vana tüüpi signa deaktiveerimine

Teemad elektroonikast...
Vasta
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#1

T Dets 18, 2012 10:33

Klassikule juba Rootsis (enne 2004.a) paigaldatud signa otsustas hulluks minna ja hakkab suvalisel hetkel üürgama (esimesed paar korda siis, kui aku pinge oli külma tõttu madal, täna aga juba täiesti lambist, sooja mootoriga) ega lase käivitada. Tahaks selle raipe üldse kuidagi kõrvaldada, et ta enam ei töötaks. N-ö "salanupp" ka ei toimi enam miskipärast signa deaktiveerimiseks.

Kellelgi on häid ideid, kuhu see signamoodul võiks tüüpiliselt paigaldatud olla ning milliseid juhtmeid peaks käppima, et signa deaktiveeruks ja auto käivituks?
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#2

T Dets 18, 2012 10:53

Mu klassikul oli see originaal signamudru tagaistme all.
See sai lihtsalt maha võetud sealt ja ei tekkinud mingeid lisaprobleeme.

Originaalsigna kohta on nt Bentley manuaalis ka skeemid olemas.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

T Dets 18, 2012 11:19

Tegu oli tonnise originaal signaga, kah läks lolliks ja ei andnud käivitada. Akustika mehed, Aardla tn. asendasid teise signaga ja toimis normaalselt.
__In Boost We Trust__
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#4

T Dets 18, 2012 11:23

Mul oli ka Rootsis paigaldatud kohaliku firma karp ja oli armatuuri all, katkestused kaitsmekarbis. Natuke tuli skeemi järgida, et juhtmed jälle originaal korda viia. Samas oli aru saada värvide järgi kust juhet poolitatud oli.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#5

T Dets 18, 2012 11:46

Mäletad sa, kummal pool/kus armatuuri all ning mis kaitsmete alla signa pandud oli (eeldan, et kui kaitse ära võtta, ei toiminud ei signa ega mootori käivitumine)?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#6

T Dets 18, 2012 12:07

Mul oli suunatule/kojameeste relee kõrval. Katkestusi peast ei mäleta aga juhtmetpidi läksid nad kapoti alla kaitsmekarpi ja seal oli näha mille all nad on. Kui sul on samamoodi siis kõigepealt kruvi kaitsmekarp lahti ja vaata kas seal on mingeid võõraid juhtmeid, siis saaks alarmi deaktiveerida ilma armatuuri lammutamata.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#7

K Dets 19, 2012 11:47

Ajutise lahendusena päästis üks kaitsmeke, mille eemaldamine masinal käivituda laseb.
Vasta