automaatkasti õlivahetus

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
tannutannu
Postitusi: 19
Liitunud: P Apr 10, 2011 9:43
Asukoht:
Auto:

#1

T Mai 17, 2011 18:07

küsimus siis kui palju maksab kasti õlivahetus ja kas filtri peab ka vahetama ja kui palju see maksab läbisõit 120000km autoks 9-3 2,0l 110kw 2004a
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Mai 18, 2011 8:09

Filtrit vahetada EI SAA. Hind sõltub kasutatava õli brändist ja töökoja tunnihinnast,Umbes tunnike tööd ja 4-5 liitrit õli,kui lasta pikemalt tilkuda.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#3

K Mai 18, 2011 10:42

kui olla pedantne siis lisaks meeldetuleks ka seda, et enamik juhtudel on tegemist siiski mitte õlivahtusega, vaid õlivärskendusega, kuna ca 30% vana õli jääb ringlusesse...
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#4

K Mai 18, 2011 12:50

See on siis nagu Volvodel, täisõlivahetus on kaks korda kallim, kui standartne:freak:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

K Mai 18, 2011 12:52

Volvomehed võtavad kasti maha ja panevad tagasi 2 tunniga? :D

terv, teager
ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#6

K Mai 18, 2011 15:26

kui olla pedantne siis lisaks meeldetuleks ka seda, et enamik juhtudel on tegemist siiski mitte õlivahtusega, vaid õlivärskendusega, kuna ca 30% vana õli jääb ringlusesse...

100% õlivahetust pakub http://www.autohooldus.ee/ aga hind on tublisti suurem.Näit.minu autole on see 277 eurot,millest töö on 108 euri ja varuosad 169 euri
OnAlles
Postitusi: 35
Liitunud: N Veebr 11, 2010 22:13
Asukoht:
Auto:

#7

K Mai 18, 2011 23:39

kui olla pedantne siis lisaks meeldetuleks ka seda, et enamik juhtudel on tegemist siiski mitte õlivahtusega, vaid õlivärskendusega, kuna ca 30% vana õli jääb ringlusesse...



Ega kaladele ka ei meeldi kui ühe korraga kogu vee akvaariumis ära vahetad.
OnAlles
Postitusi: 35
Liitunud: N Veebr 11, 2010 22:13
Asukoht:
Auto:

#8

K Mai 18, 2011 23:42

kui olla pedantne siis lisaks meeldetuleks ka seda, et enamik juhtudel on tegemist siiski mitte õlivahtusega, vaid õlivärskendusega, kuna ca 30% vana õli jääb ringlusesse...

100% õlivahetust pakub http://www.autohooldus.ee/ aga hind on tublisti suurem.Näit.minu autole on see 277 eurot,millest töö on 108 euri ja varuosad 169 euri



100% kastiõli vahetamisel ei mina pointi ei näe. Võrdluseks võime võtta kasvõi mootor õlivahetuse kus jääb ka mingi osa vana õli mootorisse.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

N Mai 19, 2011 7:26

Tsitaat:
100% kastiõli vahetamisel ei mina pointi ei näe. Võrdluseks võime võtta kasvõi mootor õlivahetuse kus jääb ka mingi osa vana õli mootorisse.

Kõige nukram on,et need 100% pakkujad teostavad veel mingi solgiga kasti sisepesu enne uue õliga täitmist. Eesti üks tuntuim aut.kasti remontija vaatas silmad,nagu tõllarattad seda teenusekuulutust:cool: .

Kes on aut. kasti seest näinud,see teab,et tegemist on seespoolt ÄÄRMISELT puhta koostuga.Filter peab kõik sita kinni püüdma (muidu kast korralikult ei toimetaks).Kui kastis on juba abrasiivi,või lausa mingeid suuremaid tükke,on teemaks juba kap.rem, või Kuusakoski.
Lisaks on see teenus mõistusevastase hinnaga(sisepesu+täitmine).
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#10

N Mai 19, 2011 8:29

Olen näinud, et Volvole pesti kasti selle sama õliga, mis sisse läheb.
Ja õli läheb umbes 8-12 liitrit lselle peale, kuni puhtaks SAAB.
Päris kallis oli see protseduur.
Samas Volvo foorumis räägitakse et see on hädavajalik.
Kuulsin, et SAABidel (9-5, 5 käiku) on sama käigukast, mis Volvodel.
Aga meie siin pole seda vist arutlenud, kuid on kõikidele teada, et need kastid on problemaatilised.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

N Mai 19, 2011 9:03

Loomulikult pole probleemi,kui oem õliga seda teed,aga kasutegur? Kui filtrit ei vaheta,pole sest raha raiskamisest suurt tolku
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#12

R Okt 05, 2012 15:01

mis mõte on siis niisugusel "värskendusel"? Kui vahetada, siis juba vastava seadmega ja kõik korraga. Kaladega näidis ei ole siin üldse sobiv. Mootori õlivahetamsiel jääb ju palju väiksem õli% mootorisse.
Selleks, et vahetada ligikaudu 90-100% ATF-i tuleb teha selle protseduuri 2-3 korda, tulebki umbes sama hind. Minu meeles ainuke võimalik põhjendus "värskendusel"-ei ole tehnikat, millega õli välja pumbata, ehk n.ö garaazitööd. Või liiga vana auto, mille puhul ei ole soovitatav täisvahetus
zaazk
Postitusi: 27
Liitunud: P Apr 08, 2012 14:19
Asukoht:
Auto:

#13

E Juun 02, 2014 10:58

Filtrit vahetada EI SAA.


Küsin siia vahele, miks filtrit vahetada ei saa?
Kas sellisel juhul vahetataksegi õli kogu aeg ilma filtrita?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

E Juun 02, 2014 11:02

See filter on ilmselt kastis sees ja selle kätte saamiseks peab kasti pulkadeks kiskuma. Olen ma õigel teel?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
looderdaja
Postitusi: 296
Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
Asukoht: Järvamaa
Auto: 9000

#15

E Juun 02, 2014 11:43

Autodata annab siis sellise teksti:
Automatic transmission fluid - drain and refill.
Drain gearbox oli, refit drain plug with new washer. Refill with 4 litres of oil and detach gearbox cooler hose at transmission end. Start engine in "P" and pump out 2 litres of oil switch off engine and add 2 litres of oil. Start engine in "P" and pump out another litre of oil. Switch off engine and refit cooler hose with new seal. Start engine in "P" and top up oil to "cold" level on dipstick. Road test vehicle, recheck oil level and top-up if required.
Sellise õpetuse järgi sai ka ise talitatud ja töötab kenasti.
Vasta