Eelsoojendi käivitamine

Teemad elektroonikast...
Vasta
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#101

T Nov 20, 2007 11:06

Algselt postitas: rantto
9-5 puhul on ka siis varjant, et polegi Heaterit? 9-5 mida eile vaatamas käisin oli tuhjus sellel kohal kus peaks Heater olema.


Oleneb turust kuhu auto toodetud, põhjamaades standardvarustus, itaalias/saksas/belgias mitte.
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#102

T Nov 20, 2007 14:38

Algselt postitas: rantto
Külmalt tossab rohkem kui soojalt? Ilmad ka suht niisked.


Praeguste ilmadega tossab jah kuidagi väga palju, olen lasknud nii umbes 5-10 minutit soojeneda, ja ikka päris hull toss üleval. Varem pole sellist asja täheldanud, soovikski teada, kas see on normaalne :red:
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#103

T Nov 20, 2007 17:28

Normaalne ta kindlasti ei ole. Kui ma enal selle tööla sain peale pikka mittetöötamist tossas ka jubedalt. Siis võtsin soojendi summuti ära ja pesin korralikult ära vana kütuse seest ja väljast ja peale seda tossamine ka kadus.
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#104

T Nov 20, 2007 17:35

Algselt postitas: saab9-3
Normaalne ta kindlasti ei ole. Kui ma enal selle tööla sain peale pikka mittetöötamist tossas ka jubedalt. Siis võtsin soojendi summuti ära ja pesin korralikult ära vana kütuse seest ja väljast ja peale seda tossamine ka kadus.


Ja kui keerukas see soojendi summuti eemaldamine sul oli?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#105

T Nov 20, 2007 20:07

Päris lihtne. Minumeelest oli nii, et soojendi all oli mingi klambri taoline kinnitus, mis tuli lahti keerata ja auto all oli summuti mingi kinnitusega kere küljes. Minul tuli ta küll päris lihtsalt ära.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#106

K Nov 28, 2007 8:14

Seoses heateriga tekkinud väike küsimus.Sai lastud see omal korda teha,vahetati aju ja leegi andur, Peale kokkupanekut näitsas Tech neid numbreid ,mis peab.Katsetades asi nagu toimis,kui panid manual start või valisid kellaaja,hakkas asi tööle,tuli nats suitsu ja salongi ka meeldivalt sooja, kuid...
Katsetasin siis seda hommikul kui klaasid jääs olid.Peale neljakümneviie minutilist ootamist olid klaasid 10% ulatuses jäävabad,salong polnud kah märgatavalt soojem kui enne ning kui auto käivitasin,kulus minuteid kümme kuni viisteist ,et mootor töösoe oleks.
Proovisin siis teistmoodi.Istusin hommikul autosse,panin manual start.Esmalt hakkas miski vent urisema,siis hakkas miski muu asi tööle(heli meenutab lennuki mootorit :) ),siis tuli miski tasane popsumine.Peagi lakkas see nn lennukimootori hääl.Peale viit minutit lülitas ennast sisse salongi vent.
aga mida nagu ei tulnud oli soe,omal selline tunne,et see tsükkel,kus peaks nagu miski ahju kütmine toimuma,on liialt lühike või siis vaid korraks kütet põletama hakkab ja siis vaid vent käima jääb?
Muidugi ma võin ka ise puusse panna ja nii peabki olema,kuid kahtlen sügavalt.Oskab keegi ehk nõu anda või pean taaskord troostitee jalge alla võtma.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#107

K Nov 28, 2007 11:36

Kas sul külmaga ta töötava mootoriga hakkab ilusti tööle? See lennuki hääl peab ikka käima terve kütteaja. Kui sul näiteks el. tosoolipump ei suuda jahutusvedeliku korralikullt ringi ajada, siis läheb soojendi liiga kuumaks ja lülitab ennast ise välja.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#108

K Nov 28, 2007 17:00

Asi korras.Probleem oli selles,et sirkulatsioonipump ei hakanud tööle ,vool läks sisse küll,kuid krt teab mis ta tahtis.Võtsin siis lahti ja nats koputasin ja hakkas tööle,täna olen mingi 5 korda katsetanud ja nüüd on alati tööle hakanud ja kenasti ka jäänud.Võibolla oli mingi ühendus nats väsinud, kuna tõenäoliselt pole seda heaterit ikka vääääga ammu kasutatud .
Kas kellelgion infot palju oleks uue pumba hind?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#109

K Nov 28, 2007 18:31

Aasta tagasi oli Troostis sirkulatsioonipum vist 1600.- Eks sinna kannab vist mõne universaalse pumba aretada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#110

N Nov 29, 2007 5:47

Tsirkulatsioonipumbad maksavad jah 1500-5500.- sõltuvalt tootlikkusest ja tootjast.
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#111

T Dets 25, 2007 23:50

Algselt postitas: rantto
Küsimus: Kus 9-5 2,2 diislil asub see Heater? Kas samal kohal kus OG 9-3l?

Algselt postitas: eeroz
Peaks samas kohas olema vist, kapotialla vaadates mootori taga seinas, vasakul poolel.


Siin on juhendid webasto eelsoojendi paigaldamiseks. Kahjuks või õnneks on Saabi kohta konkreetne info vaid 9-5 2.2 Tid kohta.
http://ww2.webasto.de/cgi-bin/webgla/tp_wahl1.pl?d,631WMPR
--iir--
Postitusi: 25
Liitunud: P Sept 21, 2008 20:29
Asukoht:
Auto:

#112

K Okt 01, 2008 18:57

kas webastot saab ka ajaliselt tööle panna

EDIT: iiri teema liidetud ühe vava-vana analoogse teemaga /suur
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#113

K Okt 01, 2008 19:18

Kõik oleneb millisest Webastost ja millisest kellast jutt käib. Kui rääkida Saabi originaalist, siis 9-5 igaljuhul saab küll ja ma arvan, et saab ka 9-3. Sa proovi seal SID-il kui süüde väljas on natuke nuppe näppida, äkki saad targemaks, vähemalt 9-5 saab niimoodi programmeerida selle tööle.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#114

N Okt 02, 2008 12:58

Kas saab 9-3 SS ('03 diisel) on samasugused võimalused, nagu eelnevalt kirjeldatutel? Hetkel töötab ta peale mootorikäivitust lisasoojuse andmisena (oleneb välisest temperatuurist). Kas SS'il võimalus kasutada manuaalsena, ajaga määratud? Või tuleb midagi (tsirk.pump jne) juurde monteerida?
Pole user manuali diislite kohta ka :(
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#115

N Okt 02, 2008 15:31

Mul ka väike probleem sirkulatsioonipumbaga, kliimaseade annab ka vastavasisulise veakoodi, äkki aitab ka väike klemmide puhastamine, probleem pigem selles, et äkki keegi seletab juhmakale kus see pump seal kapoti all asub. Auto siis 9-5 2,2tid.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#116

N Okt 02, 2008 18:40

Ei tea,kas 9-5 sama kui 9-3 .9-3 asub mootoriruumi salongipoolsel seinal enam vähem keskel.Kõige lihtsam on vaadata lõdvikute järgi.Vaata,kuhu ahju lõdvikud lähevad ja leiadki.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#117

N Okt 02, 2008 19:26

Kehva pilt kuid on asukoht näha kus see pump asub.

Lisatud failid
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#118

N Okt 02, 2008 22:07

Tänud info eest, laupäeval vaatan ja proovin, kas saab tööle või mitte, kui mitte, eks siis tuleb Troosti või Anti juurde pöörduda ja uus osta.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
RuFF
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 17, 2009 20:11
Asukoht:
Auto:

#119

R Jaan 29, 2010 18:11

Algselt postitas: eeroz
Algselt postitas: rantto
9-5 puhul on ka siis varjant, et polegi Heaterit? 9-5 mida eile vaatamas käisin oli tuhjus sellel kohal kus peaks Heater olema.


Oleneb turust kuhu auto toodetud, põhjamaades standardvarustus, itaalias/saksas/belgias mitte.


loll jutt mul itaaliast toodud masin ja ahi peal :wise:
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#120

R Jaan 29, 2010 18:17

Algselt postitas: RuFF
Algselt postitas: eeroz
Algselt postitas: rantto
9-5 puhul on ka siis varjant, et polegi Heaterit? 9-5 mida eile vaatamas käisin oli tuhjus sellel kohal kus peaks Heater olema.


Oleneb turust kuhu auto toodetud, põhjamaades standardvarustus, itaalias/saksas/belgias mitte.


loll jutt mul itaaliast toodud masin ja ahi peal :wise:

See, et standardvarustuses pole, ei tähenda, et lisavarustuses olla ei võiks. Pealegi räägivad eeroz ja rannto 9-5st. V-o seal ka mingi konks.
juulius
Postitusi: 3
Liitunud: E Jaan 04, 2010 21:53
Asukoht:
Auto:

#121

E Veebr 14, 2011 21:30

9-3 1,9 tid (2006, 110kw) ahjuga on viimasel ajal samuti võitlused... Probleemid hakkasid sellega, et ta ei käivitunud kella järgi või kui käivitus, lülitas end 5 minutiga välja... Nüüd on see häda transformeerunud. Kella järgi töötab ahi kenasti, aga sõites lülitab end välja. St tuleb sõita kui "kasukaga vanamees", auto külm. Ahi käivitub (või töötab juba kella järgi), kuid lõpetab töö u poole minuti sõidu järgi. Ok, poleks ju häda, kui ta end siis välja lüliks, kui mootori temp optimaalne, aga ta lülitab end välja kohe ja soojenema hakkab asi maantesõidul alles peale paarikümmet minutit. Kusjuures niuke peithäda, st. tuleb ja läheb. Ükskord hakkas ta korralikult tööle peale akujuhtme mahavõtmist... teisel korral peale seda, kui anti juures juhtmed diagnostikaks külge pandi... (diagnostika järgi, nagu alati, oli "Ludvig sander allright", errorite logi näitas vaid, et ühel korral polnud ventikat tööle lükanud). Kõige absurdsem oli see, et ükskord praami peal 2 tundi sulamine äratas ta elule... Aga iga kord on see meeleparandamine piirdunud nädala-kahega, siis on hakand kamm jälle otsast peale ning järjest süvenema. Kusjuures need tantsud käivad just ja eriti niukse külmaga, novembri lõpus ja nüüd kah:wall:
juulius
Postitusi: 3
Liitunud: E Jaan 04, 2010 21:53
Asukoht:
Auto:

#122

L Mai 28, 2011 18:21

lõppes see Autotähes ahju aju ehk juhtploki vahetusega
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#123

E Aug 15, 2011 22:19

räägiks siis asja lahti:
kõikidel diisel-Saabidel on standardvarustuses lisasoojendi. kuna diiselmootor on loomu poolest külm( ehk ei soojene nii hästi), on külmemal perioodil vaja salongisoojendust järgi aidata. siin tuleb mängu see -4-ne temp. soojendi lülitub sisse-välja automaatselt vastavalt vajadusele. sellise komplekteerituse juures soojendi kasutamine "parking heaterina" ei ole võimalik, isegi kui SID-is taimeri funktsioon aktiveerida( SID aktiveerib tühja).
kui tahta nüüd "parking heateri" funktsiooni, tuleb lisaks paigaldada vastav komplekt ( tsirkulatsiooni pump, karbike releede ja kaitsmetega, natuke juhtmeid) ja asi toimib.


Uurisin ma oma kapotialust ja mulle ei jäänud igatahes silma seda "heaterit".Siit küsimus,kas 9-3 1,9Tid 88kw 2007 aasta masinal äkki see teises kohas või on ta silma alt ära??
coraal
Postitusi: 36
Liitunud: P Nov 07, 2010 15:43
Asukoht:
Auto:

#124

N Aug 18, 2011 22:18

lõppes see Autotähes ahju aju ehk juhtploki vahetusega


Kaua uut aju ootasid?




Ise ootan juba 9 kuud :D
Masuudipress :D
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#125

R Aug 19, 2011 8:28

Sama siin, küsisin hinnapakkumist, algul lubati, hiljem jäi asi soiku ja juba mitu kuud nii. Võibolla peaks helistama, kirjadele igatahes ei vastata sealt. Helistada kah nagu ei viitsi.
Vasta