Eelsoojendi käivitamine

Teemad elektroonikast...
Vasta
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#26

R Okt 14, 2005 16:10

Algselt postitas: Garu
Aga nad enablesid ära sul selle? Et SID-i peal saad käivitusaega seada nii nagu Epsum kirjeldas?


nu nagu ma aru sain, on see mul juba enabletud, ja ta üritas testida kas töötab, aga ütleski et kompuuter keeldub kui pole piisavalt külm.
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#27

R Okt 14, 2005 16:15

Kui on enabletud siis võid sa ju ise ka proovida ja vaadata mida SID ütleb.
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#28

R Okt 14, 2005 16:26

Algselt postitas: Garu
Kui on enabletud siis võid sa ju ise ka proovida ja vaadata mida SID ütleb.


nagu ma Anti jutust aru sain ei lase SID ka enne seal seda näppida, kui temperatuur õige pole, või vähemalt mul praegu küll ei lase
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#29

R Okt 14, 2005 19:43

räägiks siis asja lahti:
kõikidel diisel-Saabidel on standardvarustuses lisasoojendi. kuna diiselmootor on loomu poolest külm( ehk ei soojene nii hästi), on külmemal perioodil vaja salongisoojendust järgi aidata. siin tuleb mängu see -4-ne temp. soojendi lülitub sisse-välja automaatselt vastavalt vajadusele. sellise komplekteerituse juures soojendi kasutamine "parking heaterina" ei ole võimalik, isegi kui SID-is taimeri funktsioon aktiveerida( SID aktiveerib tühja).
kui tahta nüüd "parking heateri" funktsiooni, tuleb lisaks paigaldada vastav komplekt ( tsirkulatsiooni pump, karbike releede ja kaitsmetega, natuke juhtmeid) ja asi toimib.
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#30

R Okt 14, 2005 20:40

Algselt postitas: t8
räägiks siis asja lahti:
kõikidel diisel-Saabidel on standardvarustuses lisasoojendi. kuna diiselmootor on loomu poolest külm( ehk ei soojene nii hästi), on külmemal perioodil vaja salongisoojendust järgi aidata. siin tuleb mängu see -4-ne temp. soojendi lülitub sisse-välja automaatselt vastavalt vajadusele. sellise komplekteerituse juures soojendi kasutamine "parking heaterina" ei ole võimalik, isegi kui SID-is taimeri funktsioon aktiveerida( SID aktiveerib tühja).
kui tahta nüüd "parking heateri" funktsiooni, tuleb lisaks paigaldada vastav komplekt ( tsirkulatsiooni pump, karbike releede ja kaitsmetega, natuke juhtmeid) ja asi toimib.


ja ega ei oska öelda, mis see maksma võib minna?
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#31

L Okt 15, 2005 19:23

ma täpselt ei oska öelda, aga siin teemas eespool pakutud 3k on enam-vähem õige number. pluss töö.
tegelikult ei ole eriti keeruline ka endal sellega hakkama saada. tuleks lihtsalt hankida suvaline tsirk.pump, voolikule vahele, mõned juhtmed ja klemmid õigesse kohta ja ongi kõik( kui SID on eelnevalt enablitud):thumb:
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#32

L Okt 15, 2005 20:12

eks siis peab hakkama asja uurima
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#33

L Okt 15, 2005 23:45

laialt saadaolevaid pumpasid on küllaga(Ford/Jaguar,Audi/WV jne),skeemid ja juhised leiab ka.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#34

E Okt 17, 2005 13:59

Algselt postitas: epsum
. Aga tulenevalt kesklinnas elamisest ja soovist, et hommikul maja penskarid ümber auto aktiivselt tuletõrjeõppust ei korraldaks, siis ma arvatavasti pühapäeval maal proovin teda käivitada.. et näha, kas siis töötab või mitte.


Niisama sportlikust huvist: kas läks käima? tossas kah või kõik ok?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#35

E Okt 17, 2005 15:35

Nii - kuna raamat tallinna maha jäi - siis sai testitud vaid manual starti - tegi põlevat häält küll ja natukene (aga suhtkoht vähe) ajas suitsu välja ka. Igastahes tundus, et käib.
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#36

E Okt 17, 2005 15:40

Algselt postitas: epsum
Nii - kuna raamat tallinna maha jäi - siis sai testitud vaid manual starti - tegi põlevat häält küll ja natukene (aga suhtkoht vähe) ajas suitsu välja ka. Igastahes tundus, et käib.


nii et siis ei tule ikka sinna midagi juurde aretada (pumbad jms...), et töötab niisama?
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#37

E Okt 17, 2005 15:49

Algselt postitas: Guun
nii et siis ei tule ikka sinna midagi juurde aretada (pumbad jms...), et töötab niisama?


Tal on äkki pump olemas.
Lisan pildi kus ka sinna nn parking-heater kitti kuuluvad detailid näha.
Nr 1 on pump mis ilma kitita autodel puudu. Paistab et see kit koosnebki pumbast, paarist voolikust, mõnest juhtmest ja karbikesest Nr 5 ehk "cable harness". Nagu ma saan aru see karbike ühendab kaableid ja sisaldab kaitset aga mingit erilist elektroonikat seal vist pole. Samas kahtlane kas mingist suvalisest fordi vms pumbast ise aretatud asi toimima hakkab.

Lisatud failid
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#38

R Okt 21, 2005 10:06

Nii, teema jätkub.

Kas ja kui palju peaks see Parking Heater praeguste ilmadega (+5) effekti andma? Mul ta nagu pöördesse läheb, salongi kah nagu midagi puhub, aga paraku soojemaks küll midagi ei lähe. Täna hommikul oli tunnise tsükli lõpus salongis sama külm kui väljas ja jahutusvedeliku näidik sinise skaala alumises otsas? Mul on sügav kahtlus, et asi pole päris õige...
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#39

R Okt 21, 2005 11:35

Vähemasti suured webastod (bussidel) , millega ma olen kokku puutunud soojendavad kuni 38 - 40 kraadini, ehk siis jahutusvedeliku näidik ei peagi miskit näitama..
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#40

R Okt 21, 2005 12:57

Niiet sooja salongi on sellest imevigurist siis ilmselt palju tahta? Miks ta siis üldse õhku sisse puhub?
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#41

R Okt 21, 2005 16:46

Üha segasemaks läheb, aga äkki on sul sama süsteem, mida T8 kirjeldas?

diisel-Saabidel on standardvarustuses lisasoojendi. kuna diiselmootor on loomu poolest külm( ehk ei soojene nii hästi), on külmemal perioodil vaja salongisoojendust järgi aidata. siin tuleb mängu see -4-ne temp. soojendi lülitub sisse-välja automaatselt vastavalt vajadusele. sellise komplekteerituse juures soojendi kasutamine "parking heaterina" ei ole võimalik, isegi kui SID-is taimeri funktsioon aktiveerida( SID aktiveerib tühja).

-
ehk siis pannakse ahi küll küdema , aga ahi kütab jumal teab mida?) muidugist, külm nädalavahetus tulemas, tuleb veel katsetada
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#42

R Okt 21, 2005 17:38

Kurat seda teab, segane jah. Fakt on see, et taimeriga asi tööle läheb, salongi õhku puhutakse aga mingist soojast pole kippu ega kõppu. Esmaspilgul ei kipu saolng sõitu alustades peale eelsoojendust kah kuidagi kiiremini soojaks minema. Kapoti alt kostab igatahes kahte erinevat häält - õrnemat pininat (võiks nagu olla pumba hääl?) ja alguses ning pärast intervallidega sekkub ka see mootor, mille töötamise indikaatoriks oli alguses suitsemine, mis hiljem ära kadus, see siis vähe tugevama häälega...

Epsum, kuidas sinu aparaat käitub, oled testinud?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#43

E Okt 24, 2005 5:47

Kui muidu aru ei saa,kas p.h.töökorras on,siis katsu kapoti all lõdvikuid-need peaksid ikka peale p.h. mõningat tegevust tuntavalt soojemad olema välistemperatuurist.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#44

E Okt 24, 2005 10:12

Fofa, ei ole :(
Hetkel nii palju rabelemist igasuguste asjadega, et see webasto probleem(itus) on lükatud sinnamaani, kuni lumi maha tuleb ja talveaeg saabub ..
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#45

E Okt 24, 2005 10:46

Algselt postitas: epsum
Fofa, ei ole :(
Hetkel nii palju rabelemist igasuguste asjadega, et see webasto probleem(itus) on lükatud sinnamaani, kuni lumi maha tuleb ja talveaeg saabub ..

Vaata, et sul samamoodi ei lähe nagu mul konditsioneeritoru parandamisega. Esimesel soojal kevadpäeval tellisin Boschist toru ja viimasel soojal sügispäeval pandi see autole külge :gun: Vahepeal oli pikk tarneaeg, unustamine, puhkused ja väga soe suvi :mad:
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#46

R Okt 28, 2005 22:23

kulla mehed, ega parking heater ole mõeldud sauna kütmiseks. mõte on ikka selles,et karmimate külmadega pärast tunniajalist töötamist autosse tulles oleks mootori temperatuur sõiduvalmis ja klaasid jääst puhtad. 35-40 kraadi ongi see temperatuur, milleni jahutusvedelik soojeneb.
oodake ikka õiged külmad ära ja jagage siis muljeid:head:
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#47

E Veebr 20, 2006 20:21

nonii, sai siis täna vikingus see parkin heater töökorda seatud, eks siis homme hommikul näeb kuidas töötab, loodan et hommikul ikka on mõningad külmakaraadid kah! :notworthy:
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#48

P Aug 20, 2006 23:15

Vana teema küll, aga kas saite asja tööle endal?
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#49

T Sept 26, 2006 16:58

Hämmastav aga mingit Heater A-d ega B-d ei olnud. Mitte midagi ei olnud.
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#50

T Sept 26, 2006 17:06

Algselt postitas: saab9-3
Vana teema küll, aga kas saite asja tööle endal?


minu omal töötab jah see asi nüüd.
Vasta