automaatkasti õlivahetus
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: P Apr 10, 2011 9:43
- Asukoht:
- Auto:
küsimus siis kui palju maksab kasti õlivahetus ja kas filtri peab ka vahetama ja kui palju see maksab läbisõit 120000km autoks 9-3 2,0l 110kw 2004a
Filtrit vahetada EI SAA. Hind sõltub kasutatava õli brändist ja töökoja tunnihinnast,Umbes tunnike tööd ja 4-5 liitrit õli,kui lasta pikemalt tilkuda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kui olla pedantne siis lisaks meeldetuleks ka seda, et enamik juhtudel on tegemist siiski mitte õlivahtusega, vaid õlivärskendusega, kuna ca 30% vana õli jääb ringlusesse...
kui olla pedantne siis lisaks meeldetuleks ka seda, et enamik juhtudel on tegemist siiski mitte õlivahtusega, vaid õlivärskendusega, kuna ca 30% vana õli jääb ringlusesse...
100% õlivahetust pakub http://www.autohooldus.ee/ aga hind on tublisti suurem.Näit.minu autole on see 277 eurot,millest töö on 108 euri ja varuosad 169 euri
kui olla pedantne siis lisaks meeldetuleks ka seda, et enamik juhtudel on tegemist siiski mitte õlivahtusega, vaid õlivärskendusega, kuna ca 30% vana õli jääb ringlusesse...
Ega kaladele ka ei meeldi kui ühe korraga kogu vee akvaariumis ära vahetad.
kui olla pedantne siis lisaks meeldetuleks ka seda, et enamik juhtudel on tegemist siiski mitte õlivahtusega, vaid õlivärskendusega, kuna ca 30% vana õli jääb ringlusesse...
100% õlivahetust pakub http://www.autohooldus.ee/ aga hind on tublisti suurem.Näit.minu autole on see 277 eurot,millest töö on 108 euri ja varuosad 169 euri
100% kastiõli vahetamisel ei mina pointi ei näe. Võrdluseks võime võtta kasvõi mootor õlivahetuse kus jääb ka mingi osa vana õli mootorisse.
Tsitaat:
100% kastiõli vahetamisel ei mina pointi ei näe. Võrdluseks võime võtta kasvõi mootor õlivahetuse kus jääb ka mingi osa vana õli mootorisse.
Kõige nukram on,et need 100% pakkujad teostavad veel mingi solgiga kasti sisepesu enne uue õliga täitmist. Eesti üks tuntuim aut.kasti remontija vaatas silmad,nagu tõllarattad seda teenusekuulutust:cool: .
Kes on aut. kasti seest näinud,see teab,et tegemist on seespoolt ÄÄRMISELT puhta koostuga.Filter peab kõik sita kinni püüdma (muidu kast korralikult ei toimetaks).Kui kastis on juba abrasiivi,või lausa mingeid suuremaid tükke,on teemaks juba kap.rem, või Kuusakoski.
Lisaks on see teenus mõistusevastase hinnaga(sisepesu+täitmine).
100% kastiõli vahetamisel ei mina pointi ei näe. Võrdluseks võime võtta kasvõi mootor õlivahetuse kus jääb ka mingi osa vana õli mootorisse.
Kõige nukram on,et need 100% pakkujad teostavad veel mingi solgiga kasti sisepesu enne uue õliga täitmist. Eesti üks tuntuim aut.kasti remontija vaatas silmad,nagu tõllarattad seda teenusekuulutust:cool: .
Kes on aut. kasti seest näinud,see teab,et tegemist on seespoolt ÄÄRMISELT puhta koostuga.Filter peab kõik sita kinni püüdma (muidu kast korralikult ei toimetaks).Kui kastis on juba abrasiivi,või lausa mingeid suuremaid tükke,on teemaks juba kap.rem, või Kuusakoski.
Lisaks on see teenus mõistusevastase hinnaga(sisepesu+täitmine).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Olen näinud, et Volvole pesti kasti selle sama õliga, mis sisse läheb.
Ja õli läheb umbes 8-12 liitrit lselle peale, kuni puhtaks SAAB.
Päris kallis oli see protseduur.
Samas Volvo foorumis räägitakse et see on hädavajalik.
Kuulsin, et SAABidel (9-5, 5 käiku) on sama käigukast, mis Volvodel.
Aga meie siin pole seda vist arutlenud, kuid on kõikidele teada, et need kastid on problemaatilised.
Ja õli läheb umbes 8-12 liitrit lselle peale, kuni puhtaks SAAB.
Päris kallis oli see protseduur.
Samas Volvo foorumis räägitakse et see on hädavajalik.
Kuulsin, et SAABidel (9-5, 5 käiku) on sama käigukast, mis Volvodel.
Aga meie siin pole seda vist arutlenud, kuid on kõikidele teada, et need kastid on problemaatilised.
Loomulikult pole probleemi,kui oem õliga seda teed,aga kasutegur? Kui filtrit ei vaheta,pole sest raha raiskamisest suurt tolku
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mis mõte on siis niisugusel "värskendusel"? Kui vahetada, siis juba vastava seadmega ja kõik korraga. Kaladega näidis ei ole siin üldse sobiv. Mootori õlivahetamsiel jääb ju palju väiksem õli% mootorisse.
Selleks, et vahetada ligikaudu 90-100% ATF-i tuleb teha selle protseduuri 2-3 korda, tulebki umbes sama hind. Minu meeles ainuke võimalik põhjendus "värskendusel"-ei ole tehnikat, millega õli välja pumbata, ehk n.ö garaazitööd. Või liiga vana auto, mille puhul ei ole soovitatav täisvahetus
Selleks, et vahetada ligikaudu 90-100% ATF-i tuleb teha selle protseduuri 2-3 korda, tulebki umbes sama hind. Minu meeles ainuke võimalik põhjendus "värskendusel"-ei ole tehnikat, millega õli välja pumbata, ehk n.ö garaazitööd. Või liiga vana auto, mille puhul ei ole soovitatav täisvahetus
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Autodata annab siis sellise teksti:
Automatic transmission fluid - drain and refill.
Drain gearbox oli, refit drain plug with new washer. Refill with 4 litres of oil and detach gearbox cooler hose at transmission end. Start engine in "P" and pump out 2 litres of oil switch off engine and add 2 litres of oil. Start engine in "P" and pump out another litre of oil. Switch off engine and refit cooler hose with new seal. Start engine in "P" and top up oil to "cold" level on dipstick. Road test vehicle, recheck oil level and top-up if required.
Sellise õpetuse järgi sai ka ise talitatud ja töötab kenasti.
Automatic transmission fluid - drain and refill.
Drain gearbox oli, refit drain plug with new washer. Refill with 4 litres of oil and detach gearbox cooler hose at transmission end. Start engine in "P" and pump out 2 litres of oil switch off engine and add 2 litres of oil. Start engine in "P" and pump out another litre of oil. Switch off engine and refit cooler hose with new seal. Start engine in "P" and top up oil to "cold" level on dipstick. Road test vehicle, recheck oil level and top-up if required.
Sellise õpetuse järgi sai ka ise talitatud ja töötab kenasti.