Istme soojendus
ei oska küll 9-5 kohta sõna võtta, aga minu istmesoojenduse parandamise kogemust võib lugeda: http://www.saabnet.ee/index.php?l=istmesoendus
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui leiad sellise soenduse, kus andur käib persealla,( näiteks saab 900 kuskil 88 a.) siis pole muud kui iste lahti alt poolt ja spiraalid polstri alla ja juhe kylge. kui otse kuskilt kaitsmest, siis automaatne värk. (nagu 900) 9000 puhul temp regulaatoriga asi keerulisem ja need regulaatorid kah kõige töökindlamad pole.
mõni tund tööd ja asi korras!
mõni tund tööd ja asi korras!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Igasuguseid universaalseid ja B kat. küttekehi pole mõtet saabile toppima
hakata,kuna istmepadjad on tiheda tepinguga ja katte pingutid takistavad
suure pindalaga kütteelemendi paigaldamist.Orig.koosneb mitmest väiksest elemendist,on suht.lihtsalt paigaldatav.9-5 on paigald.
valmidus,st.enamus juhtmetest on veetud.
hakata,kuna istmepadjad on tiheda tepinguga ja katte pingutid takistavad
suure pindalaga kütteelemendi paigaldamist.Orig.koosneb mitmest väiksest elemendist,on suht.lihtsalt paigaldatav.9-5 on paigald.
valmidus,st.enamus juhtmetest on veetud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
9-5 elektrisüsteem on täpselt nii keerukas, et ilma vastavasisuliste teadmisteta seda ise näppida ei tasu.
Trionic on saanud Saabi tehases vastava väljaõppe, kontakteeru temaga, las vaatab auto kõigepealt üle, mis on olemas, mida vaja. Vastavalt siis saab ka tegutseda.
Nahkpolstrit on samuti võimalik istmelt eemaldada ja tagasi panna ilma probleemideta.
Trionic on saanud Saabi tehases vastava väljaõppe, kontakteeru temaga, las vaatab auto kõigepealt üle, mis on olemas, mida vaja. Vastavalt siis saab ka tegutseda.
Nahkpolstrit on samuti võimalik istmelt eemaldada ja tagasi panna ilma probleemideta.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
erinevalt praegusest üsitonnisest, töötasid mu kunagisel klassikul automaatsed istmesoojendused perfektselt :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
to part:
klassicul väga lihtne ja automaatne!
tavaline viga, et klemm tuleb temperatuuriregulaatori kyljest lahti või juhe läheb kõrvalt katki.
temp. andur on perseall istmesees.
klassicul väga lihtne ja automaatne!
tavaline viga, et klemm tuleb temperatuuriregulaatori kyljest lahti või juhe läheb kõrvalt katki.
temp. andur on perseall istmesees.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Mul tekkis kah seoses soojendusega küsimus?
Soojendustega istmed on mul sees olemas ja klemmide alla tulid juhtmed küll. Kas armatuurini ka need jõuavad või pean kuskilt ülesse otsima niidid?
Lähevad nad juba releede ja kaitsmete blokini või mitte. Regulaatorid samuti olemas. Küll relee ka saab, kui vaja on....
Soojendustega istmed on mul sees olemas ja klemmide alla tulid juhtmed küll. Kas armatuurini ka need jõuavad või pean kuskilt ülesse otsima niidid?
Lähevad nad juba releede ja kaitsmete blokini või mitte. Regulaatorid samuti olemas. Küll relee ka saab, kui vaja on....