Klassikule juba Rootsis (enne 2004.a) paigaldatud signa otsustas hulluks minna ja hakkab suvalisel hetkel üürgama (esimesed paar korda siis, kui aku pinge oli külma tõttu madal, täna aga juba täiesti lambist, sooja mootoriga) ega lase käivitada. Tahaks selle raipe üldse kuidagi kõrvaldada, et ta enam ei töötaks. N-ö "salanupp" ka ei toimi enam miskipärast signa deaktiveerimiseks.
Kellelgi on häid ideid, kuhu see signamoodul võiks tüüpiliselt paigaldatud olla ning milliseid juhtmeid peaks käppima, et signa deaktiveeruks ja auto käivituks?
vana tüüpi signa deaktiveerimine
Mu klassikul oli see originaal signamudru tagaistme all.
See sai lihtsalt maha võetud sealt ja ei tekkinud mingeid lisaprobleeme.
Originaalsigna kohta on nt Bentley manuaalis ka skeemid olemas.
See sai lihtsalt maha võetud sealt ja ei tekkinud mingeid lisaprobleeme.
Originaalsigna kohta on nt Bentley manuaalis ka skeemid olemas.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Tegu oli tonnise originaal signaga, kah läks lolliks ja ei andnud käivitada. Akustika mehed, Aardla tn. asendasid teise signaga ja toimis normaalselt.
__In Boost We Trust__
Mul oli ka Rootsis paigaldatud kohaliku firma karp ja oli armatuuri all, katkestused kaitsmekarbis. Natuke tuli skeemi järgida, et juhtmed jälle originaal korda viia. Samas oli aru saada värvide järgi kust juhet poolitatud oli.
Mul oli suunatule/kojameeste relee kõrval. Katkestusi peast ei mäleta aga juhtmetpidi läksid nad kapoti alla kaitsmekarpi ja seal oli näha mille all nad on. Kui sul on samamoodi siis kõigepealt kruvi kaitsmekarp lahti ja vaata kas seal on mingeid võõraid juhtmeid, siis saaks alarmi deaktiveerida ilma armatuuri lammutamata.