Huvitav mis pirne rahvas eelistab kasutada oma Saabidel? 9000-ele sai just ostetud Philips VisionPlus 50% komplekt H7 lähitule pirne.
Millised on pika vastupidavusega pirnid ja millised hea külma valgusega?
Ja üldse kui kergelt selle lähitulepirni sealt pesast välja saab? Paremal pool jäävad kondi voolikud ka ette sellele kohale kus vahetada tuleb. Sain katte pealt ära aga edasi ei saa aru kust kinni haarata, et pirn välja tuleks? :freak:
Lähi- ja kaugtulede pirnid
Esituledest/Pirnidest on nii mõneski teemas tiba juttu olnud:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1314
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=640
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1314
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=640
H7? Ma ise teadsin midagi muud (H3?) ja hakkasin igaks juhuks enne kirjutamist natuke otsima ning asi läks minu jaoks veel segasemaks - '92 aasta autodele pakutakse HB1 (9004) nii lähi- kui kaugtule jaoks ning uuematele hoopis HB3 (9005) kaugtulele ja HB4 (9006) lähitulele? Eeee.. misvärk? Kas keegi asjaga rohkem kursis olev tahab ehk natuke selgitada?
Igal juhul on homme kindel poodiminek, sest niimoodi tagantjärgi mõeldes kahtlen ma väga kas minu autol ikka õiged pirnid tuledes on.. Ja mida pagana moodi nad kohale sobisid, kui need valed olid?
Igal juhul on homme kindel poodiminek, sest niimoodi tagantjärgi mõeldes kahtlen ma väga kas minu autol ikka õiged pirnid tuledes on.. Ja mida pagana moodi nad kohale sobisid, kui need valed olid?
Tonnise (kitsa ninaga) kasutamisjuhend (aasta 1994), lk 85 väidab kenasti, et tonnisele sobib H1, 55W. Teager paari kuu eest ostis endale mingid Narva White'd H1 ja pani külge kah, kate tuli maha keerata, siis oli seal mingi traadist klamber ning oligi käes.
H4 peaks olema suure ninaga tonniste ja klassikute lamp, kus lähi ja kaugtuli on ühe laterna sees
Visionplus Range - Philipsi kodulehelt
terv, teager
EDIT: Keegi kena inimene laadis siin vahepeal üles 1991 aasta manuaali vana ninaga tonnise kohta - sellele läeb järgmine pirn:
Lisatud failid
H4 peaks olema suure ninaga tonniste ja klassikute lamp, kus lähi ja kaugtuli on ühe laterna sees
Visionplus Range - Philipsi kodulehelt
terv, teager
EDIT: Keegi kena inimene laadis siin vahepeal üles 1991 aasta manuaali vana ninaga tonnise kohta - sellele läeb järgmine pirn:
Lisatud failid
Aga ei ole ju... h1 pirn on kaugtule pirn minu autol aga lähitule õiget varianti ma lihtsalt siis ilmselt ei tea omast lollusest
Ühesõnaga H7 on täiesti lamp valik mis üldse ei sobi ilmselt mu masinale...
Niiet kes mulle vahetaks sama marki kuid õiged lähituled Tallinnas vastu oleks väga tänulik, muidu peaks need olema head tuled. Tegu siis komplektiga mis koosneb 2-st H7 pirnist, vastu sooviks siis samasugust komplekti mida peaks saama osta Järve BEN autopoest... tsekki viskasin krt ära, ei usu, et nad on nõus õigete vastu vahetama, pakendist muidu pole üldse neid välja võtnud ja täiesti avamata on karp.
Ühesõnaga H7 on täiesti lamp valik mis üldse ei sobi ilmselt mu masinale...
Niiet kes mulle vahetaks sama marki kuid õiged lähituled Tallinnas vastu oleks väga tänulik, muidu peaks need olema head tuled. Tegu siis komplektiga mis koosneb 2-st H7 pirnist, vastu sooviks siis samasugust komplekti mida peaks saama osta Järve BEN autopoest... tsekki viskasin krt ära, ei usu, et nad on nõus õigete vastu vahetama, pakendist muidu pole üldse neid välja võtnud ja täiesti avamata on karp.
Eiei.. mis H4 on, seda tean, kõik autod mis enne omanud olen, on neid ka mõnuga tarbinud. Aga uuema kerega (ja kitsamate tuledega) tonnisel on lähi- ja kaugtuli eraldi, sinna ei kehti enam H4-a panna. Ise olen ka kuidagi iseenesestmõistetavaks pidanud, et sellistesse tuledesse läheb H1 (H3 on nn "udutulede" pirn, nüüd hakkas meenuma), ja olen paar sellist ka lähituledesse juba toppinud, aga nüüd hakkasin kahtlema. Homme otsin autoga kaasatulnud itaaliakeelse raamatu üles, ehk saab midagi aru. Üks sisseskännitud raamat (millele ma ka kunagi lingi panin) räägib samuti HB3 ja HB4-st, aga see võib täitsa ka olla USA turule tehtud auto oma. Ühesõnaga - segadus..
EDIT: teager, Su pildil kujutatu on 9004 ehk HB1. Ei jõua hetkel ise otsida, aga kas see '91 aasta masina manuaal on 9000CS või 9000CD oma?
EDIT: teager, Su pildil kujutatu on 9004 ehk HB1. Ei jõua hetkel ise otsida, aga kas see '91 aasta masina manuaal on 9000CS või 9000CD oma?
Ühesõnaga juhe koos... pidin ma ise hakkama neid ostma..
Aga jah ülevaatuse tähtaeg ukse ees... peab liigutama
Kes aitab hädast välja homme, teeks kohe välja, Tallinna piires siis võiks vahetus toimuda, kellel võimalik siis võib privasse numbri jätta.
Aga jah ülevaatuse tähtaeg ukse ees... peab liigutama
Kes aitab hädast välja homme, teeks kohe välja, Tallinna piires siis võiks vahetus toimuda, kellel võimalik siis võib privasse numbri jätta.
Paar kuud tagasi sai vahetada ees nii lähi kui ka kaugtule pirnid. Kõik olid H1.
Pooltule pirnide kinnitusklambrid tasuks kriitilise pilguga üle vaadata, pidevast tule põlemisest kipuvad nad väsima. Mul oli ehmatus suur kui peale pirnide vahetust pooltuled ei näidanud. Tuli välja et klambrid olid järgi andnud ja pirnid loksusid pesades. Painutasin paika ja siiamaani on tuled paigas
Pooltule pirnide kinnitusklambrid tasuks kriitilise pilguga üle vaadata, pidevast tule põlemisest kipuvad nad väsima. Mul oli ehmatus suur kui peale pirnide vahetust pooltuled ei näidanud. Tuli välja et klambrid olid järgi andnud ja pirnid loksusid pesades. Painutasin paika ja siiamaani on tuled paigas
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: hoclines
Panin oma tonni9sele nii lähi kui kaugtuledeks Flösser Megably -d ja pole seda hetkekski kahetsenud!
jah need on parimad, mida ma näinud ja kasutanud olen!!!!!!!!!!
kuskil keegi eestis tegi mingi testi kah, mille usaldavus ja testimeetod olid läbi näha ja arusaadav; see test kiitis neid kah.
kahjuks meil pärnus neid enam ei myyda. kust saab?
edit:
neid on nii blau kui ka megablau aga sinist tooni neist kyll suurt välja ei paista.
täiesti neutraalsed ehk pisut mitte nii kollased kui tavalised
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma ei saa ikka kaagutamata olla - kui te ostate neid siniseid tulesid ja kavatsete neid 24/7 põletada, siis teadke, et nad saavad väga kiiresti otsa. Enda vanal tonnisel olid Osrami CoolBlued - jah, näitavad küll hästi, aga pooltule niidid kestsid pirnidel ~4 kuud.
Tuttav varuosakaupmees soovitas alati kui "sinised" tuled paigaldad, autole ka päevatuled organiseerida - kestavad pirnid kauem. Sama jutt pidi xenon-kit'ide kohta käima.
Tuttav varuosakaupmees soovitas alati kui "sinised" tuled paigaldad, autole ka päevatuled organiseerida - kestavad pirnid kauem. Sama jutt pidi xenon-kit'ide kohta käima.
Sõida ikka Osramiga, siis põlevad sul läbi mistahes pirnid
Minu valik oli üks testivõitjaid ja ei näita läbipõlemissoovist mingeid märke. Nojah, eks ta ole suts kallim ju ka kui Osram. Troostist ma neid otsisin aga ei leidnud. Leidsin Tallinnast Laagri marketi vastas asuvast autokaupade poest (teisel pool teed).
Minu valik oli üks testivõitjaid ja ei näita läbipõlemissoovist mingeid märke. Nojah, eks ta ole suts kallim ju ka kui Osram. Troostist ma neid otsisin aga ei leidnud. Leidsin Tallinnast Laagri marketi vastas asuvast autokaupade poest (teisel pool teed).
philips blue vision on ka väga hea valik. ise sõidan nendega just pimedate ilmade alguses, kuskil oktoober ja tavaliselt lõppevad nad veebruaris kuskil. Samas on seal see sama tehnoloogia mis vision plusil, aga märja asfaldi peal näitavad valgemat ja paremat valgust.
Et pirne säästa, ärge hoidke tulesid käivitamisel sees
Et pirne säästa, ärge hoidke tulesid käivitamisel sees
Nii, ma nüüd murest vaba BEN-i inimesed aitasid ja vahetasid mul tuled ümber H1 vastu ja ikka need Philips BlueVisionid.
Samas nende vahel on erinevus küll H7 pirnil polnud üldse kunstlikku sinist - H1 otstes on aga sinakat klaasi
Ja see ka õige, et esituled käivituse ajaks välja - säästab ebaühtlasest voolust.
Maksid 225.- 2 tükki, H7 samal ajal oli 380.- 2 tükki... ja sain raha ka tagasi
Samas nende vahel on erinevus küll H7 pirnil polnud üldse kunstlikku sinist - H1 otstes on aga sinakat klaasi
Ja see ka õige, et esituled käivituse ajaks välja - säästab ebaühtlasest voolust.
Maksid 225.- 2 tükki, H7 samal ajal oli 380.- 2 tükki... ja sain raha ka tagasi
Kas siis õige, et uuema ninaga 9000-del on esituledes 2 paari H1 pirne - üks lähi- ja teine kaugtule jaoks??? H7 on ka muidu jah lähituli ja ühe niidiga, H1 aga sama kuid teise ehituse ja väiksema klaaskupliga nagu. Ma loodan, et mul on nüüd õiged pirnid
Osram Nightbreaker'id - 8 kuud ning 14.000km.
Esimesd pirnid, mis pidin välja vahetama, kuna põlesid läbi
Olles katsetanud enamus pirne, mis saada on turul, siis kõige märgatavam erinevus on olnud Philips CrystalVisioniga - valge/sinakas tugev valgus. Teistega ei tee vahet minu väsinud silmad
terv, teager
Esimesd pirnid, mis pidin välja vahetama, kuna põlesid läbi
Olles katsetanud enamus pirne, mis saada on turul, siis kõige märgatavam erinevus on olnud Philips CrystalVisioniga - valge/sinakas tugev valgus. Teistega ei tee vahet minu väsinud silmad
terv, teager