heli kadunud.
Oman 9-3ss 2003 aasta ja juhtus selline asi, et peale seda, kui aku tühjaks sai ja see täis laetud sai, ei töödanud makk ega teinud ka ühtki muud heli. Kaitsmed kõik korras ja ei oska enam midagi vaadata. Kas kellelgi on olnud sellega kogemusi ja oskab aidata?
Kuna tegemist optilise süsteemiga millel peab olema suletud ring,siis eemaldades ühe seadme jääb vait kogu süsteem..kui seade ei toimi,aga on omal kohal siis pääseb optiline signaal sealt läbi ja ülejäänud süsteem peaks toimima.
aga et teemast väga mööda poleks,siis teemaalgatajal soovitan pöörduda pädeva inimese poole(saabide kohapealt)läbi neti võibki oletama ja viga otsima jääda!
Ning otseloomulikult kui asi korras siis oleks hea kui saaks siia kirjutada kuidas korda sai ja mis viga oli....
aga et teemast väga mööda poleks,siis teemaalgatajal soovitan pöörduda pädeva inimese poole(saabide kohapealt)läbi neti võibki oletama ja viga otsima jääda!
Ning otseloomulikult kui asi korras siis oleks hea kui saaks siia kirjutada kuidas korda sai ja mis viga oli....
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
- Asukoht: TLL / EETN
- Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX
Ei tahaks midagi ära sõnuda aga ükspäev jäi just manuaalis "Jump Starting" peatükis muuseas silma see hoiatus:
NOTICE
If you leave your radio on, it could be badly damaged. The repairs would not be covered by your warranty.
NOTICE
If you leave your radio on, it could be badly damaged. The repairs would not be covered by your warranty.
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Googelda, neid 9-3 ss heli probleemide teemasid on ingliskeelsetes foorumites kümneid.
Reeglina istmealuse võimendi viga, kuigi aku tühjaks saamise järel tundub see ebatõenäoline.
Reeglina istmealuse võimendi viga, kuigi aku tühjaks saamise järel tundub see ebatõenäoline.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Istmealune võimendi on 99% veaallikaks. Kui selle pistikus sillata optiline ahel vastava kaablijupi/tarvikute abil,peaks ülejäänud süsteem ellu ärkama. Tech näitab ju ka katkestuse koha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
AMP1 ja EHU mooduli vahel on katkestus. AMP! on vigane, nagu juba mainisin. Remont,vahetus, või sildamine.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Võimendit ei peagi autoga paaritama:freak: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989