Opel Tech2

Teemad elektroonikast...
Vasta
mondeo3
Postitusi: 17
Liitunud: L Dets 15, 2012 11:18
Asukoht:
Auto:

#1

L Aug 17, 2013 23:03

Tere.

Oskab keegi öelda, kas lingil : http://www.osta.ee/opel-tech2-com-port-obd2-diagnostika-35246581.html müüdava seadmega Saabi elektroonikamoodulitele ligi pääseb, vigade lugemiseks/kustutamiseks?
Konkreetne sõiduk Saab 9-5 2003a. 2,2Tid.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#2

K Sept 04, 2013 8:20

Oled proovida jõudnud?
welts
Postitusi: 117
Liitunud: T Juul 12, 2011 23:54
Asukoht:
Auto:

#3

K Sept 04, 2013 15:45

Mul endal on OP-Com ning sellega saab neid üldiseid veakoode lugeda ning kustutada...seega oletan, et sellegagi saab.
Saabi koodide lugemiseks lihtsalt lähen Opeli alt sisse, valin vectra ja mootoriks selle sama 2.2TiD.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#4

N Juul 03, 2014 21:55

Sõbra pealtnäha täiesti tavalist 9-5 110kw isendit oma op-comiga näppides avanes järgmine pilt:

Pilt

Vaadake just punase ringi sees olevat rida, viitab justkui Hirsch Performancele. Ja seda pakkus välja korduvalt.
Mineku järgi ütleks, et täiesti tavaline "ülekaaluline ja laisk" 9-5 wagun. Kapoti alt ega ka salongist ei leidnud ühtegi Hirschile viidet. Kas tegu on mingisuguse op-comi naljaga või kuidas teha kindlaks, et kas on "hirschitud" Saab või mitte?
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#5

N Juul 03, 2014 22:06

Vaata, mis ECU peal kirjas on.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

R Juul 04, 2014 9:37

Aga Hirschi softituuninguga masin ongi ju täiesti " tavaline,ülekaaluline ja laisk". Tegu ju nn. "tehasetuunijaga", kelle tehtu peab mahtuma tootja garantiitingimuste piiridesse. Seega on üleüldse hea, kui tuunitud versioon originaalist TUNTAVALT särtsakam on (tavaliselt ei ole).
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#7

R Juul 04, 2014 11:30

EE0CZ1AC.473 ütleb et 190Hj (140 KW) ja 290 Nm ... või midagi sinnakanti Hirsch :)
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#8

R Juul 04, 2014 14:05

EE0CZ1AC.473 ütleb et 190Hj (140 KW) ja 290 Nm ... või midagi sinnakanti Hirsch :)

Hmm, google pakub eeltoodud koodi järgi et 185 hj ehk 136kw, samas Hirschi enda kodukas pakub sellele mootorile hetkel vaid upgrade'i 210 hj peale. Võimalik, et kunagi ajaloos siis pakuti sellist paketti.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#9

R Juul 04, 2014 14:50

Ilmselt googel räägib õigust. Ma vaatasin softi ja jõunumbreid tuletasin sealt. :)



Lisatud failid
Vasta