Eelsoojendi käivitamine

Teemad elektroonikast...
Vasta
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 637
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984
Kontakt:

#151

E Veebr 08, 2016 9:24

Minu ühel masinal sama kere (2002), mis sinul ja panin pumba vahele ilma lisareleeta (kuid eraldi kaitse 3 ... 5A juhtme vahele).
Kui õieti mäletan, siis eelsoojendi pistiku 6 ja 7 on omavahel koos ning lülitusrelee taga, mida juhib SID, ning selle taha panin ka pumba (eelsoojendil on need otsad juhtotsad, seega erilist voolu ei tarvita).
Pumba ostsin siit, aga 6 - 24V versiooni, odav, kuid toimib.
viper85
Postitusi: 100
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, Passat B6, Porsche 944S

#152

E Veebr 08, 2016 13:41

Kui nüüd internetis pilte võrrelda, siis mudel D3W Z on enamasti ühe pistikuga. Kui otsida täpsemalt Saab 9-3 D223L D3WZ, siis leiab täpselt sellise, nagu minu autol. Seade omab kahte pistikut: Pilt Pilt Pilt
Ja eelnevalt viidatud juhend ütleb, et eemaldage pistikust tolmukate ja ühendage pumbaga. See teine pistik omab küll tolmukatet.
Küsimus nüüd oleks, kas see lisapistik sellel versioonil võibki olla eraldi pumbale mõeldud? Uurisin ise järele, et ei ole. Antud lisa pistik läheb kütusepumbale mõne teise mudeli peal.
viper85
Postitusi: 100
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, Passat B6, Porsche 944S

#153

L Nov 26, 2016 2:15

Kuna talv jälle tulekul siis igasugune sooja saamine diiselmootoriga autosse jälle päevakorral. Esiteks muidugi termostaat peab korralik olema. Millalgi uurisin ja selgus, et 9-3 OG korpuse sisest klappi eraldi ei pakuta. See, mis kauplejatel piltide või jooniste alusel pakutakse, ei sobi sinna korpuse sisse. Leidsin siis lahenduse ebay ja kõige odavama transpordiga tuli ~15€. Sobib sinna korpuse sisse. Ettevaatust korpuse küljes oleva plastist põlvega, mis võib kergelt puruneda kui sealt voolik eemaldada.
Järgmise sammuna täiendasin seda lisasoojendi süsteemi, muutes selle eelsoojendiks. Automaatse kliima (ACC) puhul ei ole peale tsirkulatsiooni pumba midagi muud vaja paigaldada. Pistiku pumbale leiab mootoriruumist kaitsme- ja releeploki tagant seina küljest. Neljane pistik kolme juhtmega: +12V pumba toide kaitse nr 14 alt, +12V sees/väljas signaal toide lülitus releele ja mass. Mina võtsin +12V pumba toite eraldi aku pealt, kuna mingil põhjusel nr 14 kaitsme alla ilma süüteta voolu peale ei tulnud. Ehk siis panin pumba koos lülitusreleega. Pumba toite ja aku vahele ka 10A kaitse. Seejärel SID infosüsteemis selle eelsoojendi funktsiooni aktiveerimine, millest siin juba varem on juttu olnud. Tech2 arvuti saab korraks laenata ka mõne kaasfoorumlase käest. Tulemusega jäin väga rahule.
Vasta