DI
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Tervist!
Mis viitab Di kassetti mittetoimimisele või osalisele toimimisele? Sai proovitud üht NG900 Turbot, ning 3. või 4. (täpselt enam ei mäleta) käiguga ei jooksnud 5500 rpm-ist ülespoole ja 170 rauas. Samuti ka boosti seier jäi kollase ja punase skaala vahepeale tilbendama ja põhja ei jooksnudki. Kas boosti seier ei peagi põhja jooksma?
Mis viitab Di kassetti mittetoimimisele või osalisele toimimisele? Sai proovitud üht NG900 Turbot, ning 3. või 4. (täpselt enam ei mäleta) käiguga ei jooksnud 5500 rpm-ist ülespoole ja 170 rauas. Samuti ka boosti seier jäi kollase ja punase skaala vahepeale tilbendama ja põhja ei jooksnudki. Kas boosti seier ei peagi põhja jooksma?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Turboseier ei peagi põhja käima. Tegelikult peabki sinna kollase ja punase vahele jääma, või siis natuke punase servale. Noh, vähemalt korrektselt käituva turboseier puhul, needki kipuvad aegajalt valetama ja aiateibaid näitama. Sealt edasi on juba omal vastutusel näpitud asjad..;)
A kusagilt sealt 5500-6000 peal on tal ju vist redline nagunii??
A kusagilt sealt 5500-6000 peal on tal ju vist redline nagunii??
No kui boosti seier põha jookseks oleks auto ikka päris püss, mingi 300 hobust jookseks ehk välja (mõni sekund enne mootori kokkujooksmist ;). Tehase settingud niisugust rõõmu ei luba...kollase/punase piiril on enam-vähem normaalne.
Kui su autol on mingi tuunitud aju, siis oleks eelnev jutt veidi teistsugune.
Pane 5. käik (kui on mida panna ;)) ja läheb hoobilt üle 170-ne.
Kui su autol on mingi tuunitud aju, siis oleks eelnev jutt veidi teistsugune.
Pane 5. käik (kui on mida panna ;)) ja läheb hoobilt üle 170-ne.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
no redlines asi kohe kindlasti ei olnud. ise kahtlustasin seda, et lihtsalt jooksis segu lahjaks ? Kas NG900 turbol on miski konkreetne piiraja ka või jääbki sinna piiripeale tööle ja edasi ei lähe, miskit cutoffi ei toimund igastahes. Oletan, et kui di on vigane, siis peaks tühikäigul 3000rpm miskeid popsatusi ja muud ebaühtlast tööd märkama? Pärin sellepärast, et kohe kohe olen soetamas üht isendit...
Tühikäik ei ole 3000rpmi kohe miskit moodi, kui sul just miski võistlusauto ei ole (millele igastahes sõiduvõtted viitavad).
9000 turbol igastahes tundus piiraja sekkuvat kusagil teiselpool 6000rpmi.
Aga , DI kasseti mittetöötamist on rohkem tühikäigul ja madalatel pööretel tunda.
9000 turbol igastahes tundus piiraja sekkuvat kusagil teiselpool 6000rpmi.
Aga , DI kasseti mittetöötamist on rohkem tühikäigul ja madalatel pööretel tunda.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: wilddog
Oletan, et kui di on vigane, siis peaks tühikäigul 3000rpm miskeid popsatusi ja muud ebaühtlast tööd märkama?
sorry, mõtlesin vabakäigul ja hoida pöördeid 3000rpm. et siis peab olema töö ühtlane.
cilp ei teadnudki, et Saabi mootor tuleb ostueelsel proovisõidul kokku jooksutada:fight: Ja mul on tunne, et kodanik metsikkoer kavatseb isendi soetada omale liiklushuligaanitsemiseks ja see ei tõota head... :beer:
Siit ka lihtne küsimus.. palju on tuunimata Saab 2,3 lõppkiirus ÜLDSE ?
Siit ka lihtne küsimus.. palju on tuunimata Saab 2,3 lõppkiirus ÜLDSE ?
Tuunimata ei tea, pole proovinud, aga muidu u. 245...250km/h :thumb:
No okei...mingist 220-st räägivad ;).
No okei...mingist 220-st räägivad ;).
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
nu proovisõitu tehakse ikka tavasõidust kiirema sõiduga, et siis rahulikult kulgedes on kindel, et sõidab. Algul oli hea tõmme nii 2. kuni 4000 ja kolmandaga ka, aga lõpp vajus eriti nutuselt ära, viimased ~800 rpm tegi aint häält ja edasi ei käind mitte karvavõrdki ja seda tublisti allpool redlinet. Poleks proovind oleks miski rondi saand. Seega oli asi põhjendatud. Aga iroonitsev huumor on klass omaette :cool:
Ega sel modral kõrgel pöördel vist midagi suurt pakkuda olegi, aga kas just kirjeldatud käitumine normaalne on, ei tea.
Madalama pöörde ja 5. käiguga olen kuni 180 kiirendanud ja siis veel küll mingeid äravajumise märke tunda polnud. Ütleks isegi, et üllatavalt vingelt tahtis veel juurde tõugata, aga ei tahtnud rohkem huligaanitseda.
Madalama pöörde ja 5. käiguga olen kuni 180 kiirendanud ja siis veel küll mingeid äravajumise märke tunda polnud. Ütleks isegi, et üllatavalt vingelt tahtis veel juurde tõugata, aga ei tahtnud rohkem huligaanitseda.
no turbo seieriga on jah nii, et kellel kuhumaale liigub, minul liigub endiselt peaaegu punase lõppu välja Lõppkiirust pole proovinud aga kirjade järgi 230 ja katsetused Talladega rajal näitasid kuni 234km/h
red line tuleb 6190 rpmi ja vääne hakkab kuskil 4500rpmi pealt kukkuma, aga seda mitte oluliselt ja mitte järsult.
Ma kardan, et pigem on turboga mingi jama kui DI kassetiga - kiiremal pöörlemisel ei suuda turbo tekitada rõhku ja sinna ta sureb...
red line tuleb 6190 rpmi ja vääne hakkab kuskil 4500rpmi pealt kukkuma, aga seda mitte oluliselt ja mitte järsult.
Ma kardan, et pigem on turboga mingi jama kui DI kassetiga - kiiremal pöörlemisel ei suuda turbo tekitada rõhku ja sinna ta sureb...
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Rahu rahu kallid saablased. Ei piinatud seda masinat nii hullult midagi. Kahjuks ei saa turbomootorit ja turbo tööd eriti testida 1. ja 2. käiguga. 3. jookseb boosti piisavalt ja on näha mida turbo teeb.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
ja nagu ma eelpool mainisin, siis sellel masinal ei jõudnudki ta piirajani, sest asi kustus lihtsalt enne piirajat ära - kõik. Mina sellist masinat ei ostaks btw.
Tegelikult asi ju väga lihtne kui vähegi võimalik vii aparaat mõne tunnustatud Saabi asjatundja juurde , kui tunne et asi pisut kahtlane saad oma küsimustele vastuse siit täit tõde loota tiba mõttetu
Ma ei saa täpselt aru aga kas väidad et üle 5500p/min asi kuidagi liikunud
jäi lihtsalt sinna stoppama , kuidas madalamtel käikudel oli , siis laksas piirajasse või 6000 ni
Ma ei saa täpselt aru aga kas väidad et üle 5500p/min asi kuidagi liikunud
jäi lihtsalt sinna stoppama , kuidas madalamtel käikudel oli , siis laksas piirajasse või 6000 ni
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Donald - sina taipad mida ma oma jutuga öelda tahan! Jah 3. jäi sinna pidama ja ei liikunud millimeetritki edasi. Kuna olen viimased 4a turbo masinatega sõitnud, siis tean kuda masinad peaksid käituma. Muid käike ei hakkand üldse proovimagi, aint 3. proovisin kuda ta astub ka tahhomeetri lõpupool.