Istme soojendus

Teemad elektroonikast...
Vasta
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#1

K Sept 15, 2004 22:04

ei oska küll 9-5 kohta sõna võtta, aga minu istmesoojenduse parandamise kogemust võib lugeda: http://www.saabnet.ee/index.php?l=istmesoendus
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

N Sept 16, 2004 12:44

kui leiad sellise soenduse, kus andur käib persealla,( näiteks saab 900 kuskil 88 a.) siis pole muud kui iste lahti alt poolt ja spiraalid polstri alla ja juhe kylge. kui otse kuskilt kaitsmest, siis automaatne värk. (nagu 900) 9000 puhul temp regulaatoriga asi keerulisem ja need regulaatorid kah kõige töökindlamad pole.
mõni tund tööd ja asi korras!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

N Sept 16, 2004 22:02

Igasuguseid universaalseid ja B kat. küttekehi pole mõtet saabile toppima
hakata,kuna istmepadjad on tiheda tepinguga ja katte pingutid takistavad
suure pindalaga kütteelemendi paigaldamist.Orig.koosneb mitmest väiksest elemendist,on suht.lihtsalt paigaldatav.9-5 on paigald.
valmidus,st.enamus juhtmetest on veetud.
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#4

N Sept 16, 2004 22:13

9-5 elektrisüsteem on täpselt nii keerukas, et ilma vastavasisuliste teadmisteta seda ise näppida ei tasu.

Trionic on saanud Saabi tehases vastava väljaõppe, kontakteeru temaga, las vaatab auto kõigepealt üle, mis on olemas, mida vaja. Vastavalt siis saab ka tegutseda.

Nahkpolstrit on samuti võimalik istmelt eemaldada ja tagasi panna ilma probleemideta.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#5

R Sept 17, 2004 9:17

Aga klassiku istmesoojendus? Erineb palju tonnise omast? Parandada saab? Äkki keegi teab häid linke asja kohta, joonist-skeemi?
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#6

R Sept 17, 2004 9:32

erinevalt praegusest üsitonnisest, töötasid mu kunagisel klassikul automaatsed istmesoojendused perfektselt :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

R Sept 17, 2004 10:28

to part:
klassicul väga lihtne ja automaatne!
tavaline viga, et klemm tuleb temperatuuriregulaatori kyljest lahti või juhe läheb kõrvalt katki.
temp. andur on perseall istmesees.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#8

R Sept 17, 2004 10:41

kas 99 sama mis og 900 ?
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#9

E Okt 11, 2004 14:22

Mul tekkis kah seoses soojendusega küsimus?
Soojendustega istmed on mul sees olemas ja klemmide alla tulid juhtmed küll. Kas armatuurini ka need jõuavad või pean kuskilt ülesse otsima niidid?
Lähevad nad juba releede ja kaitsmete blokini või mitte. Regulaatorid samuti olemas. Küll relee ka saab, kui vaja on....
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10

T Nov 09, 2004 23:18

Kui on pistikud istme all põrandal ja lülitid paneelil - millise hinnaga ja kuskohast saaks soojendused?
Üleüldse - kuskohast on mõttekas soetada juppe oma Saab NG900-le?
Saabianti, Viking, välismaa?
Vasta