1. leht 7-st

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 8:44
Postitas epsum
Autol peaks peal olema nn eelsoojendusseade, vähemasti nii raamatus kui ka visuaalsel vaatlusel on vidinad mootoril küljes. Aga salongis mul ainult SID2 ( ehk siis see, millel nupud ' Clear' '/ ' ja ' / ' . Kuidas saab seda imetabast ahju tööle programmeerida? Sai saksakeelset raamatut jupp aega uuritud, ja sidi näpitud ja siis saksa keele koha pealt ennast haritud (tequila kaasabil) aga ennem sai pudel tühjaks, kui pirnike helendama lõi ja aparaat tööle progetud :(
Oskab keegi aidata ?

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 10:05
Postitas Garu
Minuomal on ka ahi peal aga eelsoojendina ei toimi. Algul võrgust kirjandust uurides jäi mulje et see ainult Tech2-ga tööleprogetav asi. Viking jällegi ütles et mingeid lisajubinaid tuleb paigaldada et eelsoojendina kasutada saaks ja raha läheb üle 3 kilokrooni. Äkki Trionic teab asjale valgust heita. Tegelikult hästi ei usu et mulle Vikingis jama aeti.

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 10:35
Postitas Guun
Ma ka mõelnud viimasel ajal, et äkki on eelsoojendi peal, ja tuleb lihtsalt mõned jupid juurde panna, et töötaks, aga kuda aru saada, kas see ahi on peal või mitte?

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 10:40
Postitas epsum
Trionic TECH2'ga juba ta enables .. aga nüüd ongi küsimus, et kas ma pean tõesti pool tundi varem üles tõusma ja ta ise tööle panema, v on ikkagist võimalik talle ütelda et ole nii hea ja tee tuli katla alla - ja kuidas seda teha :P

Guun, vaata auto alla, kui päris sumbuti toru kõrvalt jookseb miski pisem toru, mis umbes poole auto all ära lõppeb, siis ilmselt on peal.

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 11:26
Postitas Guun
käisin vaatasin auto alla ära, nii palju kui näha oli, siis mingi peenike toru mis otsast avatud lõppes küll umbes auto keskel ära, kui täpsem olla, siis umbes esimeste istmete poole peal. Ja kas see toru on rohkem kõrvalistuja pool?

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 13:17
Postitas epsum
Just. tundub seesama olevat.

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 13:58
Postitas Guun
reedel lähen õli vahetama, siis uurin , et kas / kuidas on võimalik seda värki tööle saada?

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 14:25
Postitas epsum
Kus sa õli vahetad ?

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 15:34
Postitas Guun
Algselt postitas: epsum
Kus sa õli vahetad ?


Anti juures

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 20:10
Postitas Garu
Diislitel asub seade ise kapoti all kõrvalistujapoolses tagaseinas. Selline tume plastist karbike, voolikud ja värgid jooksevad välja sealt. Peal Eberspächer-i kirjad.

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: K Okt 12, 2005 21:12
Postitas Guun
Sai kapoti alla ära vaadatud, ja sellise kirjaga asi täitsa olemas seal.

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: N Okt 13, 2005 1:27
Postitas fofa
umm, ma nüüd ei tea kas me räägime samast asjast, aga minu 9-5 pääseb kompjuutrist eelsoojenduse menüürežiimi siis, kui süüde on väljas.

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: N Okt 13, 2005 8:45
Postitas epsum
Aga kuidas.. st mis nuppude kombinatsiooniga :)

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: N Okt 13, 2005 9:15
Postitas Guun
ma kahtlustan, et selleks peab vb olema SID-2, mul isiklikult on SID-1 aga eks ma homme Anti käest uurin seda värki!

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 9:04
Postitas epsum
Niih. Läks veel pea pudel viina ja pool tundi saksakeelse manuali lugemist ja lõppeks sain süsteemile pihta ka sid-1 puhul.
Asi väga simpel - kui süütelukk on 'OFF' asendis, siis nooltega üles ja alla liikudes ongi võimalik SIDilt valida HEATER A ----:----; HEATER B -----:-----; HEATER C -------:-------; ja MANUAL HEATER START v miskit taolist.

Epsum läheb ja äbeneb nüüd veidike nurgas :wall:

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 9:09
Postitas Trionic
Olen alati ütelnud,et viin teeb mehed targaks:beer:

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 10:15
Postitas Guun
Algselt postitas: epsum
Niih. Läks veel pea pudel viina ja pool tundi saksakeelse manuali lugemist ja lõppeks sain süsteemile pihta ka sid-1 puhul.
Asi väga simpel - kui süütelukk on 'OFF' asendis, siis nooltega üles ja alla liikudes ongi võimalik SIDilt valida HEATER A ----:----; HEATER B -----:-----; HEATER C -------:-------; ja MANUAL HEATER START v miskit taolist.

Epsum läheb ja äbeneb nüüd veidike nurgas :wall:


Mul ei juhtunud midagi kui üles alla nooli vajutasin :( , aga eks ma täna Antilt pean siis uurima

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 10:37
Postitas epsum
TECH 2'ga peab enablema ka selle küttesüsteemi.

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 10:47
Postitas Guun
Algselt postitas: epsum
TECH 2'ga peab enablema ka selle küttesüsteemi.


Räägi lähemalt, mis see endast kujutab?

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 12:50
Postitas Garu
Kas keegi oskaks öelda kas tõesti piisab TECH2-st või peab mingit riistvaralist kraami ka sinna juurde panema? Võibolla tehti asja mitmes konfiguratsioonis? Mul masin Belgiast pärit ja näiteks istmesoojendusi ka polnud. Need on skandinaavias ja Eestis standard aga paistab et Belgias mitte.

To Guun: TECH2 on riistapuu mille abil auto ajus sorkima pääseb. Sellega saab igasugu tarkvaraseadeid määrata seal.

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 12:54
Postitas Guun
Algselt postitas: Garu
Kas keegi oskaks öelda kas tõesti piisab TECH2-st või peab mingit riistvaralist kraami ka sinna juurde panema? Võibolla tehti asja mitmes konfiguratsioonis? Mul masin Belgiast pärit ja näiteks istmesoojendusi ka polnud. Need on skandinaavias ja Eestis standard aga paistab et Belgias mitte.

To Guun: TECH2 on riistapuu mille abil auto ajus sorkima pääseb. Sellega saab igasugu tarkvaraseadeid määrata seal.


tänud, eks uurin seda asja kui õli vahetama lähen!

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 14:44
Postitas Garu
Algselt postitas: Garu
Kas keegi oskaks öelda kas tõesti piisab TECH2-st või peab mingit riistvaralist kraami ka sinna juurde panema? Võibolla tehti asja mitmes konfiguratsioonis? Mul masin Belgiast pärit ja näiteks istmesoojendusi ka polnud. Need on skandinaavias ja Eestis standard aga paistab et Belgias mitte.


Täiendaks oma küsimust veel. Ma ei usu et seda eelsoojendit ka soojema kliimaga maades müüdavatele autodele iluasjana peale pannakse. Midagi peab ta ju soojendama. Kas on asi siis selles et on ühendatud ainult salongiküttega ja pole ühendatud nii et mootorit soojendaks? Siis peaks olema võimalik ju ikkagi TECH2-ga enableda nii et kütaks ainult salongi?

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 15:30
Postitas Guun
käisin hoolduses ära, autole pandi arvuti ka külge, aga öeldi mulle et ei saandu testida kas see soojendus töötab kuna väljas liiga soe, et saab testida siis kui on 4 soojakraadi või vähem.

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 15:33
Postitas Garu
Aga nad enablesid ära sul selle? Et SID-i peal saad käivitusaega seada nii nagu Epsum kirjeldas?

Eelsoojendi käivitamine

Postitatud: R Okt 14, 2005 16:01
Postitas epsum
Njah. Minu saksa keel on küll ääretult sitt :P , aga ma sealtsamast targast raamatust lugesin välja, et alla +6 kraadi peaks saabil eelsüüteküünlad tööle minema. Ja nn webastot soovitatakse kasutada, kui käivituse hetkel on väljas külma -20 kraadi või rohkem. Ja fofa jutu järgi tema webasto läks küll ka soojemal päeval tööle.. Aga tulenevalt kesklinnas elamisest ja soovist, et hommikul maja penskarid ümber auto aktiivselt tuletõrjeõppust ei korraldaks, siis ma arvatavasti pühapäeval maal proovin teda käivitada.. et näha, kas siis töötab või mitte.