DI

Teemad elektroonikast...
Vasta
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#1

N Nov 24, 2005 20:55

Tervist!

Mis viitab Di kassetti mittetoimimisele või osalisele toimimisele? Sai proovitud üht NG900 Turbot, ning 3. või 4. (täpselt enam ei mäleta) käiguga ei jooksnud 5500 rpm-ist ülespoole ja 170 rauas. Samuti ka boosti seier jäi kollase ja punase skaala vahepeale tilbendama ja põhja ei jooksnudki. Kas boosti seier ei peagi põhja jooksma?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

N Nov 24, 2005 21:05

no 195 oleks ikka pidand minema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

N Nov 24, 2005 21:22

Turboseier ei peagi põhja käima. Tegelikult peabki sinna kollase ja punase vahele jääma, või siis natuke punase servale. Noh, vähemalt korrektselt käituva turboseier puhul, needki kipuvad aegajalt valetama ja aiateibaid näitama. Sealt edasi on juba omal vastutusel näpitud asjad..;)
A kusagilt sealt 5500-6000 peal on tal ju vist redline nagunii??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#4

N Nov 24, 2005 21:23

No kui boosti seier põha jookseks oleks auto ikka päris püss, mingi 300 hobust jookseks ehk välja (mõni sekund enne mootori kokkujooksmist ;). Tehase settingud niisugust rõõmu ei luba...kollase/punase piiril on enam-vähem normaalne.
Kui su autol on mingi tuunitud aju, siis oleks eelnev jutt veidi teistsugune.
Pane 5. käik (kui on mida panna ;)) ja läheb hoobilt üle 170-ne.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#5

N Nov 24, 2005 21:27

no redlines asi kohe kindlasti ei olnud. ise kahtlustasin seda, et lihtsalt jooksis segu lahjaks ? Kas NG900 turbol on miski konkreetne piiraja ka või jääbki sinna piiripeale tööle ja edasi ei lähe, miskit cutoffi ei toimund igastahes. Oletan, et kui di on vigane, siis peaks tühikäigul 3000rpm miskeid popsatusi ja muud ebaühtlast tööd märkama? Pärin sellepärast, et kohe kohe olen soetamas üht isendit...
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#6

N Nov 24, 2005 21:30

Tühikäik ei ole 3000rpmi kohe miskit moodi, kui sul just miski võistlusauto ei ole (millele igastahes sõiduvõtted viitavad).
9000 turbol igastahes tundus piiraja sekkuvat kusagil teiselpool 6000rpmi.

Aga , DI kasseti mittetöötamist on rohkem tühikäigul ja madalatel pööretel tunda.
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#7

N Nov 24, 2005 21:31

krt peaks nagu ikka rohkem jah minema kui see 170....kuidagi liiga vähe...

veidi OT....ise sain saab 9000 (2.3 lpt) kolmanda käiguga 180 spido järgi kätte(algas siis punane ala), rohkem igaksjuhuks ei lasknud...
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#8

N Nov 24, 2005 21:34

Algselt postitas: wilddog
Oletan, et kui di on vigane, siis peaks tühikäigul 3000rpm miskeid popsatusi ja muud ebaühtlast tööd märkama?


sorry, mõtlesin vabakäigul ja hoida pöördeid 3000rpm. et siis peab olema töö ühtlane.
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#9

N Nov 24, 2005 21:52

cilp ei teadnudki, et Saabi mootor tuleb ostueelsel proovisõidul kokku jooksutada:fight: Ja mul on tunne, et kodanik metsikkoer kavatseb isendi soetada omale liiklushuligaanitsemiseks ja see ei tõota head... :beer:
Siit ka lihtne küsimus.. palju on tuunimata Saab 2,3 lõppkiirus ÜLDSE ?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#10

N Nov 24, 2005 21:59

Tuunimata ei tea, pole proovinud, aga muidu u. 245...250km/h :thumb:

No okei...mingist 220-st räägivad ;).
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#11

N Nov 24, 2005 22:01

nu proovisõitu tehakse ikka tavasõidust kiirema sõiduga, et siis rahulikult kulgedes on kindel, et sõidab. Algul oli hea tõmme nii 2. kuni 4000 ja kolmandaga ka, aga lõpp vajus eriti nutuselt ära, viimased ~800 rpm tegi aint häält ja edasi ei käind mitte karvavõrdki ja seda tublisti allpool redlinet. Poleks proovind oleks miski rondi saand. Seega oli asi põhjendatud. Aga iroonitsev huumor on klass omaette :cool:
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#12

N Nov 24, 2005 22:34

Ega sel modral kõrgel pöördel vist midagi suurt pakkuda olegi, aga kas just kirjeldatud käitumine normaalne on, ei tea.

Madalama pöörde ja 5. käiguga olen kuni 180 kiirendanud ja siis veel küll mingeid äravajumise märke tunda polnud. Ütleks isegi, et üllatavalt vingelt tahtis veel juurde tõugata, aga ei tahtnud rohkem huligaanitseda.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#13

N Nov 24, 2005 22:37

minuteada turbomootorid just hoiavad pea terves pöörde vahemikus väänet, vms.
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#14

N Nov 24, 2005 22:46

Nojaa, mingi pisike graafik on siin ka:

http://home.swipnet.se/danny/900engines.htm

Kuskil 5000 hakkabki vajuma.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#15

N Nov 24, 2005 23:01

no turbo seieriga on jah nii, et kellel kuhumaale liigub, minul liigub endiselt peaaegu punase lõppu välja :evil: Lõppkiirust pole proovinud aga kirjade järgi 230 ja katsetused Talladega rajal näitasid kuni 234km/h
red line tuleb 6190 rpmi ja vääne hakkab kuskil 4500rpmi pealt kukkuma, aga seda mitte oluliselt ja mitte järsult.
Ma kardan, et pigem on turboga mingi jama kui DI kassetiga - kiiremal pöörlemisel ei suuda turbo tekitada rõhku ja sinna ta sureb...
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#16

N Nov 24, 2005 23:04

Selge, eks siis panen kõrvataha ja järgminekord on hea vaadata mis massen teeb. Loodame peatselt siis siis foorumisse lisa saada :) :thumb:
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#17

N Nov 24, 2005 23:17

see muide pole hea komme pigistada müügiautost see viimane pisar punasest välja et seier näitaks lõppkiirust.
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#18

R Nov 25, 2005 4:33

napakas oled vää? osta auto ära ja kihuta siis. ja milleks on vaja sõita neljanda käiguga 170-ga...! see on viienda käigu kiirus. ja kui auto 4 daga 170 läks siis on ok küll. a esialgu, rahu.
Nimevahetus vl -> Veiko
Donald
Postitusi: 37
Liitunud: N Jaan 13, 2005 0:21
Asukoht:
Auto:

#19

R Nov 25, 2005 8:21

endal on nii et kui lasta kolmandaga peeneks , siis maksimum ongi 170
läheb muidu piirajasse , tahhokal lähebki skaala punaseks 6000p/min
seega muretsemiseks pole minuarust põhjust
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#20

R Nov 25, 2005 9:36

Rahu rahu kallid saablased. Ei piinatud seda masinat nii hullult midagi. Kahjuks ei saa turbomootorit ja turbo tööd eriti testida 1. ja 2. käiguga. 3. jookseb boosti piisavalt ja on näha mida turbo teeb.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#21

R Nov 25, 2005 9:43

ja nagu ma eelpool mainisin, siis sellel masinal ei jõudnudki ta piirajani, sest asi kustus lihtsalt enne piirajat ära - kõik. Mina sellist masinat ei ostaks btw.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#22

R Nov 25, 2005 11:15

kui sa ootaksid et neljanda ja viienda käiguga laksaks nagu teise või kolmandaga siis sa pead tõsiselt ikka mootorit järgi aitama, sest ülekanded on ikka juba väga teised ja sellist efekti ei saa stock turbost kätte.
Donald
Postitusi: 37
Liitunud: N Jaan 13, 2005 0:21
Asukoht:
Auto:

#23

R Nov 25, 2005 11:26

Tegelikult asi ju väga lihtne kui vähegi võimalik vii aparaat mõne tunnustatud Saabi asjatundja juurde , kui tunne et asi pisut kahtlane saad oma küsimustele vastuse siit täit tõde loota tiba mõttetu
Ma ei saa täpselt aru aga kas väidad et üle 5500p/min asi kuidagi liikunud
jäi lihtsalt sinna stoppama , kuidas madalamtel käikudel oli , siis laksas piirajasse või 6000 ni
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#24

R Nov 25, 2005 13:54

Donald - sina taipad mida ma oma jutuga öelda tahan! Jah 3. jäi sinna pidama ja ei liikunud millimeetritki edasi. Kuna olen viimased 4a turbo masinatega sõitnud, siis tean kuda masinad peaksid käituma. Muid käike ei hakkand üldse proovimagi, aint 3. proovisin kuda ta astub ka tahhomeetri lõpupool.
Vasta