õhulugeja
ecu läheb avariireshiimi,andureid enam ei arvestata,vaid võetakse keskmised näidud ecu mälust.oluliselt suureneb kütusekulu ning halveneb
"perfomance".uuematel mootorijuhtimissüsteemidel on "limp home" seisund,milles olles mootori pöörded piiratakse 3000rpm-ni,ehk siis tehakse kulgemine võimalikult ebamugavaks.
"perfomance".uuematel mootorijuhtimissüsteemidel on "limp home" seisund,milles olles mootori pöörded piiratakse 3000rpm-ni,ehk siis tehakse kulgemine võimalikult ebamugavaks.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ainsad andurid,mida alati arvestatakse "limp home" puhul on süütega seotud-
väntvõlli ja nukkvõlli(de)andurid.Kuna Saab kasutab ainult esimest(trionicu puhul),siis selle katkemine seiskab igal juhul mootori.
Motronic,Simtec,Multec,Fenix,BMW MS jne. kasutavad nii nuka,kui vända-andureid.Kui neil üks anduritest kustub,suudetakse teise abil süsteem
avariisse viia ja on mingigi võimalus troosti õuele vurada:headbang::head:
väntvõlli ja nukkvõlli(de)andurid.Kuna Saab kasutab ainult esimest(trionicu puhul),siis selle katkemine seiskab igal juhul mootori.
Motronic,Simtec,Multec,Fenix,BMW MS jne. kasutavad nii nuka,kui vända-andureid.Kui neil üks anduritest kustub,suudetakse teise abil süsteem
avariisse viia ja on mingigi võimalus troosti õuele vurada:headbang::head:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989