õhulugeja

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
enemy
Postitusi: 16
Liitunud: T Apr 26, 2005 8:11
Asukoht:
Auto:

#1

R Sept 23, 2005 14:52

Rumal küsimus vist aga ise ei ole varem kokkupuutunud, mis saab siis kui õhulugeja tagant ära ühendada
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

R Sept 23, 2005 20:10

ecu läheb avariireshiimi,andureid enam ei arvestata,vaid võetakse keskmised näidud ecu mälust.oluliselt suureneb kütusekulu ning halveneb
"perfomance".uuematel mootorijuhtimissüsteemidel on "limp home" seisund,milles olles mootori pöörded piiratakse 3000rpm-ni,ehk siis tehakse kulgemine võimalikult ebamugavaks.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#3

R Sept 23, 2005 22:47

kütuse kulu suureneb ja kui tegu automaatkastiga, siis kanantab ka käiguvahetus (hoiab kaua tuure üleval)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

L Sept 24, 2005 7:17

Ainsad andurid,mida alati arvestatakse "limp home" puhul on süütega seotud-
väntvõlli ja nukkvõlli(de)andurid.Kuna Saab kasutab ainult esimest(trionicu puhul),siis selle katkemine seiskab igal juhul mootori.
Motronic,Simtec,Multec,Fenix,BMW MS jne. kasutavad nii nuka,kui vända-andureid.Kui neil üks anduritest kustub,suudetakse teise abil süsteem
avariisse viia ja on mingigi võimalus troosti õuele vurada:headbang::head:
Vasta