EXH lamp põleb?
Süttis minu klassiku armatuuri paremas ülemises nurgas punane lambike kirjaga EXH.
Tulid päehe sellised inglisekeelsed sõnad
exhausted - äärmiselt kurnatud
exhibitionism - haiglaslik soov tähelepanu pälvida
Ei oskagi nüüd seisukohta võtta, et mis ta must nüüd tahab.
Umbes samal ajal vajus piduripedaal läbi, ehk on sellega kuidagi seotud?
Auto aastast 85 ja ilma puhurita
Oskab keegi minu poolt leitud seletustele miskit loogilisemat lisada. Kuna lamp on punane, siis teeb see mind rahtuks.
Tulid päehe sellised inglisekeelsed sõnad
exhausted - äärmiselt kurnatud
exhibitionism - haiglaslik soov tähelepanu pälvida
Ei oskagi nüüd seisukohta võtta, et mis ta must nüüd tahab.
Umbes samal ajal vajus piduripedaal läbi, ehk on sellega kuidagi seotud?
Auto aastast 85 ja ilma puhurita
Oskab keegi minu poolt leitud seletustele miskit loogilisemat lisada. Kuna lamp on punane, siis teeb see mind rahtuks.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
pole sellisest tulukesest varem kuulnudki :freak: kas sul mingi USA mudel, mis kõikvõimalikke lambikesi täispikitud? äkki tähendab hoopis exhaust - väljalase? kas lambdapulk ka küljes? äkki näitab, et väljalaskegaasid paigast ära?!
Ta on toodetud Kanada jaoks. Nii palju kui mina tean, siis peaks tal tagatuledes veel pisikesed lambid olema, et see olla erinevus, rohkemat ei tea.
Väljalaskegaasid olid ülevaatuse ajal küll kõik igati normis, kuid alates kolmandast käigust enam jõudu ei ole küll ja kütust võtab ka üleliia palju, linnas 12 sajale.
On katiga mudel küll, kuid passis seda kirjas ei ole õnneks, ise mõtlesin ka, et äkki kat on umbes, et sellest jõukadu, aga selle jaoks eraldi lambike?
Hr Trionic tegi kunagi ettepaneku, et kat vahelt välja lõigata, kuid see oli enne seda punase lambikese jama.
Väljalaskegaasid olid ülevaatuse ajal küll kõik igati normis, kuid alates kolmandast käigust enam jõudu ei ole küll ja kütust võtab ka üleliia palju, linnas 12 sajale.
On katiga mudel küll, kuid passis seda kirjas ei ole õnneks, ise mõtlesin ka, et äkki kat on umbes, et sellest jõukadu, aga selle jaoks eraldi lambike?
Hr Trionic tegi kunagi ettepaneku, et kat vahelt välja lõigata, kuid see oli enne seda punase lambikese jama.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kui peale katti lambdasondi ei ole (klassikutel minu teada pole), ei ole elektrooniliselt võimalik ka märku anda, et kat umbes. lambdasond asub klassikutel enne katti ja üritab küttesegu koostist diagnoosida ja määrata. seega võimalik, et su masinal segu paigast ära (kas liiga rikas või lahja). samas võib ka lambdasond p...es olla ja lihtsalt valealarmi anda...
Leidsin miskit: Saabcentral.com
What is the EXH light & how do I turn it off?
There is a red button located just above and to the left of the clutch/brake pedal. It is located on the bracket that holds the black vent with a screw. All of the above components are located behind the drivers kick panel. Simply push the red button and the EXH light will go out. The EXH light on the classic 900 comes on every 30,000 miles to alert you that a Major Service is necessary.
Actually it is a reminder so you replace the o2 sensor every 30000 miles and check operation of enrichment microswitch.(Thats right from the 84 owners manual.)I see the owners manuals on ebay often. .I bought a better o2sensor that has a lifetime warrentee so I just removed the bulb.
Saan ma õieti aru, et võin selle lihtsalt välja lülitada, kuid saabiinsenerid on mõelnud asja nii, et enne vahetan sensori ära ja alles siis lülitan välja?
What is the EXH light & how do I turn it off?
There is a red button located just above and to the left of the clutch/brake pedal. It is located on the bracket that holds the black vent with a screw. All of the above components are located behind the drivers kick panel. Simply push the red button and the EXH light will go out. The EXH light on the classic 900 comes on every 30,000 miles to alert you that a Major Service is necessary.
Actually it is a reminder so you replace the o2 sensor every 30000 miles and check operation of enrichment microswitch.(Thats right from the 84 owners manual.)I see the owners manuals on ebay often. .I bought a better o2sensor that has a lifetime warrentee so I just removed the bulb.
Saan ma õieti aru, et võin selle lihtsalt välja lülitada, kuid saabiinsenerid on mõelnud asja nii, et enne vahetan sensori ära ja alles siis lülitan välja?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
ma arvan, et saabiinsenerid on mõelnud hoopis nii, et nemad vahetavad lambdapulga välja ja nemad lülitavad selle tulukese välja - ikka selleks, et võimalikult palju $$$ endale järelteenindusega teenida aga jah, mina küll ei näe muidu probleemi selle lihtsalt välja lülitamiseks.
Tuli näitab ülekuumenenud katalüsaatorit.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ja labidat põrmandusse surudes läheb nägu :D
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ikkagi, aru ma ei saa. Ühtegi punast nupukest ma sealt ei leidnud, ainult kael venis paar senti pikemaks, mis iseeneset ka halb ei ole.
Aga EXH hakkab põlema võtme keeramisel siis, kui lambidki põlema lähevad, ehk siis enne süüdet.
Külma mootori puhul ei ole katt ülekuumenenud, aga punane põleb, siis ikka peaks ju nupp olema kuskil?
Kui ma katti lasen välja võtta, siis mil moel ta ära kustub, kui välistada lambi väljavõtmine või musta teibiga ülekleepimine?
Aga EXH hakkab põlema võtme keeramisel siis, kui lambidki põlema lähevad, ehk siis enne süüdet.
Külma mootori puhul ei ole katt ülekuumenenud, aga punane põleb, siis ikka peaks ju nupp olema kuskil?
Kui ma katti lasen välja võtta, siis mil moel ta ära kustub, kui välistada lambi väljavõtmine või musta teibiga ülekleepimine?
Ma ei tea,mis nupukesest jutt,pole sellist seal.Keera see neetud pirn välja,või lase katid-ajud-juhtmed-lambdad korda teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kõik leitud netiallikad seostavad klassiku EXH lampi 30 000 miili läbimisel vajaliku Major Service`iga ja O2-sensori vahetamisega, ilma et see mingile konkreetsele veale viitaks:
http://www.saabnet.com/tsn/faq/exhlight.html
http://saabcentral.com/forums/showthread.php?t=56517
http://saabcentral.com/forums/showthread.php?p=8015
samas on ka välja toodud, et teatud turgudele mõeldud NG-del (või siis lihtsalt uuematel Saabidel) tähistab see hoopis kati ülekuumenemist:
http://www.saab-900.com/forums/showthread.php?t=35072&goto=nextnewest
http://www.saabnet.com/tsn/faq/exhlight.html
http://saabcentral.com/forums/showthread.php?t=56517
http://saabcentral.com/forums/showthread.php?p=8015
samas on ka välja toodud, et teatud turgudele mõeldud NG-del (või siis lihtsalt uuematel Saabidel) tähistab see hoopis kati ülekuumenemist:
http://www.saab-900.com/forums/showthread.php?t=35072&goto=nextnewest