole järgi läksin siis anti võtmed ja oligi kõik.
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#19

L Nov 06, 2010 10:24

Algselt postitas: teager
vahe tuleb seal sisse, et seni kuni sa kindlustuse garantiikirjale allkirja ei pane (et oled auto kätte saanud ja ei oma pretensioone tehtud tööde osas) ei saa töö teoastanud firma raha kätte kindlustuselt - sellega on sul hea vahend survestamiseks olemas.

terv, teager
mulle öeldi, et tule või 10 aasta pärast tagasi, kui midagi viga on.. senimaani püsib värv peal. Allkirja vist ei pannud kuhugi.
Vasta