räägiks siis asja lahti:
kõikidel diisel-Saabidel on standardvarustuses lisasoojendi. kuna diiselmootor on loomu poolest külm( ehk ei soojene nii hästi), on külmemal perioodil vaja salongisoojendust järgi aidata. siin tuleb mängu see -4-ne temp. soojendi lülitub sisse-välja automaatselt vastavalt vajadusele. sellise komplekteerituse juures soojendi kasutamine "parking heaterina" ei ole võimalik, isegi kui SID-is taimeri funktsioon aktiveerida( SID aktiveerib tühja).
kui tahta nüüd "parking heateri" funktsiooni, tuleb lisaks paigaldada vastav komplekt ( tsirkulatsiooni pump, karbike releede ja kaitsmetega, natuke juhtmeid) ja asi toimib.
Algselt postitas: t8 räägiks siis asja lahti:
kõikidel diisel-Saabidel on standardvarustuses lisasoojendi. kuna diiselmootor on loomu poolest külm( ehk ei soojene nii hästi), on külmemal perioodil vaja salongisoojendust järgi aidata. siin tuleb mängu see -4-ne temp. soojendi lülitub sisse-välja automaatselt vastavalt vajadusele. sellise komplekteerituse juures soojendi kasutamine "parking heaterina" ei ole võimalik, isegi kui SID-is taimeri funktsioon aktiveerida( SID aktiveerib tühja).
kui tahta nüüd "parking heateri" funktsiooni, tuleb lisaks paigaldada vastav komplekt ( tsirkulatsiooni pump, karbike releede ja kaitsmetega, natuke juhtmeid) ja asi toimib.
ma täpselt ei oska öelda, aga siin teemas eespool pakutud 3k on enam-vähem õige number. pluss töö.
tegelikult ei ole eriti keeruline ka endal sellega hakkama saada. tuleks lihtsalt hankida suvaline tsirk.pump, voolikule vahele, mõned juhtmed ja klemmid õigesse kohta ja ongi kõik( kui SID on eelnevalt enablitud):thumb:
Algselt postitas: epsum . Aga tulenevalt kesklinnas elamisest ja soovist, et hommikul maja penskarid ümber auto aktiivselt tuletõrjeõppust ei korraldaks, siis ma arvatavasti pühapäeval maal proovin teda käivitada.. et näha, kas siis töötab või mitte.
Niisama sportlikust huvist: kas läks käima? tossas kah või kõik ok?
Nii - kuna raamat tallinna maha jäi - siis sai testitud vaid manual starti - tegi põlevat häält küll ja natukene (aga suhtkoht vähe) ajas suitsu välja ka. Igastahes tundus, et käib.
Algselt postitas: epsum Nii - kuna raamat tallinna maha jäi - siis sai testitud vaid manual starti - tegi põlevat häält küll ja natukene (aga suhtkoht vähe) ajas suitsu välja ka. Igastahes tundus, et käib.
nii et siis ei tule ikka sinna midagi juurde aretada (pumbad jms...), et töötab niisama?
Algselt postitas: Guun nii et siis ei tule ikka sinna midagi juurde aretada (pumbad jms...), et töötab niisama?
Tal on äkki pump olemas.
Lisan pildi kus ka sinna nn parking-heater kitti kuuluvad detailid näha.
Nr 1 on pump mis ilma kitita autodel puudu. Paistab et see kit koosnebki pumbast, paarist voolikust, mõnest juhtmest ja karbikesest Nr 5 ehk "cable harness". Nagu ma saan aru see karbike ühendab kaableid ja sisaldab kaitset aga mingit erilist elektroonikat seal vist pole. Samas kahtlane kas mingist suvalisest fordi vms pumbast ise aretatud asi toimima hakkab.
Kas ja kui palju peaks see Parking Heater praeguste ilmadega (+5) effekti andma? Mul ta nagu pöördesse läheb, salongi kah nagu midagi puhub, aga paraku soojemaks küll midagi ei lähe. Täna hommikul oli tunnise tsükli lõpus salongis sama külm kui väljas ja jahutusvedeliku näidik sinise skaala alumises otsas? Mul on sügav kahtlus, et asi pole päris õige...
Vähemasti suured webastod (bussidel) , millega ma olen kokku puutunud soojendavad kuni 38 - 40 kraadini, ehk siis jahutusvedeliku näidik ei peagi miskit näitama..
Üha segasemaks läheb, aga äkki on sul sama süsteem, mida T8 kirjeldas?
diisel-Saabidel on standardvarustuses lisasoojendi. kuna diiselmootor on loomu poolest külm( ehk ei soojene nii hästi), on külmemal perioodil vaja salongisoojendust järgi aidata. siin tuleb mängu see -4-ne temp. soojendi lülitub sisse-välja automaatselt vastavalt vajadusele. sellise komplekteerituse juures soojendi kasutamine "parking heaterina" ei ole võimalik, isegi kui SID-is taimeri funktsioon aktiveerida( SID aktiveerib tühja).
-
ehk siis pannakse ahi küll küdema , aga ahi kütab jumal teab mida?) muidugist, külm nädalavahetus tulemas, tuleb veel katsetada
Kurat seda teab, segane jah. Fakt on see, et taimeriga asi tööle läheb, salongi õhku puhutakse aga mingist soojast pole kippu ega kõppu. Esmaspilgul ei kipu saolng sõitu alustades peale eelsoojendust kah kuidagi kiiremini soojaks minema. Kapoti alt kostab igatahes kahte erinevat häält - õrnemat pininat (võiks nagu olla pumba hääl?) ja alguses ning pärast intervallidega sekkub ka see mootor, mille töötamise indikaatoriks oli alguses suitsemine, mis hiljem ära kadus, see siis vähe tugevama häälega...
Kui muidu aru ei saa,kas p.h.töökorras on,siis katsu kapoti all lõdvikuid-need peaksid ikka peale p.h. mõningat tegevust tuntavalt soojemad olema välistemperatuurist.
Fofa, ei ole :(
Hetkel nii palju rabelemist igasuguste asjadega, et see webasto probleem(itus) on lükatud sinnamaani, kuni lumi maha tuleb ja talveaeg saabub ..
Algselt postitas: epsum Fofa, ei ole :(
Hetkel nii palju rabelemist igasuguste asjadega, et see webasto probleem(itus) on lükatud sinnamaani, kuni lumi maha tuleb ja talveaeg saabub ..
Vaata, et sul samamoodi ei lähe nagu mul konditsioneeritoru parandamisega. Esimesel soojal kevadpäeval tellisin Boschist toru ja viimasel soojal sügispäeval pandi see autole külge :gun: Vahepeal oli pikk tarneaeg, unustamine, puhkused ja väga soe suvi :mad:
kulla mehed, ega parking heater ole mõeldud sauna kütmiseks. mõte on ikka selles,et karmimate külmadega pärast tunniajalist töötamist autosse tulles oleks mootori temperatuur sõiduvalmis ja klaasid jääst puhtad. 35-40 kraadi ongi see temperatuur, milleni jahutusvedelik soojeneb.
oodake ikka õiged külmad ära ja jagage siis muljeid:head:
nonii, sai siis täna vikingus see parkin heater töökorda seatud, eks siis homme hommikul näeb kuidas töötab, loodan et hommikul ikka on mõningad külmakaraadid kah! :notworthy: