Päris huvitava asja kuulsin Lätis, et ka süüteküünla külgelektroodi asend on tähtsust omav komponent bensiinimootori heas töös.
Ühesõnaga asi selline, et külgelektrood pidavat sisslaske ajal tekitama liigseid keeriseid ja halba täituvust kui eletroodi kinnitusosa jääb otse ette sisselaske klapist tulevale seguvoole.
seepärast tuleks kontrolida, et ta nii ei jääks ja küünlaid omavahel vahetada, et ta külgelektrood jääks küljepeale.
edit: kusjuures selle teadmise olid saanud koolist....
Süüteküünla asend mootoris
Natuke sarnane teema sellele, et nelja düüsiga pihustite (Deka 630 jt.) õige asend teeb mootori töö stabiilsemaks.
Mõni väidab, et teebki. Ise olen neid keeranud nii ja naa, aru pole küll midagi saanud. Eks vist kah natuke täppisteadus..
Mõni väidab, et teebki. Ise olen neid keeranud nii ja naa, aru pole küll midagi saanud. Eks vist kah natuke täppisteadus..
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ot, aga mitme soonega keere küünlal on? Teoreetiliselt siis nii mitu asendit seal siis võimalik ju on. Üldiselt tundub suht pastakast välja imetud teema. Sest eks ole ju ka silindripäid erinevaid ja küünla asend nendes erinev jms...
Kui see pihtsti korralikult pihustab, siis ei peaks ju vahet olema, sest see, mis moodustub, on ju nn udupilv või mis?Natuke sarnane teema sellele, et nelja düüsiga pihustite (Deka 630 jt.) õige asend teeb mootori töö stabiilsemaks.
Mõni väidab, et teebki. Ise olen neid keeranud nii ja naa, aru pole küll midagi saanud. Eks vist kah natuke täppisteadus..
Seda minagi, et kui pihusti korras, peaks silindrisse jõudma suht ühtlane udupilv.Kui see pihtsti korralikult pihustab, siis ei peaks ju vahet olema, sest see, mis moodustub, on ju nn udupilv või mis?
Küünla külgelektrood on silindri mahtu arvestades siiski küllalt väike, et seal oluliselt mingeid keeriseid muuta.
Ma arvan, et tegu rohkem emotsiooniga a la "pesulast tulles on auto kuidagi vaiksem".
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult me arutasime seda teemat vabalthingavate juures.
ja seal võib mingi tõetera sees olla kyll. kui iga asja pealt 1 % võita, siis peaks tulemus tunda kah olema
pidi tulemust andma kytuse kokkkuhoiu puhul maanteel.
ja seal võib mingi tõetera sees olla kyll. kui iga asja pealt 1 % võita, siis peaks tulemus tunda kah olema
pidi tulemust andma kytuse kokkkuhoiu puhul maanteel.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sel juhul huvitaks mind väga see tehnika, kuidas saada keeratud küünlad õige njuutoniga sellesse õigesse asendisse
katsetad sobiva paksusega seibidega küünlale. Isegi seda moodust kasutanud autoralli mootoril. Vene masinatel kippusid kõik küünlad erineval sügavusel plokikaanes istuma. Siis sai seibide lisamisega kõik küünlad ühele sügavusele.
Kas antud idee veidi liiga ulmeline ei tundu ? Mitte kriitikaks, aga mõtlemiseks. Põhiline osa sisselaskest toimub ikkagi siis, kui kolb liigub alla. Kolvi allaliikumisel tekitatakse nn hõrendus, mis imab siis vabalt hingaval mootoril õhu ja kütuse segu silindrisse, kolvi peale. Et see juhtuda saaks avatakse klapp(klapid). Mööda klappi liigub kütuse segu ikkagi otse silindrisse, mitte ei hakka ennast küünla poole murdma. Ja kui see isegi juhtub, siis pm ei tohiks selline väike takistus teha muud, kui tekitab paar väikest pöörist enda ümber. Pöörised aga kuuluvadki sisselaske takti juurde, kuna aitavad kütusel ja õhul paremini seguneda.
Ülelaetud turbo mootoritel on ju silindri täituvus veelgi effektiivsem.
Ülelaetud turbo mootoritel on ju silindri täituvus veelgi effektiivsem.
Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Sättisin eduliselt ühel mootoril 7 küünalt nii, nagu ülalpool kirjeldatud. Kaheksas ei jäänud.
Põhimõtteliselt on sel teemal mõttetu vaielda, kui kellelgi konkreetset uurimustööd selle kohta ette näidata ei ole. Vabalt võib olla tegemist ka pseudoefektiga
Põhimõtteliselt on sel teemal mõttetu vaielda, kui kellelgi konkreetset uurimustööd selle kohta ette näidata ei ole. Vabalt võib olla tegemist ka pseudoefektiga
Kolme külgelektroodiga küünla puhul oleks siis rahu maa peal - keera kuda tahad, ühesuguse tümaka paneb alati
kui siit edasi seda täppisteooriat arendada, siis kolmega on veel rohkem takistusi silindri täitumisel. Vaba ruumi jääb vähemaks ja 3 kütusemolekuli siseneb silindrisse vähem, mis omakorda vähendab põlevat kütuse hulka ja sealt saadava hobujõudude arv väheneb niipalju, et maanteel olevatest kahest liivaterast on märksa raskem üle sõita ja hoiaks jumal selle eest kui peaks mõni sääseparv metsavahelisel teel ette sattuma. Siis kukub kiirus 0,0000000023 km/h(kui parves on mustmiljoni sääse asemel lisaks veel 4 ülearust sääske kukub 0,00000000023,1) ja kui veel korraks täistulesid tõmmata siis mine tea, millised katastroofilises suuruses kiirus langeb. Selle kompenseerib ehk see kui piloot käib enne sõitu kergenduskuurist läbi ja raputab ikka kõik tilgad potti, mitte ei jäta viimast tilka püksi.
"Lodge" (kelle küünlaid paljud itaallaste supermootorid kasutavad) küünaldel puuduvad üleüldse väljaulatuvad elektroodid. Tekib ringikujuline pöörissäde keskelektroodi ja korpuse vahel.
Kunagi sai remonditud üht täiesti kohviks kulunud R6 mootorit, millel ükski tavaküünal segu ei suutnud süüdata. Lodgedega hakkas mootor tööle ja kunde loobus edasisest ja sõitis veel aastaid.
Lihtsalt ot.
Kunagi sai remonditud üht täiesti kohviks kulunud R6 mootorit, millel ükski tavaküünal segu ei suutnud süüdata. Lodgedega hakkas mootor tööle ja kunde loobus edasisest ja sõitis veel aastaid.
Lihtsalt ot.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989