EXH lamp põleb?

Teemad elektroonikast...
Vasta
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#1

R Nov 18, 2005 9:42

Süttis minu klassiku armatuuri paremas ülemises nurgas punane lambike kirjaga EXH.

Tulid päehe sellised inglisekeelsed sõnad
exhausted - äärmiselt kurnatud
exhibitionism - haiglaslik soov tähelepanu pälvida

Ei oskagi nüüd seisukohta võtta, et mis ta must nüüd tahab.

Umbes samal ajal vajus piduripedaal läbi, ehk on sellega kuidagi seotud?

Auto aastast 85 ja ilma puhurita

Oskab keegi minu poolt leitud seletustele miskit loogilisemat lisada. Kuna lamp on punane, siis teeb see mind rahtuks.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#2

R Nov 18, 2005 10:04

pole sellisest tulukesest varem kuulnudki :freak: kas sul mingi USA mudel, mis kõikvõimalikke lambikesi täispikitud? äkki tähendab hoopis exhaust - väljalase? kas lambdapulk ka küljes? äkki näitab, et väljalaskegaasid paigast ära?!
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#3

R Nov 18, 2005 10:10

Ta on toodetud Kanada jaoks. Nii palju kui mina tean, siis peaks tal tagatuledes veel pisikesed lambid olema, et see olla erinevus, rohkemat ei tea.
Väljalaskegaasid olid ülevaatuse ajal küll kõik igati normis, kuid alates kolmandast käigust enam jõudu ei ole küll ja kütust võtab ka üleliia palju, linnas 12 sajale.
On katiga mudel küll, kuid passis seda kirjas ei ole õnneks, ise mõtlesin ka, et äkki kat on umbes, et sellest jõukadu, aga selle jaoks eraldi lambike?
Hr Trionic tegi kunagi ettepaneku, et kat vahelt välja lõigata, kuid see oli enne seda punase lambikese jama.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#4

R Nov 18, 2005 10:14

kui peale katti lambdasondi ei ole (klassikutel minu teada pole), ei ole elektrooniliselt võimalik ka märku anda, et kat umbes. lambdasond asub klassikutel enne katti ja üritab küttesegu koostist diagnoosida ja määrata. seega võimalik, et su masinal segu paigast ära (kas liiga rikas või lahja). samas võib ka lambdasond p...es olla ja lihtsalt valealarmi anda...
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#5

R Nov 18, 2005 10:22

Leidsin miskit: Saabcentral.com

What is the EXH light & how do I turn it off?

There is a red button located just above and to the left of the clutch/brake pedal. It is located on the bracket that holds the black vent with a screw. All of the above components are located behind the drivers kick panel. Simply push the red button and the EXH light will go out. The EXH light on the classic 900 comes on every 30,000 miles to alert you that a Major Service is necessary.

Actually it is a reminder so you replace the o2 sensor every 30000 miles and check operation of enrichment microswitch.(Thats right from the 84 owners manual.)I see the owners manuals on ebay often. .I bought a better o2sensor that has a lifetime warrentee so I just removed the bulb.

Saan ma õieti aru, et võin selle lihtsalt välja lülitada, kuid saabiinsenerid on mõelnud asja nii, et enne vahetan sensori ära ja alles siis lülitan välja?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

R Nov 18, 2005 10:25

tundub et võid niisama välja lülida. Tuletab sensori vahetust js hooldust lihtsalt meelde. Võid ka enne sensori ära vahetada :P
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#7

R Nov 18, 2005 10:27

ma arvan, et saabiinsenerid on mõelnud hoopis nii, et nemad vahetavad lambdapulga välja ja nemad lülitavad selle tulukese välja - ikka selleks, et võimalikult palju $$$ endale järelteenindusega teenida :D aga jah, mina küll ei näe muidu probleemi selle lihtsalt välja lülitamiseks.
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#8

R Nov 18, 2005 10:29

Siis on hästi, siis saavad söögiisu ja uni jälle tagasi tulla.
Aga kati viskan ikkagi minema
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

L Nov 19, 2005 21:43

Tuli näitab ülekuumenenud katalüsaatorit.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

L Nov 19, 2005 22:10

Algselt postitas: Trionic
Tuli näitab ülekuumenenud katalüsaatorit.
Järeldus... kiirelt lähima korraliku summutispetsi juurde ja katt vihinal minema... siis jooksed järgi ja viskad veelkorra.. veel korra..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

L Nov 19, 2005 22:14

Ja labidat põrmandusse surudes läheb nägu :D
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#12

E Nov 21, 2005 9:41

Ikkagi, aru ma ei saa. Ühtegi punast nupukest ma sealt ei leidnud, ainult kael venis paar senti pikemaks, mis iseeneset ka halb ei ole.
Aga EXH hakkab põlema võtme keeramisel siis, kui lambidki põlema lähevad, ehk siis enne süüdet.
Külma mootori puhul ei ole katt ülekuumenenud, aga punane põleb, siis ikka peaks ju nupp olema kuskil?
Kui ma katti lasen välja võtta, siis mil moel ta ära kustub, kui välistada lambi väljavõtmine või musta teibiga ülekleepimine?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

E Nov 21, 2005 12:08

Ma ei tea,mis nupukesest jutt,pole sellist seal.Keera see neetud pirn välja,või lase katid-ajud-juhtmed-lambdad korda teha.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#14

E Nov 21, 2005 12:26

kõik leitud netiallikad seostavad klassiku EXH lampi 30 000 miili läbimisel vajaliku Major Service`iga ja O2-sensori vahetamisega, ilma et see mingile konkreetsele veale viitaks:
http://www.saabnet.com/tsn/faq/exhlight.html
http://saabcentral.com/forums/showthread.php?t=56517
http://saabcentral.com/forums/showthread.php?p=8015

samas on ka välja toodud, et teatud turgudele mõeldud NG-del (või siis lihtsalt uuematel Saabidel) tähistab see hoopis kati ülekuumenemist:
http://www.saab-900.com/forums/showthread.php?t=35072&goto=nextnewest
hoplaa
Postitusi: 165
Liitunud: L Nov 13, 2004 15:49
Asukoht:
Auto:

#15

E Nov 21, 2005 13:50

Tänud
Tundub, et jänkid lähevad ise kõlari kaudu, püüan nende moodi teha
Vasta