Eelsoojendi käivitamine
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Ma küll enam 100% kindel pole aga siis kui mul küünal läbi oli kulutas diislit ikka see aparaat. Heateri väljalaskest väljus diisel, kohapeal soojendi ei töötanud, ainult sõidu ajal undas. Diisel jooksis lihtsalt läbi soojendi, sooja tootmata.
Kas keegi teab, kust soendi kütuse võtab? Kas tal on oma pump v. kasutab hoopis paagis olevat pumpa? ...ning kui on eraldi pump, kas siis on ka eraldi väljavõte paagist v. kasutatakse mingit kolmikut?
Ja selline ootamatu küsimus - mis vahe on bensu ja diisli soenditel? Kas ühte saab teiseks ümber modida (küünla vahetus vms)?
Hunnik erinevaid küsimusi tuli....:P
Ja selline ootamatu küsimus - mis vahe on bensu ja diisli soenditel? Kas ühte saab teiseks ümber modida (küünla vahetus vms)?
Hunnik erinevaid küsimusi tuli....:P
Pole oma soojendit veel eelnevalt kellaga tööle pannud aga niisama sõitu alustades läheb mootor küll jube kähku soojaks selle kaasabiga. Paari minutiga hakkab seier tõusma juba.
Eriti hea on imestavaid pilke ja kommentaare kuulata kui peale lühikest sõitu auto seisma jättes satub "turbiin" edasi uugama :headbang:
Eriti hea on imestavaid pilke ja kommentaare kuulata kui peale lühikest sõitu auto seisma jättes satub "turbiin" edasi uugama :headbang:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: eeroz
Eriti hea on imestavaid pilke ja kommentaare kuulata kui peale lühikest sõitu auto seisma jättes satub "turbiin" edasi uugama :headbang:
Selle turbiini heli on hommikuti külmaga kaugelt eriti mõnus kuulata, kõnnid läbi parkla enda auto juurde. Samal ajal tervitad majanaabreid kes on oma masina käima saanud ja kraabivad jääd. Ise istud autosse käivitad ja sõidad kohe minema:) Ma soovitan sul see asi ellu äratada.
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: eeroz
Eriti hea on imestavaid pilke ja kommentaare kuulata kui peale lühikest sõitu auto seisma jättes satub "turbiin" edasi uugama :headbang:
Selle turbiini heli on hommikuti külmaga kaugelt eriti mõnus kuulata, kõnnid läbi parkla enda auto juurde. Samal ajal tervitad majanaabreid kes on oma masina käima saanud ja kraabivad jääd. Ise istud autosse käivitad ja sõidad kohe minema:) Ma soovitan sul see asi ellu äratada.
Pole veel sellist külma olnud, et peaks aknaid kraapima, aga küll ma ta käima ajan varsti ;)
Paar küsimust kah aktiivsematele kasutajatele, see kellaaeg on see mis ajaks peaks soojendi oma töö lõpetanud olema? st. kui panen sinna 8.00 siis ta kütab 7.00-8.00 ? Ja kas ta kütab alati tund aega või suudab ise ära arvata kaua ta töötama peaks?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: rantto
Selle turbiini heli on hommikuti külmaga kaugelt eriti mõnus kuulata, kõnnid läbi parkla enda auto juurde. Samal ajal tervitad majanaabreid kes on oma masina käima saanud ja kraabivad jääd. Ise istud autosse käivitad ja sõidad kohe minema:) Ma soovitan sul see asi ellu äratada.
Imelikud naabrid, nad on kindlasti kadedad, aga neile pole veel kohale jõunud, et on ju ka võimalik oma autole see paigaldada:P
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
to eeroz:
Tunnine tsükkel on ma stardin hommikul kuskil 7paiku ja heater hakkab tööle 6:45. Selle 15 minutiga on klaasid jääst puhtad ja salongis kerge pluss kraad sees. Üldiselt on selline reegel, et kui ees ootab sõit näiteks 20 minutit siis heaterit ka enne sõitu kasutada mitte rohkem kui 20 minutit. Nii toimides pole hirmu, et aku ebasobival hetkel tühjaks on saanud. Mul pole veel juhtunud, et heater ise mingil hetkel ära tajub, et nüüd on piisavalt soe.
to SAABNINETHOUSAND:
Mis naabreid puudutab siis paljudel on diislid aga eelsoojenid vaid mõnel üksikul. Eelmise autoga naerdi minu üle kui väljas -22 siis auto käivitus vaid köie otsas:)
Tunnine tsükkel on ma stardin hommikul kuskil 7paiku ja heater hakkab tööle 6:45. Selle 15 minutiga on klaasid jääst puhtad ja salongis kerge pluss kraad sees. Üldiselt on selline reegel, et kui ees ootab sõit näiteks 20 minutit siis heaterit ka enne sõitu kasutada mitte rohkem kui 20 minutit. Nii toimides pole hirmu, et aku ebasobival hetkel tühjaks on saanud. Mul pole veel juhtunud, et heater ise mingil hetkel ära tajub, et nüüd on piisavalt soe.
to SAABNINETHOUSAND:
Mis naabreid puudutab siis paljudel on diislid aga eelsoojenid vaid mõnel üksikul. Eelmise autoga naerdi minu üle kui väljas -22 siis auto käivitus vaid köie otsas:)
Algselt postitas: Hypno
Kas keegi teab, kust soendi kütuse võtab? Kas tal on oma pump v. kasutab hoopis paagis olevat pumpa? ...ning kui on eraldi pump, kas siis on ka eraldi väljavõte paagist v. kasutatakse mingit kolmikut?
Ja selline ootamatu küsimus - mis vahe on bensu ja diisli soenditel? Kas ühte saab teiseks ümber modida (küünla vahetus vms)?
Hunnik erinevaid küsimusi tuli....:P
Jah, tal on eradi pump koos eraldi väljavõttega paagist. Pump on kütuseflitri juures ja teeb sellist plõksuvat häält. Ma küll kahtlen, et diilsil töötavat ahju annaks bensiiniga tööle panna.
Ma selle soojendiga juba nii ära harjunud, et ei oskaks kohe ilma olla :). Hommikul enne minekut panen mingi 45min ... 1h enne selle tööle ja autosse lõudes on pea 20 kraadi sees ja ülimõnus on nii :drive: alustada.
Ikka jäi arusaamatuks, et kui ma heaterile panen sisse kellaajaks 8.00 siis kas ta hakkab kell 8.00 tuksuma või on kell 8.00 juba tund aega köetud ja soe auto majaees? :red:
EDIT: tänud vastajale :thumb:
EDIT: tänud vastajale :thumb:
0,2-0,3l/h suurema külmaga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: saab9-3
See kell, mis sisse paned, hakkab ta tuksuma ja töötab 1h, siis lülitub ise välja. Nii, kui süüte sisse keerad, lülitub ka välja. Clear nupuga saab ka kinni panna.
Kindel, et süüte sisse keeramisel heater välja lülitub. Kui ma auto käima panen ja pole eelnevalt heaterit välja lülitanud, siis jääb sid-l kiri heater põlema.:red:
Algselt postitas: Guun
Algselt postitas: saab9-3
See kell, mis sisse paned, hakkab ta tuksuma ja töötab 1h, siis lülitub ise välja. Nii, kui süüte sisse keerad, lülitub ka välja. Clear nupuga saab ka kinni panna.
Kindel, et süüte sisse keeramisel heater välja lülitub. Kui ma auto käima panen ja pole eelnevalt heaterit välja lülitanud, siis jääb sid-l kiri heater põlema.:red:
Eks see sõltub installeerimisviisist ja kuidas progetud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul on mure oma eelsoojendiga, nimelt on viimase nädala jooksul aegajalt tossama hakanud. Enne seda käis ilusti. Mis seda põhjustada võiks? Iseenesest tundub asi töötab aga valget tossu tuleb sealt.
Kas tal see küünal võib poolestsaadik töötav(läbiminemas) kah olla või on sealt ainult kaks varianti, töötab/ei tööta?
Kas tal see küünal võib poolestsaadik töötav(läbiminemas) kah olla või on sealt ainult kaks varianti, töötab/ei tööta?
Algselt postitas: rantto
Küsimus: Kus 9-5 2,2 diislil asub see Heater? Kas samal kohal kus OG 9-3l?
Peaks samas kohas olema vist, kapotialla vaadates mootori taga seinas, vasakul poolel.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: Guun
Mind huvitaks ka, et mis põhjustab tossamist, viimasel ajal tossab minu oma ikka väga palju.
Põlemine pole vist nii intensiivne, samasugune lõhn ja valge toss tekib ka siis kui kuumadele sütele diislit valada. Külmalt tossab rohkem kui soojalt? Ilmad ka suht niisked.
9-5 puhul on ka siis varjant, et polegi Heaterit? 9-5 mida eile vaatamas käisin oli tuhjus sellel kohal kus peaks Heater olema.