Eelsoojendi käivitamine

Teemad elektroonikast...
Vasta
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#76

P Okt 21, 2007 6:19

Ma küll enam 100% kindel pole aga siis kui mul küünal läbi oli kulutas diislit ikka see aparaat. Heateri väljalaskest väljus diisel, kohapeal soojendi ei töötanud, ainult sõidu ajal undas. Diisel jooksis lihtsalt läbi soojendi, sooja tootmata.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#77

P Okt 21, 2007 23:47

mul oli ka sama-moodi ja oh seda haisu ja suitsu, mis sealt tuli, ki heateri lõpuks summuti kuumaks läks. Minu omal polnud see vist päris kaua töödanud.
Hypno
Postitusi: 99
Liitunud: T Apr 17, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#78

T Nov 06, 2007 10:13

Kas keegi teab, kust soendi kütuse võtab? Kas tal on oma pump v. kasutab hoopis paagis olevat pumpa? ...ning kui on eraldi pump, kas siis on ka eraldi väljavõte paagist v. kasutatakse mingit kolmikut?
Ja selline ootamatu küsimus - mis vahe on bensu ja diisli soenditel? Kas ühte saab teiseks ümber modida (küünla vahetus vms)?
Hunnik erinevaid küsimusi tuli....:P
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#79

T Nov 06, 2007 17:46

Pole oma soojendit veel eelnevalt kellaga tööle pannud aga niisama sõitu alustades läheb mootor küll jube kähku soojaks selle kaasabiga. Paari minutiga hakkab seier tõusma juba.

Eriti hea on imestavaid pilke ja kommentaare kuulata kui peale lühikest sõitu auto seisma jättes satub "turbiin" edasi uugama :headbang:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#80

T Nov 06, 2007 18:08

Algselt postitas: eeroz

Eriti hea on imestavaid pilke ja kommentaare kuulata kui peale lühikest sõitu auto seisma jättes satub "turbiin" edasi uugama :headbang:


Selle turbiini heli on hommikuti külmaga kaugelt eriti mõnus kuulata, kõnnid läbi parkla enda auto juurde. Samal ajal tervitad majanaabreid kes on oma masina käima saanud ja kraabivad jääd. Ise istud autosse käivitad ja sõidad kohe minema:) Ma soovitan sul see asi ellu äratada.
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#81

T Nov 06, 2007 19:18

Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: eeroz

Eriti hea on imestavaid pilke ja kommentaare kuulata kui peale lühikest sõitu auto seisma jättes satub "turbiin" edasi uugama :headbang:


Selle turbiini heli on hommikuti külmaga kaugelt eriti mõnus kuulata, kõnnid läbi parkla enda auto juurde. Samal ajal tervitad majanaabreid kes on oma masina käima saanud ja kraabivad jääd. Ise istud autosse käivitad ja sõidad kohe minema:) Ma soovitan sul see asi ellu äratada.


Pole veel sellist külma olnud, et peaks aknaid kraapima, aga küll ma ta käima ajan varsti ;)

Paar küsimust kah aktiivsematele kasutajatele, see kellaaeg on see mis ajaks peaks soojendi oma töö lõpetanud olema? st. kui panen sinna 8.00 siis ta kütab 7.00-8.00 ? Ja kas ta kütab alati tund aega või suudab ise ära arvata kaua ta töötama peaks?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#82

T Nov 06, 2007 19:21

Algselt postitas: rantto
Selle turbiini heli on hommikuti külmaga kaugelt eriti mõnus kuulata, kõnnid läbi parkla enda auto juurde. Samal ajal tervitad majanaabreid kes on oma masina käima saanud ja kraabivad jääd. Ise istud autosse käivitad ja sõidad kohe minema:) Ma soovitan sul see asi ellu äratada.


Imelikud naabrid, nad on kindlasti kadedad, aga neile pole veel kohale jõunud, et on ju ka võimalik oma autole see paigaldada:P
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#83

T Nov 06, 2007 21:10

to eeroz:
Tunnine tsükkel on ma stardin hommikul kuskil 7paiku ja heater hakkab tööle 6:45. Selle 15 minutiga on klaasid jääst puhtad ja salongis kerge pluss kraad sees. Üldiselt on selline reegel, et kui ees ootab sõit näiteks 20 minutit siis heaterit ka enne sõitu kasutada mitte rohkem kui 20 minutit. Nii toimides pole hirmu, et aku ebasobival hetkel tühjaks on saanud. Mul pole veel juhtunud, et heater ise mingil hetkel ära tajub, et nüüd on piisavalt soe.

to SAABNINETHOUSAND:
Mis naabreid puudutab siis paljudel on diislid aga eelsoojenid vaid mõnel üksikul. Eelmise autoga naerdi minu üle kui väljas -22 siis auto käivitus vaid köie otsas:)
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#84

T Nov 06, 2007 22:33

Minulgii lootus peagi asi korralikult toimima saada.Troosti diagnoos oli peetis ahju aju(2053.-) ja vigane leegi temp andur(ca 600.-).3 kilo raha ja saab asja peagi korda .
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#85

T Nov 06, 2007 22:46

Algselt postitas: Hypno
Kas keegi teab, kust soendi kütuse võtab? Kas tal on oma pump v. kasutab hoopis paagis olevat pumpa? ...ning kui on eraldi pump, kas siis on ka eraldi väljavõte paagist v. kasutatakse mingit kolmikut?
Ja selline ootamatu küsimus - mis vahe on bensu ja diisli soenditel? Kas ühte saab teiseks ümber modida (küünla vahetus vms)?
Hunnik erinevaid küsimusi tuli....:P


Jah, tal on eradi pump koos eraldi väljavõttega paagist. Pump on kütuseflitri juures ja teeb sellist plõksuvat häält. Ma küll kahtlen, et diilsil töötavat ahju annaks bensiiniga tööle panna.

Ma selle soojendiga juba nii ära harjunud, et ei oskaks kohe ilma olla :). Hommikul enne minekut panen mingi 45min ... 1h enne selle tööle ja autosse lõudes on pea 20 kraadi sees ja ülimõnus on nii :drive: alustada.
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#86

T Nov 06, 2007 23:50

Ikka jäi arusaamatuks, et kui ma heaterile panen sisse kellaajaks 8.00 siis kas ta hakkab kell 8.00 tuksuma või on kell 8.00 juba tund aega köetud ja soe auto majaees? :red:

EDIT: tänud vastajale :thumb:
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#87

K Nov 07, 2007 0:07

See kell, mis sisse paned, hakkab ta tuksuma ja töötab 1h, siis lülitub ise välja. Nii, kui süüte sisse keerad, lülitub ka välja. Clear nupuga saab ka kinni panna.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#88

K Nov 07, 2007 0:13

Kui palju diislit ta tunnis põletab?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#89

K Nov 07, 2007 6:14

0,2-0,3l/h suurema külmaga.
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#90

K Nov 07, 2007 7:26

Algselt postitas: saab9-3
See kell, mis sisse paned, hakkab ta tuksuma ja töötab 1h, siis lülitub ise välja. Nii, kui süüte sisse keerad, lülitub ka välja. Clear nupuga saab ka kinni panna.


Kindel, et süüte sisse keeramisel heater välja lülitub. Kui ma auto käima panen ja pole eelnevalt heaterit välja lülitanud, siis jääb sid-l kiri heater põlema.:red:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#91

K Nov 07, 2007 7:44

Algselt postitas: Guun
Algselt postitas: saab9-3
See kell, mis sisse paned, hakkab ta tuksuma ja töötab 1h, siis lülitub ise välja. Nii, kui süüte sisse keerad, lülitub ka välja. Clear nupuga saab ka kinni panna.


Kindel, et süüte sisse keeramisel heater välja lülitub. Kui ma auto käima panen ja pole eelnevalt heaterit välja lülitanud, siis jääb sid-l kiri heater põlema.:red:

Eks see sõltub installeerimisviisist ja kuidas progetud.
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#92

K Nov 07, 2007 13:19

Panin ka ahju tööle täna. Samas tekkis küsimus, et mis tähendavad Heater A B ja C? Mis nende vahe on? Panin hetkel Manual start. Saan aru et teiste puhul saab kellaaja sisse toksida. Aga siiski mis need tähed tähendavad?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#93

K Nov 07, 2007 13:40

A B ja C-sse saad panna 3 erinevat enam kasutatavat kella-aega, et ei peaks nt. hommikul ja õhtul taimeri kellaga ühest otsast teise kerima.
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#94

K Nov 07, 2007 13:44

Väga lahe asi! Töötab nagu kellavärk! Väike oma katlamaja akna all:D
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#95

E Nov 12, 2007 9:06

Mul on mure oma eelsoojendiga, nimelt on viimase nädala jooksul aegajalt tossama hakanud. Enne seda käis ilusti. Mis seda põhjustada võiks? Iseenesest tundub asi töötab aga valget tossu tuleb sealt.
Kas tal see küünal võib poolestsaadik töötav(läbiminemas) kah olla või on sealt ainult kaks varianti, töötab/ei tööta?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#96

T Nov 20, 2007 8:19

Küsimus: Kus 9-5 2,2 diislil asub see Heater? Kas samal kohal kus OG 9-3l?
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#97

T Nov 20, 2007 9:02

Mind huvitaks ka, et mis põhjustab tossamist, viimasel ajal tossab minu oma ikka väga palju.
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#98

T Nov 20, 2007 9:16

Algselt postitas: rantto
Küsimus: Kus 9-5 2,2 diislil asub see Heater? Kas samal kohal kus OG 9-3l?


Peaks samas kohas olema vist, kapotialla vaadates mootori taga seinas, vasakul poolel.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#99

T Nov 20, 2007 9:32

Algselt postitas: Guun
Mind huvitaks ka, et mis põhjustab tossamist, viimasel ajal tossab minu oma ikka väga palju.


Põlemine pole vist nii intensiivne, samasugune lõhn ja valge toss tekib ka siis kui kuumadele sütele diislit valada. Külmalt tossab rohkem kui soojalt? Ilmad ka suht niisked.

9-5 puhul on ka siis varjant, et polegi Heaterit? 9-5 mida eile vaatamas käisin oli tuhjus sellel kohal kus peaks Heater olema.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#100

T Nov 20, 2007 11:00

Selles kohas peaks muidu olema.
[URL=http://img210.imageshack.us/my.php?image=8808389fc4.jpg][IMG]http://img210.imageshack.us/img210/2613/8808389fc4.th.jpg[/IMG][/URL]
Vasta