Mootorituli
Lugu selline et masin hakkas vahepeal kiirendades kakkuma ja mingi hetk lõi mootoritule vilkuma ning hiljem jäi üldse põlema. Sai diagnost tehtud mis näitas õhulugeja viga. Ostsin siis uue tutika lugeja ning vahetasin ära. Auto endiselt kakub ja mootorituli põleb. Siit siis küsimus, et kas see mootorituli muudab midagi või siis pean kakkumise viga mujalt otsima? Või peab arvuti taha panema ja midagi kustutama või tegema?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Vaata esimese asjana kõik voolikud üle, et mingeid õhu(rõhu) lekkeid ei oleks.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kaku:head: õhulugeja juhtmed ja pistikud üle.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Soovitan pöörduda kellegi poole, kes Saabidest midagi jagab.
Kole kulukaks võib minna see juppide "ehkupeale" vahetamine:eureka:
Ega ma ehkupeale ei vahetanudki ju, kui diagnost näitas ainult õhulugeja viga
Aga ega siis ei olegi midagi teha, tuleb viia antisse või troosti...vms.
Millega diagnoositi?
Ja kuidas?
Kahjuks selle koha pealt jään vastuse võlgu Tõenäoliselt mingi "special" aparaat (kui sellist yldse on ) mis saabidele mõeldud ei tehtud diagnostikat.
Eks tulebki viia kellegi kätte kes igapäevaselt saabidega tegeleb Äkki oleks vaja bensupump üle mõõta
Tean et japanlastel on olnud juhuseid kus aju tahab uue detailiga "harjumist". Tea palju Saabi aju kohaneb muudatustega aga profiilis oleva Mazda aju oskab üsna hästi ümber õppida mingis ulatuses.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.