Tõstatan talve teema-
Kas 9-3 aerol käib see kõik samalihtsalt nagu siin?
Qdwin:Kõige lihtsam variant LPT-ks masin teha, on Wastegate ja Charge voolikut ühendamine. Täpselt nii nagu see kõigil LPT-del tehases tehtud on. Aju jaoks ei oma selline downgrade mingit tähtsust.
Immo ja aju
Kui tegu on masinaga,mida T-7 juhib,siis sellised avantüürid ei õnnestu ja aru ma ka ei saa ,milleks sellise pornoga tegeleda.kasulikum oleks sõidukoolitusega tegeleda.
Turbomootorit on oluliselt lihtsam taltsutada ka,kui näiteks 250kW. vabalthingavat,millel täisvääne 500Nm. tuleb selga juba 1000rpm. juures.
Ja ütleks,et sellisegagi on ülimalt meeldiv ja lihtne libesõitu teha.
Legendaarne VT oli ka(on tänaseni)vaatamata oma 400Nm. väändele väga mõnus talveauto.
Turbomootorit on oluliselt lihtsam taltsutada ka,kui näiteks 250kW. vabalthingavat,millel täisvääne 500Nm. tuleb selga juba 1000rpm. juures.
Ja ütleks,et sellisegagi on ülimalt meeldiv ja lihtne libesõitu teha.
Legendaarne VT oli ka(on tänaseni)vaatamata oma 400Nm. väändele väga mõnus talveauto.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989